VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne -> wskaznik biegow po raz kolejny Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 21:44, 08 Sty 2010
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 111 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





http://allegro.pl/item874866870_wyswietlacz_biegu_biegow.html

Chyba o tego mu chodziło Very Happy
Adamar możesz wrzucić zdjęcia swojego wyświetlacza, jak masz zamocowany, jak wyglada na żywo. Bo zastanawiam się poważnie nad kupnem takiego samego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:35, 09 Sty 2010
kalina
Motonita

 
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 619
Przeczytał: 98 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork





mnie interesuje taki jaki ma tomo , bracie płocki zapodaj gdzie kupiłeś to cudeńko.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:20, 09 Sty 2010
Rhaaziel
A1

 
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy





Hej,

Ja kupiłem i zamontowałem Gipro/Atre model S04.

Sprzęt nie jest tani (479zł) ale działa znakomicie (mam na myśli wyświetlanie biegów). Podczas krótkich testów 26 grudnia Twisted Evil nie zauważyłem najmniejszych nieprawidłowości w wyświetlaniu, nie ma też żadnych opóźnień.

Funkcji ATRE nie testowałem, bo stan nawierzchni na to nie pozwalał ale zrobię to na pewno jak tylko będzie sucho, zobaczymy czy są jakieś różnice w sposobie oddawania mocy i reakcji na gaz. Nie ukrywam, że nie liczę na wiele ale może będę zaskoczony Rolling Eyes

Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rhaaziel dnia Sob 23:21, 09 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:09, 10 Sty 2010
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1368
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





kalina napisał:
mnie interesuje taki jaki ma tomo , bracie płocki zapodaj gdzie kupiłeś to cudeńko.....


tomo ma chyba jeden z tych: http://www.sklep.bikestar.pl/ Ogólnie polecam ten sklep b. profesjonalna i szybka obsługa.
PZdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:38, 10 Sty 2010
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mam tutaj pare informacji o TRE ze strony wynalazcy Smile
http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm

The TRE is a direct "plug in" installation to your bike - no cutting or splicing

The TRE has no effect at full throttle (except ZX-14) - warto to podkreślić - jak dajecie na maxa poweru nie zyskuje
The TRE does have an effect from closed throttle up to half throttle in gears 1 through 4 at ANY rpm
Czyli działa od zamknięcia do połowy manetki na biegach 1-4

The TRE will disable the speed limiter on these Suzuki models:
2001 thru 2008 GSXR1000 and
2001 thru 2008 GSX1300R
2006 thru 2008 M109R
2008 B-King


The TRE will disable the speed power limiter and high rpm horsepower/timing retarder on Suzuki V-Strom models only
To chyba dotyczy 1000 czki bo nie zauważylem ogranicznika w dl650

The TRE does NOT affect full throttle horsepower on all models (except ZX-14) Czyli mocy więcel nie daje przy maksymalnym pałowaniu

This has been verified on the dyno as well as on the road under controlled conditions
Our TRE has also been tested by Sport Rider Magazine, with rave reviews
The TRE is for "race use only"
The TRE does not comply with your warranty
The TRE does not comply with federal emission and/or safety laws.
The TRE will not allow your speedometer to read higher than the black box will allow it to.

Z kolei na stronie GIPRO twierdzą że zwiększa power przy pelnym odkrecenie w niższych zakresach obrotów
http://www.gi-pro.net/en/index.htm
Sa nawet wykresy mocy i widać ze w scigaczu daje kilka koni i nm w całym zakresie obrotów. Ciekawy jestem jak to wygląda w DL-u ? Zależy to od map - nie spodziewam się jednak zeby w takim osoiołku jak Dl 650 mocno scinali na niskich biegach
Trzeba kupić i shamować chama Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jscoolg dnia Nie 20:02, 10 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:07, 10 Sty 2010
DICTUS
A

 
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Panowie

Opóźnienie, o którym pisałem w wyświetlaczu za 150 zeta (czerwony) jest niczym mrugnięcie oka, widziałem ten drogi (Gipro firmy Healtech Electronics) w akcji.... wybaczcie nie zauważyłem różnicy, też ma minimalne opóźnienie ale to moja subiektywna ocena.
Dlatego też zakupiłem za 150 zeta i jestem bardzo zadowolony....!!!!
Polecam Smile
Mimo, że nie mam z tego tytułu żadnej prowizji.... niestety Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:59, 10 Sty 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





tomo203 napisał:
Ja kupiłem GiPro GS, podłączyłem pod gniazdo servisowe, opóźnienia też mam ok 2-3 sekundy


Jak widzicie opóźnienia ma nie tylko ten za 150zł ale i te "trochę" droższe.
Ja mam też ten za 150zł i działa fajnie jedynie przy szybkim redukowaniu biegów w dół czasem lubi się potracić ,ale to na chwilke i pochwili wraca do normy.
Moim zdaniem do jazdy turystycznej na co dzień wystarcza w zupełności.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:53, 10 Sty 2010
Rhaaziel
A1

 
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy





Hej,

Ja osobiście bardzo długo (z pół roku hehehe) zastanawiałem się czy wybrać ten wyświetlacz z allegro za 150zł czy jednak szarpnąć się na Gipro.

Miałem okazje zobaczyć jak sprawdza się ten za 150zł i... prawie go kupiłem! Miałem zamiar go nabyć gdyż opóźnienie w wyświetlaniu było tak małe, że w niczym zupełnie nie przeszkadzało. W moim przypadku poza jednym małym wyjątkiem wyświetlacz pokazywał też prawidłowo zapinane biegi.

Może się to wydać śmieszne ale o zakupie Gipro zdecydował wygląd zewnętrzny Laughing Ten wyświetlacz za 150 zwyczajnie nie przypadł mi do gustu i zdecydowałem się n a Gipro.

Wrażenia z jazdy:
Moim zdaniem w Gipro opóźnienie nie występuje, owszem da się zauważyć coś jakby wolniejszą reakcję jak zmieniam biegi gdy moto jest na stojaku a silnik nie pracuje. W czasie jazdy jednak wszystko dzieje się tak szybko, że nie zauważyłem żadnych 'lagów'. Ponadto podczas 60 km zimowej przejażdżki uprzędzenie ani razu nie pogubiło się, nie było sytuacji której pokazywałoby inny bieg niż aktualnie wbity.

Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rhaaziel dnia Nie 23:55, 10 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:27, 12 Sty 2010
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1368
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Mam pytanie do tych którzy instalowali Gipro DS albo ATRE. Tam jest wtyczka z trzema pinami zajętymi i trzema wolnymi. To ustrojstwo się podłącza tutaj? ->



Boję się coś spaprać. Sorki za bzdury.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:22, 12 Sty 2010
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 131 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





przylaczam sie do pytania, chociaz z wczesniejszych postow wynika, ze to jakos centralnie pod zbiornikiem paliwa jest oryginalny wtyk do grzanych minetek i to pod niego mozna polaczyc wlasnie minetki, gniazdo zapalniczki i wyswietlacz biegow

EDITED:

a chyba w tym wtyku mozna zewrzec dwa kable i na zegarach pokazuje sie tryb serwisowy, tzn. bledy czy cos takiego Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Wto 2:00, 12 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:32, 12 Sty 2010
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1368
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Dla zainteresowanych TUTAJ sposób montażu Gear Indicatora z TRE - ma on zupełnie inne wtyczki bo włącza się go przez dostarczoną przelotkę. Sposób podłączania Gipro DS z wtyczką 6-pinową w dalszym ciągu jest dla mnie zagadką.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:52, 12 Sty 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





Szuja napisał:
przylaczam sie do pytania, chociaz z wczesniejszych postow wynika, ze to jakos centralnie pod zbiornikiem paliwa jest oryginalny wtyk do grzanych minetek i to pod niego mozna polaczyc wlasnie minetki, gniazdo zapalniczki i wyswietlacz biegow

Szuja pod zbiornikiem jest gniazdo zasilające manetek, które mozna po rozgałęzieniu wykorzystac tez do zasilenia innych urządzeń natomiast do wyświetlacza potrzeba jeszcze kabel sygnałowy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:25, 23 Sty 2010
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Kamil.Olkusz napisał:
http://allegro.pl/item874866870_wyswietlacz_biegu_biegow.html

Chyba o tego mu chodziło Very Happy
Adamar możesz wrzucić zdjęcia swojego wyświetlacza, jak masz zamocowany, jak wyglada na żywo. Bo zastanawiam się poważnie nad kupnem takiego samego.


Mam identycznie zamontowany (to jest ten sam, Gipro) jak tu:

http://dl650.free.fr/photos/pbsoluces/judas/tre/TRE/installation-GPS-et-TRE.jpg

Też do zbiorniczka płyny hamulcowego, identycznie !! Smile Na rzep który dali w komplecie. I na tym zdjęciu też chyba jest na ten rzep, można zmieniać kąt mocowania urządzenia, jak znajdziesz właściwy to można na taśmę dwustronną na stałe przykleić, ale to dopiero na wiosnę, jak troszkę pojeżdżę Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Sob 0:33, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:09, 23 Sty 2010
gp69
A1

 
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Witam,

jestem użytkownikiem GIPRO-S04 od września 2009.
Mam włączony TRE w trybie 6.

Moje obserwacje:

1) Nie zauważyłem znaczącej zmiany w płynności jazdy przy mniejszych prędkościach obrotowych. Efekt jest bardzo nieznaczny.

2) Nie zauważyłem żadnego zmniejszenia zużycia paliwa

3) Odgłos silnika stał się ciut bardziej basowy. Kwestia gustu - mnie to nie przeszkadza.

4) Z wielu miejsc instalacji urządzenia, które testowałem, wybrałem takie, które jest widoczne bez odrywania wzroku od drogi.

Oto jak to wygląda u mnie... Konstrukcja wykonana z płaskownika aluminiowego 25 x 2 mm pomalowanego na czarno.






Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gp69 dnia Sob 13:19, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:35, 03 Lut 2010
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 111 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





A mam pytanie, czy plus z wyswietlacza nalezy podlaczyc bezposrednio pod akumulator, moze przez jakis bezpiecznik, albo wpiac sie gdzies po plusie po stacyjce? Czy tez tak macie ze po podlaczeniu wyskakuje P odwrotnie, a pozniej juz jest oki? Mam Gipro/Atre model S04.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:03, 04 Lut 2010
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Kamil.Olkusz napisał:
A mam pytanie, czy plus z wyswietlacza nalezy podlaczyc bezposrednio pod akumulator, moze przez jakis bezpiecznik, albo wpiac sie gdzies po plusie po stacyjce? Czy tez tak macie ze po podlaczeniu wyskakuje P odwrotnie, a pozniej juz jest oki? Mam Gipro/Atre model S04.


Pod akumulator, oczywiście też pod bezpiecznik (dla bezpieczeństwa, przetarcie przewodu czy inne nieprzewidziane zwarcie Smile ) musi być zasilany bo "zgubi" ustawiania. Pobiera minimalny prąd (nie pamiętam, wszystko masz napisane w instrukcji)

No i jakie miejsce wybrałeś do instalacji ?? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:19, 04 Lut 2010
gp69
A1

 
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Adamar napisał:
musi być zasilany bo "zgubi" ustawiania.


Ustawienia raczej nie zostaną zgubione, nawet w przypadku braku zasilania, gdyż są zapisywane w tzw. pamięci EPROM.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:25, 16 Lut 2010
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 111 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





A jaki nalezy załozyc najlepiej bezpiecznik bo musze sie wkoncu zabrac za montaż Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:41, 17 Lut 2010
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





Najlepszy będzie płytkowy , 2A będzie z zapasem ( mniejszych i tak chyba się nie dostanie ) + do tego gniazdo .

Coś jak na tej aukcji http://www.allegro.pl/item906181755_gniazdo_bezpiecznika_samochodowego_bezpiecznik.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Problem 7. biegu
PostWysłany: Pią 16:34, 26 Lut 2010
Johnny_Eleven_Fingers
A2

 
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa-Aluzyjna





Problem 7. rozwiązałem poprzez zmniejszenie tylnej zębatki o 3 zęby 47->44.

Wymagało to więcej zachodu niż początkowo myślałem, bo dodatkowo należało skrócić łańcuch o jedno ogniwo.

W prawdzie traci się trochę mocy na przełożeniu, ale przy okazji sam rozwiązał się problem biegu numer 1.5, który to przydałby się w trakcie poruszania w ulicznym korku.

Zastanawiałem się nad wskaźnikiem numeru biegu, ale szczerze mówiąc ten klocek jest urokliwy niczym Renata Beger. Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 6:41, 27 Lut 2010
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 131 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





kupilem ten wyswietlacz oferowany za 150 zl, cos z nim bylo nie halo na poczatku i odeslalem go z powrotem do producenta, teraz juz go mam po serwisowaniu i niestety odwidzialo sie mi instalowanie tego ustrojstwa - doszedlem do wniosku, ze jest brzydki jak kupa, na zegarach i tak widac, ze 6tka zapieta, a w sumie podczas jazdy to i tak patrze sie na obroty a nie, na ktorym biegu jade... . Gipro wydaje sie duzo ladniejszy, ale jak za prawie niepotrzebny gadzet to troche za duzo siana kosztuje jak dla mnie. Szkoda, ze sieczke z instalacji w moto zrobilem przygotowywujac kable na wyswietlacz... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:06, 23 Mar 2010
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 111 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





A mam pytanie do tych co posiadają Gipro/Atre model S04, jaki tryb TRE macie ustawiony 4 czy 6? Czy musieliście programować biegi czy nie było takiej potrzeby?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:54, 13 Kwi 2010
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Kamil.Olkusz napisał:
A mam pytanie do tych co posiadają Gipro/Atre model S04, jaki tryb TRE macie ustawiony 4 czy 6? Czy musieliście programować biegi czy nie było takiej potrzeby?


Trzeba programować, nie pamiętam jaki tryb ustawił mi mechanik, jeśli dobrze pamiętam jest tylko jeden dla DL 650 (samemu nie chciało mi się montować, przy okazji przeglądu w listopadzie ubiegłego roku)

Wydaję mi się że moto jest ciut mocniejszy (założyłem też filtr K&N)
Ze znajomym zrobiliśmy próbę przyśpieszenia, od około 20 km do 180, on ma DL 1000, nie zostałem ani metra Smile
Nie wiem czy on nie odkręcał do końca, czy ten jego 1000 tak chodzi, ale mnie się dobrze przyśpiesza od 100 do 140 na 4-ce. A o to mi chodziło Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Śro 15:28, 14 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:17, 29 Kwi 2010
nemezis
A1

 
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Hej
Ktoś montował Gipro/Atre we Wrocławiu lub okolicy??
Zamierzam zakupić ustrojstwo ale dwie lewy łapy wykluczają samodzielny montaż.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 1:17, 29 Kwi 2010
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 131 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





hmm, a tego gipro nie podlacza sie normalnie gniazdkami? o ile dobrze pamietam to nie trzeba ciac instalacji



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 5:56, 29 Kwi 2010
fanwee
A

 
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Brzesko





Szuja napisał:
hmm, a tego gipro nie podlacza sie normalnie gniazdkami? o ile dobrze pamietam to nie trzeba ciac instalacji



dokładnie tak jak mówisz.
rozpina się złącze od sensora położenia dźwigni zmiany biegów i wpina się Gipro. Do tego troszkę zabawy z przeciągnięciem przewodu.

pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:57, 13 Maj 2010
nemezis
A1

 
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Brzydki ten Gipro, wielki jak cholera: ktoś wie może gdzie można kupić taki wyświetlacz o którym pisze Ologc w pierwszym poście?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:59, 13 Maj 2010
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1368
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Gipro DS jest mały i fajny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:31, 13 Maj 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Znalazłem dwa fajne patenty na umieszczenie wskaźnika biegów. Jednakże obydwa tyczą się 1000'ca sprzed 2004. Ale myślę, że i w nowszych dałoby się coś wykombinować. Pierwsze rozwiązanie jest dla mnie w sumie zagadką... --> http://www.youtube.com/watch?v=hPq7soS4KtI

Drugie bardziej przejrzyste:



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: wskaznik biegow po raz kolejny
PostWysłany: Pią 7:42, 21 Maj 2010
nemezis
A1

 
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





ologc napisał:
nie moge znalezc pierwszego postu wiec to co znalazlem wyladuje tu Wink

Jak zamontowac wskaznik biegow

Hej
Mam pytanie do Ciebie:nie wiesz przypadkiem co to jest za urządzenie(jakiej firmy, bo chyba nie Gipro), którego montaż pokazujesz?
Będę wdzięczny za odpowiedz
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:24, 21 Maj 2010
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja też jestem ciekaw co to za wyświetlacz. Sam skusiłbym się na montaż w ten sposób bo nie podoba mi się ta wielkie czerwone pudło zapałek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:31, 02 Sie 2010
Izzy
A2

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WY





j23j23j23 napisał:
Gipro DS jest mały i fajny.


Dzis instaluje DSa w 650-tce.

Pierwszy i na razie jedyny problem to znalezienie "6-pinowej meskiej diagnostycznej wtyczki" (tej bialej). Nie chce wywazac otwartych drzwi stad prosba o pomoc. Przy odrobinie szczescia moze foto?

Gdzie to ustrojstwo znalezc?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:10, 08 Sie 2010
Izzy
A2

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WY





Wskaznik zainstalowany. Kabelek znaleziony. A dla potomnych link:

http://www.vstromclub.fora.pl/moj-dl,24/izzy-storm-czyli-czarne-jest-piekne,3045.html#43099


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:48, 09 Sie 2010
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1368
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Izzy - następnym razem pisz na PW - przeoczyłem twoje pytanie. Sorki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:13, 28 Wrz 2010
ketiw
A1

 
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Odświerzam temat, jesli pozwolicie.
Po nabyciu DLa uzupełniam parę rzeczy, w tym również wyświetlacz.
Z tego co dogrzebałem, jest ich kilka rodzajów:
- GIPRO
- wyświetlacz pokazujący również obroty, dzienne prebiegi, kalendarz i różne inne (taki minikomputer)
- inne Smile
- jakiś mityczny za 150 zł, którym się w większości zachwycacie, ale nie podajecie jego nazwy ani nazwy usera z Allegro, który tym handluje. Zaciekawiliście mnie tymże egzemplarzem. Ma ktos może namiary na sprzedawcę?
Pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:31, 28 Wrz 2010
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





jak jesteś zainteresowany tm wielofunkcyjnym {minikomputer} to pisz na pw


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:08, 03 Paź 2010
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Na www.svforum.pl jeden z kolegów produkuje wyświetlacze po ok 100zł. Sterowane napięciem z czujnika biegów, z fotorezystorem, który dostosowuje jasność świecenia oraz z TRE. Jak ktoś chce bez fotorezystora lub TRE, to też można, będzie ciut taniej. Mam jego wyświetlacz w swoim DL'u i działa. Ostatnio coś zaczął wariować, ale pewnie muszę go zaprogramować od nowa i znowu będzie ok Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:30, 09 Paź 2010
ketiw
A1

 
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dzięki wielkie za podpowiedzi.
Wielofunkcyjny jest dla mnie za duży i zbyt wielofunkcyjny, a z istotnych rzeczy daje de facto tylko termometr.

Chyba pokombinuję z tym z SV forum


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:05, 09 Paź 2010
ketiw
A1

 
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Chyba jednak nie.
Gość wytwarza je ręcznie i jeszcze z pół roku mu zejdzie zanim zrobi dla już zapisanych Smile Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:52, 01 Sty 2011
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Co sądzicie o tym wyświetlaczu? Będzie on banglał?
http://allegro.pl/wyswietlacz-biegow-biegu-suzuki-yamaha-i1381583432.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:23, 01 Sty 2011
MarqSz
A

 
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Moim zdaniem małe wyświetlacze są do d*py. No chyba że jeździsz już na DLu długie lata i wyświetlacz potrzebujesz dla ozdoby.
Pojeździłem trochę z całkiem sporym wyświetlaczem Datatool http://www.vstromclub.fora.pl/akcesoria-elektroniczne-i-elektryczne,44/wyswietlacz-biegow-datatool,3936.html a następnie zmieniłem na GiPro z ATRE, który jest jeszcze większy. Po prostu jest okrutnie czytelny nawet kątem oka, nie trzeba odrywać wzroku od drogi. Wyświetlacz doceniam w mieście, na trasie tylko unikam szukania siódmego biegu.W mieście redukując biegi przed skrzyżowaniem łowienie wzrokiem jednocentymetrowego wyświetlacza to nie jest dobry pomysł. W każdym razie dla mnie.

Otzi, sprzedający pisze tylko o czujniku luzu. Nie znam się na tym, wiem że większość "uniwersalnych" (jak wspomniany DataTool) nie korzysta z DLowego GPS (gear position sensor) tylko z licznika obrotów koła.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MarqSz dnia Sob 16:26, 01 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:38, 01 Sty 2011
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Szukam małego wskaźnika bo chcę go wpasować w zegary, np umieścić na cyferblacie obrotomierza. Te duże mi się nie podobają, poza tym nie chcę przeładować kierownicy - i tak mam już tych bambetli naczepiane. Facet coś pisze o przerabianiu czujnika luzu. Wiem natomiast, że słynne czerwone cegły brały sygnał właśnie z różowego przewodu sygnałowego owego sensora.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:53, 01 Sty 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





A ja właśnie, jeżeli już, zamonował bym jakiś mały, taki który zmieścił by się na tarczy obrotomierza. Gość piszę o czujniku luzu, ale chodzi z całą pewnością o czujnik zapiętego biegu i ten sposób podłączenia jest dużo lepszy, bo wyklucza ew. błędy wyświetlacza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:58, 02 Sty 2011
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Mały wyświetlacz spowoduje dłuższy czas odrywania wzroku od drogi, absorbowania uwagi i tyle. Dla mnie Gipro SO4 jest optymalnym wyświetlaczem, o gustach się nie dyskutuje, mnie osobiście podoba się przyklejony do zbiorniczka płynu hamulcowego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:31, 02 Sty 2011
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ten Gipro jeszcze ujdzie w tłoku jeśli chodzi o rozmiary, ale jego cena jak dla mnie przewyższa apekt niezbędności takiego urządzenia w moim motocyklu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:03, 03 Sty 2011
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Otzi Smile Ludzie kupują dużo rzeczy nie patrząc na ten aspekt Smile Na 100% i Tobie się to zdarzyło, przypomnij sobie dobrze a pewnie przyznasz mi rację Smile
Generalnie gadżety kupujemy dla przyjemności, a wyświetlacz to jak tam kto woli bardziej lub mniej potrzebny. Ale gadżet Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 1:33, 03 Sty 2011
Izzy
A2

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WY





Pokusze sie o wyznanie: ja mam malego ale nie narzekam Wink

Diody swieca na tyle mocno i kontrastowo ze nie mam problemu, nawet w jasny dzien, z odczytem biegu.


Zamontowalem go w taki sposob: http://www.vstromclub.fora.pl/moj-dl,24/izzy-storm-czyli-czarne-jest-piekne,3045.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:14, 05 Sty 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Otzi napisał:
Co sądzicie o tym wyświetlaczu? Będzie on banglał?
http://allegro.pl/wyswietlacz-biegow-biegu-suzuki-yamaha-i1381583432.html


Ten wyświetlacz nie nadaje się do v-stroma. Pasuje np. do gaźnikowej sv650, gdzie czujnik zapiętego biegu można przerobić bez żadnych konsekwencji. Trzeba w niego wbić 4 gwoździe i przylutować kable. Jedyne, co się wtedy zmieni, to że na 2 i 3 biegu motocykl będzie miał nieco więcej wigoru.
Niestety we wtryskowej SV i v-stromie sprawny czujnik jest niezbędny, bo podaje sygnał napięciowy do komputera na wszystkich biegach i jego przeróbka jest niemożliwa. Z resztą pisałem już o tym kiedyś do twórcy tych wyświetlaczy, wyjaśniłem mu łopatologicznie co i jak, ale dalej próbował wciskać ludziom wyświetlacze nie pasujące do ich motocykli Wink Teraz chociaż w aukcji jest wyraźnie napisane, że pasuje jedynie do gaźnikowych suzuki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Śro 20:17, 05 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:43, 05 Sty 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





lasooch napisał:
Otzi napisał:
Co sądzicie o tym wyświetlaczu? Będzie on banglał?
http://allegro.pl/wyswietlacz-biegow-biegu-suzuki-yamaha-i1381583432.html


Ten wyświetlacz nie nadaje się do v-stroma. Pasuje np. do gaźnikowej sv650, gdzie czujnik zapiętego biegu można przerobić bez żadnych konsekwencji. Trzeba w niego wbić 4 gwoździe i przylutować kable. Jedyne, co się wtedy zmieni, to że na 2 i 3 biegu motocykl będzie miał nieco więcej wigoru.
Niestety we wtryskowej SV i v-stromie sprawny czujnik jest niezbędny, bo podaje sygnał napięciowy do komputera na wszystkich biegach i jego przeróbka jest niemożliwa. Z resztą pisałem już o tym kiedyś do twórcy tych wyświetlaczy, wyjaśniłem mu łopatologicznie co i jak, ale dalej próbował wciskać ludziom wyświetlacze nie pasujące do ich motocykli Wink Teraz chociaż w aukcji jest wyraźnie napisane, że pasuje jedynie do gaźnikowych suzuki.


Przerobić sensora w skrzyni się nie da i nie trzeba, można wykorzystać podawany przez niego sygnał tak jak jest to zrobione w gipro...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:54, 05 Sty 2011
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Widziałem ten opis przeróbki w necie. Faktycznie chodziło o nabijanie czujnika gwoździami. Wyświetlacz zamówiłem o soldyy'ego z forum SV.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wskaznik biegow po raz kolejny
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty elektryczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin