VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> tylko i wyłącznie SZOSÓWKI
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
tylko i wyłącznie SZOSÓWKI
PostWysłany: Pią 21:17, 18 Paź 2013
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1902
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





Cześć wszystkim! Wypowiedzcie się kto może kto ma ochotę, kogo jeszcze nie znudziło wałkowanie niektórych tematów. Interesują mnie jak napisałem w temacie szosowe opony, tak nawiasem to mój pierwszy motocykl nie wliczając WSK-i jeśli ją można do tego zaliczyć.Przy zakupie DL -a (a było to w maju tego roku Smile ) miał już na sobie Michelin Pilot Road widać już na nich było że tylko dojedzże ten sezon i wymiana. Jestem laikiem w tym temacie ale muszę przyznać, że to dobre opony, mimo już spłaszczonego tyłu dają rade i wybaczają mi moje błędy tak jak i motocykl. Przyznaje przy redukcji biegów kilka razy delikatnie się uślizgnęło tylne koło a przy nierównościach, gładki asfalt czy jak wjeżdża się na bardziej szorstki i odwrotnie, czuć że tył traci delikatnie stabilność ( już chyba swoje wyjeździły). Chcę wymienić na szosówki bo głownie na asfalcie nawijam kilometry, na pewno takie mieliście lub macie, inne marki też wchodzą w grę, chciałbym mieć jakieś rozeznanie w tym temacie, jakiś wybór. Stąd mój temat, do bardziej doświadczonych i cierpliwych kolegów. Dzięki.
Pozdrawiam, Grzesiek. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GryzliGT dnia Pią 21:20, 18 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:10, 19 Paź 2013
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Zdecydowanie mogę polecić Continental trail attack świetnie radą sobie na asfalcie ale poza tragedia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:24, 19 Paź 2013
Kojot85
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2279
Przeczytał: 77 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Obecnie mam Michelin Anakee 2. W porównaniu do poprzednich Bridgestonow (chyba), mimo że mają przejechane 10 000 od nowości, sprawują się zdecydowanie lepiej. Tak jakby lepiej kleiły się do asfaltu. Mam na zmianę Conti Attacki 2, to ponoć jest rewelacja jeśli chodzi o opony szosowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:24, 19 Paź 2013
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1902
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





Dzięki chłopaki wezmę wasze podpowiedzi pod uwagę, możne jeszcze coś znajdę zawsze lepiej zapytać, mieć jakieś rozeznanie w temacie!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:15, 19 Paź 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Ja mam Michelin Pilot Road 2 z tyłu i Pilot Road 3 z przodu, więc typowo szosowe opony. Koledzy wyżej wspominają o tych on-road/off-road, PR to 100% szosówki.

PR2 ma już ok 18 kkm i w DL 1000 przy odkręcaniu oczywiście się ślizga na średniej jakości asfalcie. Ona już się kończy i to zrozumiałe. Pilot Road 1 i 2 był trochę niestabilne w głębokim złożeniu - i to prawda, ciężko zamknąć opony, bo w międzyczasie zaczyna się trochę pływać. PR 2 mam z 2009 roku, więc parę latek też już ma i zapewne to dodatkowo wpływa na prowadzenie. Do nowej PR3 z przodu nie mam żadnych zastrzeżeń - przy hamowaniu bardzo dobrze się zachowuje. W przyszłym sezonie pewnie wymienię tył na PR3 i wtedy będę mógł coś więcej powiedzieć.

Na mokrym te opony są tak dobre jak je reklamują. Oczywiście cudów nie ma, ale można im ufać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:40, 19 Paź 2013
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1902
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





V-Told napisał:
Ja mam Michelin Pilot Road 2 z tyłu i Pilot Road 3 z przodu, więc typowo szosowe opony. Koledzy wyżej wspominają o tych on-road/off-road, PR to 100% szosówki.

PR2 ma już ok 18 kkm i w DL 1000 przy odkręcaniu oczywiście się ślizga na średniej jakości asfalcie. Ona już się kończy i to zrozumiałe. Pilot Road 1 i 2 był trochę niestabilne w głębokim złożeniu - i to prawda, ciężko zamknąć opony, bo w międzyczasie zaczyna się trochę pływać. PR 2 mam z 2009 roku, więc parę latek też już ma i zapewne to dodatkowo wpływa na prowadzenie. Do nowej PR3 z przodu nie mam żadnych zastrzeżeń - przy hamowaniu bardzo dobrze się zachowuje. W przyszłym sezonie pewnie wymienię tył na PR3 i wtedy będę mógł coś więcej powiedzieć.

Na mokrym te opony są tak dobre jak je reklamują. Oczywiście cudów nie ma, ale można im ufać.

Fajnie, powiem Ci kuszą te Pr 2 i PR3 i do tego maja dobry wygląd, znajomy coś napominał też o Pirelli. Dzięki za podpowiedz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:08, 20 Paź 2013
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Woytec napisał:
Zdecydowanie mogę polecić Continental trail attack świetnie radą sobie na asfalcie ale poza tragedia


Pierwsza wersja być moze słabo ale Trail Attack 2 na szutrach dają radę bardzo dobrze.

Dla zobrazowania:
http://www.youtube.com/watch?v=lngn_N6KZqM


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:00, 20 Paź 2013
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 594
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Na atakach po różnym jeździłem, nie zawiodły jeszcze... od szutru do asfaltu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:20, 20 Paź 2013
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1902
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





express napisał:
Woytec napisał:
Zdecydowanie mogę polecić Continental trail attack świetnie radą sobie na asfalcie ale poza tragedia


Pierwsza wersja być moze słabo ale Trail Attack 2 na szutrach dają radę bardzo dobrze.

Dla zobrazowania:
http://www.youtube.com/watch?v=lngn_N6KZqM

Dobry link, nie powiem ładnie się prezentują gumy i wypad poza asfalt też wchodzi w gre!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:46, 20 Paź 2013
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Jeżeli masz brać Continental to zamiast Trail Attack polecam Conti Road Attack 2.
Ujeżdżam już chyba 6 komplet i jestem bardzo zadowolony.
Opony typowo szosowe.

Jedyną ich wadą jest lekkie trzepotanie kierownicy w granicach 50-60. Nie jest to zjawisko niebezpieczne i samo się stabilizuje. Gdyby nie to byłyby idealne.
Fajnym patentem w tych oponach, że wychodzą z fabryki bez śliskiej powłoki. Praktycznie można od razu na nich jeździć normalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:09, 20 Paź 2013
Darayavahus
A2

 
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Michelin Anakee 2.
Na suchy asfalt, mokry asfalt, i jeszcze trochę na szuter.
Jedynie na trawie się lekko ślizgają.

Ale i tak następne będę wkładał jakieś delikatne kostki Haidenau, albo Mitasa.
Żeby zobaczyć, jak to jest na piachu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:22, 21 Paź 2013
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1902
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





nieprosty napisał:
Jeżeli masz brać Continental to zamiast Trail Attack polecam Conti Road Attack 2.
Ujeżdżam już chyba 6 komplet i jestem bardzo zadowolony.
Opony typowo szosowe.

Jedyną ich wadą jest lekkie trzepotanie kierownicy w granicach 50-60. Nie jest to zjawisko niebezpieczne i samo się stabilizuje. Gdyby nie to byłyby idealne.
Fajnym patentem w tych oponach, że wychodzą z fabryki bez śliskiej powłoki. Praktycznie można od razu na nich jeździć normalnie.

To zjawisko 'trzepotania kierownicy' ustępuje po jakimś czasie, czy tak aż do zdarcia opon ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:45, 22 Paź 2013
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





GryzliGT napisał:
nieprosty napisał:
Jeżeli masz brać Continental to zamiast Trail Attack polecam Conti Road Attack 2.
Ujeżdżam już chyba 6 komplet i jestem bardzo zadowolony.
Opony typowo szosowe.

Jedyną ich wadą jest lekkie trzepotanie kierownicy w granicach 50-60. Nie jest to zjawisko niebezpieczne i samo się stabilizuje. Gdyby nie to byłyby idealne.
Fajnym patentem w tych oponach, że wychodzą z fabryki bez śliskiej powłoki. Praktycznie można od razu na nich jeździć normalnie.

To zjawisko 'trzepotania kierownicy' ustępuje po jakimś czasie, czy tak aż do zdarcia opon ?

Z tym zjawiskiem to jest dziwnie. Nie jest to jakieś wielkie trzepotanie. Jak trzymasz kierownice to nawet o tym nie wiesz. Najbardziej widoczne jest jak puścisz całkowicie kierownicę i zaczniesz zwalniać tak z 70 do 50 km/h.
Zjawisko nie jest niebezpieczne bo się samo stabilizuje.
Nie ma wpływu na to zjawisko wyważenie koła.
Różnie jest też w zależności jaki egzemplarz opony się trafi. Aktualnie założyłem nowe i trzepotania brak, w poprzednich było.
Generalnie jest to na początku denerwujące bo tak nie powinno być ale moim zdaniem są to jedne z lepszych opon do DL650.
Mam tu na myśli DL650 ze względu na 19 calowe koło przednie.

Generalnie to zjawisko dla konkretnej pary opon występuje do końca ich życia, nie pogarsza się i nie polepsza. Czasami ustawiając inaczej zawieszenie można je zmniejszyć.

Jest to dość znany problem z tymi oponami w dl650 i większość się po prostu do niego przyzwyczaja bo jeżeli chodzi o jazdę to opony są super.

Tylko zaznaczam, to nie ma nic wspólnego z shimmy. Pojawia się tylko przy podanych prędkościach i się samo stabilizuje.
180 km/h na tych oponach DL650 prowadzi się bez problemowo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:12, 22 Paź 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Każdy ma swój ulubiony typ opon. Ja sprawdziłem Conti Trail Attack 2 i mogę je polecić. Są naprawdę dobre, więc rozważam założenie ich również do nowego moto.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cynek dnia Wto 11:20, 22 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:47, 23 Paź 2013
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1902
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





Fajnie, że piszecie co i jak na pewno wasza pomoc przy wyborze opon się przyda Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:14, 23 Paź 2013
Challenger
A

 
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 152
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk





No to ja tez dorzucę swoje trzy grosze
Kupiłem DL-a z F i tam go uzbroili w Bridgestone BATTLAX BT-021
jestem z nich bardzo zadowolony
opony turystyczne z genami sportowymi
Po przesiadce z chroma od nowa uczyłem się jeździć a one bardzo w tym pomogły
Nie polecam na szutry,piach błoto ale na drogę asfaltową jak najbardziej oczywiście suchą i mokrą
Nastepne kupie BT-023...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia Śro 22:24, 23 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:43, 23 Paź 2013
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 594
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Trail Attack 2... mocno się ząbkują, szczególnie przednia, ale trzymanie na szosie jest pierwsza klasa, na mokrym także... w lesie i na szutrach też nigdy mnie jeszcze nie zawiodły.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:23, 30 Gru 2013
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1902
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





No i wreszcie dotarły po dłuższym oczekiwaniu taki spóźniony prezent gwiazdkowy!
Sugerując się również waszymi opiniami koledzy, zakupiłem Conti Road Attack 2. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tylko i wyłącznie SZOSÓWKI
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin