Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Swiatła mijania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Oświetlenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nowaczyk
A



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Pon 14:59, 03 Sie 2009    Temat postu: Swiatła mijania

Ostatnio zauważyłe, że coraz więcej kierowców jadących z przeciwka miga mi światłami jakoby oślepiałbym ich. Czy to wina złego ustawienia światła ale przecież nic nie majstrowalem wcześniej (ktora śróbka i w którą stronę kręcić)? Czy też ten typ tak ma i kierowcy nie są poprostu przyzwyczajeni do takich dobrych świateł?

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujekbongos
Motocyklista



Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon 15:11, 03 Sie 2009    Temat postu:

Mam ten sam problem. Tyle że u mnie pojawia się jak mam większe obciążenie. Tył motocykla idzie w dół przez co światła troche wyżej świecą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3290
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:01, 03 Sie 2009    Temat postu:

A nie sprowadziliście motocykli z Wielkiej Brytanii? Bo w nich jest obrócone światło ze względu na lewostronny ruch Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujekbongos
Motocyklista



Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon 16:39, 03 Sie 2009    Temat postu:

U mnie po prostu troche za wysoko świecą. Jakoś nigdy nie moge zabrać sie za ustawienie. A moj Dl jest ściągany z Włoch

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wujekbongos dnia Pon 16:39, 03 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:48, 03 Sie 2009    Temat postu:

wszystkie deele tak maja- wina za miekkiej sprezyny...
szczegolnie pod obciazeniem. trzeba opuscic na srubach i tyle, dostep do nich jest od dołu duuzym krzyzakiem przez dziury o czarny plastiku na przednim kolem, tylko nie pamietam w ktora strone krecic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corab
A



Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy

PostWysłany: Pon 19:36, 03 Sie 2009    Temat postu:

to ciekawe, właśnie wszedłem żeby coś na ten temat znaleźć a tu się okazuje że to powszechny problem. Tylko w którą stronę te śrubki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3290
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:53, 03 Sie 2009    Temat postu:

postaw motor naprzeciw ściany, odpal światła i zacznij kręcić śrubkami. Od razu się zorientujesz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pon 20:30, 03 Sie 2009    Temat postu:

I najpierw wszystko totalnie spie..... Potem powoli i z mozołem,drogą testów jakoś ustawisz.
A tak naprawdę to wyjaśnienie masz w manualu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corab
A



Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy

PostWysłany: Wto 7:42, 04 Sie 2009    Temat postu:

Dzięki, swoją drogą to ciekawy jestem czy w tym względzie nie obowiązują jakieś przepisy drogowe i tak jak w samochodach ustawianie świateł za pomocą jakiś mierników Question Choć do tej pory mi się to nawet o uszy nie obiło Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 8:41, 04 Sie 2009    Temat postu:

Corab napisał:
Dzięki, swoją drogą to ciekawy jestem czy w tym względzie nie obowiązują jakieś przepisy drogowe i tak jak w samochodach ustawianie świateł za pomocą jakiś mierników Question Choć do tej pory mi się to nawet o uszy nie obiło Laughing


Rozporządzenie ministra infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Załącznik nr 6. Warunki szczegółowe dotyczące świateł zewnętrznych pojazdu samochodowego i przyczepy.

p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Wto 8:41, 04 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 13:03, 04 Sie 2009    Temat postu:

tja... rozporzadzenie...
jak zadzwonilem do PP z pytaniem za ile mi swiatla wyreguluja to powiedzieli (zdziwieni), ze takie rzeczy to przy przegladzie jak klient sobie zyczy to sie robi i nawet nie wiedza ile za to wziac. Zapytalem czy nie ma tak jak w przypadku samochodow, ustawiania, przyrzadow to powiedzieli, ze nie, ze trzeba na scianie sobie wyregulowac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3290
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:35, 04 Sie 2009    Temat postu:

a nie mówiłem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomeG
A1



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Laski

PostWysłany: Wto 20:54, 04 Sie 2009    Temat postu:

mialem ten sam problem... Klucz 10' i tak jak kolega Cynek radził: przodem do ściany:) na centralnej i zpuszczać....Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:33, 04 Sie 2009    Temat postu:

na stacji diagnostycznej może za free postawią urządzenie do mierzenia wysokości świateł przed moto. w dodatku każda wymiana żarowki może spowodowac ze nie bedzie dobrze ustawiony reflektor, bo żarówki nie są idealne.
na płochocińskiej jest stacja do ktorej ja jeżdże i tam jest koleś ktory lata vtr 1000 i zawsze mi pozwala ustawic swiatla Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rhaaziel
A1



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Śro 19:53, 05 Sie 2009    Temat postu:

Miałem ten sam problem, rozwiązanie jednak było szalenie proste, podjechałem do Suzi-Moto w Tychach i wyregulowali (tzn obniżyli) od ręki za free Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Śro 20:28, 05 Sie 2009    Temat postu:

Rhaaziel napisał:
Miałem ten sam problem, rozwiązanie jednak było szalenie proste, podjechałem do Suzi-Moto w Tychach i wyregulowali (tzn obniżyli) od ręki za free Smile


ale tak nie da rady za kazdym razem jezdzic do serwisu, bo akurat masz plecaczka, albo topcase obladowane, albo poluzowales albo usztywniles zawieszenie... Smile, trzeba chyba samemu dojsc do takiej wprawy, zeby nawet po ciemaku moc dokonac regulacji. Moim zdaniem troche to niedorobka w moto, ktore tak bardzo jest wrazliwe na zmiene obciazenia - powinno byc jak w puszce - koleczko z regulacja, pzdr, Szu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corab
A



Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy

PostWysłany: Śro 20:42, 05 Sie 2009    Temat postu:

ponieważ z reguły najpierw robię, później czytam instrukcję to teraz zajrzałem. Pokazane piękniutkie dwie śrubki lewa do regulacji poziomu prawa do pionu. Pewnie na klucz 10 . Na czuja w prawo będę kręcił prawą śrubką i patrzył na ścianie na efekty. Tylko jeszcze muszę znaleźć natchnienie Laughing ale nie wydaje się to trudne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nowaczyk
A



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Czw 9:56, 06 Sie 2009    Temat postu:

niech ktos sie poswieci i zrobi przysluge dla wszystkich: powie ze to klucz 10-ka na przyklad i krecimy w prawo jest nizej krecimy w lewo jest wyzej.

dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomeG
A1



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Laski

PostWysłany: Czw 10:15, 06 Sie 2009    Temat postu:

klucz 10' to na bank. ale w którą mańke to nie pamietam... sam zobaczysz jak zaczniesz krecic...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corab
A



Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy

PostWysłany: Czw 20:35, 06 Sie 2009    Temat postu:

zrobiłem, a więc klucz 8 w prawo obie śruby bo każda do jednego reflektora, teraz czekam na ciemność i się przejadę z kluczem i sobie empirycznie ustawię Very Happy Very Happy Very Happy

ps. dostęp od góry po skręceniu kierownicą w lewo do prawej śrubki a w prawo do lewej Shocked


ps2. znalezione w necie: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corab dnia Czw 22:19, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stanley7171
A2



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Torunia

PostWysłany: Nie 16:08, 30 Sie 2009    Temat postu:

Znalzlem wajny sposob ustawiania swiatel [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Nie 16:28, 30 Sie 2009    Temat postu:

stanley7171 napisał:
Znalzlem wajny sposob ustawiania swiatel [link widoczny dla zalogowanych]


a jeszcze możesz przetłumaczyć co oni tam piszą, bo francuski to niszowy jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:34, 30 Sie 2009    Temat postu:

szczerze mówiąc to do niczego innego wg mnie ten otwór nie służy, a że wcześniej spotkałem się z takim, nazwijmy to, wykończeniem śruby, wiedziałem iż chyba tak to należy wykonać, no i na stacji diagnostycznej stwierdzono, że dośtęp do regulacji reflektora musi być łatwy żeby można było doraźnie ustawić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gogo
A2



Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 11:39, 01 Paź 2009    Temat postu:

Panowie, przecież to nie wymiana rozrządu tylko ustawienie świateł i tak jak Cynek napisał, do ściany klucz i się bawimy.
Taka diagnostyka to sama przyjemność, wieczorem w garażu, piwo, papieros, motor i ustawianie świateł.
Jedynie czego nie wiem to przy jakiej odległości od ściany powinien stać motor oraz na jaką wysokość powienien padać strumień światła na ścianę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gogo dnia Czw 11:40, 01 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corab
A



Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy

PostWysłany: Czw 11:49, 01 Paź 2009    Temat postu: światła

gogo napisał:
Panowie, przecież to nie wymiana rozrządu tylko ustawienie świateł i tak jak Cynek napisał, do ściany klucz i się bawimy.
Taka diagnostyka to sama przyjemność, wieczorem w garażu, piwo, papieros, motor i ustawianie świateł.
Jedynie czego nie wiem to przy jakiej odległości od ściany powinien stać motor oraz na jaką wysokość powienien padać strumień światła na ścianę.
[link widoczny dla zalogowanych] Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Wto 23:03, 06 Paź 2009    Temat postu:

w koncu i ja zabralem sie za regulacje, zrobilem zgodnie z instrukcja, najpierw przymierzylem tak jak w instrukcji i masakra, mijania swiecily w gore Wink, juz teraz wiem, dlaczego co drugi kierowca po zmroku dawal mi dlugimi po oczach Very Happy.
U mnie plaska 8ka, krecac w prawo dolnymi srubkami obnizylem swiatelka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gogo
A2



Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 14:49, 07 Paź 2009    Temat postu:

Dzięki Corab, włąśnie tego mi brakowało.
Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariusz1978
A1



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno

PostWysłany: Czw 11:52, 13 Maj 2010    Temat postu:

Witam ! A czy ktoś może wie czy jest możliwość ustawienia świateł z wersji angielskiej tak aby świeciły jak w wersji europejskiej ? Słyszałem, że jest taka możliwość bez wymiany klosza oczywiście. Dziękuję za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 13:12, 13 Maj 2010    Temat postu:

Ustawić idealnie tak, żeby świeciły jak prawostronne się nie da bo wynika to z kształtu odbłyśnika. Ale ponieważ masz niezależną regulację każdego z reflektorów i to zarówno w płaszczyźnie pionowej jak i poziomej to odpowiednio kombinując ich ustawieniami powinieneś osiągnąć efekt "prawie" jak przy prawostronnym kloszu. Ale "prawie" czyni różnicę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemol
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica

PostWysłany: Czw 16:58, 13 Maj 2010    Temat postu:

Nie da się ustawić idealnie, nawet prawie idealnie się nie da.
Jedynie co można to ustawić tak, aby nie oślepiać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iron
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD

PostWysłany: Czw 22:00, 13 Maj 2010    Temat postu:

mariusz1978 napisał:
Witam ! A czy ktoś może wie czy jest możliwość ustawienia świateł z wersji angielskiej tak aby świeciły jak w wersji europejskiej ?


Nie ma takiej technicznej możliwości .

Wymiana klosza też nic nie da , bo jest identyczny w obu wersjach - o tym jak lampa ma świecić decyduje odpowiednio inne wyprofilowanie odbłyśnika .

Pewnym kompromisem jest obniżenie świateł żeby nie raziły , ale niestety przez to będą miały mniejszy zasięg .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemol
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica

PostWysłany: Pią 8:33, 14 Maj 2010    Temat postu:

Iron napisał:
Pewnym kompromisem jest obniżenie świateł żeby nie raziły , ale niestety przez to będą miały mniejszy zasięg .

Wystarczy obniżyć lewy - nie oślepiasz i nie tracisz zasięgu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariusz1978
A1



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno

PostWysłany: Pią 14:29, 14 Maj 2010    Temat postu:

Dzięki wielkie koledzy. Spróbuje obniżyć światła a najbardziej lewy reflektor i wtedy zobaczę jak sprawy się mają tzn. czy zasięg jest dobry i czy nikogo już nie będę oślepiał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blunio
Gość






PostWysłany: Wto 8:16, 19 Cze 2012    Temat postu:

Odświeżę temat. Zauważyłem że światła świecą wysoko, ludzie też mi migają. Sprawa jasna. W podręcznej instrukcji jest rysunek ze śrubkami, jedna do ustawienia reflektora w pionie, druga de regulacji poziomej. Pytanie, czy każdy z reflektorów ustawiamy oddzielnie ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Wto 8:24, 19 Cze 2012    Temat postu:

Tak, łącznie masz 4 śruby regulacyjne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Wto 11:02, 19 Cze 2012    Temat postu:

najlepiej dolnymi srobkami na klucz 8mm krecic w prawo, (tylko nie do oporu Very Happy)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerresso
A



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:36, 19 Cze 2012    Temat postu:

Iron napisał:

Wymiana klosza też nic nie da , bo jest identyczny w obu wersjach - o tym jak lampa ma świecić decyduje odpowiednio inne wyprofilowanie odbłyśnika .


O. A to ciekawa wiedza, bo już chciałem kupować inną lampę. A same ów odbłyśniki da się łatwo wymienić nie zmieniając lampy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Challenger
A



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk

PostWysłany: Pon 7:49, 11 Lut 2013    Temat postu:

Witam!!
Odświeżę trochę temat bo mam ciekawostkę/zagwozdkę.
mnie nikt po oczach nie mrygał,nawet nie miał kiedy bo moto za krotko posiadam, ale zauważyłem w garażu ze te moje lampki coś dziwnie świecą ,jakby ładowania nie było.
Sprawdziłem , ładowanie jak ta lala,a Savage pomimo jednej mikrej lampy dawał więcej światła.
Jakież było moje zdziwienie gdy po zaglądnięciu prosto w ślipia Stormiakowi zauważyłem ze żarówki moje maja oznaczenie H4 25/25w
I teraz pytanie ,to tylko u mnie ta niezwykłość czy może ktoś jeszcze się z tym spotkał?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek
A1



Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 10:14, 11 Lut 2013    Temat postu:

Masz żarówki od chińskiego skutera zamontowane, sprawdż ile masz jeszcze skutera w DL-u.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Challenger
A



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk

PostWysłany: Pon 19:21, 11 Lut 2013    Temat postu:

tyle to sie sam domyslilem ,szczegolnie ze sa firmowane znakiem AVINA:-)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia Czw 23:53, 29 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalek112
A1



Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Opole

PostWysłany: Nie 12:17, 04 Maj 2014    Temat postu:

Odświeżam temat bo jestem w fazie regulacji świateł, A jak mówi przysłowie im dalej w las tym więcej pytańSmile. Zakładając, że wiadomo gdzie i od czego są wszystkie śrubki regulacyjne i że moto stoi 5m od pionowej ściany w garażu ustawiamy tak:

1. By z 2 lamp był 1 zlewający się ze sobą snop światła - światła mijania. Czy powinny być dające się łatwo rozgraniczyć 2 snopy, po jednym z każdej lampy?
2.Czy po przełączeniu na drogowe nie jest widoczny na ścianie jeden snop światła z lampy tylko światło wtedy jest bardziej rozproszone?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michalek112 dnia Nie 16:33, 04 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Oświetlenie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin