 |
 | Schemat kostki zegarów, liczników DL650/1000 |
|
 |
Wysłany: Nie 16:31, 26 Sty 2014 |
|
|
markervip |
A1 |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2013 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam!
Czy może ktoś z Was posiada takowy schemat kostki, tzn który pin jest od czego?
Albo chociaż wie gdzie tego szukać? Przeszukałem pół internetu i nie znalazłem.
Chodzi mi o coś takiego:
 |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez markervip dnia Nie 16:32, 26 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:22, 26 Sty 2014 |
|
|
miotacztruskawek |
Motonita |
|
|
Dołączył: 01 Mar 2011 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin |
|
|
 |
 |
 |
|
Jest w serwisówce. Nie jest to co prawda rozpisane który pin w kostce za co odpowiada tak jak u ciebie na rysunku, ale są rozpisane kolorami... Czyli jak masz na wierzchu przewód to dojdziesz... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:30, 26 Sty 2014 |
|
|
markervip |
A1 |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2013 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No właśnie mi zależy na czymś takim jak wyżej, żeby było co za co odpowiada.
W serwisówce sv też tego nie miałem, a w necie znalazłem, a tego nie mogę za chiny ludów :/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:04, 26 Sty 2014 |
|
|
miotacztruskawek |
Motonita |
|
|
Dołączył: 01 Mar 2011 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin |
|
|
 |
 |
 |
|
Ale serwisówka podaje który kolor za co odpowiada... Zaocznie nie wiesz tylko jakie jest miejsce danego przewodu we wtyczce, ale dojdziesz za co odpowiada jak tylko będziesz miał wtyczkę w ręku...
A masz w ogóle serwisówkę?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:07, 26 Sty 2014 |
|
|
markervip |
A1 |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2013 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mam serwisówkę, ale czarno-białą xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:40, 05 Cze 2014 |
|
|
markervip |
A1 |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2013 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witajcie!
Czy znalazłaby się na tym forum dobra duszyczka, która zrobiłaby mi zdjęcie kostki licznika od strony kabli z DL650 k4/5?
Chodzi mi o kabelki '5 i 6' licząc od lewej jak na zdjęciu niżej:
Proszę o pomoc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:29, 06 Cze 2014 |
|
|
nieprosty |
Motonita |
|
|
Dołączył: 12 Sie 2009 |
Posty: 687 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Z DL650 L0 może być czy musi być koniecznie taki rocznik jak podałeś?
Odpisz do jutra do południa, będę robił przegląd 6000 km to mogę tam zajrzeć przy okazji czyszczenia filtra powietrza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:32, 07 Cze 2014 |
|
|
markervip |
A1 |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2013 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Z tego co kojarzę, to roczniki powyżej mają już 13 kabelków, a nie 15... Po prostu w tych wcześniejszych modelach jest po dwa razy masa i zapłon. Tylko właśnie rozchodzi się o to, żeby to podłączyć tam gdzie trzeba, głupio spalić licznik przez złe podłączenie
Ale możesz zaglądnąć/zrobić jakieś foto :] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez markervip dnia Sob 9:33, 07 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:37, 07 Cze 2014 |
|
|
nieprosty |
Motonita |
|
|
Dołączył: 12 Sie 2009 |
Posty: 687 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pewnie wieczorem zrobię fotkę jak sie dzisiaj wyrobie bo mam małe opóźnienie. BTW w serwisowe na samym końcu jest schemat tej kostki o która pytasz są tam opisane kolory przewodów i do czego są podłączone. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:23, 07 Cze 2014 |
|
|
markervip |
A1 |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2013 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak, są, ale nie ma rozrysowanej kostki, w którą dziurkę wchodzi jaki kabel.
Równie dobrze mogę podłączyć wszystkie kable na chybił trafił i nic z tego nie wyniknie dobrego zapewne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: Pon 2:18, 09 Cze 2014 |
|
|
nieprosty |
Motonita |
|
|
Dołączył: 12 Sie 2009 |
Posty: 687 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ok. teraz rozumiem z czym masz problem.
Niestety nie miałem czasu w ten weekend zrobić przeglądu także musisz się wstrzymać do przyszłego weekendu.
Z tego co patrzyłem w schemat moja kostka z L0 powinna być taka sama jak Twoja. Jedyna różnica to u mnie dodali dodatkowy przewód do kontrolki ABS, którego u Ciebie po prostu nie będzie.
W przyszły weekend zrobię fotkę jeżeli do tego czasu nikt inny nie podeśle.
Swoją drogą to ten schemat elektryczny w przypadku kostek wpinanych bezpośrednio w jakieś urządzenie, jak ktoś dłubie instalację od zera średnio przydatny jest.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:19, 09 Cze 2014 |
|
|
markervip |
A1 |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2013 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie nie, ta kosta wyżej ma 13 kabelków, ja potrzebuję taką z 15 ma  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty elektryczne |
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|