Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stacyjka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 21:09, 14 Lis 2008    Temat postu: Stacyjka

Witam !! Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem V stroma dl 650 2005 i mam taki mały problem mianowicie stacyjka bardzo ciężko się kręci i nawet smarowanie nie pomogło . Miał ktoś podobny problem ewentualnie stacyjkę na zbyciu
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thekamil
A



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob 8:55, 15 Lis 2008    Temat postu:

a w jakim stanie masz kluczyk?
nie wiem jak u was, ale u mnie oryginalny kluczyk nie jest super jakosci, jest bardzo podatny na wygięcia. mialem problem czasem umiescic go w stacyjce i przekrecic... za 25 zeta dorobilem sobie ten kluczyk i chodzi bez problemow...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 18:41, 15 Lis 2008    Temat postu:

Kurde nie pomyślałem faktycznie jest trochę zjechany . Faktycznie sprubuję dorobić to taniej niż stacyjkę wymieniać . Dzięki wielkie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kameleon
A1



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszó

PostWysłany: Wto 19:27, 02 Lis 2010    Temat postu:

Podłączając się pod temat mam takie pytanie, nie umie włączyć świateł postojowych tzn, stacyjka przekręca mi się do pozycji blokowania kierownicy i dalej ni jak nie mogę przełączyć, chociaż na nadruku na górze stacyjki jest jeszcze pozycja na której powinny się włączyć postojowe . Ogólnie stacyjka działa bez zastrzeżeń, kluczyk się nie blokuje, łagodnie się przekręca w obie strony, kluczyk mam oryginalny i dobrym stanie.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 19:37, 02 Lis 2010    Temat postu:

Był już temat apropo stacyjki... Kapnij płynu hamulcowego do środka, napewno pomoże.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 19:37, 02 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kameleon
A1



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszó

PostWysłany: Wto 20:11, 02 Lis 2010    Temat postu:

Czytałem to z płynem już wcześniej ale myślałem że może jakoś trzeba specjalnie klucz np. docisnąć czy coś w tym stylu żeby przekręcić dalej bo tak jak pisałem dochodzi do tej pozycji i mam takie uczucie jakby to był już koniec i nie było możliwości więcej ruchu - no ale zobaczę jak pójdzie z tym płynem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Wto 21:19, 02 Lis 2010    Temat postu:

Do zablokowania kierownicy trzeba wcisnąć kluczyk do oporu a dalej wysuwasz kluczyk do poziomu włącz - wyłącz zapłon ( tak ze 3 mm ) i idzie jeszcze trochę w lewo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 22:02, 02 Lis 2010    Temat postu:

GrzesiekK napisał:
Do zablokowania kierownicy trzeba wcisnąć kluczyk do oporu a dalej wysuwasz kluczyk do poziomu włącz - wyłącz zapłon ( tak ze 3 mm ) i idzie jeszcze trochę w lewo


Tak, najpierw blokujesz kierownicę, a później puść kluczyk i pozwól mu wrócić do standardowej pozycji, następnie wystarczy delikatnie go przekręcić dalej bez żadnego dociskania.

U mnie w stacyjce ta klapka nie do końca się wysuwa, więc podczas mycia pewnie dostaje się tam trochę wody - podobnie podczas jazdy w deszczu, na pewno jakaś tam kropla zawsze spłynie. W pewnym momencie kluczyk rzeczywiście zaczął ciężko chodzić (w kufrze podobnie), ale wystarczyło psiknąć go WD-40, włożyć i kilkakrotnie przekręcić - problem jak ręką odjął (i w stacyjce i w kufrze). Nie wiem czy płyn hamulcowy nie jest bardziej agresywny niż WuDe, ale też gdzieś o nim czytałem, więc pewnie to dobry pomysł. Podejrzewam jednak, że może być nieco trudniej go zdobyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 23:30, 02 Lis 2010    Temat postu:

V-Told, środki typu WD40 mają m.in. właściwości smarujące (natłuszczające), z tego też powodu nie powinno się ich stosować do żadnych zamków a w szczególności do stacyjek. Są specjalne preparaty do konserwacji zamków i te mają właściwości myjąco/osuszająco/rozpuszczające, ale są dosyć drogie, płyn hamulcowy ma takie same właściwości i jest tani...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kameleon
A1



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszó

PostWysłany: Śro 0:46, 03 Lis 2010    Temat postu:

W takim razie jak tylko dorwie znowu moto to popróbuje z tym płynem
dzięki za rady


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Śro 7:11, 03 Lis 2010    Temat postu:

Zamocz kluczyk w plynie, włóż i pokreć chwile i powtótrz te operacje jeszcze raz. Nie ma co przesadzac z tym płynem. Na bardzo cieżko chodzoco stacyjke w mojej pieknej połowie R6 pomogło. Z tym, ze ''ruchy kluczyka'' unormowały sie dopiero po jakims czasie gdy byla czesciej uzywana. Ogolnie to najprostrzy sposob i dziala.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 17:38, 03 Lis 2010    Temat postu:

roadrunner napisał:
V-Told, środki typu WD40 mają m.in. właściwości smarujące (natłuszczające), z tego też powodu nie powinno się ich stosować do żadnych zamków a w szczególności do stacyjek.


Hmm, ale jeśli smarują, to przecież wszystko w porzadku. Serio pytam - czemu nie powinno się psikać WD40 do zamków? Wiem czemu nie powinno się go używać na łańcuch, ale tutaj.. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 17:59, 03 Lis 2010    Temat postu:

Dlatego że większość zamków to mechanizmy precyzyjne skonstruowane tak, że nie wymagają smarowania, a wręcz szkodzi im to na dłuższą metę. Olej, czy jakiekolwiek inne smarowidło tworzy z kurzem lepką maź, która powoduje zapchanie mechanizmu. Podobnie nie smaruje się mechanizmów większości zegarków...
Nie jest to bynajmniej mój wymysł, tylko opinia speca od zamków, który montował u mnie w robocie system master key. Nawiasem mówiąc gościo pracuje m.in. dla policji i zajmuje się zawodowo otwieraniem różnej maści zamków. Ze standardową wkładką Gerdy poradził sobie w 30s. byłem pod wrażeniem!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RafikDriver
A1



Dołączył: 28 Lis 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czechowice-Dziedzice

PostWysłany: Śro 23:22, 18 Kwi 2018    Temat postu:

Witam koledzy znowu odświeżam dla was stary temat ale przeczytałem tu chyba wszystko na temat stacyjki nalałem płynu hamulcowego i jest jeszcze gorzej dorabiany kluczyk się rozpadł czy można tą stacyjkę dać do regeneracji? Bo kupię używkę i będzię to samo a może mam po prostu pecha? aha i to nie koniec usterek w moim "nowym"starym v-stormie. pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 20:30, 19 Kwi 2018    Temat postu:

Są oczywiście fachowcy którzy potrafią zregenerować zamek/stacyjkę, szkopuł w tym żeby trafić na takiego który zrobi to dobrze. W Wawie mam takiego szpeca...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radek_Pastuszka
Motocyklista



Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 433
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WOŁOMIN

PostWysłany: Czw 23:17, 19 Kwi 2018    Temat postu:

Z doświadczenia wiem, że czasem w Sukach kluczyk przed przekręceniem należy pociągnąć lekko do tyłu, w stronę kierownika. I wtedy chodzi jak złoto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wavi
A2



Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 90
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 10:41, 20 Kwi 2018    Temat postu:

Radek_Pastuszka napisał:
Z doświadczenia wiem, że czasem w Sukach kluczyk przed przekręceniem należy pociągnąć lekko do tyłu, w stronę kierownika. I wtedy chodzi jak złoto.


Doookładnie. Mam to samo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RafikDriver
A1



Dołączył: 28 Lis 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czechowice-Dziedzice

PostWysłany: Wto 16:00, 24 Kwi 2018    Temat postu:

Zawiozłem właśnie tą stacyjkę do gościa poinformuje o efektach i kosztach. Amor zresztą też jutro zawożę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RafikDriver
A1



Dołączył: 28 Lis 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czechowice-Dziedzice

PostWysłany: Wto 21:33, 01 Maj 2018    Temat postu:

Stacyjka naprawiona chodzi jak nowa koszt 100zł także spoko powoli zaczynam doprowadzadzać mojego sztormiaka do stanu jaki chciałbym mieć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin