VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne -> wskaznik biegow po raz kolejny Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 14:23, 06 Sty 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





No i właśnie wyświetlacz Soldiego pobiera sygnał napięciowy z GPS, czyli tak jak piętro wyżej napisał Roadruner Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:35, 21 Paź 2012
reno
A1

 
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Wyświetlacz od Soldyego koncepcyjnie jest może na wyzszym poziomie
ale jakość już nie. U mnie po czterech miesiącach działania i dwóch
programowaniach przestał być widoczny w dzień - można z niego
korzystać tylko po zmierzchu. Kolega Soldy nie odbiera PW, nie odpowiada
na maile , sms, itp. Kompletna olewka. Porażka, nie polecam a wręcz
przestrzegam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:29, 01 Gru 2012
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





http://allegro.pl/wyswietlacz-biegow-gipro-atre-model-s04-dl650-krk-i2790767029.html

Mam pytanko -

Cytat:
Możliwość wyłączenia ograniczenia maksymalnej prędkości dla motocykli: GSX-R1000 i GSX1300R (2001-...), M109R i DL1000.


Czy ja dobrze rozumiem, czy DL 1000 ma ograniczenie prędkości maksymalnej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:56, 01 Gru 2012
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 128 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





tak, zostal zdlawiony do ok. 220 km/h (licznikowe) z 270 km/h (licznikowe), bo w nim siedzi silnik od sportowej TL1000, ktory trzeba bylo ulagodzic


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Sob 15:56, 01 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:58, 01 Gru 2012
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





Mój DL na 5tym biegu zamyka licznik przy 9 tys obrotów, a do dyspozycji jest jeszcze pare tys i 6tka Very Happy Czyli mam rozumieć że jest odblokowany, czy bawić sie w odblokowanie?

Wiem że jest slinik z TLa, tylko tamten miał 130 kucy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:38, 01 Gru 2012
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 128 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





to ten sam silnik tylko zdlawiony, zeby rowniej oddawal moc w wiekszym zakresie obrotow. A reszta to juz konsekwencja tego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:26, 24 Mar 2013
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





Czy ktoś wmontował/wie jak w małym DLu zrobić zwykłą diodę, która symbolizuje ostatni biegu? Wystarczy zrobić czujnik, który włacza diodę, gdy na kablu biegnie odpowiednie napięcie?? Czyli 6th 4,55V ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:43, 24 Mar 2013
Johny
A

 
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 169
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radzymin





Wczoraj to widziałem na greckim forum http://www.vstromhellasforum.com/t11589-topic , jest tam link do schematu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:51, 24 Mar 2013
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





haha, nic z tych krzaczków nie rozumiem, ale link na imageshack znalazłem, wielkie dzięki!! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:54, 24 Mar 2013
Johny
A

 
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 169
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radzymin





wklej adres w tłumacza google i będzie łatwiej Smile
Wstrzeliłeś się z tym tematem bo wczoraj mi się to rzuciło w oko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:22, 29 Cze 2013
Raptor
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 464
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląskie





Pojeździłem trochę z wyświetlaczem MGI /500km/, a raczej mini komputerem, bo chociaż wielokość typowa dla samego wyświetlacza biegów , to ma kilka funkcji i ...jest dobrze. Nie myli się , pokazuje zapiety bieg szybko, nawet na postoju i czego inni nie mają, oprócz aktulnego biegu pokazuje równocześnie obroty w formie słupków, rzut oka i wszystko jasne. Szybko i łatwo przełączanie innych wskazań, np wyświetlanie prędkości , i to realnej , bo programuję się ją pod moto, temp , napięcie w instalacji, 3 dytanse/km, programujesz sobie przypominanie o smarowaniu, wymianie oleju. Dobrze widoczny wyświetlacz w słońcu i w nocy/ można zamówić różne kolory , ale u nas najlepiej bursztynowy Laughing /. Ogólnie taka mała popierdółka ,ale daje radę ...i nawet za dużo , sie w nią gapię Cool . Urządzenie ma byc wodoodporne i tak też wygląda ,mi się trafił niewielki deszcz ,więc pod tym kątem nieprzetestowane. Firma sprzedająca , też przyjaźnie nastawiona ,przynajmniej do mnie..he he, wskazałem im 2 błedy w opisie , i za to chcieli mi wymienić na najdroższy model z przypominaniem o OC i przeglądach tech i cos tam jeszcze.
Teraz wady , ale skromne, brak automtycznego dopasowania podświetlenia do otoczenia realizowanego np za pomocą fotorezystor/,ale jest tryb ręczny 10ustawień jasności, i kojeny , duży błąd we wskazaniu napięcia w instalacji ok 1V, /doczytałem instrukcji że to w granicach błedu Laughing /, i jeżeli to jest stały błąd ,to da się z tym żyć.
Podłączyc może każdy, korzystając z doąłczonej instrukcji i podpowiedzi z forum/ dzieki kolegom za opisy kolorów wiązki pod zegarami/

Tak wiem, doświadczeni i najlepsi motocykliści zawsze wiedzą , na jakim biegu lecą ich wewetrzny zegar w jądrach jest niezawodny , a ich moszna inforumje o pozostałych parametrach Very Happy

Edit
Dołożyłem zdjęcie , bo jakoś tak łyso było



Uploaded with ImageShack.us


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Raptor dnia Wto 22:02, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:28, 06 Sie 2013
Artbea
A1

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





czy ten mityczny wskaźnik biegów za 150 zł to jest jeszcze gdzieś do kupienia?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:42, 06 Sie 2013
Raptor
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 464
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląskie





Nie , chyba ze któryś z kolegów odsprzeda, bo w końcowych seriach siadła jakość , a raczej padła Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:01, 26 Wrz 2013
Marek445
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek





Witam.
Odświeżę trochę temat. Czy wyświetlacz Gipro S01 będzie pasował do DL 650 z 2008 r?
Może inaczej, czy da rade go jakoś podłączyć żeby prawidłowo działał?
Wiem że ten wyświetlacz nie jest dedykowany do Dl 650, ale myślę że ze względu na niepasujące kostki.
Tak sobie kombinuję że jakbym polutował na stałe przewody to może by wskazania były prawidłowe.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam Marek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marek445 dnia Pią 10:54, 27 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:34, 01 Maj 2014
Konrad
A1

 
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Koledzy,
odświeżę temat. Znalazłem na allegro wyświetlacz od Robgie-go. Ten wysawiony na aukcji nie pasuje do naszych sprzętów ale Robgie napisał "Do DL mam inny. ponieważ tam juz jest przerobiony czujnik luzu i ma rezystory w środku. Mam taki który sie lutuje bezpośrednio do pinów bez ciecia kabli i wyrzucania rezystorów.
Jestem w trakcie tworzenia instrukcji do niego i bedzie wystawiony lada dzien". Może ktoś zna człowieka i wie coś więcej na temat jego patentów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:22, 04 Maj 2014
jelonek
A2

 
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska





a ja niedługo za ok 2 tygodnie bede sie rozstawal z moim GIPRO (dl-1000) ,bo zamowilem MGI,wiec pewnie kiepsko bedzie wygladal jak bedzie mi lezal na polce w garazu prawda?....Smile
jak ktos bedzie chetny to pogadamy w Wiezycy 16 maja...Smile

taki sam, wtyki plug&play
(czerwony)
http://allegro.pl/wyswietlacz-biegow-gipro-atre-model-s04-dl650-krk-i4142366508.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:39, 28 Paź 2015
swoop
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mazury





Znalazłem instrukcję montażu po angielsku, ale może komuś się też przyda: http://www.reverendbiker.com/vstrom/gipro.htm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:13, 28 Paź 2015
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1900
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





A tu po Polsku:

GIpro w/ATRE –Elektroniczny Wyświetlacz Biegów z nowoczesnym Eliminatorem Opóźniania Czasu - Pasuje do podłączenia w motocykla Suzuki EFI : GSX-R600 (2001+), GSX-R750 (1998+), GSX-R1000 (2001+), GSX1300R (1999+), GSX1400 (2001+), DL650 (2004+), DL1000 (2002+), SV650 (2003+), SV1000 (2003+), TL1000R/S (1997+), M109R / M1800R (2006+), GSF1250 Bandit (2007+) Wskazówki dla użytkowników

1.Wstęp Gratulujemy zakupu produktu GIpro. GIpro firmy HealTech-Electronics Ltd jest nie tylko najlepszym wyświetlaczem biegów dostępnym na rynku , ale także najlepszym urządzeniem TRE dla motocykli Suzuki. Urządzenie pasuje do wszystkich motocykli Suzuki wyposażonych w Czujnik Mechanizmu Położenia (GPS). Motocykle Suzuki z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI) zazwyczaj są wyposażone w GPS. Urządzenie można także montować w motocyklach Suzuki wyposażonych w seryjny wyświetlacz biegów, żeby wykorzystać funkcje TRE. GIpro daje możliwość podglądu wybranej funkcji TRE. Urządzenie jest typu Plug-n-Go - dostarczany z zestawem kabli, montaż jest prosty i szybki. Przy zmianie motocykla wystarczy tylko przełożyć kable.

2. Gwarancja Aby zapewnić bezproblemowe działanie, wszystkie urządzenie GIPro są dokładnie sprawdzane i testowane przed wysyłką. Okres gwarancji wynosi 2-lata licząc od dnia sprzedaży. (Urządzenie nie może być uszkodzone oraz nie może być narażone na za wysokie napięcia.) W celu reklamacji prosimy o kontakt: biuro@bikestar.pl

3. Specyfikacja elektryczna - Akceptowane napięcie: +9V do +16V - Pobór prądu na wyłączonej stacyjce: 3.6 mA - 12V - Maksymalny pobór prądu: 85 mA – 12V - Zabezpieczenie przed zwrotnym napięciem 4. Lista cech: Szybki i dokładny Szybkie i dokładne wskazanie urządzenia dla zapewnienia bezpieczeństwa i lepszej kontroli jazdy. Szybka instalacja Plug-n-go kabel elektryczny prosty do podłączenia. Kompletna instalacja zajmuje 10 minut dla niektórych motocykli Suzuki. Wbudowany zaawansowany układ TRE Motocykle Suzuki wyposażone w EFI używają różnych map zapłonu na różnych biegach w celu dopasowania do przepisów hałasu i emisji spalin. W rezultacie, czas zapłonu jest opóźniany. Z uaktywnioną funkcją TRE (Timing Retard Eliminator/Eliminator opóźniania czasu zapłonu) przyśpieszenie motocykla jest lepsze na biegach 1 do 4. Poza tym ograniczenie maksymalnej prędkości będzie wyłączone dla motocykli: GSXR1000, GSX1300R, DL1000 i M109R (Uwaga: Funkcja TRE nie zwiększa mocy motocykla.) Nawet jeżeli funkcja TRE jest aktywowana, to przy biegu neutralnym automatycznie się wyłącza. Przez wciśnięcie przycisku zamontowanego na wyświetlaczu GIPro, użytkownik może natychmiast przełączać sie między czterema trybami: Wyłączenie, Mapa biegu 4, Mapa biegu 5 i Mapa biegu 6. Wybór wybranego trybu zostanie wyświetlony na wyświetlaczu. Jeżeli GIPro zostanie zainstalowana w motocyklu wyposażonym w seryjny wyświetlacz biegów, wyświetlacz motocykla staje się bezużyteczny. Jednak, urządzenie GIpro będzie wyświetlać dany bieg niezależnie czy funkcja TRE jest uaktywniona bądź nie. W celu przestrzegania przepisów zaleca sie nieaktywowanie funkcji TRE na publicznych drogach. Duży, czytelny wyświetlacz 1-calowy, jaskrawy wyświetlacz, w zwartej obudowie. Łatwy, pojedynczy przycisk operacyjny Wszystkie dostępne funkcje wybierane są za pomocą przycisku zamontowanego pod wyświetlaczem. Zbędne jest podłączenie programów lub kluczy za pomocą specjalnych kabli. Automatycznie regulowana jasność Jasność wyświetlacza zmienia sie automatycznie wraz z intensywnością światła otoczenia. Nagłe i szybkie zmiany intensywności światła otoczenia są ignorowane po to, by nie dopuścić do migania wyświetlacza podczas jazdy. Funkcja automatycznego uczenia Urządzenie jest programowalne automatyczne żeby dopasować się do motocykla Suzuki GSXR. Urządzenie jest kompatybilne z wszystkimi motocyklami Suzuki EFI. Auto Stand-by Ta funkcja umożliwia proste podłączenie bezpośrednio do + (plusa) akumulatora. Przy odłączanej stacyjce GiPro zużywa bardzo mały pobór prądu, tylko 3mA.
Solidna konstrukcja - nieprzemakalna obudowa - Wbudowana pamięć Flash, która zapisuje wszystkie ustawienia także przy odłączeniu zasilania. - W przypadku zwarcia albo przerwania obwodu elektrycznego, urządzenie powraca do trybu normalnego po usunięciu usterki. - Do produkcji zostały użyte materiały najwyższej jakości.


5.1. Aktywacja wyświetlacza Kiedy stacyjna jest wyłączona Off, przełącz stacyjne na pozycje RUN i ustaw nóżkę w pozycji pionowej, wyświetlacz będzie wskazywał aktualnie wybrany bieg.

5.2. Przeglądanie i zmiana trybu TRE 1. Uaktywnij wyświetlacz (patrz punkt 5.1) 2. Wciśnij i zwolnij przycisk. Aktualny tryb TRE będzie wyświetlany (migając) przez 3 sekundy. Urządzenie będzie wyświetlać jeden z tych znaków: - : Tryb normalny, TRE nie jest aktywowany 4 : Mapa biegu 4 - jest realizowany kiedy skrzynia biegów jest w pozycji nie neutralnej polecany dla motocykli: DL1000 i M109R / M1800R 5 : Mapa biegu 5 jest realizowany kiedy skrzynia biegów jest w pozycji nie neutralnej polecany dla motocykli: GSXR1000, GSX1300R, GSF1250 6 : Mapa biegu 6 - jest realizowany kiedy skrzynia biegów jest w pozycji nie neutralnej polecany dla pozostałych motocykli Suzuki 7 : Tryb specjalny wyłączający ograniczenie prędkości 180 km/h polecany dla motocykli Suzuki sprzedawanych w Japonii (np. GSX1400) 3.a. Jeżeli nie chcemy wybrać żadnego trybu, czekamy aż wyświetlacz przestanie mrugać (3 sekundy). Wyświetlacz wróci do normalnego działania. 3.b. Jeżeli chcemy zmienić ustawienia, wciśnij i zwolnij przycisk aż wyświetlacz zacznie mrugać. Wybór trybu TRE uzyskamy przez krótkie naciśnięcie przełącznika Kiedy żądany tryb mruga na wyświetlaczu, czekamy 3 sekundy aby zatwierdzić ustawienie. Urządzenie będzie pracować zgodnie z wybranym trybem TRE , a wyświetlacz wróci do normalnego działania. Uwaga: - Dla waszego własnego bezpieczeństwa, nie powinno się przeglądać i zmieniać trybów TRE podczas jazdy.

5.3. Rozpoczęcie automatycznego uczenia Jeżeli urządzenie wyświetla wybrany bieg nieprawidłowo, rozpocznij automatyczne uczenie: 1. Jeżeli posiadasz stojak, postaw motocykl na stojaku. W innym przypadku usiądź na motocyklu. 2. Aktywuj wyświetlacz (patrz punkt 5.1). Upewnij się, że nóżka boczna jest złożona silnik jest wyłączony, stacyjka w pozycji RUN. Nie uruchamiaj silnika. 3. Wybierz pozycję dźwigni biegów na neutralny. 4. Wciśnij przełącznik i trzymaj tak długo aż na wyświetlaczu pojawi sie: “L” (uczenie). 5. Puść przycisk. Jeżeli skrzynia biegów jest w pozycji neutralnej , “L” rozpoczynie się mruganie i automatyczne uczenie urządzenia. 6. Po upływie kilku sekund, następuje wyświetlenie i mruganie wyświetlacza (1, 2, 3, 4, 5 do 6). Wybierz bieg, który jest wskazany na wyświetlaczu. Po to żeby łatwo zmienić bieg na wyłączonym silniku, można kręcić tylnym kołem do przodu lub do tyłu. “L” miga podczas uczenia danego biegu. Powtarzaj ten punkt dopóki wszystkie biegi zostaną nauczone. Jeżeli jest potrzeba wykonania procesu jeszcze raz, wciśnij raz przycisk i przejdź do kroku 3. 7. Jeżeli wszystkie sześć biegów zostało nauczone, na wyświetlaczu pojawi się: “U” (zaktualizowane) migając kilka sekund. Jeżeli Wasz motocykl posiada mniej niż 6 biegów, wciśnij i puść przycisk. Urządzenie zapisze nowe ustawienia na pamięci Flash, potem wyświetlacz wraca do normalnego działania.

5.4. Resetowanie urządzenia Reset spowoduje wyczyszczenie wszystkich danych oraz powrót do ustawień fabrycznych: - zapisaną pozycje biegów - TRE (zostanie tryb normalny, a tryb TRE będzie wyłączony) - Automatyczna czułość jasności wyświetlacza (poziom 4) 1. Aktywuj wyświetlacz (patrz punkt 5.1). 2. Wciśnij przełącznik i trzymaj tak długo aż na wyświetlaczu pojawi sie: “L” (uczenie). 3. Ponownie wciśnij przełącznik i trzymaj, żeby zakończyć automatyczne uczenie, aż pojawi się “U” (zaktualizowane) migając kilka sekund . Fabryczne ustawienia zostaną przywrócone. Uwaga: Urządzenie przechowuje wszystkie dane nawet jeżeli zasilanie zostanie odłączone.

5.5. Sprawdzanie ustawień (domyślnych) albo wybranego trybu TRE Odłącz i podłącz zasilanie urządzenia z akumulatora. Na wyświetlaczu pokaże się “d” (domyślne) albo numer wybranego trybu, po jednej sekundzie, pojawi sie aktualny bieg.

5.6. Sprawdzanie i ustawianie automatycznej czułości jasności wyświetlacza Czułość może być regulowana w 10 poziomach, od 0 do 9. Domyślnie czułość ustawione jest na poziom 4. Jeżeli czułość zostanie ustawiona na poziom 9, automatyczny czujnik jasności będzie wyłączony i jasność będzie zawsze maksymalna, niezależnie od intensywności światła. 1. Wybierz neutral i ustaw kluczyk stacyjki na OFF. Wyświetlacz jest pusty. 2. Wciśnij przycisk i przekręć stacyjkę na ON. 3. Puść przycisk po upływie 3 sekund, na wyświetlaczu pojawi się “A”. 4. Aktualny poziom czułości zostanie wyświetlony (mruganie). 5.a. Jeżeli nie chcesz zmieniać poziomu czułości, poczekać aż wyświetlacz przestanie mrugać. Po upływie 3 sekund, wyświetlacz powróci do normalnego działania. 5.b. Jeżeli chcesz zmienić ustawienia, wciśnij i puść przycisk podczas mrugania wyświetlacza. Przez naciskanie przycisku będzie sie zmieniał poziom czułości. Kiedy żądany poziom czułości został wyświetlony na urządzeniu, odczekaj 3 sekundy. Urządzenie wróci do normalnego działania, i nowy poziom czułości zostanie zapamiętany.

5.7. Czyszczenie wyświetlacza Wyświetlacz Led wykonany jest Plexiglas oraz filtrującego elementu. Wycierać delikatną i wilgotną tkaniną. Aby uniknąć zdrapania elementu filtrującego, nie wycieraj suchą tkaniną. Urządzenie jest wodoodporne, jednak należy unikać bezpośredniego strumienia wody na wyświetlacz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:13, 28 Paź 2015
marszal
A2

 
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 76
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z wielkopolski :)





Czy ktoś może rozjaśnić co daje w TRE mapa 4 a co 6?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marszal dnia Śro 14:41, 28 Paź 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:53, 02 Sty 2016
bendeer
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





TRE 4 ma lekko zmniejszoną moc i moment na początku obrotów
TRE 6 ma ograniczenie obrotów

Z tego co pamiętam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wskaznik biegow po raz kolejny
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty elektryczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin