VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> Nowe Conti TKC 70
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Nowe Conti TKC 70
PostWysłany: Śro 17:24, 10 Wrz 2014
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 160 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





bedzie chyba nastepca Anakee 2 Smile .. tak, wiem ze to Michelin Wink

http://www.conti-bike.co.uk/tkc-70/

przejeta konstrukcja i mieszanka z Conti TA ma gwarantowac dobra przyczepnosc na czarnym, a wiekszy profil negatywny dobrze sobie radzic poza.

Wedlug mnie wlasnie czegos takiego brakowalo w aktualnej ofercie wszystkich producentow.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 20:40, 10 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:09, 10 Wrz 2014
Żaku
A2

 
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 91
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Czekam na te opony i wiele sobie po nich obiecuję. W przypadku tego typu uniwersalnych produktow istnieje jednak ryzyko, ze okażą sie przeciętne on road i takie same off road. Tak czy siak zamierzam kupić je wiosną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:12, 10 Wrz 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Szkoda, że rozmiarówkę skończli na 170. Dupa blada.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:46, 11 Wrz 2014
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 594
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





no ja poczytam jeszcze kilka recenzji i.... kupuję\


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:25, 19 Sty 2015
J.A
A1

 
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 28
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Marki





i...jakies opinie? Rozglądam się za nowym kompletem i nie wiem jeszcze w co pójść.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:33, 19 Sty 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Wygląda ciekawie, a myślę właśnie co by tu wrzucić? Oby tylko znów się nie okazało, że jak coś jest do wszystkiego to jest do d...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:19, 19 Sty 2015
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





cynek napisał:
Szkoda, że rozmiarówkę skończli na 170. Dupa blada.


Zamień się z kimś na tylne kółko Smile bo ponoć pasują z nowego stelvio a tam własie 170 zrobili Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Nowe Conti TKC 70
PostWysłany: Pon 15:50, 23 Lut 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





w/g producenta TKC 70 ma być 60/40, ale inni oceniają go jako 70/30 albo nawet 80/20. Tutaj trochę więcej o tym modelu.
http://adventuremotorcycle.com/spotlight/news-archive/19-spotlight/news/679-continental-tkc70-test-report#.VOstxyuG9eb
http://www.moto-opinie.info/?action=newsroom&a2=read&eid=370

Jako opona uniwersalna może być fajną propozycją do DL-a. Ciekawe jak z jakością, głośnością, trwałością itp.

Wie ktoś gdzie można je kupić? Patrzyłem w paru sklepach ale mimo prezentacji w połowie 2014 nadal nie mają tego modelu w ofercie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pon 16:21, 23 Lut 2015, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:41, 23 Lut 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2911
Przeczytał: 105 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Heidenau Scout K60 jest określana jako 50/50



Na tym tle TKC chyba faktycznie jest bardziej 70/30 lub 80/20...



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 18:44, 23 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Re: Nowe Conti TKC 70
PostWysłany: Pon 19:25, 23 Lut 2015
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





tdm napisał:

Wie ktoś gdzie można je kupić? Patrzyłem w paru sklepach ale mimo prezentacji w połowie 2014 nadal nie mają tego modelu w ofercie.


tutaj albo tutaj


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:31, 23 Lut 2015
Żaku
A2

 
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 91
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Właśnie je kupiłem na oponytanio.pl. Jak założę i trochę pojeżdzę to parę słów napiszę. Choć będę je porownywał do nie mających najlepszej opinii fabrycznych Bridgestonów.
Na razie mogę napisać, że jak każda nowość, są drogie (za komplet zaplacilem 1050 zł).
Mam nadzieję, ze okażą się warte swojej ceny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:37, 26 Lut 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Żaku napisał:
Właśnie je kupiłem na oponytanio.pl. Jak założę i trochę pojeżdzę to parę słów napiszę.

pisz śmiało, jak najszybciej. Na asfalcie to one na pewno spoko, wystarczająco gładkie żeby nie sprawiać problemów. Ciekawe jednak jak poza asfaltem...czy nie są zbyt jednak gładkie żeby się nie chybotać w kopnym piachu, nie ślizgać na mokrej ziemi, trawie i nie zakopywać w błotku.
Ja ostatnio sporo polatałem off, praktycznie wszystkie ścieżki w lasach i na polach są mokre i śliskie, ciekaw jestem tej opony w podobnych warunkach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:22, 26 Lut 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





tdm myślę, że w błocie nie ma szans na ostrą jazdę. Chyba ty już to wiesz, że w takich warunkach tylko solidna kostka dobrze rabota? Ale mam nadzieję, że po bardziej suchych górskich ścieżkach kamienisto-szutrowych sobie jakoś poradzą. Do tego na długich dojazdówkach powinna wytrzymać i nie męczyć. Oby jeszcze na mokrym trzymała. Takiej właśnie gumy szukam i jak cena za chwilę zejdzie do rynkowej to kto wie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:18, 05 Mar 2015
krzysiekjx1
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 398
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC





też nabyłem jeden komplet dla kolegi i lada dzień zostanie zamontowany (924zł i można negocjować przy większych zakupach)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:56, 06 Mar 2015
tomek_211
A2

 
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 61
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ziemia łódzka





krzysiekjx1 napisał:
też nabyłem jeden komplet dla kolegi i lada dzień zostanie zamontowany (924zł i można negocjować przy większych zakupach)

Gdzie kupowałeś?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:24, 06 Mar 2015
krzysiekjx1
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 398
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC





tomek_211 napisał:
krzysiekjx1 napisał:
też nabyłem jeden komplet dla kolegi i lada dzień zostanie zamontowany (924zł i można negocjować przy większych zakupach)

Gdzie kupowałeś?

http://www.topgumy.pl/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:59, 24 Mar 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





no i jak pierwsze wrażenia z jazdy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 22:01, 24 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:24, 24 Mar 2015
Żaku
A2

 
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 91
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Mało jeszcze było tego jeżdżenia, w zasadzie przejechałem tylko 200 km, a więc ostrożne docieranie. Jedno spostrzeżenie jednak już mam - są dosyć głośne, w każdym razie dużo głośniejsze niż fabryczne Bridgestone'y.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:12, 10 Kwi 2015
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Wczoraj przy okazji montaży anakinów 2 u Huberta w motogumy.pl obejrzałem sobie tkc70 w rozmiarze do Vstroma... Pierwsze wrażnie na żywo jest takie, że to terenowo nie będzie lepsze od obecnych tournace/anakee 2, do nawet K60 Scout im daleko, o tkc80 nie wspominając.
Niemniej to nadal ciekawa opcja może być na przyszłość, bo coraz mniej takich dualowych opon jest robionych w Europie - może w sezonie 2016 spróbuję, jak koledzy co założyli będą je chwalić.
Jednak na jakieś Maroko/Gruzję itp. to chyba wciąż zbyt szosowa guma jeżeli ktoś ją rozważał jako alternatywę dla Scoutów...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:40, 06 Paź 2015
Żaku
A2

 
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 91
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Kiedyś obiecałem opisać swoje spostrzeżenia z uzytkowania nowych conti tkc 70. Przejechałem już na nich 12 000 i powiem Wam, że to naprawdę bardzo dobre oponki.
Jedyny minus to to, że przód jest dość głośny, ale idzie z tym żyć. O niebo lepsze od fabrycznych Trial Wingów, zarówno na szutrze jak i asfalcie. Zaskakujaco dobre na mokrym.
Uważam, ze to idealny wybór do turystycznego enduro, jeśli ktoś okazjonalnie zjeżdża z asfaltu.
Pozostaje jeszcze pytanie o trwałość. Dotychczas przejechałem na nich 12 000 i wyglada na to, że 20 000 powinny zrobić. Tak wiec i tutaj jest calkiem nieźle.
I jeszcze jedno - kumple mówią, że bkozacko wyglądają i nadają VStromowi trochę więcej charakteru.
Z czystym sumieniem polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:17, 07 Paź 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





To miło że na mokrym też nie ma problemu bo tego najbardziej się obawiałem.
Dzięki za cenne info. A masz może aktualne focie opony z przebiegiem 12000?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:39, 07 Paź 2015
Żaku
A2

 
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 91
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





W wrzeniowym Motocyklu jest test porownawczy opon. Wg niego na mokrym wypadają nawet lepiej jak na suchym. Polecam lekturę.
Zdjec nie mam, ale zuzycie oceniam na ok 50-60%.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:16, 07 Paź 2015
krzysiekjx1
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 398
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC





nie za wiele wypowiem się w kwestii zużycia (2tkm) ale oprócz tego że są głośniejsze od Brigstonów nie dostrzegam minusów,ale jest to cecha którą ma każda opona o szerszych lamelach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:16, 08 Paź 2015
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Żaku napisał:
Zaskakujaco dobre na mokrym.


Było by to zgodne z deklaracją producenta - Wet Grip lepsze niż TA2, które trzymają się bardzo dobrze



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:02, 05 Sty 2016
Seba71
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 388
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Czytając opinie użytkowników z USA tych opon to są od zachwytu do totalnego dna. Jak tylna opona chwalona jest prawie przez wszystkich tak przednia często krytykowana jest za niestabilność przy prędkościach autostradowych. Jest jakaś alternatywa dla przodu, czy może w motocyklach jednak lepiej stosować dwie opony o takiej samej specyfikacji. Szukam takich opon, które poradzą sobie w lekkim off-ie. Jakoś tak mam ,że często jeżdżę takimi zadupiami , gdzie asfalt nagle się kończy i dalej jest droga polna, piach jakieś leśne dukty. Na wielkie błoto , kałuże jak oceany to za cienki jestem, więc robię taktyczny odwrót Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:15, 05 Sty 2016
Żaku
A2

 
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 91
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Żadnej niestabilnosci nie zauwazylem, a obylem juz kilka dluzszych podróży rowniez po autostradach. Byc może zalezy to od motocykla? W nowym malym V-Stromie (Al 2) to nie występuje.
Jedyna wada jaka dostrzegłem to to ze przod jest dosc głośny, choc oczywiscie nie tak jak kostka. Przejechalem juz na nich 14 000 km i nadal uwazam ze byl to doskonaly wybor do mojego motocykla.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:54, 29 Mar 2016
Lompi
Motonita

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 559
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok





Minął ok rok od tego jak Conti wprowadziło te opony, a opinii nie ma zbyt wiele, a te co są to raczej bardzo mieszane- jedni bardzo zadowoleni, drudzy narzekają.
Sam nie mam zbyt wielkiego doświadczenia i nie wiem co wybrać- TCK 70 czy każdemu dobrze znane Anakee 2.
U mnie z reguły jest 70/30- czasami z kumplem latamy po utwardzonych szutrach, czasem mniej utwardzonych piaskach.

Co waszym zdaniem lepiej wybrać TCK70 czy Anakee2? Różnica w cenie niewielka, kwestia z czego człowiek będzie bardziej zadowolony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:15, 29 Mar 2016
krzysiekjx1
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 398
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC





nigdy nie małem ANAKEE 2 wiec nie mogę porównywać ale TKC ma szersze rowki a pełny środek na tyle co w mojej ocenie jest na + dla TKC


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:46, 29 Mar 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 190 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Lompi myślę że z Anakee 2 będziesz zadowolony. Na asfalcie trzymają bardzo dobrze, na mokrym również. Po piachach i szutrach też czasem śmigam i jestem zadowolony.

Jadąc w teren spuścisz nieco powietrza i ustawisz zawieszenie na miękko, banan na twarzy gwarantowany Smile Jeśli masz gdzieś w okolicy sklep w którym możesz nowe Anakee zobaczyć i sobie pomacać, sam się przekonasz że na niej tez jest sporo mięsa i ma czym grzebać w ziemi Razz

Kupiłem motocykl na Anakee 2, zmieniłem na 3, a teraz ponownie na 2. I jeśli przyjdzie czas na zmiane opon znów kupie 2.
Nie miałem nigdy TKC, ale Anakee to już klasyka gatunku, opona sprawdzona i polecana przez wielu. Będziesz zadowolony Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Wto 16:48, 29 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:40, 18 Cze 2016
Seba71
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 388
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





To tak na gorąco, dzisiaj wymieniłem na TKC70, i pierwsze wrażenie to są głośniejsze od ContiTrailAttack 2, słychać delikatne brrrrrrrr, na kierownicy też delikatne wibracje, ale pewnie po jakimś czasie nie będzie się zwracać na to uwagi. Co jest zdecydowanie innego to branie powolnych zakrętów tu jest duża różnica trudniej się zakręca. Może to wynika , że stare oponki były już o odpowiednio zjechane. Oponki na dotarciu, więc asfalt jazda delikatna, dziś lekki szuterek czasami z dość luźnym podłożem kamyczkowym i jest naprawdę lepiej niż poprzednie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:17, 12 Sie 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Mam i ja.
Na razie przejechane 50 km. Wrażenia pozytywne.
W stosunku do Conti Trail Attack 2 nie zauważam znaczącej różnicy na asfalcie. Zachowuje sie podobnie, prowadzi łatwo i stabilnie. Nie jest jakoś zauważalnie głośniej (Akrapovic i tak głośniejszy niż opony), opony toczą się gładko.

Mokrego jeszcze nie było, więc nie mam obserwacji.
Na szuter, drogi górskie dopiero dotrę i tu oczekuję poprawy w prowadzeniu.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Pią 13:12, 12 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:44, 12 Sie 2016
stasiek
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 789
Przeczytał: 106 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





gdzie kupowałeś i za ile?
przymierzam sie do nich właśnie bo moje zerówki na małym po 24tys zaczynają się prosić o zmiane Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:56, 12 Sie 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





stasiek napisał:
gdzie kupowałeś i za ile?
przymierzam sie do nich właśnie bo moje zerówki na małym po 24tys zaczynają się prosić o zmiane Wink


TopGumy.pl
po cenie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:25, 12 Sie 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Z zainteresowaniem będę śledził wyniki długodystansowych testów Express - jak Ci będzie się na mokrym jeździło, czy odczujesz różnicę na szutrach oraz jak będzie szło zużycie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:50, 12 Sie 2016
stasiek
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 789
Przeczytał: 106 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





no własnie
gdzieś czytałem że przez ten pasek (który na suchym pewnie jest mega) na mokrym slizga się oponka
Ciekaw tez jestem Twoich wrażeń


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:51, 12 Sie 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





MaG napisał:
Z zainteresowaniem będę śledził wyniki długodystansowych testów Express - jak Ci będzie się na mokrym jeździło, czy odczujesz różnicę na szutrach oraz jak będzie szło zużycie.


Na szutrach i drogach polnych/leśnych (mam takie w Beskidach koło domu) spodziewam się znaczącej poprawy i nieuciekania przodu w kałużach/małym błocie.
Ma mokrym jeśli będzie tak dobrze jak na Trail Attack 2 to nie potrzebuję lepiej.
Trail Attack 2 zdjąłem po ponad 19 tysiącach. Bieżnik wytrzymałby jeszcze z 5-7 tysięcy (czyli u mnie do końca sezonu) ale tylna opona zarobiła pęknięcie gumy po obwodzie ok 1,5 cm od krawędzi - niestety już dawno po gwarancji. Tył był już nieco płaski (niech żyje moc w silniku), a przód trochę wyząbkowany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:01, 12 Sie 2016
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 160 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





z tego co czytalem walsnie na mokrym maja byc lepsze niz TA.
ja zawsze ze swoich TA bylem zadowolony wiec TKC 70 beda jak tylko dojade Nexty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:12, 12 Sie 2016
Seba71
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 388
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





To moje drugie oponki jakie użytkuje, na mokrym i lekkim off-ie jestem bardzo z nich zadowolony, trzymają się świetnie. Brać kupować i użytkować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:46, 13 Sie 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Pierwsza (bardzo krótka niestety) jazda po leśnej drodze (ziemia i szuter) dała bardzo obiecujące rezultaty. Pewność prowadzenia Zuzanny zbliżyła się do pewności z jaką jeżdżę na rowerze MTB.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:03, 17 Sie 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





A jak wrażenia na asfalcie - czy są jakieś charakterystyczne dla bardziej "terenowych" bieżników efekty typu drgania na niskich prędkościach czy jakieś wycie opony?
No i generalnie jak wypada w ostrym dzidowaniu po winklach? Na mokrym, na suchym? Podobno Ci tam asfalt wymieniają na Salmopolskiej to może przed zimą będzie jeszcze gdzie sprawdzić Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Śro 0:03, 17 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:01, 17 Sie 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





MaG napisał:
A jak wrażenia na asfalcie - czy są jakieś charakterystyczne dla bardziej "terenowych" bieżników efekty typu drgania na niskich prędkościach czy jakieś wycie opony?
No i generalnie jak wypada w ostrym dzidowaniu po winklach? Na mokrym, na suchym? Podobno Ci tam asfalt wymieniają na Salmopolskiej to może przed zimą będzie jeszcze gdzie sprawdzić Smile


Na asfalcie w moim odczuciu bez różnicy w stosunku do TA2. Może delikatnie słychać przód (ale zagłuszam Akrapovicem, wiec dla mnie bez różnicy)
Na mokrym asfalcie nie jeździłem jeszcze. Opony się dotarły w poniedziałek.
Ostrego dzidowania po winkach nie było, za to wolne, ciasne zakręty w prawie 100% złożeniu przechodziły bardzo dobrze.

Na szutrach bardzo dobrze; trzeba ostro dać gazy jadąc, żeby zerwało przyczepność; czuć pewniejsze prowadzenie. To samo dotyczy zakrętów asfaltowych z rozsypanym żwirem czy szutrem.

Opona po przegonieniu po szutrach i asfalcie wygląda jak na zdjęciu:



Co asfaltu na Salmopol to prawdopodobne ale nie byłem ostatnio sprawdzić, więc nie wiem jaki stan.
Wymienili asfalt na DW942 od ronda w Wiśle w kierunku skoczni do rozjazdu na Wisłę Czarne.
I jeszcze na DW941 na odcinku Ustroń (Tesco) do przejazdu kolejowego (skrzyżowanie z Wiślańską)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Śro 19:14, 17 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:04, 20 Sie 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Drgań na kierownicy przy wolnych prędkościach nie ma - takich jak przy tkc80 czy heidenau k60?
Salmopol jest teraz jakoś dziwnie remontowana - ruch jest puszczony w jedną stronę, w drugą musisz lecieć przez BB, w Trójce mówili w tym tygodniu;?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:23, 20 Sie 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





MaG napisał:
Drgań na kierownicy przy wolnych prędkościach nie ma - takich jak przy tkc80 czy heidenau k60?


Nie wiem jak jest na TKC80 czy Scoutach. Na TKC70 nie widzię różnicy w stosunku do TA2 czyli nie drga.

Cytat:

Salmopol jest teraz jakoś dziwnie remontowana - ruch jest puszczony w jedną stronę, w drugą musisz lecieć przez BB, w Trójce mówili w tym tygodniu;?


W sumie to asfalt był już mocno zorany. Zamknąć całkiem nie można bo tam kupa ludzi mieszka i jakoś muszą dojechać. Jakby jeszcze przez Malinkę asfalt zrobili.

O coś o tym piszą:
http://www.dziennikzachodni.pl/wiadomosci/a/uwaga-zamknieta-droga-942-z-wisly-na-bialy-krzyz,10498125/

Czyli na jesień będzie jak stół Smile[/code]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Sob 15:25, 20 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:45, 20 Sie 2016
Żaku
A2

 
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 91
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Opona znakomita, potwierdzam wszystko co o niej napisałem na początku użytkowania. Teraz dodać mogę jeszcze także świetną trwałość, zrobilem już ma nich 21 000 km. Środek tylnej opony jest już mocno zużyty ale sezon jeszcze dojeżdżę, 2-3 tyś jeszcze wytrzymają. Opona ma tylko jedną wadę, przód bardzo mocno ząbkuje i z czasem staje się naprawdę głośna. Ale jeśli to komuś nie przeszkadza - polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:33, 14 Wrz 2016
crass
A2

 
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 68
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warsaw





moje odczucia po 2k kilometrow z tego 1,5k w bieszczadach (szutry,slowackie poloniny,asfalt,zolte drogi) przesiadka z Metzkow tourance next.

Szutry - dla mnie bajka,nie spodziewałem się że będzie tak dobrze,zerwać je nie sposób,przednia opona pewnie prowadzi.
Trawa - bardzo dobrze,trzymaja ładnie
Mokra trawa - jak większośc,do dupy Wink
Asfalt suchy - rewelka ,nie odczułem róznicy miedzy tourance next. Różnica tylko w głośności przedniej opony
Asfalt mokry - bardzo dobrze,chociaż raz miałem wrażenie że tył mi przez chwile poleciał. Za malo km żeby ocenić.

Podsumowując : Bardzo dobra uniwersalna opona (mówie tu o szutrach a nie głębokich offach) zobaczymy jak szybko zejdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowe Conti TKC 70
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin