VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Wydech do DL650 K7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 22:41, 25 Kwi 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A przepraszam zasugerowałem się normami emisji spalin, błąd, mój błąd Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:35, 26 Kwi 2011
pc
A2

 
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





jezeli jest to gdzie bo napewno nie na rurach poczawszy od cylindrow po koncowke tlumika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:15, 26 Kwi 2011
pc
A2

 
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Kiedys przed zakupem motocykla pisalem na temat roznic w budowie moto i kilku forumowiczow zapewnialo ze poza zegarami nie ma zadnych roznic.
w usa dl 650 nie ma o2 sensor i sondy lambda , wiec przed wypisywaniem twardych decyzji prosze sie moze upewnic na 100% co sie pisze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:31, 26 Kwi 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Jeżeli chodzi o DL650 w k4 i k5 sonda lamda jest w kolektorze wydechowym za tylnym cylindrem, pod wachaczem i widać ją z zewnątrz. W k6 i nowszych natomiast jest ona przed katalizatorem (zgrubienie na rurze przed tłumikiem) i w tym przypadku jest niemal "na wierzchu"
O2 sensor to jest właśnie sonda lambda i jak już pisałem jest ona we wszystkich DL-ach na wszystkich rynkach, nawet w DL1000 k2 i k3, wystarczy rzucić okiem na schemat elektryczny którejkolwiek wersji...
Zdażają się sytuacje gdzie sondy nie ma, bo wymienony na akcesoryjny jest cały układ wydechowy, albo jej gniazdo w rurze jest zaślepione śrubą, ale "to nie za sprawą fabryki" tylko domorosłych tunerów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 3:16, 28 Kwi 2011
pc
A2

 
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





bikebandit.com tu znajdziesz schematy motocykli z usa, jak znajdziesz cos o o2 w v strom to stawiam piwo, ja sie poddaje. Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:43, 28 Kwi 2011
buli
A2

 
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Myszków





roadrunner napisał:
konra.dzik napisał:
Jak nie ma jak jak powinna być. Może to nie jest K9? Może to K5-6 choć w ostatnich K6 już powinna być.


Sonda lambda jest we wszystkich bez wyjątku, gdziekolwiek produkowanych DL-ach. We wszystkich rocznikach, na wszystkich rynkach, nawet w Mongolii i Mozambiku!! Prosze mnie tu nie szerzyć herezji!!! Twisted Evil


katalog części wersji USA: http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/dspt/2006%20DL650/41.htm

sondy brak


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:40, 28 Kwi 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





pc napisał:
bikebandit.com tu znajdziesz schematy motocykli z usa, jak znajdziesz cos o o2 w v strom to stawiam piwo, ja sie poddaje. Confused


Hmmm... Ja też się poddaję... Serisówka którą posiadam uparcie twierdzi że jest sonda we wszystkich DL-ach...
Ty masz amerykańca? Nie możliwe żeby w europejskiej wersji nie było...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:20, 09 Maj 2011
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Tak może być, czyli sondy brak bo w USA są znacznie niższe normy spalin niżeli w Europie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:06, 09 Maj 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Zastanawiam się tylko jak ECU wylicza skład mieszanki bez danych z sondy, a są to b. istotne dane nie tylko "dla potrzeb" norm emisji spalin...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:46, 24 Maj 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Panowie mam pytanie , czy ma ktoś zamontowany cały układ leo vince do DL650 , czy dostrajał zapłon itd .
Prosze o info .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:56, 24 Maj 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Letko ma Leosia, ale chyba samą końcówkę...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:36, 25 Maj 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ANDRZEJ napisał:
Panowie mam pytanie , czy ma ktoś zamontowany cały układ leo vince do DL650 , czy dostrajał zapłon itd .
Prosze o info .


Ja mam, nie dostrajałem. Ino na hamownie wjechałem żeby sprawdzić co to dało. w tym wypadku gdyby na strojeniu się kończyło to byłbym szczęśliwy.

Jeżeli konstrukcyjnie nie został zmieniony ten układ to go NIE polecam bo będziesz rurami o śpiących policjantów i krawężniki zaczepiał aż pogniesz.
Ja zgniotłem tak że trzeba było wymienić 20cm rury.
Chodzi o to że rury pod silnikiem zaraz przed łączeniem 2w1 mijają się jedna nad drugą a nie jak w seryjnym obok siebie i to powoduje że tracisz ok 5cm z prześwitu. Dodatkowo będzie problem z mocowaniem płyty pod silnik bo standardowy uchwyt jest za niski i rury się nie mieszczą a o montażu centralki zapomnij, bo bolec sprężyny opiera się o kolektor tylnego cylindra. Ja wszystko musiałem ciąć spawać przerabiać pasować i kupę kasy to kosztowało.
Ale mam i płytę i centralkę tyle że sprężyny przespawałem na stronę łańcucha a uchwyt od płyty musiałem dorabiać nowy...
Także zastanów się czy chcesz wydać prawie trzy kafle na coś co zaraz bedziesz musiał ciąć i spawać czy lepiej kupić samą końcówkę np taką jak ma letko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:09, 25 Maj 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





konra.dzik napisał:
ANDRZEJ napisał:
Panowie mam pytanie , czy ma ktoś zamontowany cały układ leo vince do DL650 , czy dostrajał zapłon itd .
Prosze o info .


Ja mam, nie dostrajałem. Ino na hamownie wjechałem żeby sprawdzić co to dało. w tym wypadku gdyby na strojeniu się kończyło to byłbym szczęśliwy.

Jeżeli konstrukcyjnie nie został zmieniony ten układ to go NIE polecam bo będziesz rurami o śpiących policjantów i krawężniki zaczepiał aż pogniesz.
Ja zgniotłem tak że trzeba było wymienić 20cm rury.
Chodzi o to że rury pod silnikiem zaraz przed łączeniem 2w1 mijają się jedna nad drugą a nie jak w seryjnym obok siebie i to powoduje że tracisz ok 5cm z prześwitu. Dodatkowo będzie problem z mocowaniem płyty pod silnik bo standardowy uchwyt jest za niski i rury się nie mieszczą a o montażu centralki zapomnij, bo bolec sprężyny opiera się o kolektor tylnego cylindra. Ja wszystko musiałem ciąć spawać przerabiać pasować i kupę kasy to kosztowało.
Ale mam i płytę i centralkę tyle że sprężyny przespawałem na stronę łańcucha a uchwyt od płyty musiałem dorabiać nowy...
Także zastanów się czy chcesz wydać prawie trzy kafle na coś co zaraz bedziesz musiał ciąć i spawać czy lepiej kupić samą końcówkę np taką jak ma letko.


O proszę... A ja byłem bliski kupienia tego układu, panowie w Suzuki tak go zachwalali!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:09, 25 Maj 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Pytam i odpowiadam - jestem po rozmowie z Panem Mankiewiczem z Poznania z Moto Marexu dystrybutora leo vinci ( rozmowa była wczoraj ) który twierdzi że układ jest przystosowany do orginalnej centralki , posiada db kiler, nie ma katalizatora i nie ma potrzeby zmiany zapłonu i wtrysku tak przewiduje producent . Wysłał mi instrukcje montazu i rysunki jesli potzrebujecie to prosze adres e mail to wysle .

Musi byc zmieniony bo pojawił sie nowy symbol catalogowy 8237 stary był chyba 7195Alub 35A.Zapytam też jak idą rury pod silinkiem . Na stronie Vinci jest czarny v strom wiec jak możecie zobaczyć co i jak to bede wdzięczny za opinie . Link to http://www.leovince.com/en/catalog-suzuki/impianto_completo_ovale_omologato_evolution_ii_passaggio_standard_dl_650_v_strom_i_e_2009/11517 .

Co do ceny to 674euro powiedziałem że jestem z forum i dostałem 5 % rabatu , to do zapłaty 640 euro , czas 10 dni zaliczka 500 zł .
Zapytam o te rury jesli wejdzie podłoga to może kupie . Może kupiło by sie taniej jesli ilośc chętnych się powiększy .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:27, 25 Maj 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Faktycznie wygląda jakby zostało zmienione. Z instrukcji montażu wynika że kształt rur jest podobny do oryginalnegu układu.

Pomijając moje kłopoty z tym układem jestem z niego zadowolony. Brzmi pięknie, przynajmniej z pozycji kierowcy bo nigdy go nie słyszałem powiedzmy z "chodnika".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:27, 25 Maj 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





konra.dzik, w tym twoim układzie też ma miejsce na sondę lambda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:36, 25 Maj 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Już wszystko wiem w temacie wydechu leo -

- symbol catalogowy uleg zmianie na nowy i układ jest zmodernizowany , rury ida dołem jedna obok drugiej podobnie jak w orginale , układ ma wejscie na sonde lambda
i jest kompatybilny z centralka . Co do osłony silnika nie jest gośc pewien może pasowac lub trzeba obnizyć o 0,5cm .
żadna hamownia ani zmiana map wtrysku nie jest potrzebna .

Powiększyłem zdjecia ze strony leo czarnego V stroma w dużej rozdzielczosci gdzie mozna zobazyc zmiany prowadzenia rur . Nie widać jednej rzeczy - gdzie opierac sie ma centralka .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:02, 25 Maj 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Tak na marginesie - Leo Vince, a nie Leo Vinci. Leo Vinci to wydechy do skuterków Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:09, 25 Maj 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





V Told - zwał jak zwał wiadomo o co chodzi , nie istotne .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:03, 25 Maj 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mam wejście sondy. Faktycznie u mnie nie było mocowania na odbojnik centralki, i w tym nowym też nie ma. Będzie trzeba dospawać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:13, 25 Maj 2011
stempel
A2

 
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Cześć,
dwa miesiące temu zamontowałem karbonowy wydech Akrapovic do mojego dl-a,
Poniżej link:
http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/suzuki/model/v-strom-650-dl-2010/slip-on-3672cd341d/

Wszystko na swoim miejscu, żadnego doginania, naciągania, pasuje idealnie.
Jeśli chodzi o strojenie to jeszcze nic nie robiłem.
Pozytywy:
1. Fajny dźwięk, nie jest mega głośny, raczej miękki <bańka nie pęka Wink >
2. Lepiej wkręca się na obroty
3. Lepsza elastyczność silnika, dobrze ciągnie od dołu do max-ymalnych obrotów (nie muli)

Niestety jak jest nie rozgrzany silnik potrafi lekko strzelić i zgasnąć.
Zdarzyło się ze 3 razy.
(Staram się przed ruszeniem rozgrzać silnik bez pałowania)
Jeżdżę bez db-kilera i jest oki.
Z db-kilerem brzmi jak mój poprzedni motocykl (Trampek)
Jestem zadowolony z zakupu.

Pzdr
Stempel


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:55, 26 Maj 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Konradzik - odbojnik do centralki jest , zobacz dokładnie na rysunek '' Tampone in gomma per arresto cavalletto Cod 200267.

Dzisiaj rano zamówiłem cały układ .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:22, 26 Maj 2011
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





A jaka cena takiego ślicznego Akrapa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:09, 26 Maj 2011
stempel
A2

 
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





cena Akrapa ok 3000


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:31, 26 Maj 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Dzisiaj po kolejnej rozmowie w motomarexie na nowego Leo dostałem 7% rabatu .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:01, 02 Cze 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Konradzik a możesz mi zdradzić ja wykręcić kolano wydechu od pierwszego cylindra od tylnego koła .Dzisiaj tam patrzyłem i pomysłu jak takiego nie ma , a układ w drodze .

Wdzięczny będe .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:06, 02 Cze 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Pod silnikiem na rurze jest obejma którą trzeba poluzować, odkręcić kolanko od cylindra i wyciągnąć z łączenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:10, 02 Cze 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Roadrunner własnie chodzi mi ja podejsc do odkręcenie tych dwóch srub przy cylindrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:26, 02 Cze 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Wziąć klucz nasadowy w rękę, praworęczni prawą, leworęczni lewą. Podejść do motocykla, kucnąć, założyć klucz na śrubę, obracając klucz w lewo (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara) odkręcić nakrętkę. Tak w skrócie...
W przypadku śrub inbusowych postępować dokładnie tak samo z kluczem inbusowych Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 22:34, 02 Cze 2011, w całości zmieniany 17 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:30, 02 Cze 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





roadrunner napisał:
Wziąć klucz nasadowy w rękę, praworęczni prawą, leworęczni lewą. Podejść do motocykla, kucnąć, założyć klucz na nakrętkę, obracając klucz w lewo (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara) odkręcić nakrętkę. Tak w skrócie... Twisted Evil


Roadrunner, bez obrazkowej istrukcji chyba się nie obejdzie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:32, 02 Cze 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Postaram się sklecić jakiś fotoreportaż instruktażowy z odkręcania śrub...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 22:35, 02 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:59, 03 Cze 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Damy rade kto pyta nie błądzi , wydech będę zmieniał pierwszy raz , a to wiadomo najgorzej .

Dzięki za wsparcie .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:14, 30 Cze 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Tak jak pisałem wczesniej , konczę wymiane wydechu na Leosia z nowym numerem katalogowym i powiem co anstepuje ;

Cały wydech współpracuje z centralką i podłogą pod silnik , nic nie trzeba giąć spawać itd .Jedynie kabelek z sądą lambda trzeba pod zbiornikeie rozplątać tzn przełożyc inaczej wtedy się kabelek wydłuży o 4-5cm i można spokojnie wkręcić w gniazdo .

Została mi tyko tak kryza, przegroda okrągła ośrednicy 54mm z 4 otworami która pasuje tylko do włożenia w komin od strony silinika .

Może ktoś z kolegów wie po co to jest ? Prośba opomoc .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:32, 30 Cze 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





O tym mówisz?

To jest drugi DB-killer, który faktycznie możesz zamontować w rurach od strony silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Czw 12:33, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:16, 30 Cze 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Dzieki V Told tak jest on tam pasuje , ale nie zakładałem .Mam natomiast jeszcze dwa spostrzeżenia co do tego nowego układu leosia -

1. Przewody od zbiornika paliwa co są po prawej stronie pod dżwignia hamulca nożnego muszę przełożyć na lewą stronę motka bo opierają się na układzie wydechu i się topią .

2.Podłoga nie pasuje , potrzebne jest wycięcie około 30 % scianki bocznej z prawej strony . Po dokładnym wycięciu pasuje jak ulał .

W sumie trochę mam nie smak co do modyfikacji podłogi , ale musi tak być .

Co do tego drugiego db kilera , jak będzie za głośno to założe .

Dzięki z pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:32, 30 Cze 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ANDRZEJ napisał:


Co do tego drugiego db kilera , jak będzie za głośno to założe .

Dzięki z pomoc


Wypi...ol to w diabły, nie będzie za głośny.
Czyli jednak drobniutkie modyfikacje trzeba poczynić, dobrze, że da się je zrobić "młotkiem i pilnikiem" a nie kątówką, palnikiem i spawarką.
Będziesz pan zadowolniony Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:34, 30 Cze 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Tak zrobiłem wy ,,,,, ten tego i jest okey .

Pośmigałem troche dzisiaj ,wróciłem do domu i mam usterke .

Odpalam motka stopka boczna złożona zapinam jedynke i motek gaśnie . Stawiam na centralke ,stopka złozona zapinam bieg i gaśnie .

Stopka boczna rożłozona motka odpalam zamykam stopke zapinam jedyne i gasnie .

Prosze o poradę czy dobrze myśle - czy to wysiadł ten przełącznik przy nóżce czy inna franca .

Pomocy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:12, 30 Cze 2011
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





Coś było na temat kostki przy klamce sprzęgła z tego co kiedyś czytałem, może on jest wypięta...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:21, 30 Cze 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





ANDRZEJ napisał:
Tak zrobiłem wy ,,,,, ten tego i jest okey .

Pośmigałem troche dzisiaj ,wróciłem do domu i mam usterke .

Odpalam motka stopka boczna złożona zapinam jedynke i motek gaśnie . Stawiam na centralke ,stopka złozona zapinam bieg i gaśnie .

Stopka boczna rożłozona motka odpalam zamykam stopke zapinam jedyne i gasnie .

Prosze o poradę czy dobrze myśle - czy to wysiadł ten przełącznik przy nóżce czy inna franca .

Pomocy


Prawdopodobnie tak. Spróbuj odłączyć przewód kontaktu stopki i sprawdź co się dzieje. Niestety nie pamiętam czy kontakt zwiera czy rozłącza przy złożonej stopce ale chyba rozłącza.
EDIT
Kontakt klamki sprzęgła nie zgasi silnika przy złożonej stopce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:22, 30 Cze 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





czytałem , czytałem ten post i chłopaki stawiają na nózke .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:23, 30 Cze 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





nelson_20 napisał:
Coś było na temat kostki przy klamce sprzęgła z tego co kiedyś czytałem, może on jest wypięta...


Wtedy by nie odpalił. Kolega nie mógł uruchomić swojej 650-tki po małej przewrotce i wtedy to była kostka przy sprzęgle. Tutaj wygląda to raczej na stopkę - bo odpala i dopiero przy wrzuceniu biegu gaśnie.

Mi też tak wczoraj zgasł na skrzyżowaniu - jak zamiast na podnóżek, stanąłem na dźwignię zmiany biegów. Drugi raz mi się to zdarza i to taki wstyd... Very Happy Gorszy jest tylko wywalając się na stojąco Smile. Na szczęście jakoś za każdym razem udaje mi się zachować równowagę i kończy się na tym mniejszym wstydzie bez wywrotki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:27, 30 Cze 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





V-Told napisał:
nelson_20 napisał:
Coś było na temat kostki przy klamce sprzęgła z tego co kiedyś czytałem, może on jest wypięta...


Wtedy by nie odpalił. Kolega nie mógł uruchomić swojej 650-tki po małej przewrotce i wtedy to była kostka przy sprzęgle. Tutaj wygląda to raczej na stopkę - bo odpala i dopiero przy wrzuceniu biegu gaśnie.

Mi też tak wczoraj zgasł na skrzyżowaniu - jak zamiast na podnóżek, stanąłem na dźwignię zmiany biegów. Drugi raz mi się to zdarza i to taki wstyd... Very Happy Gorszy jest tylko wywalając się na stojąco Smile. Na szczęście jakoś za każdym razem udaje mi się zachować równowagę i kończy się na tym mniejszym wstydzie bez wywrotki Wink


Ja tak kiedyś wyglebiłem na skrzyżowaniu... Embarassed Próbowałem ruszyć z 2-ki do skrętu w lewo, moto kaszlneło, szarpneło i bum! Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:31, 30 Cze 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Panowie a gdzie kupić to ustrojstwo do nózki ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:39, 30 Cze 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





roadrunner napisał:
Ja tak kiedyś wyglebiłem na skrzyżowaniu... Embarassed Próbowałem ruszyć z 2-ki do skrętu w lewo, moto kaszlneło, szarpneło i bum! Twisted Evil


O, a to jeszcze inna historia! Ja jedyny raz kiedy byłem naprawdę blisko gleby na V-Stromie, doprowadziłem do tego w porobny sposób jak ty Very Happy. Ruszałem z jedynki w skręcie przechylając się. Sąsiadka gapiła się na mnie złym wzrokiem z okna, co mnie zdenerwowało, moto mi zgasło a ja poszedłem z nim na prawo. Chwilę walczyliśmy, kąt był spory, ale na szczęście ustawiłem Suzi do pionu Smile. W takiej sytuacji człowiek nawet nie zna swojej siły Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:50, 01 Lip 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Prawdopodobnie zdjąłeś mocowanie płyty i przykręciłeś dłuższymi śrubami podnóżek lewy wkręcając śrubę w to ustrojstwo co wyłącza silnik.

edit: mi doraźnie pomogło skręcenie kabli idących do tego czujnika. musząbyć zwarte.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pią 0:51, 01 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 5:59, 01 Lip 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





ANDRZEJ napisał:
Panowie a gdzie kupić to ustrojstwo do nózki ?


Proponuję Alledrogo.pl...
Ale po co chcesz od razu wymieniać? Sprawdziłeś? Jest uszkodzony?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 6:01, 01 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:08, 01 Lip 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Allegro sprawdzone , co do uszkodzenia to tak , zdjałem płyte przed zamocowaniem nowego układu i odkręciłem ten pałąk do którego się przykręca podłoge odkręciłem stopkę boczną .Potem wszystko zamontowałem tymi samymi śrubami i się zepsuło .

Jedynka - moto nie rusza .

Diabeł karty rozdaje .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:29, 01 Lip 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Wyjmij ten kontakt i go obadaj, poz tym sprawdź czy to na pewno on!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:43, 01 Lip 2011
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Tak zrobiłem , sprawdziłem , zapinam na krótko i motek rusza bez problemu .

Zabiła mnie cena w suzuki 286zł ,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:57, 01 Lip 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





To jeździj ze zwartym "na krótko" i poluj na alledrogo. Poza tym wykręć go, może uda się zreanimować, przynajmniej na jakiś czas...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wydech do DL650 K7
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin