Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Uchwyt pod GPS
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tom_jot
A2



Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Czw 16:36, 03 Maj 2012    Temat postu:

Mi wyszło takie cudeńko.
Blacha nierdzewka >2mm
Wałek alu fi 21,5
dwa imbusy M6x15


Przejechane 500km po mazowszu i podlasiu i na razie się sprawdza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
predatorship
A1



Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 22:06, 05 Maj 2012    Temat postu:

Do Suzuki DL650 V-Strom L2 można kupić uchwyt mocowanie GPS z amortyzacją drgań SW-MOTECH QUICK-LOCK.
Wada to stosunkowo wysoka cena.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro
Motocyklista



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE

PostWysłany: Śro 23:04, 09 Maj 2012    Temat postu:

Ja mam touratecha a do tego navi Lark 35 AT


Pozycja navi bardzo dobra do obserwowania wskazań i drogi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kret
Motocyklista



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 18:21, 10 Maj 2012    Temat postu:

maro, jaki to uchwyt od Touratech'a jeśli można spytać? i jaka cena/gdzie kupiony Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
laik30
A2



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 17:44, 27 Maj 2012    Temat postu:

A ja mam taki uchwyt!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem jak wkleić zdjęcie więc dałem link.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszu
Motocyklista



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Pon 8:59, 28 Maj 2012    Temat postu:

laik30, maro - jak z mocowaniem waszych uchwytów do moto, nie ma problemów? Ten z touratecha żeby zamocować trzeba wykonać otwory w czaszy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 9:36, 28 Maj 2012    Temat postu:

mariuszu napisał:
Ten z touratecha żeby zamocować trzeba wykonać otwory w czaszy?


Nic nie trzeba robić z czaszą - uchwyt jest mocowany pomiedzy stelaż czachy a mocowanie szyby - całość dociągana górnymi śrubami mocowani szyby. Wszytskie potrzebne sruby i podkladki są w komplecie.
Uchwyt pasuje do 650 (K4-L0) i 1000 (K4->). Nie pasuje do nowej 650 (L1->)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Pon 9:48, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszu
Motocyklista



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Pon 9:44, 28 Maj 2012    Temat postu:

czyli elementy między uchwytem a czaszą to tylko podstawki [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kbaran
A2



Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pon 9:45, 28 Maj 2012    Temat postu:

predatorship napisał:
Do Suzuki DL650 V-Strom L2 można kupić uchwyt mocowanie GPS z amortyzacją drgań SW-MOTECH QUICK-LOCK.
Wada to stosunkowo wysoka cena.


Polecam ten uchwyt. Mam go w połączeniu z larkiem 35 AT. Na ostatnim wyjeździe w Bieszczady solidnie nim wytrzęsło. Zarówno uchwyt jaki navi przeżyły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 9:47, 28 Maj 2012    Temat postu:

mariuszu napisał:
czyli elementy między uchwytem a czaszą to tylko podstawki [link widoczny dla zalogowanych]


Tak - te widoczne, pionowe elementy to zakończnone gumą podpórki, odpowiedzialne za usztywnenie konstrukcji (poprzez oparcie na plastiku) i częsciowe tłumienei drgań.
Po zdjęciu uchwytu nie pozostają żadne ślady, dziury czy otwory Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Pon 9:47, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszu
Motocyklista



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Pon 9:52, 28 Maj 2012    Temat postu:

express napisał:
mariuszu napisał:
czyli elementy między uchwytem a czaszą to tylko podstawki [link widoczny dla zalogowanych]


Tak - te widoczne, pionowe elementy to zakończnone gumą podpórki, odpowiedzialne za usztywnenie konstrukcji (poprzez oparcie na plastiku) i częsciowe tłumienei drgań.
Po zdjęciu uchwytu nie pozostają żadne ślady, dziury czy otwory Smile

dzięki express - chyba skuszę się na taki uchwyt - do mojego DL-a będzie pasował, niby to L1 ale jeszcze "stary model" Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 9:57, 28 Maj 2012    Temat postu:

mariuszu napisał:

dzięki express - chyba skuszę się na taki uchwyt - do mojego DL-a będzie pasował, niby to L1 ale jeszcze "stary model" Very Happy


Mam, używam, zawiesiłem na nim Larka 35 AT (usuwając kawałek larkowego uchwytu). Działa; uchwyt jest bardzo dobrze wykonany.
Jak dla mnie jest jeden mankament - grubość rurki - poprzeczki jest za mała, jakieś 12 mm, ale da się z tym żyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszu
Motocyklista



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Pon 10:04, 28 Maj 2012    Temat postu:

express napisał:
mariuszu napisał:

dzięki express - chyba skuszę się na taki uchwyt - do mojego DL-a będzie pasował, niby to L1 ale jeszcze "stary model" Very Happy


Mam, używam, zawiesiłem na nim Larka 35 AT (usuwając kawałek larkowego uchwytu). Działa; uchwyt jest bardzo dobrze wykonany.
Jak dla mnie jest jeden mankament - grubość rurki - poprzeczki jest za mała, jakieś 12 mm, ale da się z tym żyć.

Ja też mam Larka 35AT czyli rurka ma za małą średnicę... co usunąć trzeba z uchwytu larka? jak poradziłeś sobie ze średnicą rurki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 10:22, 28 Maj 2012    Temat postu:

mariuszu napisał:

Ja też mam Larka 35AT czyli rurka ma za małą średnicę... co usunąć trzeba z uchwytu larka? jak poradziłeś sobie ze średnicą rurki?


Rurka ma chyba 12 mm.
Sposobów radzenia sobie z tym mankamentem widzialem kilka:
- owiniecie rurki kawałkiem dętki rowerowej i na to oryginalny uchwyt Larka w całości
- wymiana rurki na grubszą (spawanie, lakierowanie)

Ja dokrecilem 25 mm kawałek kątownika (alu, 20 mm; stalowy byłby lepszy) od boku do plaskiego elementu uchwytu - w poblizu spawu rurki. W ten sposób uzyskałem nieco poziomej powierzchni - do tego dokręciłem kawałek uchwytu od Larka: ząbkowane kółko dokręciłem śrubą do kątownika, a na ten cylindryczny, dwuczęsciowy, skręcany śrubą, wraz z całą stacja dokująca. Czyli w skrocie wywaliłem cały ten odlewany elment mocujący do kierownicy/rurki.
Wcześniej miałem tez inny patent - zamontowałem całość do Touratecha przekładająć boczną blachę Touratecha pomiedzy duzy odlew i półobejmę i skręcająć to orygionalną śrubą - objeździlo tak 3000 km.
Na tym zdjeciu coś widać jak to zrobiłem:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Pon 10:23, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszu
Motocyklista



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Pon 10:35, 28 Maj 2012    Temat postu:

express - zdjęcia są z dużej odległości i nie widać dokładnie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 10:42, 28 Maj 2012    Temat postu:

mariuszu napisał:
express - zdjęcia są z dużej odległości i nie widać dokładnie...


Zdaje sobie sprawę - nie mam teraz pod reką lepszego - moze w domu coś znajdę.
Wyjdź z trybu pełnoekranowego, powieksz zdjęcie ile się da.
Widać srebrną śrubę po lewej stronie poprzeczki i częściowo uchwyt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszu
Motocyklista



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Pon 10:59, 28 Maj 2012    Temat postu:

express napisał:
mariuszu napisał:
express - zdjęcia są z dużej odległości i nie widać dokładnie...


Zdaje sobie sprawę - nie mam teraz pod reką lepszego - moze w domu coś znajdę.
Wyjdź z trybu pełnoekranowego, powieksz zdjęcie ile się da.
Widać srebrną śrubę po lewej stronie poprzeczki i częściowo uchwyt.

Oki - dałem radę coś zobaczyć - dobry patent Idea


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
laik30
A2



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 18:16, 28 Maj 2012    Temat postu:

U mnie też żadnego wiercenia. Odkręcam szybę zakładam uchwyt, przykręcam szybę i gotowe.
U mnie rurka ma coś około 21mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 18:24, 28 Maj 2012    Temat postu:

laik30 napisał:

U mnie rurka ma coś około 21mm


A... czyli dobrze mi się zdawało, że jest grubsza.
Może Touratech poprawił i teraz są odpowiedniej grubości.
Warto zadzwonić do Touratech Polska do Bielska i zapytać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
laik30
A2



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 19:09, 28 Maj 2012    Temat postu:

Wadą uchwytu Touratecha jest to jak dobrze widzę że można go zamocować tylko w najwyższym położeniu szyby (muszą być odsłonięte otwory), natomiast mojego nie da się zamocować a najniższym położeniu szyby(TRZEBA BY BYŁO PRZEROBIĆ BLASZKĘ Z DUŻYMI OTWORAMI NA DŁUŻSZĄ)ale ja robiłem to pod siebie a na najniższym położeniu nie jeżdżę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 20:44, 28 Maj 2012    Temat postu:

laik30 napisał:
Wadą uchwytu Touratecha jest to jak dobrze widzę że można go zamocować tylko w najwyższym położeniu szyby (muszą być odsłonięte otwory), natomiast mojego nie da się zamocować a najniższym położeniu szyby(TRZEBA BY BYŁO PRZEROBIĆ BLASZKĘ Z DUŻYMI OTWORAMI NA DŁUŻSZĄ)ale ja robiłem to pod siebie a na najniższym położeniu nie jeżdżę.

Źle widzisz. Smile Można go zamontować we wszystkich 3 położeniach szyby.

Jedyną wadą touratecha to, że w zależności od położenia szyby musimy stosować różne podkładki. Oczywiście w komplecie dostaniemy wszystkie podkładki ale nie wszystkie na raz są potrzebne, także jak ktoś lubi sobie na wyjeździe zmieniać położenie szyby to musi pamiętać o wożeniu dodatkowych podkładek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 23:55, 28 Maj 2012    Temat postu:

nieprosty napisał:
laik30 napisał:
Wadą uchwytu Touratecha jest to jak dobrze widzę że można go zamocować tylko w najwyższym położeniu szyby (muszą być odsłonięte otwory), natomiast mojego nie da się zamocować a najniższym położeniu szyby(TRZEBA BY BYŁO PRZEROBIĆ BLASZKĘ Z DUŻYMI OTWORAMI NA DŁUŻSZĄ)ale ja robiłem to pod siebie a na najniższym położeniu nie jeżdżę.

Źle widzisz. Smile Można go zamontować we wszystkich 3 położeniach szyby.

Jedyną wadą touratecha to, że w zależności od położenia szyby musimy stosować różne podkładki. Oczywiście w komplecie dostaniemy wszystkie podkładki ale nie wszystkie na raz są potrzebne, także jak ktoś lubi sobie na wyjeździe zmieniać położenie szyby to musi pamiętać o wożeniu dodatkowych podkładek.


A dokładnie, to w najniższym położeniu szyby stosuje się stożkowe śruby + grube podkładki + oryginalne górne śruby mocowania szyby, a w dwóch pozostałych położeniach należy wykorzystać długie śruby z tulejkami.

Dolne śruby mocowania szyby w każdym wypadku pozostają oryginalne.

Największą wadą tego wspornika i uchwytu Touratech do nawigacji Zumo 660 jest to, że zasłonięte są kontrolki (migacze, długie, luz, itd.)... Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
laik30
A2



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 21:54, 30 Maj 2012    Temat postu:

Ja dorobiłem sobie trzy uchwyty więc dwa mi zostały. wystawiłem je na allegro, ale dla forumwiczów mogę je sprzedać po 110 z wysyłka tak że jak ktoś jest chętny to zapraszam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszu
Motocyklista



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Śro 22:09, 30 Maj 2012    Temat postu:

laik30 napisał:
Ja dorobiłem sobie trzy uchwyty więc dwa mi zostały. wystawiłem je na allegro, ale dla forumwiczów mogę je sprzedać po 110 z wysyłka tak że jak ktoś jest chętny to zapraszam.

laik30 odezwę się na PW
EDIT -
tom_jot maro laik30 express jak doprowadzone macie zasilanie do navi przez obudowę lamp przód Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariuszu dnia Śro 22:16, 30 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
laik30
A2



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 22:35, 30 Maj 2012    Temat postu:

Ja zamontowałem sobie gniazdo zapalniczki z aku. pociągnałem kabel a gniazdo przykęciłem do mocowania reflektora (dobrze zabezpieczone przed deszczem) zresztą nigdzie indziej nie dało się zamocować z przodu tak żeby nie było widoczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Czw 0:25, 31 Maj 2012    Temat postu:

mariuszu napisał:
express jak doprowadzone macie zasilanie do navi przez obudowę lamp przód Question


No wiec tak... bedzie nico długo.

Z oryginalnego gniazda do zasilania manetek, umieszczonego za chłodnicą po lewej stronie dociągnąłem kabelek pod kanapę (to ten w peszlu przypięty do stelaza) i zakończyłem go kostką (ta biała). Do kostki podpiąłem zasilania do grzanych manetek (widać sterownik Oxford), olejarki (sterownik obok Oxfroda) i sterowanie do przekaźnika, który zamontowałem do plastiku pod siedzeniem (druga fota lepiej to pokazuje).
Pod siedzeniem mam też gniazdo zapalniczki podpięte bezpośrednio do akumulatora (np. do naładowani telefonu wrzuconego pod kanapę na postoju albo podpięcia kompresora - już się przydało)







Z przekaźnika kabel + (gruby czerwony) i masa z akumulatora (czarny) wchodzą do osłony i po lewej stronie moto razem z innymi wiązkami kabli wędrują pod lewy boczek.
Napięcie z akumulatora do przekaźnika to żółty kabel.
Przekaźnik załącza napięcie z akumulatora po włączeniu silnika.



Pod lewym boczkiem zrobiłem sobie dodatkowy stelaż - zamontowany jak na zdjęciu powyżej do stelaża czachy (obejmy U 15-17 mm z Casto i blachy do łączeni profili drewnianych z tego samego źródła).
Do stelaza zamocowana jest kolejna kosta połączeniowa i gniazdo zapalniczki (załączane po odpaleniu silnika).
Do kostki podpiety jest też kabel do zasilania nawigacji.

Nadmiar kabla schowany jest na stelażu czachy pod szybą czyli w to miejsce:

Koniec kabla wyrzucony pomiędzy stelażem i mocowaniem szyby i na koniec położony na uchwycie do nawigacji.

Zapalniczka pod kanapą:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszu
Motocyklista



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Pią 12:51, 01 Cze 2012    Temat postu:

express - dzięki wielkie za tak dokładny opis Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryderyk
A2



Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 10:53, 13 Lip 2016    Temat postu:

Odkopię temat...

Planuję zakup TomTom Rider 410 i zastanawiam się nad uchwytem. Znalazłem trzy ciekawe pomysły:
- SW-Motech [link widoczny dla zalogowanych]
- CARAPAKS [link widoczny dla zalogowanych]
- Marselus [link widoczny dla zalogowanych]

Czy ktoś używa(ł) któregoś z powyższych wraz z zabezpieczeniem antykradzieżowym od od TomToma? [link widoczny dla zalogowanych]

Zdaję sobie sprawę, że w przypadku SW-Motecha musiałbym coś pokombinować, żeby zablokować funkcję łatwego odczepiania samego uchwytu.

A może ktoś poleci jeszcze coś innego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek_s
Motonita



Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk

PostWysłany: Śro 13:05, 13 Lip 2016    Temat postu:

ja chyba wolę wyjąć tomtoma i do kieszeni włożyć jak gdzieś odchodzę, to jedna sekunda. Z drugiej strony można się zapomnieć...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryderyk
A2



Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:17, 13 Lip 2016    Temat postu:

Niby sekunda. Oczywiście w sytuacji pozostawienia moto gdzieś na dłuższą chwilę też wolę zabrać. Ale np. przy tankowaniu wolałbym pozostawić go na motocyklu zabezpieczonego w jakiś sposób...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek_s
Motonita



Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk

PostWysłany: Śro 13:19, 13 Lip 2016    Temat postu:

ja przy tankowaniu zdejmuję jak idę zapłacić. Niestety pamięć ludzka jest zawodna..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 16:11, 13 Lip 2016    Temat postu:

Można uchwyt SW-Motech zabezpieczyć przed zdjęciem.
Zamek Tomtoma znakomicie sprawdza się właśnie np. podczas tankowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryderyk
A2



Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 17:15, 13 Lip 2016    Temat postu:

prostyelektryk napisał:
Można uchwyt SW-Motech zabezpieczyć przed zdjęciem.
Zamek Tomtoma znakomicie sprawdza się właśnie np. podczas tankowania.


Rozumiem, że użytkujesz w tej konfiguracji?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 21:35, 13 Lip 2016    Temat postu:

Tak.
Uchwyt można skleić, skręcić śrubką, coś podłożyć pod zatrzask. Możliwości wiele.
Zwróć uwagę, że zamek tomtom potrzebuje od góry miejsca na kluczyk. U mnie z Givi airflow gdyby uchwyt był przesunięty 1cm do przodu (np. bez tych gumek tłumiących drgania) to kluczyk by się już nie zmieścił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryderyk
A2



Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:15, 13 Lip 2016    Temat postu:

Jasne. Dzięki bardzo za informacje, chyba mnie przekonałeś do niemieckiej myśli technicznej. Wiedziałem od początku, że można zablokować, z resztą ktoś już chyba na forum o tym wcześniej pisał. Niemniej myślałem, że zwyczajnie łatwiej kupić uchwyt zablokowany permanentnie.

To miejsce na kluczyk i brak możliwości przymierzenia tego wszystkiego do siebie przed zakupem było właśnie powodem zapytania na forum. Skoro przy tym uchwycie jest na styk, to podejrzewam, że z naszymi lokalnymi odpowiednikami byłoby ciężko...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zakręt
A1



Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głogów

PostWysłany: Pią 9:43, 22 Lip 2016    Temat postu:

Jakimi śrubami przykręcaliście te uchwyty do otworów, które pojawiają sie po podniesieniu szyby? Są one dość duże stąd pytanie czy w te otwory daliście jakieś tulejki czy toporną dużą śrubę itp.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zakręt dnia Pią 9:46, 22 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryderyk
A2



Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 11:23, 22 Lip 2016    Temat postu:

prostyelektryk napisał:
Uchwyt można skleić, skręcić śrubką, coś podłożyć pod zatrzask. Możliwości wiele.


To jeszcze jedno mądre pytanie: jak konkretnie zablokowałeś (zablokowaliście? może ktoś jeszcze stosuje taki patent?) uchwyt SW-Motech? Nie chcę wymyślać koła, jeżeli ktoś już to zrobił i działa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fryderyk dnia Pią 11:24, 22 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arturownik
A1



Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz / Kraków

PostWysłany: Wto 10:57, 04 Paź 2016    Temat postu:

Panowie dzięki uprzejmości kolegi @rafalj otrzymałem pliki *.dwg do wykonania uchwytu GPS.
Kolega reklamował się w dziale Sprzedam: Dostawcy i producenci - części i akcesoria (tam można podejrzeć jak wygląda uchwyt GPS).

Jak będzie ktoś zainteresowany to pisać PW.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skarp
A1



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Parczew

PostWysłany: Śro 19:44, 12 Paź 2016    Temat postu:

Czy nawigację Lark 35AT bezproblemowo zamontuję do tego uchwytu [link widoczny dla zalogowanych] czy też potrzeba wiercić dodatkowe otwory?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Śro 20:04, 12 Paź 2016    Temat postu:

skarp napisał:
Czy nawigację Lark 35AT bezproblemowo zamontuję do tego uchwytu [link widoczny dla zalogowanych] czy też potrzeba wiercić dodatkowe otwory?


Deczko trzeba było powiercić i lekko kolidowało z kablem do zasilania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skarp
A1



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Parczew

PostWysłany: Śro 21:50, 12 Paź 2016    Temat postu:

Okej, dziękuję za wskazówkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paknaf
A1



Dołączył: 28 Mar 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:53, 15 Kwi 2017    Temat postu:

dzięki za fajne pomysły Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szary1977
A2



Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krupski Młyn

PostWysłany: Sob 16:39, 16 Cze 2018    Temat postu:

Witam serdecznie w ramach delikatnej nudy postanowiłem zrobić sobie uchwyt do GPS w mojej DL 1000 K3, jak wiadomo posiadaczom tego modelu że nie jest to takie łatwe jak w nowszych modelach które mają nową czaszę.
Pierwsze wykorzystałem starą kierownicę z WSK średnica 22 mm i przyspawałem do niej wygięte blaszki 2 mm

[link widoczny dla zalogowanych]

Następnie wypiaskowałem, pomalowałem, dorobiłem blaszki grubości 4 mm i nagwintowałem oraz zrobiłem z cienkiej gumy podkładki żeby nie skrzypiało podczas eksploatacji.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A tak wygląda efekt końcowy

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin