Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wolno wchodzi na obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Pią 18:37, 27 Wrz 2013    Temat postu: Wolno wchodzi na obroty

Witam mam taki problem, mój Dl 1000 wolno wchodzi na obroty gdy jest zimny, tzn. nie zawsze tak się dzieje np. dzisiaj rano jechałem do pracy i było wszystko ok, po robocie wsiadam i słabo przyśpiesza. Na biegu jałowym po odkręceniu manetki nie reaguje tak jak powinien, strasznie wolno wchodzi na obroty, ale gdy się rozgrzeje jest już normalnie. Zdarzyło mi się to dwa razy i to zawsze wracając do domu po pracy.
Ktoś się spotkał z czymś takim?
Może być to przyczyną luzów na zaworach?
Dzisiaj wykręciłem pompę paliwa, rozebrałem ją za dużego syfu nie było, jutro będę składał i zobaczymy czy jest poprawa.
Aha i robiłem synchronizację przepustnicy bo strasznie nierówno pracował na wolnych obrotach. Nie robiłem tego na specjalnym przyrządzie, jedynie trochę wykręciłem śrubkę od regulacji do momentu jak zaczął równo pracować i tak zostawiłem. Wszystko było ok przez 1,5 miesiąca aż do wczoraj.
Może to wina złej synchronizacji?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Sob 16:58, 28 Wrz 2013    Temat postu:

Poczytałem trochę i doszedłem do wniosku że przyczyną takich objawów (brak mocy na zimnym silniku) jest luz zaworowy. Dodatkowo ewidentnie słychać jak zawory cykają regularnie i częstotliwość cykania zwiększa się wraz ze wzrostem obrotów.
Teraz mam pytanie w jakiej temperaturze otoczenia robi się pomiar luzów zaworowych?
Czy w Dl 1000 po zdjęciu wałków rozrządu trzeba zdejmować łańcuszki rozrządu i czy trzeba coś blokować żeby się nie obróciło, czy trzeba ustawiać coś na znakach?
Narzędzia do wykonania takiej pracy posiadam.
Mam serwisówke ale po angielsku, a z moim angielskim jest bardzo słabo.
Może ktoś mi przetłumaczyć ten rozdział z ustawieniem luzów zaworowych?
Za wszelakie wskazówki będę niezmiernie wdzięczny.
Z góry dziękuję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Wto 7:59, 01 Paź 2013    Temat postu:

Witam ponownie luzy zaworowe są książkowo ustawione. Wiec pomyślałem ze to może być wina złego działania silniczka krokowego.
Koledzy podpowiedzcie jak zrobić "pre-set" tego silniczka krokowego?
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin