VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Wydech do DL650 K7 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Wydech do DL650 K7
PostWysłany: Pon 22:11, 04 Cze 2007
Gość

 





Witam serdecznie klubowiczów

Mam na imię Mirek, jestem młodym biker'em (stażem nie wiekiem )
Przez 2 lata ćwiczyłem się na Suzi 500F aby w styczniu tego roku dosiąść wymarzoną SUZI DL650 K7 Black-Mat.
Etap docierania moto ( zakaz przekraczania 5000 obr/min) był trudny ale teraz po przjechaniu 5000 km ( majowa trasa przez Bałkany) już wiem, że to jest właśnie to ...
Choć nie byłbym sobą gdybym nie próbował ulepszyć rzeczy doskonałej.

W tej chwili jestem na etapie poszukiwania nieseryjnego wydechu i najbliżej jestem do zakupu SEBRING'a u p. Jaskłowskiego.

Czy ktoś z kolegów ma jakieś doświadczenia w tym temacie ?

pozdrawiam,
mirko
PostWysłany: Śro 9:23, 06 Cze 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





OOooo tak tak wydech... niestety nie mam doświadczeń w tej materii ale... daj znać jak coś znajdziesz Very Happy Sam bym sobie wymienił bo seryjny jakiś taki nijaki jest (ale to wiedzą wszyscy)...
Może zrobisz opis z wypadu jaki miałeś na DLu, zdjęcia i text.
Jak ruszy porządna stronka to zamieścimy Twój artykuł na jej łamach.

Pozdrawiam,
Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:53, 07 Cze 2007
Gość

 





Chętnie, podzielę się wrażeniami z trasy (muszę tylko znaleźć nieco dłuższą chwilkę wolnego czasu ...)

Jeśli chodzi o wydech, to SEBRING'a można posłuchać tutaj:
www kropka mizu.de/50_sebring/de/soundfiles/Sebring-MC/suzuki/dl650_rac.htm

pozdrawiam,
mirko
Re: Wydech do DL650 K7
PostWysłany: Wto 16:47, 18 Wrz 2007
Gość

 





Mirko napisał:

Etap docierania moto ( zakaz przekraczania 5000 obr/min) był trudny...


Tylko nie mow ze udalo Ci sie dotrzec moto zgodnie z instrukcja ;). Mi nie. Moje odczucia sa takie ze 650 najlepiej jedzie miedzy 4-8 tys obr, wiec praktycznie sam sie wkrecal wyzej :)

Jak Black Mat sprawdza sie w praktyce? Nie brudzi sie bardziej niz gladki lakier?

Pozdrawiam,
Coolargol
PostWysłany: Sob 21:56, 10 Lis 2007
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Ostatnio dogadałem sie z gościem z tej aukcji: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=258746330
Odpisał mi że robiony tłumik do DL650 karbon 600zł, a metalowyb 400zł.
Zamówiłem metalowy bo w DL-u będzie lepiej wyglądał.
Trzeba tylko odciąć stary i dospawać LeoVince Very Happy.
Sprawdzałem i orginalny LeoVince jest tylko z całym układem rur za prawie 3 tys zł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:01, 10 Lis 2007
Zulus
A

 
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Letko, jak już to wszystko spasujesz w jedną całość Very Happy to daj proszę znać jak to brzmi i wygląda. A jak by Ci się udało wysłać linka z dźwiękiem to by była rewelacja Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:01, 11 Lis 2007
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Jak tylko to sfinalizuję. Very Happy
Mam nadzieję że kultura pracy silnika na tym nie ucierpi Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:10, 11 Lis 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Czekamy z niecierpliwościa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:44, 11 Lis 2007
Gość

 





też jestem mocno zainteresowany
rozmawiałem z tym gościem
http://moto.allegro.pl/item262153971_sportowe_tlumiki_tri_owal_do_motocykli_japonskic.html

ale koleś jakiś nijaki taki, ogólna olewka, najlepiej to kupić i o nic nie pytać ,wiec go olałem.
Koniecznie daj znać co i jak !!!!!!!!!
PostWysłany: Wto 21:30, 20 Lis 2007
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Tłumik mam już w domu Very Happy. Az miło spojżeć w ten otwór ok 50 mm którym mają wylatywać spaliny. Dostałem też oryginalną naklejkę Leovince. Kupiłem sam tłumik z nierdzewki z wypuszczonym króćcem którego trzeba dospawać do istniejących rurek zamiast oryginału. Trochę pracy, ale i tak będzie dużo taniej niz prawie 3 tys za oryginał Leosia.
Muszę przyznać że wykonanie jest naprewdę na wysokim poziomie i to samo stwierdził moj kolega który kupił oryginalnego Remusa twierdząc że jakośc wykonania jest rewelacyjna.
Jak będzie gadał to juz chyba się dowiem dopiero na wiosnę Sad
Nie kupowałem karbonu bo nie podobał mi się, a gośc od którego kupiłem tez mi odradził twierdząc że V-ki maja wyższą temperaturę spalin i nie służy to karbonowi ( to jego opinia).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:38, 21 Lis 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





muszę wam powiedzieć że też mnie kusi otwrty wydech, chociaż jakoś w tysiącu te rurki które są wyglądają całkiem fajnie i chodzą też niczego sobie (czym więcej kilometrów tym lepiej), cena oczywiście jest odstraszająca ale w tym wypadku nawet nie o to chodzi, jakieś przymałe są te wydech do tysiąca co o tym sądzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:44, 21 Lis 2007
Michał
A1

 
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Przymałe? hmmm... bo ja wiem? Akrapy ładnie grają i to się liczy, poza tym parę kilo mniej. M


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:56, 21 Lis 2007
ladzior
A

 
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Buber dl 1000 napisał:
muszę wam powiedzieć że też mnie kusi otwrty wydech, chociaż jakoś w tysiącu te rurki które są wyglądają całkiem fajnie i chodzą też niczego sobie (czym więcej kilometrów tym lepiej), cena oczywiście jest odstraszająca ale w tym wypadku nawet nie o to chodzi, jakieś przymałe są te wydech do tysiąca co o tym sądzicie?


Niby mówią, że "symetria jest estetyką głupców"...
...ale dwie rury w tysiącu jakos dostojniej wyglądaja Smile

pozdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:47, 22 Lis 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





ja tylko dywaguję i pytam o waszą opinię, bo grają b. fajnie i pare kilo mniej a po założeniu kuferków to i tak nic nie widać. ale jak to zwykle bywa człowiek siedzi patrzy na swą miołość i może by coś i ulepszył a spiepszyć nie chce siedzi i gdyba no wiesz jak jest


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:31, 23 Lis 2007
Gość

 





letko napisał:
Kupiłem sam tłumik z nierdzewki z wypuszczonym króćcem którego trzeba dospawać do istniejących rurek zamiast oryginału. Trochę pracy, ale i tak będzie dużo taniej niz prawie 3 tys za oryginał Leosia.


źle że trzeba ciąć rurę oryginalnego tłumika.
najlepiej byłoby rozkręcic w fabrycznym miejscu łączenia.
Letko, a nie pytałeś czy koleś może zrobić również rurę do łącznika.
moze byc problem ze spawaniem bo króciec jest z kwasówki a rura w dl-u tak jakby epoksydowana,choc mogę sie mylić.(moto stoi w magazynie i nie chce mi się sprawdzać
Cool Cool

ciekawi mnie też kwestia estetyki.
no bo jak by nie patrzeć bedzie to łączenie czarnej rury z inoxem nowego wydechu,no i te spawanie
no i jak sprawa z nagrzewaniem sie puszki.(w oryginale jest osłona)
Ciekaw jestem jak widzisz te sprawy

czy w puszce masz ucho do zamocowania czy opaskę.
pozdro
PostWysłany: Pią 21:12, 23 Lis 2007
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





slajder napisał:

źle że trzeba ciąć rurę oryginalnego tłumika.
najlepiej byłoby rozkręcic w fabrycznym miejscu łączenia.
Letko, a nie pytałeś czy koleś może zrobić również rurę do łącznika.
moze byc problem ze spawaniem bo króciec jest z kwasówki a rura w dl-u tak jakby epoksydowana,choc mogę sie mylić.(moto stoi w magazynie i nie chce mi się sprawdzać
Cool Cool

ciekawi mnie też kwestia estetyki.
no bo jak by nie patrzeć bedzie to łączenie czarnej rury z inoxem nowego wydechu,no i te spawanie
no i jak sprawa z nagrzewaniem sie puszki.(w oryginale jest osłona)
Ciekaw jestem jak widzisz te sprawy

czy w puszce masz ucho do zamocowania czy opaskę.
pozdro


No to zmuś sięi zobacz jak oryginał wygląda.Właśnie dlatego że jest tam taka plątanina rurek Leo chce tyle kasy.
Spaw będzie widać tylko ten przy tłumiku bo ten drugi będzie schowany za osłoną (tą z tworzywa) rury dolotowej do tłumika.
Postaram się ten kawałek między tłumikiem a rurą dolotową załatwić z nierdzewki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:30, 23 Lis 2007
Gość

 





letko napisał:


No to zmuś sięi zobacz jak oryginał wygląda.


prosisz o zbyt wiele Very Happy Very Happy Very Happy

jeśli mogę wtrącić to myslę że lepiej by wyglądało skręcenie na cybant króćca tłumika z rurą (nacina się rurę i uszczelnia masą lub matą grafitowa lub azbestową ewentualnie można na "fachowe spięcie"-miałem takie przy r6 )

http://s45.photobucket.com/albums/f69/Ewa11/moto/?action=view&current=DSC02543.jpg

a spaw zostawic tylko pod osłoną
rzucam takie sugestie,bo widziałem wydech inox firmy "monti" w afryce z samym króćcem około 5 cm przyspawanym do czarnej rury i wyglądało żeby nie użyć słowa na ch ,kaczo
PostWysłany: Pią 23:36, 23 Lis 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Slajder a może by tak cały układ wydechowy a nie tylko końcówke wydechu.
Wtedy jest większy sens. No i oczywiście mapy zapłonu zmienić i mamy parę kucy więcej i wygładzona charakterystyka silnika. No cóż ale koszta lecą do góry wtedy. Natomiast jak bedzie dobrze spaw zrobiony to nie bedzie go aż widać i będzie cacy. Co do azbestu to... to jeździj wtedy za mną a nie przedemną Wink ja tam tego dziadostwa niechcę wdychać (to tak na marginesie).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:58, 24 Lis 2007
Gość

 





Brzo napisał:
to jeździj wtedy za mną a nie przedemną Wink .


jeżdżenie przedemną wymaga niestety dużej wprawy,szybkości i refleksu Wink Wink

natomiast u nie chodzi juz o koszty, bo można mieć dl 650 ,a można dołożyć do zakupu jeszcze 10000 pln do dl 1000 i bedzie sie miało gorszy motocykl Wink Wink

intencją moich przemyśleń jest to, aby dokładając niewielkie pieniażki zrobić coś fachowo i zarazem estetycznie.
wydech letka oglądałem na allegro.Jest fajny wieć warto się postarać.
sam jestem ciekaw jak to kolega zrobi.
a może będziemy mieli okazję porównać swoje wykonanie bo sam się przymierzam do tematu.
PostWysłany: Czw 22:04, 12 Cze 2008
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





No to w końcu doczekałem się mojego wydechu
Tutaj wygląd ogólny i jakość wykonania puszki tłumika







Dorobiony wieszak z nierdzewki



Widok z tyłu



Tu widać połączenie z oryginalnym(fabrycznym) układem wydechowym.
Przewężenie widoczne po lewej stronie pręta stelaża kufrów to miejsce spawu zapolerowane(niewidoczne gołym okiem)



Piękny przelotowy otwór o średnicy 50mm



Gość dołożył mi oryginalny dyfuzor wytłumiający dzwięk który powoduje że brzmienie jest bardzo przyjemne basowe ale niesłyszalne (niemęczące) w czasie jazdy tak jak na oryginalnym wydechu.



Tak to wygląda przykręcone jedną małą śrubką od dołu.



Dżwięk wydobywający się z tłumika (podróbka LeoVinca) jest piękny basowy i dość głośny aczkolwiek niemęczący. Najwięcej frajdy jest przy schodzeniu z obrotów. Ten bulgot pieści słuch aż miło.
Nie zamieszczam żadnego filmiku ponieważ nie odda on tego co naprawdę wydobywa się z końcówki wydechu
Całość wraz z montażem kosztowała mnie 550 zł (tłumik 400zł a montaż 150) Dodam że nie musiałem nawet kiwnąć palcem przy montażu.
Zainteresowanym podaję telefon do gościa u którego kupiłem tłumik:
Rafał kom 693 348 690.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Wto 22:54, 17 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:57, 17 Cze 2008
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Zmniejszyłem foty myślę że teraz się otwierają.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:34, 17 Cze 2008
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Pięknie się prezentuje, a pewnie jeszcze piekniej gada. Gratulacje letko


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:51, 17 Cze 2008
marcin2
A

 
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 171
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Tarchomin





całkiem całkiem ten wydech, a tak z innej beczki zapytam ranty na felgach malowane są na niebiesko czy to naklejka?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:10, 18 Cze 2008
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





marcin2 napisał:
a tak z innej beczki zapytam ranty na felgach malowane są na niebiesko czy to naklejka?


Naklejka ale trzyma bardzo dobrze myję myjką ciśnieniową i nic się nie dzieje.
Nie kleiłem tego sam tylko kolega który robi reklamy. Zajęło mu to 15 min. Kół nie odkręcałem. Uważam że każdy w swoim fachu (zawodzie) robi najlepiej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 8:13, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:49, 18 Cze 2008
ladzior
A

 
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





No pięęęęęęęękny Smile
Skąd ten wykonawca jest ? Czy jeśli by mu zlecić telefonicznie wykonanie identycznego wydechu jak Tobie, to poradziłby sobie bez przymiarek ?

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:37, 18 Cze 2008
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





ladzior napisał:
No pięęęęęęęękny Smile
Skąd ten wykonawca jest ? Czy jeśli by mu zlecić telefonicznie wykonanie identycznego wydechu jak Tobie, to poradziłby sobie bez przymiarek ?

pzdr,
ladzior


Myślę że nie będzie problemu. On te puszki zatłacza sam a komponenty do produkcji kupuje gotowe.
Ja znalazłem go na Allegro nie pamiętam nicku ale zadzwoniłem do niego z pytaniem czy do DL-a ma taki tłumik i dogadaliśmy się bez problemu.
Myślę że ta puszka to jest uniwersalny tłumik którego można dopasować do różnych modeli ale jak kupowałem to pytałem konkretnie o tłumik do DL-ki. Ten łącznik między puszką a oryginalnym układem dorobił gość który go montował. Miał także karbonowy za 600zł ale mnie się bardziej podoba z nierdzewki.
Nie zauważyłem, ani przyrostu, ani spadku mocy poza przyrostem przyjemności jaka dopływa do mojego zmysłu sluchu Very Happy Tylko zabawa manetką może zaowocować większym spalaniem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:11, 18 Cze 2008
ladzior
A

 
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





letko napisał:
Ten łącznik między puszką a oryginalnym układem dorobił gość który go montował.


Aaaaa, czyli dwie różne osoby.
A czy w takim razie obejma z zawieszką wchodzi w skład tłumika czy to też wykonywał spawacz-dopasowywacz ? Smile

Kurde, z jednej strony marzy mi sie coś basowego, z drugiej czasami dochodzę do wniosku, że i ten org. tłumik całkiem dobrze gra :/

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:31, 18 Cze 2008
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





ladzior napisał:
Aaaaa, czyli dwie różne osoby.
A czy w takim razie obejma z zawieszką wchodzi w skład tłumika czy to też wykonywał spawacz-dopasowywacz ? Smile


Tak ale tylko ten krótki kawałek. Obejma trzymająca puszkę jest w kpl. tylko ją z jednej strony trzeba wuprostować ale to już jest pikuś.

I tak się opłaca zawsze znajdzie się fachowiec który Ci pomoże.
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:52, 10 Sie 2008
KD
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 297
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska





Panowie,
czy ktoś może coś wie na ten temat
http://cgi.ebay.pl/LeoVince-Evo2-Alu-Auspuff-SUZUKI-DL-650-V-Strom-04-08_W0QQitemZ300248743225QQihZ020QQcategoryZ49779QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

znalazłem w Niemcach kompletny Leo za niecałe 2 tys. w sklepie kosztuje prawie 3. Może ktoś tam coś kupował lub ma doświadczenie z montażem tegoż tzn. czy to kompletny układ (nie znam niemieckiego).
Pozdr
KD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:34, 11 Sie 2008
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Komplettanlage (kompletny zestaw)
Na zdjęciu widać że to komplet razem z rurami przekręcanymi do cylindrów. Cena też wskazuje na to że to cały komplet.
Jednak za tą kasę można wyposażyć 5 motocykli w tłumiki takie jaki ja zamontowałem Wink
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:53, 11 Sie 2008
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





letko napisał:

Jednak za tą kasę można wyposażyć 5 motocykli w tłumiki takie jaki ja zamontowałem Wink
Pozdr.


ale skąd wziąć kasę na 5 motocykli? Smile

p.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:56, 11 Sie 2008
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Very Happy Ha !!
Ja mam tylko jeden, a i tak muszę kombinować jak koń pod górkę Mad
Dlatego wybrałem opcję za dużo mniejsze pieniądze, a osiągi (oprócz dźwiękowych) ani się nie poprawiły ani pogorszyły (przynajmniej ja tak to odbieram)
Pozdrówki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:04, 13 Sie 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





A nie ma przypadkiem w ofercie którejś firmy końcówki wydechu dedykowanej do DL-a? Nie to żebym się czepiał, ale zastanawia mnie ta "rzeźba" ze spawaniem jakiejś końcówki do orginalnego układu wydechowego, bo gdyby chcieć powrócić do orginalnego tłumika to dupa zbita. Widziałem w SV 650 kakiś akcesoryjny tłumik, niestety nie pamiętam jaki. Wrażenia akustyczne przy odkręcaniu rolgazu były nie do opisania, jak z jakiejś dobrej litrówki a nie 650, aż w bebechach mrowiło!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:33, 13 Sie 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





P.S. To chyba był DEVIL, a jak wiadomo SV ma ten sam silnik co DL.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:05, 13 Sie 2008
kolodziejskim
A2

 
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieniewice, k.Błonia





Tak z czystej ciekawości... no może i zazdrości Smile porozglądałem się dzisiaj za oficjalnymi tłumikami... ceny - Leo 2600 - 2900, Sebring 1400 - 1600... i też trzeba ciąć i dostosowywać... a tłumiki są dedykowane... no i kicha... powrotu nie ma...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:33, 13 Sie 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





No to ładnie... Pozostaje ciąć i spawać, ale wydaje mi się to trochę niezgodne z ogólnie pojętą sztuką wojenną. Dlaczego nie może być tak jak w "szlifierkach" - ściągasz jedną końcówkę i zakładasz drugą??!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:23, 13 Sie 2008
krzychuu_ktm
A1

 
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





witam, na ebay.de znalazłem takie coś..

http://cgi.ebay.de/LeoVince-Evo2-Alu-Auspuff-SUZUKI-DL-650-V-Strom-04-08_W0QQitemZ300248743225QQcmdZViewItem?_trksid=p3286.m20.l1116

550 Euro (wraz z wysyłką), przy kursie 3.30 PLN daje nam 1815 PLN za kompletny wydech do DL650.

Dla ciekawości nówki końcówki Leovince na ebay do DL1000 kosztują w granicach 400 Euro.
Mam zamiar zamówić takowe do mojego 1.0 ale nie wiem czy trzeba przeregulować wtrysk?
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:41, 13 Sie 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Dzięki! Ciekawe tylko czy jest tam gdzie sondę lambda wkręcić!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:49, 13 Sie 2008
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





jesli jest to faktycznie produkt leo vince to jest miejsce na wkrecenie sondy. zdjecie jest male a srednica sondy jakies 10mm moze sie myle, wiec ciezko dostrzec to miejsce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:12, 15 Sie 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Pewnie tak jest, ale pozostaje jeszcze kwestia przestrojenia wtrysku, obawiam się że to może się okazać konieczne przy wymianie całego układu wydechowego. Przy okazji, ciekawe jak wygląda sprawa np. filtra K&N. Wiadomo że na mniejsze opory ssania i większą przepustowość, więc też pewnie nie obędzie się bez grzebania w mapach zapłonu. Ktoś coś wie na ten temat?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:29, 15 Sie 2008
krzychuu_ktm
A1

 
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





dołączam się do pytania odnośnie filtra K&N, interesuje mnie też to czy przy zmianie końcówek w litrze konieczna będzie zmiana mapy zapłonu? czy ktoś zmieniał, jakie są efekty po zmianie końcówek ? pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:29, 15 Sie 2008
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





generalnie jesli zmienia sie sama koncowke wydechu na przelot to zazwyczaj nie trzeba grzebac przy wtrysku(!) nie przy mapach. chodzi o ustawianie mieszanki paliwa z powietrzem a nie zmiana czestosci oraz objetosci i czasu wtrysku.
ale do rzeczy, jak wyzej, sama koncowka zazwyczaj nie wymusza zmiany mieszanki, cały uklad- raczej zawsze trzeba sie bawic a juz wogole zmiana dolotu i wydech wiaze sie z dostrajaniem mieszanki. do tego jest jeszcze smieszna rzecz w postaci tych cholernych airboxow ktore powoduja ze moto jedzie zajebiscie lub jakos dziwnie, w zaleznosci od temperatury i wilgotnosci powietrza.
Ale juz jak sie bawic to moze przy tego typu modyfikacjach warto pomyslec nad power-commanderem zawsze to okolo 7-12% mocy wiecej, a tak przy okazji kompletny uklad wydechowy leo vince'a dodaje 4 koniki(dl650k7), pare misiecy temu znajomy załozył leorure kpl i pojechalismy na hamownie. oczywiscie wtrysk zostal wyregulowany, po zmianie calego ukladu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pią 9:32, 15 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:01, 15 Sie 2008
krzychuu_ktm
A1

 
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





A gdzie znajomy regulował wtrysk? w serwisie suzuki? pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:23, 15 Sie 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Dzięki! Jednym słowem lepiej sobie odpuścić bo na przyroście mocy mi nie zależy a wydać kupę kasy na sam układ wydechowy, power commander i potem jeszcze na hamownię, dla samych doznań akustycznych nie ma sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:32, 17 Sie 2008
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





tak w polandzie robil synchro i regulacje, a co do przyrostu mocy to fakt ze duzo nie dostal ale czuje sie troszke nizej moment i dalej pali nieduzo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:53, 17 Sie 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





konra.dzik napisał:
tak w polandzie robil synchro i regulacje, a co do przyrostu mocy to fakt ze duzo nie dostal ale czuje sie troszke nizej moment i dalej pali nieduzo.


Ile zapłacił za regulacje itp.??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:16, 17 Sie 2008
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





nie pamietam ale ogolnie za przeglad po 10 czy 12kkm z synchro plus reg i inne pierdoly zaplacil 530peelenów. Hamownia w VTG 200pln i tez chyba bo niepamietam;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 1:55, 18 Sie 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Ok, dzięx!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:43, 05 Wrz 2008
Gość

 





Witam
Ja w swoim Dlu 650, 2 miesiące temu wymieniłem układ wydechowy na nowy cały układ sebringa z tłumikiem twister. Później wymieniłem seryjny filtr na filtr K&N.
Układ mam bez katalizatora.
Moto na każdym biegu jedzie nie porównywalnie ze standardowym wydechem. Jesli chodzi o dzwięk to jest naprawdę mega zaje*isty, zwłaszcza jak się wyjmie końcówkę.
Zanim kupiłem ten wydech chodziłem sporo czasu za tymi wydechami i porównywałem Sebringa z Leo Vinci i Devilem (podkreślam że były to całe układy wydechowe i miałem okazję posłuchać każdego) i muszę powiedzieć że Sebring najbardziej przypadł mi do gustu dlaczego:
1. fajnie wygląda układ z tym tłumikiem porównując go z Leo i Devil. Sam tłumik jest idealnie dopasowany nie za duży nie za mały. Leo Vinci generalnie trochę nie pasuje wielkością do Dla 650 zresztą to nie jest tylko moja opinia ale wielu innych osób,
2. Dzwięk Sebringa jest moim zdaniem najfajnieszy porównujac go z Leo i z Devilem (gruby basowy)
3. Sebring gwarantuje przyrost mocy (wykresy itd) , Leo też gwarantuje ale jeśli chodzi o Devila to nigdzie nie dostanie się wykresu ile ewentualnie ta moc wzrośnie, nawet od producenta - rozmawiałem.
Naprawdę polecam wydech Sebringa. Na początku długo się zastanawiałem nad jego kupnem bo jest to spory wydatek ale teraz nie żałuję. Zawsze jak odpalam moto jest ogromny banan na mojej twarzy. Jak ktoś zamierza jeździć moto klika lat warto wymienić seryjny układ. Podkreślę jeszcze raz iż przyśpieszenie na każdym biegu jest nie porównywalne z seryjnym układem. Mój układ jest jeszcze bez katalizatora (był tańszy) także ma jeszcze większa wikse.
pozdrawiam
Sed
PostWysłany: Pią 16:00, 05 Wrz 2008
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Sed napisał:
Witam
Ja w swoim Dlu 650, 2 miesiące temu wymieniłem układ wydechowy na nowy cały układ sebringa z tłumikiem twister.
...
....
Sed


Chyba mowa o Leo Vince (nie Leo Vinci).
Możesz podjechać i pochwalić sie na spotkaniu?
Był kiedyś kolega na k4 i miał Leo Vince - bardzo miłe dla ucha wrażenia.

p.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wydech do DL650 K7
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 5  
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin