Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

tylko i wyłącznie SZOSÓWKI

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GryzliGT
Maniak motocyklowy



Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj

PostWysłany: Pią 20:17, 18 Paź 2013    Temat postu: tylko i wyłącznie SZOSÓWKI

Cześć wszystkim! Wypowiedzcie się kto może kto ma ochotę, kogo jeszcze nie znudziło wałkowanie niektórych tematów. Interesują mnie jak napisałem w temacie szosowe opony, tak nawiasem to mój pierwszy motocykl nie wliczając WSK-i jeśli ją można do tego zaliczyć.Przy zakupie DL -a (a było to w maju tego roku Smile ) miał już na sobie Michelin Pilot Road widać już na nich było że tylko dojedzże ten sezon i wymiana. Jestem laikiem w tym temacie ale muszę przyznać, że to dobre opony, mimo już spłaszczonego tyłu dają rade i wybaczają mi moje błędy tak jak i motocykl. Przyznaje przy redukcji biegów kilka razy delikatnie się uślizgnęło tylne koło a przy nierównościach, gładki asfalt czy jak wjeżdża się na bardziej szorstki i odwrotnie, czuć że tył traci delikatnie stabilność ( już chyba swoje wyjeździły). Chcę wymienić na szosówki bo głownie na asfalcie nawijam kilometry, na pewno takie mieliście lub macie, inne marki też wchodzą w grę, chciałbym mieć jakieś rozeznanie w tym temacie, jakiś wybór. Stąd mój temat, do bardziej doświadczonych i cierpliwych kolegów. Dzięki.
Pozdrawiam, Grzesiek. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GryzliGT dnia Pią 20:20, 18 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Woytec
Motocyklista



Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob 7:10, 19 Paź 2013    Temat postu:

Zdecydowanie mogę polecić Continental trail attack świetnie radą sobie na asfalcie ale poza tragedia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2703
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Sob 9:24, 19 Paź 2013    Temat postu:

Obecnie mam Michelin Anakee 2. W porównaniu do poprzednich Bridgestonow (chyba), mimo że mają przejechane 10 000 od nowości, sprawują się zdecydowanie lepiej. Tak jakby lepiej kleiły się do asfaltu. Mam na zmianę Conti Attacki 2, to ponoć jest rewelacja jeśli chodzi o opony szosowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GryzliGT
Maniak motocyklowy



Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj

PostWysłany: Sob 18:24, 19 Paź 2013    Temat postu:

Dzięki chłopaki wezmę wasze podpowiedzi pod uwagę, możne jeszcze coś znajdę zawsze lepiej zapytać, mieć jakieś rozeznanie w temacie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 19:15, 19 Paź 2013    Temat postu:

Ja mam Michelin Pilot Road 2 z tyłu i Pilot Road 3 z przodu, więc typowo szosowe opony. Koledzy wyżej wspominają o tych on-road/off-road, PR to 100% szosówki.

PR2 ma już ok 18 kkm i w DL 1000 przy odkręcaniu oczywiście się ślizga na średniej jakości asfalcie. Ona już się kończy i to zrozumiałe. Pilot Road 1 i 2 był trochę niestabilne w głębokim złożeniu - i to prawda, ciężko zamknąć opony, bo w międzyczasie zaczyna się trochę pływać. PR 2 mam z 2009 roku, więc parę latek też już ma i zapewne to dodatkowo wpływa na prowadzenie. Do nowej PR3 z przodu nie mam żadnych zastrzeżeń - przy hamowaniu bardzo dobrze się zachowuje. W przyszłym sezonie pewnie wymienię tył na PR3 i wtedy będę mógł coś więcej powiedzieć.

Na mokrym te opony są tak dobre jak je reklamują. Oczywiście cudów nie ma, ale można im ufać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GryzliGT
Maniak motocyklowy



Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj

PostWysłany: Sob 19:40, 19 Paź 2013    Temat postu:

V-Told napisał:
Ja mam Michelin Pilot Road 2 z tyłu i Pilot Road 3 z przodu, więc typowo szosowe opony. Koledzy wyżej wspominają o tych on-road/off-road, PR to 100% szosówki.

PR2 ma już ok 18 kkm i w DL 1000 przy odkręcaniu oczywiście się ślizga na średniej jakości asfalcie. Ona już się kończy i to zrozumiałe. Pilot Road 1 i 2 był trochę niestabilne w głębokim złożeniu - i to prawda, ciężko zamknąć opony, bo w międzyczasie zaczyna się trochę pływać. PR 2 mam z 2009 roku, więc parę latek też już ma i zapewne to dodatkowo wpływa na prowadzenie. Do nowej PR3 z przodu nie mam żadnych zastrzeżeń - przy hamowaniu bardzo dobrze się zachowuje. W przyszłym sezonie pewnie wymienię tył na PR3 i wtedy będę mógł coś więcej powiedzieć.

Na mokrym te opony są tak dobre jak je reklamują. Oczywiście cudów nie ma, ale można im ufać.

Fajnie, powiem Ci kuszą te Pr 2 i PR3 i do tego maja dobry wygląd, znajomy coś napominał też o Pirelli. Dzięki za podpowiedz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Nie 13:08, 20 Paź 2013    Temat postu:

Woytec napisał:
Zdecydowanie mogę polecić Continental trail attack świetnie radą sobie na asfalcie ale poza tragedia


Pierwsza wersja być moze słabo ale Trail Attack 2 na szutrach dają radę bardzo dobrze.

Dla zobrazowania:
http://www.youtube.com/watch?v=lngn_N6KZqM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejW
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Nie 18:00, 20 Paź 2013    Temat postu:

Na atakach po różnym jeździłem, nie zawiodły jeszcze... od szutru do asfaltu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GryzliGT
Maniak motocyklowy



Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj

PostWysłany: Nie 18:20, 20 Paź 2013    Temat postu:

express napisał:
Woytec napisał:
Zdecydowanie mogę polecić Continental trail attack świetnie radą sobie na asfalcie ale poza tragedia


Pierwsza wersja być moze słabo ale Trail Attack 2 na szutrach dają radę bardzo dobrze.

Dla zobrazowania:
http://www.youtube.com/watch?v=lngn_N6KZqM

Dobry link, nie powiem ładnie się prezentują gumy i wypad poza asfalt też wchodzi w gre!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 18:46, 20 Paź 2013    Temat postu:

Jeżeli masz brać Continental to zamiast Trail Attack polecam Conti Road Attack 2.
Ujeżdżam już chyba 6 komplet i jestem bardzo zadowolony.
Opony typowo szosowe.

Jedyną ich wadą jest lekkie trzepotanie kierownicy w granicach 50-60. Nie jest to zjawisko niebezpieczne i samo się stabilizuje. Gdyby nie to byłyby idealne.
Fajnym patentem w tych oponach, że wychodzą z fabryki bez śliskiej powłoki. Praktycznie można od razu na nich jeździć normalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darayavahus
A2



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzkowice

PostWysłany: Nie 20:09, 20 Paź 2013    Temat postu:

Michelin Anakee 2.
Na suchy asfalt, mokry asfalt, i jeszcze trochę na szuter.
Jedynie na trawie się lekko ślizgają.

Ale i tak następne będę wkładał jakieś delikatne kostki Haidenau, albo Mitasa.
Żeby zobaczyć, jak to jest na piachu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GryzliGT
Maniak motocyklowy



Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj

PostWysłany: Pon 18:22, 21 Paź 2013    Temat postu:

nieprosty napisał:
Jeżeli masz brać Continental to zamiast Trail Attack polecam Conti Road Attack 2.
Ujeżdżam już chyba 6 komplet i jestem bardzo zadowolony.
Opony typowo szosowe.

Jedyną ich wadą jest lekkie trzepotanie kierownicy w granicach 50-60. Nie jest to zjawisko niebezpieczne i samo się stabilizuje. Gdyby nie to byłyby idealne.
Fajnym patentem w tych oponach, że wychodzą z fabryki bez śliskiej powłoki. Praktycznie można od razu na nich jeździć normalnie.

To zjawisko 'trzepotania kierownicy' ustępuje po jakimś czasie, czy tak aż do zdarcia opon ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 9:45, 22 Paź 2013    Temat postu:

GryzliGT napisał:
nieprosty napisał:
Jeżeli masz brać Continental to zamiast Trail Attack polecam Conti Road Attack 2.
Ujeżdżam już chyba 6 komplet i jestem bardzo zadowolony.
Opony typowo szosowe.

Jedyną ich wadą jest lekkie trzepotanie kierownicy w granicach 50-60. Nie jest to zjawisko niebezpieczne i samo się stabilizuje. Gdyby nie to byłyby idealne.
Fajnym patentem w tych oponach, że wychodzą z fabryki bez śliskiej powłoki. Praktycznie można od razu na nich jeździć normalnie.

To zjawisko 'trzepotania kierownicy' ustępuje po jakimś czasie, czy tak aż do zdarcia opon ?

Z tym zjawiskiem to jest dziwnie. Nie jest to jakieś wielkie trzepotanie. Jak trzymasz kierownice to nawet o tym nie wiesz. Najbardziej widoczne jest jak puścisz całkowicie kierownicę i zaczniesz zwalniać tak z 70 do 50 km/h.
Zjawisko nie jest niebezpieczne bo się samo stabilizuje.
Nie ma wpływu na to zjawisko wyważenie koła.
Różnie jest też w zależności jaki egzemplarz opony się trafi. Aktualnie założyłem nowe i trzepotania brak, w poprzednich było.
Generalnie jest to na początku denerwujące bo tak nie powinno być ale moim zdaniem są to jedne z lepszych opon do DL650.
Mam tu na myśli DL650 ze względu na 19 calowe koło przednie.

Generalnie to zjawisko dla konkretnej pary opon występuje do końca ich życia, nie pogarsza się i nie polepsza. Czasami ustawiając inaczej zawieszenie można je zmniejszyć.

Jest to dość znany problem z tymi oponami w dl650 i większość się po prostu do niego przyzwyczaja bo jeżeli chodzi o jazdę to opony są super.

Tylko zaznaczam, to nie ma nic wspólnego z shimmy. Pojawia się tylko przy podanych prędkościach i się samo stabilizuje.
180 km/h na tych oponach DL650 prowadzi się bez problemowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3290
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 10:12, 22 Paź 2013    Temat postu:

Każdy ma swój ulubiony typ opon. Ja sprawdziłem Conti Trail Attack 2 i mogę je polecić. Są naprawdę dobre, więc rozważam założenie ich również do nowego moto.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cynek dnia Wto 10:20, 22 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GryzliGT
Maniak motocyklowy



Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj

PostWysłany: Śro 19:47, 23 Paź 2013    Temat postu:

Fajnie, że piszecie co i jak na pewno wasza pomoc przy wyborze opon się przyda Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Challenger
A



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk

PostWysłany: Śro 20:14, 23 Paź 2013    Temat postu:

No to ja tez dorzucę swoje trzy grosze
Kupiłem DL-a z F i tam go uzbroili w Bridgestone BATTLAX BT-021
jestem z nich bardzo zadowolony
opony turystyczne z genami sportowymi
Po przesiadce z chroma od nowa uczyłem się jeździć a one bardzo w tym pomogły
Nie polecam na szutry,piach błoto ale na drogę asfaltową jak najbardziej oczywiście suchą i mokrą
Nastepne kupie BT-023...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia Śro 21:24, 23 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejW
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Śro 20:43, 23 Paź 2013    Temat postu:

Trail Attack 2... mocno się ząbkują, szczególnie przednia, ale trzymanie na szosie jest pierwsza klasa, na mokrym także... w lesie i na szutrach też nigdy mnie jeszcze nie zawiodły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GryzliGT
Maniak motocyklowy



Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj

PostWysłany: Pon 22:23, 30 Gru 2013    Temat postu:

No i wreszcie dotarły po dłuższym oczekiwaniu taki spóźniony prezent gwiazdkowy!
Sugerując się również waszymi opiniami koledzy, zakupiłem Conti Road Attack 2. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin