VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> V-max waszych DL 1000
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
V-max waszych DL 1000
PostWysłany: Śro 22:43, 18 Mar 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Jakie macie Vmaxy w tysiącach?
ja wczoraj ciąłem 210, musiałem zwolnić bo robił się zakręt, nie próbuje juz bo i po co ale pytam (szyba wysoka a z tyłu kufer) a pod manetka miałem luz z 25%. to ciekawe bo w katalogowych danych podają że vmax to 200 ja 200 to mam w pare sekund. Dodam ze mam 2x Leovince i Powercomandera. Motor przy spokojnej jeździe spala mi 5,5litra/100km


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Śro 22:46, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:35, 18 Mar 2009
micek
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





nie masz 200

prawde pokazuje gps a nie licznik
ja swoim jechalem 198 a na liczniku bylo sporo ponad 215 wtedy
licznik stroma strasznie klamie, przy licznikowych 200 jedziesz ok 182-184....

takze niestety, to co mowia w instrukcji to prawda Sad

pozdrowionka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:38, 18 Mar 2009
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Sprawdź faktyczną szybkość na GPS "trochę się żdziwisz ile brakuje do 200 Smile
A nasze 650 śmigaja tylko 20km wolniej Very Happy

Widzę micek że wyprzedziłeś mnie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 23:40, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:51, 18 Mar 2009
micek
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





Letko:

no bo jednak co 1000 to 1000 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:05, 19 Mar 2009
thekamil
A

 
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





licznikowo 230-235, a wg GPS 213. szyba na środkowym ustawieniu, wszystko fabryczne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:03, 25 Mar 2009
dawidoff
A2

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Wielkopolski





czyli do jakich prędkości licznik daje rade i nie oszukuje...??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:15, 25 Mar 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





ja sprawdze w weekend z GPSem, ale moge powiedziec tyle - mialem 4samochody ktore sprawdzałem z GPSem (tym samym) i każy jeden (ford fiesta, nissan primera, seat ibiza stary i ibiza nowy) pokazywał 100km/h na liczniku a na gps było ok 7-8km mniejsze wskazanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:47, 25 Mar 2009
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





przy 200 wydawało mi się szybko i jakoś odpuszczałem, no może z raz miałem jakies 210, ale to był chwilowy poryw wiatru na niemieckiej autostradzie bez ograniczenia prędkości Wink
a to co najbardziej mi się podoba, to jak nabiera prędkości do tych 200 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:38, 25 Mar 2009
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





przyjmuje się założenie że liczniki moga zawyżać prędkość do10% i rzeczywiście najlepiej sprawdzać przez GPS


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 1:24, 26 Mar 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Każdy licznik w każdym pojeździe bez wyjątku przekłamuje na +, a im większa prędkość tym większy błąd pomiaru. Ja jak mam na liczniku 190 to nawigacja pokazuje 178.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 3:53, 26 Mar 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





roadrunner napisał:
Każdy licznik w każdym pojeździe bez wyjątku przekłamuje na +, a im większa prędkość tym większy błąd pomiaru. Ja jak mam na liczniku 190 to nawigacja pokazuje 178.


ee, moj ile bym nie jechal pokazuje caly czas 0 km/h Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:04, 26 Mar 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





roadrunner napisał:
Każdy licznik w każdym pojeździe bez wyjątku przekłamuje na +, a im większa prędkość tym większy błąd pomiaru. Ja jak mam na liczniku 190 to nawigacja pokazuje 178.


Jeżeli działa oczywiście Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:13, 26 Mar 2009
dabrodan
A1

 
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





roadrunner napisał:
roadrunner napisał:
Każdy licznik w każdym pojeździe bez wyjątku przekłamuje na +, a im większa prędkość tym większy błąd pomiaru. Ja jak mam na liczniku 190 to nawigacja pokazuje 178.


Jeżeli działa oczywiście Very Happy


Mój licznik nie przekałamuje Laughing Laughing , wskazówka pokazywała prawie 190 a panowie którzy chwilę później mnie zatrzymali na blankieciku wpisali 187 (o 110 za dużo).

Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:34, 26 Mar 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Sprawdź sobie z nawigacją, albo zaprzyjaźnij się bliżej z kolegami z wideorejestratorem:) Nawet oni mówią że prędkściomierz pokazuje więcej niż realny pomiar prędkości.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:54, 26 Mar 2009
dabrodan
A1

 
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





roadrunner napisał:
Sprawdź sobie z nawigacją, albo zaprzyjaźnij się bliżej z kolegami z wideorejestratorem:) Nawet oni mówią że prędkściomierz pokazuje więcej niż realny pomiar prędkości.


Kiedyś słyszałem że norma dopuszcza odchylenie +- 7% prędkości ile w tym prawdy nie wem. Prawda jest natomiast fakt ze predkość odczytywana z prędkościomierza nie jest dokłada prędkoscią, na pomiar wpływa ciśnienie w oponach, stan bieżnika itp. w


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:05, 26 Mar 2009
Gość

 





Co do prędkości max DL-1000 zobaczcie licznik...Wink na mój gust to 250/h
http://www.youtube.com/watch?v=RI_t-reQsKQ
PostWysłany: Czw 18:15, 26 Mar 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Miałem plan sterować elektrozaworem oliwiarki do łańcucha i w tym celu brejdak zrobił mi sterownik "czytający" prędkość z impulsatora prędkościomierza. W trakcie kalibracji tegorz sterownika okazało się że do prędkości +/- 40km/h predkościomierz nie przekłamuje, natomiast powyżej tej prędkości błąd pomiaru rośnie wraz z prędkością. Analogiczna sytuacja była jak do MZ-tki założyłem licznik rowerowy. Very Happy Widać to zresztą nader dobitnie na przykładzie Hayabus-y. Są tacy którzy rozpędzali ją grubo poza skalę prędkościomierza, natomiast profesjonalne pomiary prędkości świadczą o tym że jej V max to nieco ponad 300.
No ale zupełnie zeszliśmy z tematu, więc moją 650-tkę udało mi się na garwolińskiej obwodnicy "rozbujać" do licznikowych 200km/h Smile)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 18:17, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:38, 26 Mar 2009
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





ja swojego małego stroma, również bujnąłem do liczkowych 200 km/h i w sumie aż się zdziwiłem ze tak łatwo mu przyszło, myślę ze szafę by zamknął jakby droga jeszcze była Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:35, 03 Kwi 2009
wujekbongos
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żyrardów





Jak by ktoś chciał mieć dowód tego do jakiej prędkości rozbujał swojego v-stroma to proponuje wykonanie czegoś takiego.




nagrania wychodzą bardzo fajnie i nawet nie ma za duzych wibracji. Dzieki temu można sobie bezproblemowo zmierzyc przyspieszenie od 0 - 100.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wujekbongos dnia Pią 19:37, 03 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:06, 10 Kwi 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





ja pojeździłem z GPSem i wskazania sa powyzej 100km/h okolo 18km niższe niż na liczniku motocykla


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:41, 11 Kwi 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





18 km/h to bardzo duza rozbieznosc, w swojej puszce sprawdzalem z nawigacja i pomiar prawie identyczny z tym co na predkosciomierzu - gps z nawi potrzebuje chwile czasu by aktualizowac swoje wartosci i przez to ma niewielkie opoznienie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:01, 11 Kwi 2009
micek
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





A jaki masz samochod? :->

ja we wszystkich pojazdach sprawdzalem i w kazdym sa ogromne bledy.

matiz: licznikowe 100 km/h naprawde 84
vstrom licznikowe 200 naprawde 182
pezot 406 licznikowe 200 naprawde 188
ford smax licznikowe 200 naprawde 190 (ok 190)
kia picanto licznikowe 170 naprawde 150 (troszke ponad 150, 152 czy jakos, nie pamietam)

takze przeklamanie o 18km/h to wcale nie tak duzo, to norma wlasciwie....
pozdrowionka i wesolych swiat wszystkim zycze Smile
micek Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:56, 11 Kwi 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Zgadzam się ze spostrzeżeniami Micka, przy czym przy np. 50 km/h błąd jest znikomy lub wcale go nie ma ale już przy 100 km/h na liczniku, nawigacja pokazuje 92-94. O opóźnieniu wskazań nawigacji nie ma nawet mowy. Starałem się jechać z poszczegulnymi prędkościami jednostajnie dobrą chwilę, a reakcja nawigacji na zmianę prędkości była natychmiastowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:43, 11 Kwi 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





samochod jak samochod, zwykle audi a4, przy licznikowych 140 km/h na nawi pokazuje 137 km/h, dlatego odnosze wrazenie, ze 18 km/h rozbieznosci to duzo,
wesolego jajka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:43, 11 Kwi 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Jak masz navi orginalnie w samochodzie to jest ono zintegrowane z komputrem pokładowym i siłą rzeczy będzie pokazywało tą samą prędkość...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:49, 11 Kwi 2009
Jaca
Motonita

 
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom





Kwestia jeszcze jakie kto ma kółka pozakładane w samochodzie.
U mnie w poprzednim i obecnym samochodzie przekłamanie wynosi ok. 10%. Przy 120 na liczniku i ustawionym tempomacie navi pokazywała 108-110 km/h.
Aha, moto też zawyżało jak jechałem z TomTomem. I też podobnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jaca dnia Sob 17:50, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:38, 11 Kwi 2009
micek
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





Ale zauwazyliscie ze licznik nikomu nie zaniża? :->

co do czasu reakcji GPS'a, to zalezy jak modul jest zainstalowany w urzadzeniu, przy sirf star III (teraz chyba najbardziej polularny) reakcja jest natychmiastowa praktycznie (AFAIK 0,3s, choc moze zle AFAIK Smile ), przy straszych GPS'ach (w moim przypadku QUEST, nie pamietam jaki on ma modol) reakcja na zmiane predkosci nigdy nie przekroczyla 1,5 sekundy a moze i nawet do tylu nie doszlo....

pozdrowionka Smile
micek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:34, 14 Kwi 2009
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





W moim aucie (Peugeot 407SW) przy wskazaniu 200, GPS (moduł wbudowany w Nokia E66 - o ile się nie mylę korzystający jeszcze z sirf star II + A-GPS czyli wskazania z sieci GSM) pokazuje 195-197 km/h, przy 100 km/h na liczniku pokazuje 97-98 km/h...
Chyba trochę demonizujecie skalę rozbieżności.
Oczywiście jak napisał roadrunner ważne jest żeby prędkość utrzymywać stałą przez jakiś czas - GPS ze względu na algorytm przeliczania potrafi chwilowo zgłupieć - kiedyś pokazał mi, że maksymalna prędkość w moim zjeździe na nartach wyniosła... 140 km/h Wink))) A ja nie jestem Herminator i jechałem może z 70 km/h - kwestia zsumowania przeciwstawnych wektorów...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:01, 14 Kwi 2009
Gość

 





W celu usunięcia błędu przekłamania zainstalowałem sobie w moim moto Speedo Healer'a
http://www.healtech-electronics.com/

Biorąc pod uwagę fakt iż mam z tyłu zębatkę o 2 zęby większą niż standard to musiałem ustawić korekcję -11,6%

Teraz wskazania dokładnie pokrywają się z GPS-em

Dodatkowo Speedo Healer ma taki śmieszny pstryczek-elektryczek po którego wciśnięciu na prędkościomierzu pojawia się zapamiętana najwyższa prędkość

Pzdr
PostWysłany: Wto 18:14, 14 Kwi 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Świetna sprawa! Jeżeli dobrze zrozumiałem to wpina się to w insalację między impulsator prędkościomierza a prędkościomierz i kalibruje? Jak wygląda procedura kalibracji?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:05, 14 Kwi 2009
Gość

 





Można:

Po zainstalowaniu jedziesz np 100 km/h według GPS i patrzysz ile wskazuje licznik

Potem na stronie można sobie obliczyć wartość poprawki jaką należy wklepać w urządzonko

Powiem jedno - po zainstalowaniu tego dynksa i kalibracji pierwsza jazda może być trochę rozczarowująca - już nie jesteś super extra ostrym wymiataczem, licznik pokazuje zdecydowanie mniej Smile
PostWysłany: Wto 23:27, 14 Kwi 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Ale to jest świetna sprawa! Ja nie wiedziałem że coś takiego istnieje. Jak to kupiłeś i ile zapłaciłeś?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:45, 14 Kwi 2009
Gość

 





Internet, karta kredytowa, kurier

O widzę że jest już polski dystrybutor - http://www.bike-star.pl/

I wszystko jasne
PostWysłany: Czw 17:33, 16 Kwi 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





no i mam swoje pierwsze doswiadczenia z dzialajacym predkosciomierzem Smile, nic co powala na kolana - tylko 160 km/h licznikowe, jak bede jechal poza miastem to sprobuje zamknac szafe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:58, 16 Kwi 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





No nie mów tylko że się po mieście do zł60 napędziłeś...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:49, 17 Kwi 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





no licznikowe 160, a jak wiadomo faktycznie jedzie sie troche wolniej. Na pulawskiej w wawce mamy trzy pasy w jedna strone (w druga strone tez trzy Smile ) i odcinkami mozna smignac troche wiecej niz dopuszczalna - czyli od skrzyzowania do skrzyzowania, bo tam nie ufam za bardzo lewoskretom, pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:33, 17 Kwi 2009
StavroS
A1

 
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Góra Kalwaria vs Ciechanów





Osobiście puławska w 100licy źle mi się kojarzy. Dosyć często podróżuje siudemeczką do Płońska. Zdecydowanie w niedzielny poranek można przetestować maszynkę. Raz popędziłem Suzi do 220 (wg licznika) i na tą chwilę mi wystarczy. W końcu to turystyk a nie przecinak!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:36, 03 Cze 2012
hubertus
A1

 
Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Odświeże temat. Kupiłem moto w listopadzie od użytkownika Thekamil. Napisał w tym temacie ze licznikowe 235 sie rozbujał a ja max jaki udało mi sie uzyskać to 190!!! Nie mam porównania z innymi Dl ami - głównie jeżdzę sam ale co może być? Wcześniej jeździłem hornetem 600. Do 200u szedł z palcem w.... Myślałem ze Dl 1000 osiągnie 200 bez problemu a tu jakaś kicha. Nie wiem ile właściwie mam mocy do dyspozycji. Moze jest ktoś z Kielc z kim mógłbym porównać motocykl?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:02, 03 Cze 2012
voyte07
A2

 
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Witam w moim v-stromie na 6stym biegu jest ogranicznik obrotow - nie da sie przekroczyc licznikowych 215 km/h...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:38, 03 Cze 2012
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





ogranicznik obrotow? wtf? Musze u swojego tez sprawdzic bo max 220 km/h licznikowe mi lata :/ Tylko, gdzie, co i jak?

Hubertus, czemu horneta zamieniles na v-stroma? bo chyba nie dla predkosci, hornetowi jednak troche blizej do szlifiery niz vstormowi...

ps. znam jedna moto manke jezdzaca hornetem czesto odwiedzajaca forum hornetowe Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Nie 20:38, 03 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:00, 03 Cze 2012
Neno
Motonita

 
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 652
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zambrów





roadrunner napisał:
Każdy licznik w każdym pojeździe bez wyjątku przekłamuje na +, a im większa prędkość tym większy błąd pomiaru. Ja jak mam na liczniku 190 to nawigacja pokazuje 178.


Stawiasz flaszkę ?
Ja mam fabryczne odcięcie przy 200km/h, odcina przy licznikowych +/- 200km/h, a GPS pokazuje 200-203km/h. Jednak się da!
Amerykanie jednak coś potrafią zrobić . Auto wyjechało z fabryki Chryslera.
Nie ma więc co generalizować, choć drugiego takiego licznika nie spotkałem Smile I nie ważne czy to Fiat, Ford, Citroen czy Mercedes - każdy oszukiwał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:17, 03 Cze 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Hornet ma dużo atrakcyjniejszy stosunek mocy do masy i nie ma w tym nic dziwnego, że "do 200 szedł z palcem". Co nie zmienia faktu że DL bez problemu osiąga Vmax ponad 200, zwłaszcza duży. Może masz przełożenie zmienione na "szybsze" i licznik pokazuje 190, a w rzeczywistości lecisz, grubo ponad 200...
Moje wiadro chociaż "słabsze" i cięższe z kompletem kufrów i balastem leci 210. Solo nie próbowałem bo powyżej 190 paskudnie wężykuje...

Neno napisał:
roadrunner napisał:
Każdy licznik w każdym pojeździe bez wyjątku przekłamuje na +, a im większa prędkość tym większy błąd pomiaru. Ja jak mam na liczniku 190 to nawigacja pokazuje 178.


Stawiasz flaszkę ?
Ja mam fabryczne odcięcie przy 200km/h, odcina przy licznikowych +/- 200km/h, a GPS pokazuje 200-203km/h. Jednak się da!
Amerykanie jednak coś potrafią zrobić . Auto wyjechało z fabryki Chryslera.
Nie ma więc co generalizować, choć drugiego takiego licznika nie spotkałem Smile I nie ważne czy to Fiat, Ford, Citroen czy Mercedes - każdy oszukiwał.


Amerykanie czasem coś potrafią spier...ić, a właściwie to nawet dosyć często... Zakładam, że tak właśnie się stało w przypadku twojego auta, bo przekłamuje, ale na plus w stosunku do tego co powinno być. Moje założenie wynika właśnie z obserwacji, że w wszystkich pojazdach które widziałem, a widziałem ich sporo, występuje przekłamanie na minus, o błędzie wprost proporcjonalnym do wzrostu prędkości...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 21:44, 03 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:48, 03 Cze 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





W zeszłym tygodniu leciałem licznikowe 210 z pasażerem. I sprzęt szedłby dalej, tyle że trochę strach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:59, 03 Cze 2012
Neno
Motonita

 
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 652
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zambrów





roadrunner napisał:

Neno napisał:
roadrunner napisał:
Każdy licznik w każdym pojeździe bez wyjątku przekłamuje na +, a im większa prędkość tym większy błąd pomiaru. Ja jak mam na liczniku 190 to nawigacja pokazuje 178.


Stawiasz flaszkę ?
Ja mam fabryczne odcięcie przy 200km/h, odcina przy licznikowych +/- 200km/h, a GPS pokazuje 200-203km/h. Jednak się da!
Amerykanie jednak coś potrafią zrobić . Auto wyjechało z fabryki Chryslera.
Nie ma więc co generalizować, choć drugiego takiego licznika nie spotkałem Smile I nie ważne czy to Fiat, Ford, Citroen czy Mercedes - każdy oszukiwał.


Amerykanie czasem coś potrafią spier...ić, a właściwie to nawet dosyć często... Zakładam, że tak właśnie się stało w przypadku twojego auta, bo przekłamuje, ale na plus w stosunku do tego co powinno być. Moje założenie wynika właśnie z obserwacji, że w wszystkich pojazdach które widziałem, a widziałem ich sporo, występuje przekłamanie na minus, o błędzie wprost proporcjonalnym do wzrostu prędkości...


No raczej nie przekłamuje, dlatego napisałem, że na liczniku jest +/- 200km/h przy takiej prędkości raczej się nie wpatruję w licznik czy jest idealnie 200 czy 203. A GPS ma to zapisane w historii.
Przy niższych prędkościach, kiedy mam odwagę spojrzeć na dłużej na licznik jest idealnie - 100 to 100, 140 to 140.
Generalnie: nie bagatelizujmy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:58, 05 Cze 2012
hubertus
A1

 
Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





"Może masz przełożenie zmienione na "szybsze" i licznik pokazuje 190, a w rzeczywistości lecisz, grubo ponad 200... "

Musze sprawdzić z kimś ale szkoda ze z Kielc nikt sie nie odzywa. A horneta zmieniłem bo wszedłem juz w "wiek Chrystusowy" i niezbyt mi pasiło latanie przyklejony do baku z komarami na całym ciele a pozatym nasze polskie drogi..... katastrofa. Czasem trafiła się trasa po której człowiek trząsł sie jak po tygodniowym piciu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:03, 24 Gru 2012
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





Ja zamknąłem licznik(stary DL - do 240 skalowany), miałem 9,5 tys obrotów, do odcięcia tysiąc obrotów, a jeszcze 6tka została. GPS - LARK 35AT motocyklowy - 224 km/h. Teoretycznie wsyztsko seria, ale mi troche dziwnie pali, więc nie wiem czy grzebane.

Z pasażerką, kuframi i tankbagiem wypakowanym do granic możliwości o 4ej nad ranem darłem 230, ale więcej by nie poszedł.

Oczywiście wszystko na autostradzie bez żadnych aut, nad ranem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:28, 26 Gru 2012
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





U mnie V-strom przekłamuje 10-14% (dla porównania mój Saab ma 99,98% dokładność z GPS-em). Do tej pory więcej jak 200 nie udało mi się wykręcić. Przy moich 193cm wzrostu. Szybka jazda nie jest przyjemna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:53, 02 Sty 2013
MANOS
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Mały dl, z plecaczkiem i 3 kuframi 170 i czuć było że ma jeszcze trochę zapasu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
V-max waszych DL 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin