VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Oświetlenie -> Swiatła mijania
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Swiatła mijania
PostWysłany: Pon 15:59, 03 Sie 2009
Nowaczyk
A

 
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno





Ostatnio zauważyłe, że coraz więcej kierowców jadących z przeciwka miga mi światłami jakoby oślepiałbym ich. Czy to wina złego ustawienia światła ale przecież nic nie majstrowalem wcześniej (ktora śróbka i w którą stronę kręcić)? Czy też ten typ tak ma i kierowcy nie są poprostu przyzwyczajeni do takich dobrych świateł?

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:11, 03 Sie 2009
wujekbongos
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żyrardów





Mam ten sam problem. Tyle że u mnie pojawia się jak mam większe obciążenie. Tył motocykla idzie w dół przez co światła troche wyżej świecą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:01, 03 Sie 2009
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A nie sprowadziliście motocykli z Wielkiej Brytanii? Bo w nich jest obrócone światło ze względu na lewostronny ruch Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:39, 03 Sie 2009
wujekbongos
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żyrardów





U mnie po prostu troche za wysoko świecą. Jakoś nigdy nie moge zabrać sie za ustawienie. A moj Dl jest ściągany z Włoch


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wujekbongos dnia Pon 17:39, 03 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:48, 03 Sie 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





wszystkie deele tak maja- wina za miekkiej sprezyny...
szczegolnie pod obciazeniem. trzeba opuscic na srubach i tyle, dostep do nich jest od dołu duuzym krzyzakiem przez dziury o czarny plastiku na przednim kolem, tylko nie pamietam w ktora strone krecic


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:36, 03 Sie 2009
Corab
A

 
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy





to ciekawe, właśnie wszedłem żeby coś na ten temat znaleźć a tu się okazuje że to powszechny problem. Tylko w którą stronę te śrubki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:53, 03 Sie 2009
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





postaw motor naprzeciw ściany, odpal światła i zacznij kręcić śrubkami. Od razu się zorientujesz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:30, 03 Sie 2009
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





I najpierw wszystko totalnie spie..... Potem powoli i z mozołem,drogą testów jakoś ustawisz.
A tak naprawdę to wyjaśnienie masz w manualu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:42, 04 Sie 2009
Corab
A

 
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy





Dzięki, swoją drogą to ciekawy jestem czy w tym względzie nie obowiązują jakieś przepisy drogowe i tak jak w samochodach ustawianie świateł za pomocą jakiś mierników Question Choć do tej pory mi się to nawet o uszy nie obiło Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:41, 04 Sie 2009
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Corab napisał:
Dzięki, swoją drogą to ciekawy jestem czy w tym względzie nie obowiązują jakieś przepisy drogowe i tak jak w samochodach ustawianie świateł za pomocą jakiś mierników Question Choć do tej pory mi się to nawet o uszy nie obiło Laughing


Rozporządzenie ministra infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Załącznik nr 6. Warunki szczegółowe dotyczące świateł zewnętrznych pojazdu samochodowego i przyczepy.

p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Wto 9:41, 04 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:03, 04 Sie 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





tja... rozporzadzenie...
jak zadzwonilem do PP z pytaniem za ile mi swiatla wyreguluja to powiedzieli (zdziwieni), ze takie rzeczy to przy przegladzie jak klient sobie zyczy to sie robi i nawet nie wiedza ile za to wziac. Zapytalem czy nie ma tak jak w przypadku samochodow, ustawiania, przyrzadow to powiedzieli, ze nie, ze trzeba na scianie sobie wyregulowac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:35, 04 Sie 2009
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





a nie mówiłem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:54, 04 Sie 2009
TomeG
A1

 
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Laski





mialem ten sam problem... Klucz 10' i tak jak kolega Cynek radził: przodem do ściany:) na centralnej i zpuszczać....Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:33, 04 Sie 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





na stacji diagnostycznej może za free postawią urządzenie do mierzenia wysokości świateł przed moto. w dodatku każda wymiana żarowki może spowodowac ze nie bedzie dobrze ustawiony reflektor, bo żarówki nie są idealne.
na płochocińskiej jest stacja do ktorej ja jeżdże i tam jest koleś ktory lata vtr 1000 i zawsze mi pozwala ustawic swiatla Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:53, 05 Sie 2009
Rhaaziel
A1

 
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy





Miałem ten sam problem, rozwiązanie jednak było szalenie proste, podjechałem do Suzi-Moto w Tychach i wyregulowali (tzn obniżyli) od ręki za free Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:28, 05 Sie 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 117 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





Rhaaziel napisał:
Miałem ten sam problem, rozwiązanie jednak było szalenie proste, podjechałem do Suzi-Moto w Tychach i wyregulowali (tzn obniżyli) od ręki za free Smile


ale tak nie da rady za kazdym razem jezdzic do serwisu, bo akurat masz plecaczka, albo topcase obladowane, albo poluzowales albo usztywniles zawieszenie... Smile, trzeba chyba samemu dojsc do takiej wprawy, zeby nawet po ciemaku moc dokonac regulacji. Moim zdaniem troche to niedorobka w moto, ktore tak bardzo jest wrazliwe na zmiene obciazenia - powinno byc jak w puszce - koleczko z regulacja, pzdr, Szu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:42, 05 Sie 2009
Corab
A

 
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy





ponieważ z reguły najpierw robię, później czytam instrukcję to teraz zajrzałem. Pokazane piękniutkie dwie śrubki lewa do regulacji poziomu prawa do pionu. Pewnie na klucz 10 . Na czuja w prawo będę kręcił prawą śrubką i patrzył na ścianie na efekty. Tylko jeszcze muszę znaleźć natchnienie Laughing ale nie wydaje się to trudne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:56, 06 Sie 2009
Nowaczyk
A

 
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno





niech ktos sie poswieci i zrobi przysluge dla wszystkich: powie ze to klucz 10-ka na przyklad i krecimy w prawo jest nizej krecimy w lewo jest wyzej.

dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:15, 06 Sie 2009
TomeG
A1

 
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Laski





klucz 10' to na bank. ale w którą mańke to nie pamietam... sam zobaczysz jak zaczniesz krecic...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:35, 06 Sie 2009
Corab
A

 
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy





zrobiłem, a więc klucz 8 w prawo obie śruby bo każda do jednego reflektora, teraz czekam na ciemność i się przejadę z kluczem i sobie empirycznie ustawię Very Happy Very Happy Very Happy

ps. dostęp od góry po skręceniu kierownicą w lewo do prawej śrubki a w prawo do lewej Shocked


ps2. znalezione w necie: http://www.rf600r.l.pl/strony/info/regulacja_reflektora.htm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corab dnia Czw 23:19, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:08, 30 Sie 2009
stanley7171
A2

 
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 80
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Torunia





Znalzlem wajny sposob ustawiania swiatel http://dl650.free.fr/photos/pbsoluces/ericg/reg-phares.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:28, 30 Sie 2009
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





stanley7171 napisał:
Znalzlem wajny sposob ustawiania swiatel http://dl650.free.fr/photos/pbsoluces/ericg/reg-phares.html


a jeszcze możesz przetłumaczyć co oni tam piszą, bo francuski to niszowy jest


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:34, 30 Sie 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





szczerze mówiąc to do niczego innego wg mnie ten otwór nie służy, a że wcześniej spotkałem się z takim, nazwijmy to, wykończeniem śruby, wiedziałem iż chyba tak to należy wykonać, no i na stacji diagnostycznej stwierdzono, że dośtęp do regulacji reflektora musi być łatwy żeby można było doraźnie ustawić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:39, 01 Paź 2009
gogo
A2

 
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Panowie, przecież to nie wymiana rozrządu tylko ustawienie świateł i tak jak Cynek napisał, do ściany klucz i się bawimy.
Taka diagnostyka to sama przyjemność, wieczorem w garażu, piwo, papieros, motor i ustawianie świateł.
Jedynie czego nie wiem to przy jakiej odległości od ściany powinien stać motor oraz na jaką wysokość powienien padać strumień światła na ścianę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gogo dnia Czw 12:40, 01 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
światła
PostWysłany: Czw 12:49, 01 Paź 2009
Corab
A

 
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy





gogo napisał:
Panowie, przecież to nie wymiana rozrządu tylko ustawienie świateł i tak jak Cynek napisał, do ściany klucz i się bawimy.
Taka diagnostyka to sama przyjemność, wieczorem w garażu, piwo, papieros, motor i ustawianie świateł.
Jedynie czego nie wiem to przy jakiej odległości od ściany powinien stać motor oraz na jaką wysokość powienien padać strumień światła na ścianę.
http://www.rf600r.l.pl/strony/info/regulacja_reflektora.htm Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:03, 07 Paź 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 117 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





w koncu i ja zabralem sie za regulacje, zrobilem zgodnie z instrukcja, najpierw przymierzylem tak jak w instrukcji i masakra, mijania swiecily w gore Wink, juz teraz wiem, dlaczego co drugi kierowca po zmroku dawal mi dlugimi po oczach Very Happy.
U mnie plaska 8ka, krecac w prawo dolnymi srubkami obnizylem swiatelka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:49, 07 Paź 2009
gogo
A2

 
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Dzięki Corab, włąśnie tego mi brakowało.
Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:52, 13 Maj 2010
mariusz1978
A1

 
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno





Witam ! A czy ktoś może wie czy jest możliwość ustawienia świateł z wersji angielskiej tak aby świeciły jak w wersji europejskiej ? Słyszałem, że jest taka możliwość bez wymiany klosza oczywiście. Dziękuję za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:12, 13 Maj 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Ustawić idealnie tak, żeby świeciły jak prawostronne się nie da bo wynika to z kształtu odbłyśnika. Ale ponieważ masz niezależną regulację każdego z reflektorów i to zarówno w płaszczyźnie pionowej jak i poziomej to odpowiednio kombinując ich ustawieniami powinieneś osiągnąć efekt "prawie" jak przy prawostronnym kloszu. Ale "prawie" czyni różnicę...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:58, 13 Maj 2010
Przemol
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica





Nie da się ustawić idealnie, nawet prawie idealnie się nie da.
Jedynie co można to ustawić tak, aby nie oślepiać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:00, 13 Maj 2010
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





mariusz1978 napisał:
Witam ! A czy ktoś może wie czy jest możliwość ustawienia świateł z wersji angielskiej tak aby świeciły jak w wersji europejskiej ?


Nie ma takiej technicznej możliwości .

Wymiana klosza też nic nie da , bo jest identyczny w obu wersjach - o tym jak lampa ma świecić decyduje odpowiednio inne wyprofilowanie odbłyśnika .

Pewnym kompromisem jest obniżenie świateł żeby nie raziły , ale niestety przez to będą miały mniejszy zasięg .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:33, 14 Maj 2010
Przemol
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica





Iron napisał:
Pewnym kompromisem jest obniżenie świateł żeby nie raziły , ale niestety przez to będą miały mniejszy zasięg .

Wystarczy obniżyć lewy - nie oślepiasz i nie tracisz zasięgu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:29, 14 Maj 2010
mariusz1978
A1

 
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno





Dzięki wielkie koledzy. Spróbuje obniżyć światła a najbardziej lewy reflektor i wtedy zobaczę jak sprawy się mają tzn. czy zasięg jest dobry i czy nikogo już nie będę oślepiał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:16, 19 Cze 2012
Blunio
Gość

 





Odświeżę temat. Zauważyłem że światła świecą wysoko, ludzie też mi migają. Sprawa jasna. W podręcznej instrukcji jest rysunek ze śrubkami, jedna do ustawienia reflektora w pionie, druga de regulacji poziomej. Pytanie, czy każdy z reflektorów ustawiamy oddzielnie ?
PostWysłany: Wto 9:24, 19 Cze 2012
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Tak, łącznie masz 4 śruby regulacyjne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:02, 19 Cze 2012
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





najlepiej dolnymi srobkami na klucz 8mm krecic w prawo, (tylko nie do oporu Very Happy)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:36, 19 Cze 2012
jerresso
A

 
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Iron napisał:

Wymiana klosza też nic nie da , bo jest identyczny w obu wersjach - o tym jak lampa ma świecić decyduje odpowiednio inne wyprofilowanie odbłyśnika .


O. A to ciekawa wiedza, bo już chciałem kupować inną lampę. A same ów odbłyśniki da się łatwo wymienić nie zmieniając lampy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:49, 11 Lut 2013
Challenger
A

 
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk





Witam!!
Odświeżę trochę temat bo mam ciekawostkę/zagwozdkę.
mnie nikt po oczach nie mrygał,nawet nie miał kiedy bo moto za krotko posiadam, ale zauważyłem w garażu ze te moje lampki coś dziwnie świecą ,jakby ładowania nie było.
Sprawdziłem , ładowanie jak ta lala,a Savage pomimo jednej mikrej lampy dawał więcej światła.
Jakież było moje zdziwienie gdy po zaglądnięciu prosto w ślipia Stormiakowi zauważyłem ze żarówki moje maja oznaczenie H4 25/25w
I teraz pytanie ,to tylko u mnie ta niezwykłość czy może ktoś jeszcze się z tym spotkał?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:14, 11 Lut 2013
marek
A1

 
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 25
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Masz żarówki od chińskiego skutera zamontowane, sprawdż ile masz jeszcze skutera w DL-u.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:21, 11 Lut 2013
Challenger
A

 
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk





tyle to sie sam domyslilem ,szczegolnie ze sa firmowane znakiem AVINA:-)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia Pią 0:53, 30 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:17, 04 Maj 2014
michalek112
A1

 
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Opole





Odświeżam temat bo jestem w fazie regulacji świateł, A jak mówi przysłowie im dalej w las tym więcej pytańSmile. Zakładając, że wiadomo gdzie i od czego są wszystkie śrubki regulacyjne i że moto stoi 5m od pionowej ściany w garażu ustawiamy tak:

1. By z 2 lamp był 1 zlewający się ze sobą snop światła - światła mijania. Czy powinny być dające się łatwo rozgraniczyć 2 snopy, po jednym z każdej lampy?
2.Czy po przełączeniu na drogowe nie jest widoczny na ścianie jeden snop światła z lampy tylko światło wtedy jest bardziej rozproszone?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michalek112 dnia Nie 17:33, 04 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Swiatła mijania
Forum VStromClub Strona Główna -> Oświetlenie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin