VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> tył oryginał bridgestone, przód anakee 2, co sądzicie
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
tył oryginał bridgestone, przód anakee 2, co sądzicie
PostWysłany: Śro 15:51, 10 Lut 2016
piter_ok1
A

 
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 179
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim





Witam wszystkich, mam prośbę o pomoc z racji małego doświadczenia, kupiłem dl650 2 lata temu (3-latka z przebiegiem 13.000km) i od razu wymieniłem tylną oponę na oryginał bridgestona bo była kwadratowa, w tej chwili przymierzam się do zakupu przodu, źle oceniacie oryginalne opony, dlatego poczytałem trochę o oponach i skłaniał bym się do zakupu na przód michelin anakee 2, proszę napiszcie mi czy to dobre rozwiązanie, jeżdżę praktycznie tylko po asfalcie i mam małe doświadczenie ( na dl-u zrobiłem narazie 5000km.)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piter_ok1 dnia Śro 16:09, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:25, 10 Lut 2016
HERMAN
Motonita

 
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 544
Przeczytał: 57 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Idąc tym tropem,to ciągle będziesz zmieniał jedną gumę.Oryginalne opony w D-lu są bardzo słabej jakości i cokolwiek innego założysz będzie dużo lepsze.Oprócz oszczędności nie widzę sensu takiej konfiguracji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:26, 10 Lut 2016
KSD
A

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 198
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Uważam, że to zły pomysł. Wyrzuciłbym tego bridgestone'a (i jeśli rzeczywiście jest "świeży", to próbował sprzedać i odzyskać część funduszy) i kupił komplet Michelina.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KSD dnia Śro 18:26, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:54, 10 Lut 2016
Seba71
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 390
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Myślę, że mając małe doświadczenie to tym bardziej lepiej kupić lepsze opony. Sam nie czekam na minimalny bieżnik w oponach, i wymieniam wcześniej, Posiadając jeszcze mniejsze doświadczenie wolę mieć pewne kapcie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Seba71 dnia Śro 18:54, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:58, 10 Lut 2016
piter_ok1
A

 
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 179
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim





Na tej tylniej mam 3000 zrobione, troche mi jej szkoda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: tył oryginał bridgestone, przód anakee 2, co sądzicie
PostWysłany: Śro 19:52, 10 Lut 2016
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 149 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





piter_ok1 napisał:
kupiłem dl650 2 lata temu (3-latka z przebiegiem 13.000km) i od razu wymieniłem tylną oponę ( na dl-u zrobiłem narazie 5000km.)


piter_ok1 napisał:

Na tej tylniej mam 3000 zrobione, troche mi jej szkoda.


cos nie pasuje, ale o 2 tys nie bedziemy dyskutowac Wink

uwazam ze sa lepsze opony niz Brigestony , szczegolnie w niskich temperaturach, ale da sie tez i na nich jezdzic. Nie bedziesz jedyny Wink

Mozesz sprobowac wrzucic ogloszenie, Byc moze ktos szuka tylu i dostaniesz jakis zadawaljacy Cie % ceny nowej aby pomniejszyc strate.
Ja bym tak zrobil.

Mozesz tez kupic tylko przod i po prostu wlaczac dodatkowy " safe mode" na zimnym i mokrym bo latem dalo sie na tym normalnie jezdzic.
Tylko jezeli tak malo jezdzisz to moze sie zdazyc ze za pare lat ( Brihestony z racji ze twarde dlugo trzynaja ) nie dostaniesz juz Anaakee 2 na tyl. I znowu zonk.
Przy ewwntualnej wczesniejszej sprzedazy tez bedzie to powod do zbicia Ci ceny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 20:07, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:19, 10 Lut 2016
piter_ok1
A

 
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 179
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim





No to zakładając, że mnie jednak przekonaliście, anakee 2 to dobry wybór dla mnie? 99% asfaltu i bardzo zależy mi na dobrym prowadzeniu na mokrym i w niezbyt wysokich temperaturach. Bo czym więcej czytam to mniej wiem Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:40, 10 Lut 2016
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 149 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Anakkee 2 sa dobre ale jezeli jezdzisz tylko po asfalcie to moze ktorys z Pilotow ? slyszalem o 3kach bardzo dobre opinie wlasnie na mokrym.
biblo zjechal chyba na ktorys z nich w deszczu Norwegie i tez byl zadowolony.

edit: z oponami juz tak jest ze ile uzytkownikow to tyle opini Wink
Dlatego musisz sam przerobic kilku produktow i wyrobic sobie zdanie co Tobie pasuje Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 20:44, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:48, 10 Lut 2016
piter_ok1
A

 
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 179
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim





No to znowu czeka mnie nocka na czytaniu opini, bo tych w ogóle nie brałem pod uwagę, bo co jak na trasie wycieczki trafi się jakaś polna droga?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:22, 10 Lut 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 142 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Anakee 2 to chyba klasyka wśród opon do motocykli z tej półki. Nie słyszałem złej opinii na ich temat. Również jeżdżę na nich i polecam każdemu. Te opony są dobre w każdych warunkach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:26, 10 Lut 2016
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 149 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





piter_ok1 napisał:
No to znowu czeka mnie nocka na czytaniu opini, bo tych w ogóle nie brałem pod uwagę, bo co jak na trasie wycieczki trafi się jakaś polna droga?


tez dadza rade Wink
naprawde nie jeden jezdzi na typowo szosowych oponach po polnych drogach.
Pewnie ze w blocie i kopnym piasku maja swoje granice ale po twardej sciezce czy szuterku przejedziesz.

Ewentualnie Dunlopy TR 91. mocne na mokrym i maja troche wiekszy negatywny bieznik. Mialem i tez zjechalem Norwegie w deszczu i 1 cyferkowych temperaturach.
minusem jest ( dla mnie ) ze robione sa z jednej mieszanki i na dojazdowkach cierpial srodek opony. Ale na krajowkach z zakretami moze nie bedzie to tak widoczne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 21:27, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:46, 10 Lut 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2917
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Michelin Anakee2



Michelin Pilot Road 4 Trial



Chyba od razu widać, które sobie lepiej poradzą jak zjedziesz z asfaltu Smile Poza tym, Anakee2 są zdecydowanie tańsze od Pilotów...

Jak chcesz zaoszczędzić, to kup Anakee2, ale dwie - na przód i tył - a będziesz Pan zadowolony. I na asfalcie, i na mokrym, i na tym jednym procencie offroadu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:32, 10 Lut 2016
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 149 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Ale tez widac ktore beda na mokrym lepiej trzymaly Smile
Anakke 2 Jest popularna bo jest tania, robi dlugie przebiegi i mozna nia pojechac na Balkany.
Sa uniwersalne, to sie zgadza, ale sa lepsze opony do 99 % jazdy po asfalcie.
chociazby Conti obijetnie czy RA czy TA


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 22:33, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:38, 11 Lut 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





piter_ok1 napisał:
(...) 99% asfaltu i bardzo zależy mi na dobrym prowadzeniu na mokrym i w niezbyt wysokich temperaturach. (...)


to dorzuce swoje, tak, zeby Ci nie bylo za latwo - jesli przewidujesz tyle asfaltu to proponuje anakee3, one sa przeznaczone w 80 - 90 % na asfalt i duzo lepiej niz na anakee2 po nim sie jezdzi. Moto po prostu jest przyklejone do drogi. Wczesniej latalem na anakee2 i tyl ma tendencje do lekkiego uciekania/plywania (opisywane rowniez w fachowej prasie), do ktorego trzeba niestety sie przyzwyczaic. Dwojki nie dadza max frajdy ani na asfalcie ani w terenie - mimo, ze i tu i tu jakos sobie poradza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:48, 11 Lut 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Mam podobną sytuację. Z tyłu mam dobrą oponę Metzeller Tourance EXP, a z przodu złożę Dunlop TR91. Jak się skończą, to przechodzę na Scouty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:58, 11 Lut 2016
piter_ok1
A

 
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 179
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim





Naczytałem się o tych anakee 3 że są bardzo głośne na asfalcie, to jak to z tym jest? W zasadzie to mam prawie nową tylnYą opone i na przedniej 3,5mm, denerwuje mnie jednak bo jest troche wyschodkowana i buczy w zakresie predkości 75-85, to jedyny powód jak narazie że myślę o wymianie i denerwuje mnie troche ślizganie się tych bridgestonów jak są zimne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piter_ok1 dnia Czw 11:05, 11 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:05, 11 Lut 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





tez czytalem, ze sa glosne, natomiast w praktyce w porownaniu do anakee2 niestety nie ma wyczuwalnej roznicy w emisji halasu. Nie uzywam stoperow ani nie slucham muzy podczas jazdy, na glowie kask i glowa u gory a nie przy asfalcie, dbam o wlasciwe cisnienie powietrza w oponach (przy skokach temp moze sie zmieniac), wiec juz nie wiem jak to jest z ta glosnoscia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:21, 11 Lut 2016
piter_ok1
A

 
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 179
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim





Naprawde sądzicie , że dokupienie bridgestona nowego do kompletu z tyłem będzie złym pomysłem ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:29, 11 Lut 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 142 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Szuja napisał:
tez czytalem, ze sa glosne, natomiast w praktyce w porownaniu do anakee2 niestety nie ma wyczuwalnej roznicy w emisji halasu.


Przejechałem na anakee 3 33tyś km. Nie zauważyłem żeby te opony hałasowały... Mam porównanie tylko do anakee 2 i zgadzam sie z tym co napisał Szuja. Patrząc na bieżnik oryginalnych opon myślę, że również nie usłyszysz różnicy.

Anakee 3 również mogę śmiało polecić. Jeśli chodzi o możliwości poza asfaltem to na szutry i ubite polne\leśne ścieżki są ok. Problem zaczyna się w piachu, błocie, mokrej ziemi czy trawie. Jednak jeśli głównie będziesz jeździł po czarnym to myślę że jak najbardziej możesz je zakładać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:18, 11 Lut 2016
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 149 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





piter_ok1 napisał:
Naprawde sądzicie , że dokupienie bridgestona nowego do kompletu z tyłem będzie złym pomysłem ?



Nie zlym, ale skoro pytales to dostales podpowiedzi lepszej opcji.
Czesc forumowiczow zjezdzila te Brigestony do przebiegow nasto-tysiecznych i jakos dala rade. Ty tez piszesz ze przejechales 3 ? , 5 tys ? wiec wiesz jak Ci sie jezdzilo.

Jezeli jak pisales zalezy ci na dobrym prowadzeniu na mokrym i w zimnych warunkach to sa inne i lepsze i ja bym te ok. 200-pare zl ( roznica po sprzedaniu Twojej tylnej ) zainwestowal.
Ale jak jezdzisz defensyfnie to i na Brigstonach dasz rade.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:31, 11 Lut 2016
subi1991
A2

 
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Elbląg





proszę o usuniecie mojego posta (zapytanie przeniosłem do innego tematu)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez subi1991 dnia Sob 16:14, 13 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:19, 15 Lut 2016
piter_ok1
A

 
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 179
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim





Dziękuje wszystkim za podpowiedzi, jednak ostatecznie zamówione road polot 4, mam nadzieję, że będę zadowolony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:06, 15 Lut 2016
stasiek
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 789
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





kurde ja na ori Bridgestonach przejchalem 15 tys w pierwszym sezonie posiadania - na mokrym przy startowaniu (ulewa) troche buksowałem ale nie zauważyłem zeby były jakies przesadnie kiepskie. Nie mam co prawda zadnego doswiadczenia z innymi lepszymi oponami ale nie moge na nie narzekac bo w łukach w Bieszczadach łądnie kleiły i schodziłem niziutko bez lęku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:08, 16 Lut 2016
kasin
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 273
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo





Zrobiłem w ubiegłym sezonie 10kkm na fabrycznych. Jeździło mi się bardzo dobrze i nie miałem żadnych problemów, a nie jeżdżę emerycko. Dlatego po wszystkich Waszych postach, mówiących o różnicy klas na korzyść dowolnych niefabrycznych, aż nie mogę się doczekać, żeby poczuć tę różnicę. Smile Mam tylko nadzieję, że nie będę żałował braku zmiany od razu po zakupie moto.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:14, 21 Lut 2016
ArtB
A2

 
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 52
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





No cóż. Ja również jeżdżę na oryginalnych oponach Bridgeston. O ile na suchym jest spoko i myśle że faktycznie dają rade, to już na mokrym asfalcie kompletnie nie mam zaufania. Dwukrotnie miałem mocne uślizgi. Opony choć mają 12 tysi myśle że zrobią spokojnie drugie tyle a przednia pewno jeszcze więcej. Może ktoś będzie zainteresowany to je chętnie opędzluje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tył oryginał bridgestone, przód anakee 2, co sądzicie
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin