Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zbyt szybkie "odcięcie"?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slledzik
A1



Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: łódzkie

PostWysłany: Śro 21:27, 01 Lip 2015    Temat postu: Zbyt szybkie "odcięcie"?

Witam.
Posiadam DL-ka 650 z 2007 roku. Ostatnio zauważyłem, że silnik ma odcięcie przy ok. 8500 obr/min. Wg mnie trochę za szybko. Czasem przy wyprzedzaniu, szczególnie z plecaczkiem, zaskoczyło mnie to zbyt wczesne odcięcie. Jak jest w Waszych maszynach? Czy można to jakoś regulować mechanicznie/elektronicznie? Czy może jest to jakiś problem z silnikiem? Poza tym w motocyklu wszystko gra. Nie dymi, nie szarpie, zbiera się od samego dołu itp.
Na forum znalazłem jakiś wątek, że alarm może powodować zbyt szybkie odcięcie. Fakt jest faktem, że posiadam takowy (suzuki), ale odłączenie nic nie zmiania.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slledzik
A1



Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: łódzkie

PostWysłany: Pią 15:50, 03 Lip 2015    Temat postu:

Nowe fakty w sprawie odcięcia.
Gdy odkręcam manetkę do wspomnianego odcięcia (ok. 8500 obr/min) a następnie dodam jeszcze więcej "gazu", to motor wchodzi dalej na wyższe obroty, nawet na czerwone pole. To samo można wykonać podczas jazdy, choć trochę szarpie. Po przeskoczeniu owego odcięcia można dalej przyspieszać. Jednak po obniżeniu obrotów poniżej 8500 i ponownym wkręceniu, znów następuje odcięcie przy 8500.
Może chociaż jakieś sugestie co do przyczyny? Nadmienię, że wyciągałem całą pompę paliwa i czyściłem filtr oraz wnętrze zbiornika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dch
A1



Dołączył: 10 Lip 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mielec

PostWysłany: Pią 21:26, 10 Lip 2015    Temat postu:

slledzik, ja ci nie pomogę, ale interesuje mnie czym charakteryzuje sie to odcięcie, jakie oznaki daje silnik, gdy odcina.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Nie 13:57, 12 Lip 2015    Temat postu:

W moim K5 odcina przy 10,5tyś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slledzik
A1



Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: łódzkie

PostWysłany: Nie 19:32, 12 Lip 2015    Temat postu:

Tak wygląda moje odcięcie

https://www.youtube.com/watch?v=nWczOWlgBpk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin