Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyciek płynu chłodniczego DL 1000 K3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry-120
A1



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pon 17:25, 05 Lip 2010    Temat postu: Wyciek płynu chłodniczego DL 1000 K3

Witam,
Mam problem z ubywającym płynem chłodniczym, na początku nie mogłem namierzyć w jaki sposób ubywa. Kiedyś po jeździe zauważyłem, że wycieka z wężyka, który zamontowany jest na króćcu wychodzącym z pompy wodnej i kończy się poniżej osłony silnika. Wygląda to na jakieś odpowietrzenie (chyba że się mylę).
Nie robił bym z tego problemu jak bym musiał dolać płynu raz na jakiś czas, ale ja muszę dolewać ok 100 ml na 300 km. Sad
Ma ktoś może jakiś pomysł dlaczego się tak robi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jerry-120 dnia Pon 17:27, 05 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:13, 05 Lip 2010    Temat postu:

Zaraz ci się dostanie że w powitalni nie byłeś Smile
sprawdź kable od termostatu, moze sie wtyczka zsunęła


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pon 19:26, 05 Lip 2010    Temat postu:

Wydaje mi sie ze bedziesz musial uszczelnic pompe wodna. Za turbina pompy jest taka uszczelka , ktora bedziesz musial wymienic. A wezyk odprowadza nadmiar wody, aby sie nie dostala do oleju.
Sam ostatnio po demontazu pompy balem sie ze ona mi padla, ( na szczescie nie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry-120
A1



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pon 20:19, 05 Lip 2010    Temat postu:

Właśnie wróciłem z garażu, i ujrzałem, że z wężyka wisi kropla. Motor stoi o soboty bez ruchu.
Myślałem że wycieka jak się zagrzeje i w układzie zrobi ciśnienie.
Z jednej strony trzeba się cieszyć że ciecz chłodząca nie idzie w olej, a z drugiej trochę to irytuje taka sytuacja.
Pewnie bez ingerencji w samej pompie pewnie się nie obędzie Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pon 20:40, 05 Lip 2010    Temat postu:

Wlasnie tam najczesciej kapie przy nagrzewaniu i stygnieciu silnika...pare kropel tez mam, ale 100ml na 300km wydaje mi sie duzo. jezeli masz stary plyn , sprobuj moze nalac nowego. jezeli to nie pomoze i wyciek bedzie sie zwiekszal to nic tylko usczelnic.
Ale zapytaj moze jeszcze w ASO...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry-120
A1



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pon 21:18, 05 Lip 2010    Temat postu:

Płyn tydzień temu wymieniłem bo miałem malutką nieszczelność na chłodnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Pon 21:51, 05 Lip 2010    Temat postu:

nie chcialbym zle prorokowac ale po sluchaj czy pompa czasem nie pracuje gosniej niz powinna, bo uszczelnienie pompy wodniej najczesciej pada przy padnietym lozysku pompy wodnej, wiec przyczyna moze byc lozysko. Z serwisowki wychodzi ze zarowno lozysko jak i reperaturka (uszczelnienie) sa wymienne, wiec do roboty. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry-120
A1



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Wto 13:50, 06 Lip 2010    Temat postu:

Po rozmowie z kolegą w pracy i po przeczytaniu sugestii Floydoo, zadzwoniłem do Suzuki w rzeszowie i powiedzieli mi można kupić każdą część z osobna, ale jako komplet to nie występuje.
Gość mi wysłał emailem zdjęcie, która część mnie interesuje.
Wnioskuje że chodzi o część nr 3 to ta reperaturka. Cena jej to 101,50
W serwisówce część nr 3 jest jeszcze rozbita na części, ale wynika że można to kupić jako całość.
Przy wymianie od razu pewnie wymienię uszczelniacz (4), łożysko (6) i oring (5) co by mieć spokój.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 18:44, 06 Lip 2010    Temat postu:

Tak troche z innej beczki, kupujemy tony czesci od dealera kosztujacych krocie, nie wiem czy koledzy sprawdzali kiedys oem parts w usa . cena podanej czesci to 16$ a za 100$ to mozna miec cala pompe z obudowa. jezeli te motojest z japoni to czemu czesci z usa nie sprowadzac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Wto 20:22, 06 Lip 2010    Temat postu:

Lozysko jest zabudowane w obudowie sprzegla. Ja tez musisz zdemontowac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Wto 20:25, 06 Lip 2010    Temat postu:

pc bo tu trzeba smigac a nie czekac na paczke z za oceanu, ale to tak zawsze jest ze gdyby przewidziec to mozna zrobic zapas czesci w usa i wrazie w beda pod reka, a tak trzeba bulic tu na miejscu Laughing Laughing to samo mam z moim jeepem Laughing Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Wto 20:42, 06 Lip 2010    Temat postu:

pc napisał:
Tak troche z innej beczki, kupujemy tony czesci od dealera kosztujacych krocie, nie wiem czy koledzy sprawdzali kiedys oem parts w usa . cena podanej czesci to 16$ a za 100$ to mozna miec cala pompe z obudowa. jezeli te motojest z japoni to czemu czesci z usa nie sprowadzac?


jak doliczysz przesylke, do tego na wszystko 10 % cla i 22 % Vatu + jak Floydoo pisal czas oczekiwania to warto to jednak kupic w ASO Wink

I jak zamowie w servisie a przysla mi nie to, to nie biore albo oddaje...mysle ze w przypadku USA nie jest to takie latwe...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Wto 20:44, 06 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 12:37, 09 Lip 2010    Temat postu:

a skąd wiesz ze ubywa - w zbiorniczku wyrównawczym (tym obok chłodnicy)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry-120
A1



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pią 20:10, 09 Lip 2010    Temat postu:

Po zbiorniczku, no i plama pod motorem.
Części zamówione, pozostaje oczekiwanie no i montaż.
Dla pewności postanowiłem wymienić części 2,3,4,5,6 no i uszczelka prawej pokrywy silnika, bo też trzeba było zdemontować pokrywe, aby dostać się do turbinki.

Po zdjęciu samej pokrywy pompy ukazuje się takowy widok, przed zdjęciem spuszczamy płyn - no chyba że komuś nie szkoda Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

Przed zdjęciem pokrywy silnika trzeba spuścić olej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po zdjęciu zabezpieczenia z osi turbinki możemy wysunąć samą turbinkę i opatrzeć co się stało

[link widoczny dla zalogowanych]

A to jest ta reparaturka:

[link widoczny dla zalogowanych]

Na tym zdjęciu widać powierzchnie reparaturki jak jest nierówna i zużyta

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maro78
A2



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białołęka

PostWysłany: Pią 8:30, 27 Sie 2010    Temat postu:

Witam!
Potrzebuję pomocy!
Od wczoraj mam ból z moim moto - tak jak jerry-120 miałem ostatnio wymienione części nr 3 i 4 przy pompie wody, bo przez "dziurkę techniczną" na pokrywie sprzęgła delikatnie wyciekał mi olej.
Po wczorajszej jeździe w dużych korkach temperatura silnika wzrosła do 4 kresek, a poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym aż do wylania przez wężyk. Kiedy moto dostało w palnik wszystko wróciło do normy. Wentylator się załącza, ale nie zbija temperatury.
Co to za czort? Pompa wody nie wydaje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry-120
A1



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Nie 21:12, 19 Wrz 2010    Temat postu:

Maro78, nie wiem czy już się uporałeś z awarią ale podejrzewam, że zawiesił się termostat.
U mnie wentylator włącza się również przy 4 kreskach, ale zbije na chwile temp. ale nie żeby spadło do 3 kresek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maro78
A2



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białołęka

PostWysłany: Pon 9:28, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Uporałem się. Termostat się nie otwierał we wrzątku, więc wymieniłem. Wrzuciłem nowy - moto pochodziło ze 20 minut i znowu fontanna ze zbiorniczka. Lekkie przygazowanie - płyn wraca do normy. Co jest, k..., sobie myślę. Znajomi mechanicy postawili diagnozę: uszczelka pod głowicą. Jedynie mój brat - mechanik moto-samochodowy, który opiekuje się deelem mówił, że na pewno nie. Zamieniłem korek od chłodnicy z jego Hondy VFR i wszystko wróciło do normy. Najlepsze jest to, że na moim uszkodzonym korku w jego moto jest wszystko ok Shocked .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Wto 12:31, 19 Paź 2010    Temat postu:

Apropo wycieku płynu chłdniczego, to w sobote uniemozliwiło mi to eksploatację moto.
Od jakiegos czasu obserwowałem po lewej stronie silnika plamę, ktora wyglądała jak by sie coś pociło... no ale nic z tego za bardzo nie wynikało.
Wsobote odpalam motonga podjezdzam z parkingu pod klatkę a tu... niebieska plama. Myslę sobie ocho! plyn chłodniczy spierdziela. Rzut oka, nieszczelnośc jest na łączeniu grubego gumowego węża od chłodnicy z takim jakby trojnogiem mniejwiecej między garami.
Pytanie czy ktoś juz cos takiego przerabiał? Czy wystarczy może założyć nowy cybant, ktory da sie mocniej ścisnąć, a może obciąć 1cm tego węża i wtedy zakładać cybancik, ale czy wystarczy wtedy tej rury?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:06, 19 Paź 2010    Temat postu:

a pisza w manualu zeby przewody gumowe wymieniac co 4 lata?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Wto 15:54, 19 Paź 2010    Temat postu:

Owszem, hamulcowe, sporzęgła, paliwa. Na 99% jestem pewien ze nikt nie wymienił wszystkich gumowych przewodow jakie mozna uświadczyć w naszych maszynach.
Hehe, swoją droga jestem ciekawy czy ktokolwiek wymienił po 4 latach chociażby przewody hamulcowe, jak juz to chyba tylko ze wzgledu na wymiane na stalowe oploty Smile wiele sie mylę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
micek
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: Wto 16:44, 19 Paź 2010    Temat postu:

eee, najpierw spróbuj dokręcić ta opaskę, ona w tysiącu puszcza co mniej więcej 5tys km....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacaw
Motocyklista



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650

PostWysłany: Pią 17:50, 30 Wrz 2011    Temat postu:

To i Ja po proszę o pomoc ..
Przejechałem się dziś Zuzanną, kiedy wróciłem na parking po zgaszeniu zobaczyłem na płycie ślady płynu chłodniczego, w zbiorniczku poziom podwyższony lekko ponad stan ...
Po godzinie poszedłem zobaczyć czy po ostudzeniu silnika spadnie poziom płynu w zbiorniczku ale niestety był taki sam no może tycio tycio opadł ..
Zapaliłem Zuze zagrzałem ją i sprawdzałem czy wycieka płyn przez wężyk, zauważyłem ze dwie krople które wywaliło ..
Podczas dzisiejszej jazdy pokazywało mi jak zawsze 3 klocki temperatury ..
Macie jakąś wiedze dlaczego tak sie zrobiło ... chciałem się jutro wypuścić gdzieś dalej ale teraz nie wiem co robić ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacaw
Motocyklista



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650

PostWysłany: Pią 21:34, 30 Wrz 2011    Temat postu:

Chyba zostanę z problemem sam ... Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Sob 11:54, 01 Paź 2011    Temat postu:

nic nie musisz robic poprostu troche za bardzo sie plyn podniosl i nadmiar wylecial przez przelew, jezeli nie bedzie sie to nagminnie powtarzac to nbie ma powodu do obaw.

Z problemem nie jestes sam bo juz nie raz taki problem sie tu pojawil wystarczylo by poszukac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacaw
Motocyklista



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650

PostWysłany: Sob 13:59, 01 Paź 2011    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź, szukałem i czytałem jak widać nie zacząłem nowego wątku a dopisałem .. nigdy takiego objawu nie miałem, więc zdziwiłem się .. pomyślałem że zepsuł się termostat ale zaraz jadę i będę obserwował ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriss
A



Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Sob 16:18, 13 Kwi 2013    Temat postu:

powrót do tematu Sad po zimie i pierwszej jeździe zauważyłem też kropelkę płynu na płycie pod silnikiem??? No i od razu nasuwają się pytania - co na to zaradzić - wymieniać ? czekać?
Jeżeli wymieniać - mógłby ktoś napisać dokładnie w co trzeba się zaopatrzyć oprócz tej reperaturki??? uszczelki łożyska??? pleasee help


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Pią 10:31, 19 Lip 2013    Temat postu:

Zależy skąd cieknie, ja musiałem wymienić przewód pomiędzy chłodnicą, a takim trójnikiem (mniejwiecej miedzy garami)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek
A



Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie 20:30, 09 Lut 2014    Temat postu:

Ma ktoś może symbol/wymiary łożyska i simeringu z pompy wody.?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Nie 21:00, 09 Lut 2014    Temat postu:

łożyska 6900/3B wymiar 10x22x5
zimeringu tam nie ma , tylko uszczelniacz .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek
A



Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon 10:35, 10 Lut 2014    Temat postu:

GrzesiekK orientujesz sie może czy dostane to uszczelnienie gdzieś poza ASO bo samą reperaturke zamówiłem już w larssonie zresztą po raz drugi bo po wymiemie w zeszły weekend cieknie mi woda nadal. Mniej niż wcześniej bo jest to tylko pare kropel ale jednak. Musiałem uszkodzic reperaturke przy nabijaniu. Bardzo cieżko ją tam wbić a jak ją pukać to bardzo łatwo ją uszkodzić wiec czeka mnie drugie podejście do tematu i chce wymienić to łożysko i uszczelniacz oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Pon 13:38, 10 Lut 2014    Temat postu:

Uszczelniacz tylko kompletny za coś koło stówki .
coś takiego -
[link widoczny dla zalogowanych]
bywa dedykowane na allegrusie i można zamówić w dowolnym sklepie
Łożyska dostępne w ASO po stówce za sztukę .
Na rynku są porządne łożyska po 10 zeta ale szersze o 1 mm i nie wchodzą ....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GrzesiekK dnia Pon 13:39, 10 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek
A



Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon 14:48, 10 Lut 2014    Temat postu:

Uszczelniacz wodny zamówiłem w larssonie 116zł a łożysko i uszczelniacz olejowy kupie niestety w aso skoro są nie osiągalne nigdzie indziej Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Pon 15:19, 10 Lut 2014    Temat postu:

łożyska są dwa , uszczelniacza olejowego jakoś nie pamiętam gdzie kupowałem ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin