|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 20:12, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
slajder napisał: |
źle że trzeba ciąć rurę oryginalnego tłumika.
najlepiej byłoby rozkręcic w fabrycznym miejscu łączenia.
Letko, a nie pytałeś czy koleś może zrobić również rurę do łącznika.
moze byc problem ze spawaniem bo króciec jest z kwasówki a rura w dl-u tak jakby epoksydowana,choc mogę sie mylić.(moto stoi w magazynie i nie chce mi się sprawdzać
ciekawi mnie też kwestia estetyki.
no bo jak by nie patrzeć bedzie to łączenie czarnej rury z inoxem nowego wydechu,no i te spawanie
no i jak sprawa z nagrzewaniem sie puszki.(w oryginale jest osłona)
Ciekaw jestem jak widzisz te sprawy
czy w puszce masz ucho do zamocowania czy opaskę.
pozdro |
No to zmuś sięi zobacz jak oryginał wygląda.Właśnie dlatego że jest tam taka plątanina rurek Leo chce tyle kasy.
Spaw będzie widać tylko ten przy tłumiku bo ten drugi będzie schowany za osłoną (tą z tworzywa) rury dolotowej do tłumika.
Postaram się ten kawałek między tłumikiem a rurą dolotową załatwić z nierdzewki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 21:30, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
letko napisał: |
No to zmuś sięi zobacz jak oryginał wygląda. |
prosisz o zbyt wiele
jeśli mogę wtrącić to myslę że lepiej by wyglądało skręcenie na cybant króćca tłumika z rurą (nacina się rurę i uszczelnia masą lub matą grafitowa lub azbestową ewentualnie można na "fachowe spięcie"-miałem takie przy r6 )
[link widoczny dla zalogowanych]
a spaw zostawic tylko pod osłoną
rzucam takie sugestie,bo widziałem wydech inox firmy "monti" w afryce z samym króćcem około 5 cm przyspawanym do czarnej rury i wyglądało żeby nie użyć słowa na ch ,kaczo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:36, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Slajder a może by tak cały układ wydechowy a nie tylko końcówke wydechu.
Wtedy jest większy sens. No i oczywiście mapy zapłonu zmienić i mamy parę kucy więcej i wygładzona charakterystyka silnika. No cóż ale koszta lecą do góry wtedy. Natomiast jak bedzie dobrze spaw zrobiony to nie bedzie go aż widać i będzie cacy. Co do azbestu to... to jeździj wtedy za mną a nie przedemną ja tam tego dziadostwa niechcę wdychać (to tak na marginesie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 8:58, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Brzo napisał: | to jeździj wtedy za mną a nie przedemną . |
jeżdżenie przedemną wymaga niestety dużej wprawy,szybkości i refleksu
natomiast u nie chodzi juz o koszty, bo można mieć dl 650 ,a można dołożyć do zakupu jeszcze 10000 pln do dl 1000 i bedzie sie miało gorszy motocykl
intencją moich przemyśleń jest to, aby dokładając niewielkie pieniażki zrobić coś fachowo i zarazem estetycznie.
wydech letka oglądałem na allegro.Jest fajny wieć warto się postarać.
sam jestem ciekaw jak to kolega zrobi.
a może będziemy mieli okazję porównać swoje wykonanie bo sam się przymierzam do tematu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 21:04, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No to w końcu doczekałem się mojego wydechu
Tutaj wygląd ogólny i jakość wykonania puszki tłumika
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dorobiony wieszak z nierdzewki
[link widoczny dla zalogowanych]
Widok z tyłu
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu widać połączenie z oryginalnym(fabrycznym) układem wydechowym.
Przewężenie widoczne po lewej stronie pręta stelaża kufrów to miejsce spawu zapolerowane(niewidoczne gołym okiem)
[link widoczny dla zalogowanych]
Piękny przelotowy otwór o średnicy 50mm
[link widoczny dla zalogowanych]
Gość dołożył mi oryginalny dyfuzor wytłumiający dzwięk który powoduje że brzmienie jest bardzo przyjemne basowe ale niesłyszalne (niemęczące) w czasie jazdy tak jak na oryginalnym wydechu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak to wygląda przykręcone jedną małą śrubką od dołu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dżwięk wydobywający się z tłumika (podróbka LeoVinca) jest piękny basowy i dość głośny aczkolwiek niemęczący. Najwięcej frajdy jest przy schodzeniu z obrotów. Ten bulgot pieści słuch aż miło.
Nie zamieszczam żadnego filmiku ponieważ nie odda on tego co naprawdę wydobywa się z końcówki wydechu
Całość wraz z montażem kosztowała mnie 550 zł (tłumik 400zł a montaż 150) Dodam że nie musiałem nawet kiwnąć palcem przy montażu.
Zainteresowanym podaję telefon do gościa u którego kupiłem tłumik:
Rafał kom 693 348 690.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Wto 21:54, 17 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 21:57, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Zmniejszyłem foty myślę że teraz się otwierają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtala
A2
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 22:34, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Pięknie się prezentuje, a pewnie jeszcze piekniej gada. Gratulacje letko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin2
A
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Tarchomin
|
Wysłany: Wto 22:51, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
całkiem całkiem ten wydech, a tak z innej beczki zapytam ranty na felgach malowane są na niebiesko czy to naklejka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 7:10, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
marcin2 napisał: | a tak z innej beczki zapytam ranty na felgach malowane są na niebiesko czy to naklejka? |
Naklejka ale trzyma bardzo dobrze myję myjką ciśnieniową i nic się nie dzieje.
Nie kleiłem tego sam tylko kolega który robi reklamy. Zajęło mu to 15 min. Kół nie odkręcałem. Uważam że każdy w swoim fachu (zawodzie) robi najlepiej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 7:13, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ladzior
A
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 8:49, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No pięęęęęęęękny
Skąd ten wykonawca jest ? Czy jeśli by mu zlecić telefonicznie wykonanie identycznego wydechu jak Tobie, to poradziłby sobie bez przymiarek ?
pzdr,
ladzior
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 10:37, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ladzior napisał: | No pięęęęęęęękny
Skąd ten wykonawca jest ? Czy jeśli by mu zlecić telefonicznie wykonanie identycznego wydechu jak Tobie, to poradziłby sobie bez przymiarek ?
pzdr,
ladzior |
Myślę że nie będzie problemu. On te puszki zatłacza sam a komponenty do produkcji kupuje gotowe.
Ja znalazłem go na Allegro nie pamiętam nicku ale zadzwoniłem do niego z pytaniem czy do DL-a ma taki tłumik i dogadaliśmy się bez problemu.
Myślę że ta puszka to jest uniwersalny tłumik którego można dopasować do różnych modeli ale jak kupowałem to pytałem konkretnie o tłumik do DL-ki. Ten łącznik między puszką a oryginalnym układem dorobił gość który go montował. Miał także karbonowy za 600zł ale mnie się bardziej podoba z nierdzewki.
Nie zauważyłem, ani przyrostu, ani spadku mocy poza przyrostem przyjemności jaka dopływa do mojego zmysłu sluchu Tylko zabawa manetką może zaowocować większym spalaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ladzior
A
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 11:11, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Ten łącznik między puszką a oryginalnym układem dorobił gość który go montował. |
Aaaaa, czyli dwie różne osoby.
A czy w takim razie obejma z zawieszką wchodzi w skład tłumika czy to też wykonywał spawacz-dopasowywacz ?
Kurde, z jednej strony marzy mi sie coś basowego, z drugiej czasami dochodzę do wniosku, że i ten org. tłumik całkiem dobrze gra :/
pzdr,
ladzior
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 13:31, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ladzior napisał: | Aaaaa, czyli dwie różne osoby.
A czy w takim razie obejma z zawieszką wchodzi w skład tłumika czy to też wykonywał spawacz-dopasowywacz ? |
Tak ale tylko ten krótki kawałek. Obejma trzymająca puszkę jest w kpl. tylko ją z jednej strony trzeba wuprostować ale to już jest pikuś.
I tak się opłaca zawsze znajdzie się fachowiec który Ci pomoże.
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KD
Motocyklista
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 20:52, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Panowie,
czy ktoś może coś wie na ten temat
[link widoczny dla zalogowanych]
znalazłem w Niemcach kompletny Leo za niecałe 2 tys. w sklepie kosztuje prawie 3. Może ktoś tam coś kupował lub ma doświadczenie z montażem tegoż tzn. czy to kompletny układ (nie znam niemieckiego).
Pozdr
KD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pon 11:34, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Komplettanlage (kompletny zestaw)
Na zdjęciu widać że to komplet razem z rurami przekręcanymi do cylindrów. Cena też wskazuje na to że to cały komplet.
Jednak za tą kasę można wyposażyć 5 motocykli w tłumiki takie jaki ja zamontowałem
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:53, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
letko napisał: |
Jednak za tą kasę można wyposażyć 5 motocykli w tłumiki takie jaki ja zamontowałem
Pozdr. |
ale skąd wziąć kasę na 5 motocykli?
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pon 20:56, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ha !!
Ja mam tylko jeden, a i tak muszę kombinować jak koń pod górkę
Dlatego wybrałem opcję za dużo mniejsze pieniądze, a osiągi (oprócz dźwiękowych) ani się nie poprawiły ani pogorszyły (przynajmniej ja tak to odbieram)
Pozdrówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:04, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
A nie ma przypadkiem w ofercie którejś firmy końcówki wydechu dedykowanej do DL-a? Nie to żebym się czepiał, ale zastanawia mnie ta "rzeźba" ze spawaniem jakiejś końcówki do orginalnego układu wydechowego, bo gdyby chcieć powrócić do orginalnego tłumika to dupa zbita. Widziałem w SV 650 kakiś akcesoryjny tłumik, niestety nie pamiętam jaki. Wrażenia akustyczne przy odkręcaniu rolgazu były nie do opisania, jak z jakiejś dobrej litrówki a nie 650, aż w bebechach mrowiło!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 7:33, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
P.S. To chyba był DEVIL, a jak wiadomo SV ma ten sam silnik co DL.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolodziejskim
A2
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieniewice, k.Błonia
|
Wysłany: Śro 12:05, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Tak z czystej ciekawości... no może i zazdrości porozglądałem się dzisiaj za oficjalnymi tłumikami... ceny - Leo 2600 - 2900, Sebring 1400 - 1600... i też trzeba ciąć i dostosowywać... a tłumiki są dedykowane... no i kicha... powrotu nie ma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:33, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No to ładnie... Pozostaje ciąć i spawać, ale wydaje mi się to trochę niezgodne z ogólnie pojętą sztuką wojenną. Dlaczego nie może być tak jak w "szlifierkach" - ściągasz jedną końcówkę i zakładasz drugą??!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychuu_ktm
A1
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 19:23, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
witam, na ebay.de znalazłem takie coś..
[link widoczny dla zalogowanych]
550 Euro (wraz z wysyłką), przy kursie 3.30 PLN daje nam 1815 PLN za kompletny wydech do DL650.
Dla ciekawości nówki końcówki Leovince na ebay do DL1000 kosztują w granicach 400 Euro.
Mam zamiar zamówić takowe do mojego 1.0 ale nie wiem czy trzeba przeregulować wtrysk?
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 19:41, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki! Ciekawe tylko czy jest tam gdzie sondę lambda wkręcić!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:49, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jesli jest to faktycznie produkt leo vince to jest miejsce na wkrecenie sondy. zdjecie jest male a srednica sondy jakies 10mm moze sie myle, wiec ciezko dostrzec to miejsce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:12, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Pewnie tak jest, ale pozostaje jeszcze kwestia przestrojenia wtrysku, obawiam się że to może się okazać konieczne przy wymianie całego układu wydechowego. Przy okazji, ciekawe jak wygląda sprawa np. filtra K&N. Wiadomo że na mniejsze opory ssania i większą przepustowość, więc też pewnie nie obędzie się bez grzebania w mapach zapłonu. Ktoś coś wie na ten temat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychuu_ktm
A1
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 23:29, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
dołączam się do pytania odnośnie filtra K&N, interesuje mnie też to czy przy zmianie końcówek w litrze konieczna będzie zmiana mapy zapłonu? czy ktoś zmieniał, jakie są efekty po zmianie końcówek ? pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 8:29, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
generalnie jesli zmienia sie sama koncowke wydechu na przelot to zazwyczaj nie trzeba grzebac przy wtrysku(!) nie przy mapach. chodzi o ustawianie mieszanki paliwa z powietrzem a nie zmiana czestosci oraz objetosci i czasu wtrysku.
ale do rzeczy, jak wyzej, sama koncowka zazwyczaj nie wymusza zmiany mieszanki, cały uklad- raczej zawsze trzeba sie bawic a juz wogole zmiana dolotu i wydech wiaze sie z dostrajaniem mieszanki. do tego jest jeszcze smieszna rzecz w postaci tych cholernych airboxow ktore powoduja ze moto jedzie zajebiscie lub jakos dziwnie, w zaleznosci od temperatury i wilgotnosci powietrza.
Ale juz jak sie bawic to moze przy tego typu modyfikacjach warto pomyslec nad power-commanderem zawsze to okolo 7-12% mocy wiecej, a tak przy okazji kompletny uklad wydechowy leo vince'a dodaje 4 koniki(dl650k7), pare misiecy temu znajomy załozył leorure kpl i pojechalismy na hamownie. oczywiscie wtrysk zostal wyregulowany, po zmianie calego ukladu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pią 8:32, 15 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychuu_ktm
A1
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 9:01, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
A gdzie znajomy regulował wtrysk? w serwisie suzuki? pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:23, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki! Jednym słowem lepiej sobie odpuścić bo na przyroście mocy mi nie zależy a wydać kupę kasy na sam układ wydechowy, power commander i potem jeszcze na hamownię, dla samych doznań akustycznych nie ma sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 10:32, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
tak w polandzie robil synchro i regulacje, a co do przyrostu mocy to fakt ze duzo nie dostal ale czuje sie troszke nizej moment i dalej pali nieduzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:53, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | tak w polandzie robil synchro i regulacje, a co do przyrostu mocy to fakt ze duzo nie dostal ale czuje sie troszke nizej moment i dalej pali nieduzo. |
Ile zapłacił za regulacje itp.??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:16, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
nie pamietam ale ogolnie za przeglad po 10 czy 12kkm z synchro plus reg i inne pierdoly zaplacil 530peelenów. Hamownia w VTG 200pln i tez chyba bo niepamietam;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 0:55, 18 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięx!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 14:43, 05 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Witam
Ja w swoim Dlu 650, 2 miesiące temu wymieniłem układ wydechowy na nowy cały układ sebringa z tłumikiem twister. Później wymieniłem seryjny filtr na filtr K&N.
Układ mam bez katalizatora.
Moto na każdym biegu jedzie nie porównywalnie ze standardowym wydechem. Jesli chodzi o dzwięk to jest naprawdę mega zaje*isty, zwłaszcza jak się wyjmie końcówkę.
Zanim kupiłem ten wydech chodziłem sporo czasu za tymi wydechami i porównywałem Sebringa z Leo Vinci i Devilem (podkreślam że były to całe układy wydechowe i miałem okazję posłuchać każdego) i muszę powiedzieć że Sebring najbardziej przypadł mi do gustu dlaczego:
1. fajnie wygląda układ z tym tłumikiem porównując go z Leo i Devil. Sam tłumik jest idealnie dopasowany nie za duży nie za mały. Leo Vinci generalnie trochę nie pasuje wielkością do Dla 650 zresztą to nie jest tylko moja opinia ale wielu innych osób,
2. Dzwięk Sebringa jest moim zdaniem najfajnieszy porównujac go z Leo i z Devilem (gruby basowy)
3. Sebring gwarantuje przyrost mocy (wykresy itd) , Leo też gwarantuje ale jeśli chodzi o Devila to nigdzie nie dostanie się wykresu ile ewentualnie ta moc wzrośnie, nawet od producenta - rozmawiałem.
Naprawdę polecam wydech Sebringa. Na początku długo się zastanawiałem nad jego kupnem bo jest to spory wydatek ale teraz nie żałuję. Zawsze jak odpalam moto jest ogromny banan na mojej twarzy. Jak ktoś zamierza jeździć moto klika lat warto wymienić seryjny układ. Podkreślę jeszcze raz iż przyśpieszenie na każdym biegu jest nie porównywalne z seryjnym układem. Mój układ jest jeszcze bez katalizatora (był tańszy) także ma jeszcze większa wikse.
pozdrawiam
Sed
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 15:00, 05 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Sed napisał: | Witam
Ja w swoim Dlu 650, 2 miesiące temu wymieniłem układ wydechowy na nowy cały układ sebringa z tłumikiem twister.
...
....
Sed |
Chyba mowa o Leo Vince (nie Leo Vinci).
Możesz podjechać i pochwalić sie na spotkaniu?
Był kiedyś kolega na k4 i miał Leo Vince - bardzo miłe dla ucha wrażenia.
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 20:55, 06 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Hej
Jesli nic mi nie wyskoczy to postaram się wpaść w przyszłą środe do szóstek.
tymczasem
Sed
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greszio
A1
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WPR. . . .
|
Wysłany: Śro 8:18, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat wydechu niehomologowanego.
Blisko mamy w Konstancinie speca od wydechów:
[link widoczny dla zalogowanych]
Taka przyjemnośc w DL 650 kosztuje 650zł czyli puszka owalna z wkręcaną zatyczką plus rura do miejsca w którym się łączy za pomocą obejmy, czyli w razie potrzeby stary można założyć.. Sonde Lambda bez problemu przekłada.
Pytanie czy coś trzeba podregulować a może z wtryskiem nie będzie problemów? za takie pieniądze warto? z drogówką może być problem?
mocno się zastanawiam... doradźcie coś....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KD
Motocyklista
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 8:29, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
greszio, jak masz K8 to masz ten problem co ja, musisz wymienić cały układ albo będziesz kombinował z cięciem i spasowaniem rury bo zauważ że rurę masz zarąbiście grubą i pierwsze łączenie masz pod silnikiem do tego rura jest z lekka owalna
cały układ widziałem za ponad 3 tys co w relacji do wartości moto jest kwotą absurdalną
daj znać jak coś wykombinujesz, sam jestem ciekaw bo ja mam K7
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Śro 9:49, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
KD to i jak Ty cos wykombinujesz to tez daj znac Moj tez jest K7. Na dodatek najbardziej obawiam sie o sonde,moj bedzie przechodzil rowniez przez testy czystosci spalin i test decybeli, wiec nie moge miec zadnej amatorszczyzny... i jesli sada bedzie w zlym miejscu silnik bedzie pracowal wlasnym zyciem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:07, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
To jest wydech zrobiony w konstancinie u Roberta (motowydech)
na mojej poczciwej XTZcie, kompletny uklad wydechowy od kolektorów do końcówki.
Zapłaciłem 950 PLN ale jest jedno ale zrobił go zdecydowanie za głośny i później jezdziłem go wyciszać, wiec jak ktoś chce u niego robić wydech to należy mu powiedzieć zeby nie był ryczący tylko ciut głośniejszy. a tak to polecam bo człowiek słowny i uczciwy.
zdjęcie zrobione przed polerowaniem, bo mi sie potem zachciało żeby był błyszczący.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Śro 10:13, 17 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greszio
A1
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WPR. . . .
|
Wysłany: Śro 10:52, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jak z nim gadałem to byłem Octavią, muszę podlecieć DLem to sobie zerknie co i jak żeby potem nie było niespodzianek. Po wstępnych rozmowach to ma zrobić puszke owalną z rurami do tego łączenia pod silnikiem a sondę ma wstawić w swoją już rurkę.
PS w K8 jest inny wydech niż np w K4?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomo203
A
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 11:04, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja zakupiłem Leo na allegro, pasował po małej przeróbce pod oryginalne rury, wygląda to tak:
[/img]
Wydech z DBkillerem jest ok, bardzo przyjemny dla ucha a zarazem rasowy gang, bez DBkillera troche jak dla mnie za głośny ale czuć odrazu ze mocy przybywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KD
Motocyklista
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 13:08, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
greszio - wydech w K4 i K7 lub K8 to zupełnie inna bajka, jakbyś miał K4 to wymiana trwa chwilę, zważ że w tzw. międzyczasie weszła na moto norma EURO 3 która sporo namieszała
tomo nie wiem z którego masz rocznika moto ale po układzie wydechowym wnioskuję że co najwyżej K6 - mylę się? (chociaż masz oryginalne opony chyba jeszcze - sam nie wiem), jeżeli masz K7 lub wyższy napisz jak to przerobiłeś
polsky - ostatecznie zdecydowałem że na razie nie będę nic przerabiał, kaski brak, a poza tym w trasie musi to być trochę uciążliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greszio
A1
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WPR. . . .
|
Wysłany: Śro 17:05, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Wróciłem z Konstancina...i tak:
- faktycznie wydech jest skomplikowany- z silnika 2 rury, potem robią się z tego 3 rury i potem 1 rura na której jest sonda lambda i potem tłumik owalny poszerzany, dziwny trochę.
- zrobić się da, jak najbardziej - 650zł
- sonda lambda do przełożenia, no problemo
- montaż na zawsze czyli bez obejmy w razie chęci podmiany na seryjny dupa zbita, taki posrany system jest w K8
- koniecznie trzeba przełożyć plastikową osłonę wydechu bo bucik będzie się smażył
I teraz pytanie - czy warto bo jak za granicę będę leciał to co? Jak pały zabiorą dowód to poźniej z seryjnym trza jeździć na badanie i też lipa.
Moto chcę pojeździć kilka ładnych lat (po to kupiłem nowy).
...eeech już nie wiem sam...
A ile ten Sebring kompletny teraz stoi, ew. Leoś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KD
Motocyklista
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 17:20, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
kompletny jakoś tak 3000 - 3200 ale jak kurs euro był niski, teraz może być więcej, ja stwierdziłem że nie warto
kumpel w Fazerze F6S wymienił 2 tłumiki za niecałe 2 tysie więc cały układ za ponad 3 to zdzierstwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomo203
A
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 20:00, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
KD napisał: |
tomo nie wiem z którego masz rocznika moto ale po układzie wydechowym wnioskuję że co najwyżej K6 - mylę się? (chociaż masz oryginalne opony chyba jeszcze - sam nie wiem), jeżeli masz K7 lub wyższy napisz jak to przerobiłeś |
Tak mam DL 2006 rok, opony oryginalne jeszcze bo moto ma niecałe 6tys km , zestaw LEO ma średnice 54mm a oryginał DL 48mm więc zastosowałem przejściówke z 54 na 48 mm i jest git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greszio
A1
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WPR. . . .
|
Wysłany: Czw 9:31, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Raz kozie śmierć. Umówiłem sie na 16-07 (trochę długo ale mają w międzyczasie wakacje). Wstawiamy owalny ale chyba ten większy (jest trochę cichszy) plus dB killer. Jak będzie gotów to wrzucę fotki lub jakoś tak.
Pzdr. Greszio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:40, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
to sie u goscia spotkamy, bo i ja sie z nim umowiłem na 17.07
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Czw 9:44, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bede czekal z niecierpliwoscia na efekt koncowy, w razie czego powiedz im,ze jak dobrze wyjdzie to beda mieli nastepne zlecenie ode mnie,dlatego niech zapamietuja wymiary,ksztalty itd.
Latwiej jest robic wszystko na motocyklu a ja jak jestem w Polsce to bardzo ogranicza mnie czas.Wiec w razie czego mogli by go wykonac i pozostala by tylko kwestia zamontowania i dopieszczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greszio
A1
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WPR. . . .
|
Wysłany: Czw 10:14, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
konra.dzik a to Ty wczoraj dzwoniłeś do niego ok 16.00? Umawiał się z kimś na 17-07
no to wpadnij jak będę moto odbierał, posłuchasz obejrzysz i w razie czego ....zrezygnujesz, ha ha.
Będę naciskał że forumowicze chętni są na przeróbki to się chłopak postara choć i bez tego jest dobrym fachowcem.
Oblukałem na Allegro naklejke Akrapovic za 6 zł, będzie jak oryginał
Bajo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|