Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Winkle na DLu (Prześwit DLa 1000 w pochyleniu..)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 17:42, 04 Cze 2008    Temat postu: Winkle na DLu (Prześwit DLa 1000 w pochyleniu..)

Hejas.
Jestem ciekawy jak jest u was...bo u mnie podnóżki już się kończą... każde głębsze złożenie w winklu kończy się krzesaniem iskier trącym podnóżkiem o asfalt .. Prześwit DLa 1000 w pochyleniu jest nikczemny , chyba muszę podłożyć coś pod podnóżki żeby je trochę unieść do góry , może wtedy można będzie złożyć się głębiej w zakręt, bo chyba opony mają jeszcze zapas przyczepności ( Dunlop D607 Trialmax) chociaż jak to się mówi pozamykane. Mam zamiar wyskoczyć od czasu do czasu na tor w Lublinie albo w Poznaniu ale muszę coś wykombinować z podnóżkami...dodam że zawiecha z tyłu oryginalna tak więc sprzęt nie był obniżany...


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 17:43, 04 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 13:53, 05 Cze 2008    Temat postu:

no niewiem ale u mnie nic nie dociera chociaż na osttnim wyjeżdzie opony pozamykalem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 17:41, 23 Cze 2008    Temat postu:

Dokonałem kilku niewielkich, ale za to bardzo przydatnych (do lepszego latania po winklach) zmian w swoim szpeju... a mianowicie... opuściłem przód na półkach o 15 mm [link widoczny dla zalogowanych] , tylny amor na max do góry i wymieniłem kierownicę na niższą i bardziej odchyloną do przodu [link widoczny dla zalogowanych] ... dzięki tym zabiegom moto skręca o wile szybciej... rozkład mas się zmienił i przeniósł się ku przodowi jeszcze tylko podniosę podnóżki i będzie nie kiepski pożeracz winkli.. jeszcze marzy mi się jedna modyfikacja, ale nie stać mnie na nią ... a mianowicie chciałbym wymienić koła na typowo sportowe... 180 z tyłu i 120/60/17 z przodu... wtedy ma się większy wybór bardziej przyczepnych opon i pewność trzymania w złożeniach przy większych prędkościach jest lepsza w przypadku szerokiej opony..... dużego Stroma łatwiej zaadoptować na duże supermoto albo jak to się teraz określa hypermotorad.... niż robić z niego enduro... którym on nigdy nie był i nie będzie...
Dopisane.

Podnóżki podniosłem [link widoczny dla zalogowanych] ... teraz tylko przyczepne gumy i jak najwięcej winkli...


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 16:57, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 12:49, 30 Cze 2008    Temat postu:

Drobne modyfikacje, które poczyniłem sprawiły że motocykl całkiem dobrze radzi sobie w ciasnych jak i szybkich zakrętach, co wypróbowałem na torze w Lublinie...
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 14:19, 30 Cze 2008    Temat postu:

No i ładnie Smile A uślizgi ala Rossi były? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Wto 22:19, 01 Lip 2008    Temat postu:

a ciekaw jestem na jakich oponkach smigasz??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 0:16, 02 Lip 2008    Temat postu:

Oponki to Dunlopy D607 Trialmax... dobre na asfalt, kiepskie poza asfaltem... Jak sie już je nagrzeje dosyć fajnie trzymają w winklach...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 15:50, 16 Wrz 2008    Temat postu:

A nie lepiej było sportowe moto sobie kupić?? :D
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Śro 7:55, 17 Wrz 2008    Temat postu:

hehe, no na myśl i mnie czasem to nachodzi, ale co najwyżej to w gre wchodzi SV 1000, bo nie potrafił bym się przesiąść na sprzęta z silnikiem R4, no po prostu nuda Wink
chociaż za tydzień się wybieram w Bieszczady, pośmigać po pętlach bieszczadzkich, zobaczymy co DL potrafi z siebie wykrzesać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 21:45, 22 Wrz 2008    Temat postu:

DL na winklach potrafi wykrzesać ... na pewno sporo iskier z podnóżków... w moim lewy podnóżek wygląda tak [link widoczny dla zalogowanych] ... i to po uprzednim podniesieniu o jakieś 3 cm do góry. Po tych modyfikacjach o których wspomniałem wyżej DL w dobrych rękach może wpędzić w kompleksy nie jednego właściciela supersporta Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Czw 14:48, 02 Paź 2008    Temat postu:

mi się nie udało krzesać iskier, chociaż się bardzo starałem na bieszczadzkich winklach, hehe
jak cabaniero wspomniał, niejednego sporta można łyknąć DLem co i mi się zdażyło, historia była taka:
droga pomiędzy Przemyślem a Sanokiem obfituje w całe mnóstwo wspaniałych zakrętów, łącznie z dwiema poważnymi partiami serpentyn - polecam każdemu kto się wybiera w tamte strony. Jadę za typami, jeden CBR100RR i GSXR1000, oba świerzuteńkie, widze z daleka, że co prosta to typy na kole poginają - jest z kim powalczyć, ale co zkaręt to się do nich zbliżałem z prędkością światła. Dojeżdżam do typów, a oni co winkiel to heble prawie do 0km/h i "skręcają" na winklach, buhahaha.... No więc niewiele się zastanawiałem jak wystrzeliłem z serpentyny to mnie na dwójce prawie dęba postawiło!!!
Polecam tą drogę, bo na prawde daje mnośtwo radości, po prostu 70km zakrętów Smile
a oponki pozamykane po same krawędzie z zapasem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 12:53, 27 Paź 2008    Temat postu:

a co myślicie o założeniu Continental Road Attack albo Michelin Pilot Road 1 do dl'a??? Ponoć jest nasz rozmiar. Jestem właśnie przed wymianą i chcę założyć coś maksymalnie szosowego (dobrego na winkle).

Pzdr. Mateusz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Pon 14:45, 27 Paź 2008    Temat postu:

ja w tym sezonie przetestowałem troszke Michelin Pilot Road'y i jestem bardzo zadowolony z jakości jaką oferują Smile jeździ sie bardzo dobrze, zamykanie na winklach nie stanowi żadnego problemu, a jeśli zbliża się uślizg to fajnie dają znac o tym gumy - jakby to fachowiec opisywał to chyba by powiedział że sprzężenie zwrotne jest na wysokim poziomie Wink
na mokrym też dobrze się spisują i tak samo jak na suchym dają znać bardzo miekko, że zaraz złapiesz uślizg tylnego koła.
mogę polecić oponky, jak dla mnie ocena 5+ Smile
znajdziesz na forum link do testu opon typowo szosowych, gdzie właśnie Pilot Road dostał najlepsza ocenę dla maszyn turystycznych typu Varadero, V-strom Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin