 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tom_jot
A2
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: Czw 16:36, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Mi wyszło takie cudeńko.
Blacha nierdzewka >2mm
Wałek alu fi 21,5
dwa imbusy M6x15
Przejechane 500km po mazowszu i podlasiu i na razie się sprawdza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
predatorship
A1
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 22:06, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Do Suzuki DL650 V-Strom L2 można kupić uchwyt mocowanie GPS z amortyzacją drgań SW-MOTECH QUICK-LOCK.
Wada to stosunkowo wysoka cena.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Śro 23:04, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam touratecha a do tego navi Lark 35 AT
Pozycja navi bardzo dobra do obserwowania wskazań i drogi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kret
Motocyklista
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:21, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
maro, jaki to uchwyt od Touratech'a jeśli można spytać? i jaka cena/gdzie kupiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
laik30
A2
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 17:44, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A ja mam taki uchwyt!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem jak wkleić zdjęcie więc dałem link.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariuszu
Motocyklista
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Pon 8:59, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
laik30, maro - jak z mocowaniem waszych uchwytów do moto, nie ma problemów? Ten z touratecha żeby zamocować trzeba wykonać otwory w czaszy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 9:36, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
mariuszu napisał: | Ten z touratecha żeby zamocować trzeba wykonać otwory w czaszy? |
Nic nie trzeba robić z czaszą - uchwyt jest mocowany pomiedzy stelaż czachy a mocowanie szyby - całość dociągana górnymi śrubami mocowani szyby. Wszytskie potrzebne sruby i podkladki są w komplecie.
Uchwyt pasuje do 650 (K4-L0) i 1000 (K4->). Nie pasuje do nowej 650 (L1->)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Pon 9:48, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariuszu
Motocyklista
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Pon 9:44, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
czyli elementy między uchwytem a czaszą to tylko podstawki [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kbaran
A2
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon 9:45, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
predatorship napisał: | Do Suzuki DL650 V-Strom L2 można kupić uchwyt mocowanie GPS z amortyzacją drgań SW-MOTECH QUICK-LOCK.
Wada to stosunkowo wysoka cena. |
Polecam ten uchwyt. Mam go w połączeniu z larkiem 35 AT. Na ostatnim wyjeździe w Bieszczady solidnie nim wytrzęsło. Zarówno uchwyt jaki navi przeżyły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 9:47, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
mariuszu napisał: | czyli elementy między uchwytem a czaszą to tylko podstawki [link widoczny dla zalogowanych] |
Tak - te widoczne, pionowe elementy to zakończnone gumą podpórki, odpowiedzialne za usztywnenie konstrukcji (poprzez oparcie na plastiku) i częsciowe tłumienei drgań.
Po zdjęciu uchwytu nie pozostają żadne ślady, dziury czy otwory
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Pon 9:47, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariuszu
Motocyklista
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Pon 9:52, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
express napisał: | mariuszu napisał: | czyli elementy między uchwytem a czaszą to tylko podstawki [link widoczny dla zalogowanych] |
Tak - te widoczne, pionowe elementy to zakończnone gumą podpórki, odpowiedzialne za usztywnenie konstrukcji (poprzez oparcie na plastiku) i częsciowe tłumienei drgań.
Po zdjęciu uchwytu nie pozostają żadne ślady, dziury czy otwory  |
dzięki express - chyba skuszę się na taki uchwyt - do mojego DL-a będzie pasował, niby to L1 ale jeszcze "stary model"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 9:57, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
mariuszu napisał: |
dzięki express - chyba skuszę się na taki uchwyt - do mojego DL-a będzie pasował, niby to L1 ale jeszcze "stary model"  |
Mam, używam, zawiesiłem na nim Larka 35 AT (usuwając kawałek larkowego uchwytu). Działa; uchwyt jest bardzo dobrze wykonany.
Jak dla mnie jest jeden mankament - grubość rurki - poprzeczki jest za mała, jakieś 12 mm, ale da się z tym żyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariuszu
Motocyklista
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Pon 10:04, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
express napisał: | mariuszu napisał: |
dzięki express - chyba skuszę się na taki uchwyt - do mojego DL-a będzie pasował, niby to L1 ale jeszcze "stary model"  |
Mam, używam, zawiesiłem na nim Larka 35 AT (usuwając kawałek larkowego uchwytu). Działa; uchwyt jest bardzo dobrze wykonany.
Jak dla mnie jest jeden mankament - grubość rurki - poprzeczki jest za mała, jakieś 12 mm, ale da się z tym żyć. |
Ja też mam Larka 35AT czyli rurka ma za małą średnicę... co usunąć trzeba z uchwytu larka? jak poradziłeś sobie ze średnicą rurki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 10:22, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
mariuszu napisał: |
Ja też mam Larka 35AT czyli rurka ma za małą średnicę... co usunąć trzeba z uchwytu larka? jak poradziłeś sobie ze średnicą rurki? |
Rurka ma chyba 12 mm.
Sposobów radzenia sobie z tym mankamentem widzialem kilka:
- owiniecie rurki kawałkiem dętki rowerowej i na to oryginalny uchwyt Larka w całości
- wymiana rurki na grubszą (spawanie, lakierowanie)
Ja dokrecilem 25 mm kawałek kątownika (alu, 20 mm; stalowy byłby lepszy) od boku do plaskiego elementu uchwytu - w poblizu spawu rurki. W ten sposób uzyskałem nieco poziomej powierzchni - do tego dokręciłem kawałek uchwytu od Larka: ząbkowane kółko dokręciłem śrubą do kątownika, a na ten cylindryczny, dwuczęsciowy, skręcany śrubą, wraz z całą stacja dokująca. Czyli w skrocie wywaliłem cały ten odlewany elment mocujący do kierownicy/rurki.
Wcześniej miałem tez inny patent - zamontowałem całość do Touratecha przekładająć boczną blachę Touratecha pomiedzy duzy odlew i półobejmę i skręcająć to orygionalną śrubą - objeździlo tak 3000 km.
Na tym zdjeciu coś widać jak to zrobiłem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Pon 10:23, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariuszu
Motocyklista
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Pon 10:35, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
express - zdjęcia są z dużej odległości i nie widać dokładnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 10:42, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
mariuszu napisał: | express - zdjęcia są z dużej odległości i nie widać dokładnie... |
Zdaje sobie sprawę - nie mam teraz pod reką lepszego - moze w domu coś znajdę.
Wyjdź z trybu pełnoekranowego, powieksz zdjęcie ile się da.
Widać srebrną śrubę po lewej stronie poprzeczki i częściowo uchwyt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariuszu
Motocyklista
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Pon 10:59, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
express napisał: | mariuszu napisał: | express - zdjęcia są z dużej odległości i nie widać dokładnie... |
Zdaje sobie sprawę - nie mam teraz pod reką lepszego - moze w domu coś znajdę.
Wyjdź z trybu pełnoekranowego, powieksz zdjęcie ile się da.
Widać srebrną śrubę po lewej stronie poprzeczki i częściowo uchwyt. |
Oki - dałem radę coś zobaczyć - dobry patent
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
laik30
A2
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 18:16, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie też żadnego wiercenia. Odkręcam szybę zakładam uchwyt, przykręcam szybę i gotowe.
U mnie rurka ma coś około 21mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 18:24, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
laik30 napisał: |
U mnie rurka ma coś około 21mm |
A... czyli dobrze mi się zdawało, że jest grubsza.
Może Touratech poprawił i teraz są odpowiedniej grubości.
Warto zadzwonić do Touratech Polska do Bielska i zapytać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
laik30
A2
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 19:09, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wadą uchwytu Touratecha jest to jak dobrze widzę że można go zamocować tylko w najwyższym położeniu szyby (muszą być odsłonięte otwory), natomiast mojego nie da się zamocować a najniższym położeniu szyby(TRZEBA BY BYŁO PRZEROBIĆ BLASZKĘ Z DUŻYMI OTWORAMI NA DŁUŻSZĄ)ale ja robiłem to pod siebie a na najniższym położeniu nie jeżdżę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 20:44, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
laik30 napisał: | Wadą uchwytu Touratecha jest to jak dobrze widzę że można go zamocować tylko w najwyższym położeniu szyby (muszą być odsłonięte otwory), natomiast mojego nie da się zamocować a najniższym położeniu szyby(TRZEBA BY BYŁO PRZEROBIĆ BLASZKĘ Z DUŻYMI OTWORAMI NA DŁUŻSZĄ)ale ja robiłem to pod siebie a na najniższym położeniu nie jeżdżę. |
Źle widzisz. Można go zamontować we wszystkich 3 położeniach szyby.
Jedyną wadą touratecha to, że w zależności od położenia szyby musimy stosować różne podkładki. Oczywiście w komplecie dostaniemy wszystkie podkładki ale nie wszystkie na raz są potrzebne, także jak ktoś lubi sobie na wyjeździe zmieniać położenie szyby to musi pamiętać o wożeniu dodatkowych podkładek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 23:55, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
nieprosty napisał: | laik30 napisał: | Wadą uchwytu Touratecha jest to jak dobrze widzę że można go zamocować tylko w najwyższym położeniu szyby (muszą być odsłonięte otwory), natomiast mojego nie da się zamocować a najniższym położeniu szyby(TRZEBA BY BYŁO PRZEROBIĆ BLASZKĘ Z DUŻYMI OTWORAMI NA DŁUŻSZĄ)ale ja robiłem to pod siebie a na najniższym położeniu nie jeżdżę. |
Źle widzisz. Można go zamontować we wszystkich 3 położeniach szyby.
Jedyną wadą touratecha to, że w zależności od położenia szyby musimy stosować różne podkładki. Oczywiście w komplecie dostaniemy wszystkie podkładki ale nie wszystkie na raz są potrzebne, także jak ktoś lubi sobie na wyjeździe zmieniać położenie szyby to musi pamiętać o wożeniu dodatkowych podkładek. |
A dokładnie, to w najniższym położeniu szyby stosuje się stożkowe śruby + grube podkładki + oryginalne górne śruby mocowania szyby, a w dwóch pozostałych położeniach należy wykorzystać długie śruby z tulejkami.
Dolne śruby mocowania szyby w każdym wypadku pozostają oryginalne.
Największą wadą tego wspornika i uchwytu Touratech do nawigacji Zumo 660 jest to, że zasłonięte są kontrolki (migacze, długie, luz, itd.)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
laik30
A2
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:54, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja dorobiłem sobie trzy uchwyty więc dwa mi zostały. wystawiłem je na allegro, ale dla forumwiczów mogę je sprzedać po 110 z wysyłka tak że jak ktoś jest chętny to zapraszam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariuszu
Motocyklista
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Śro 22:09, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
laik30 napisał: | Ja dorobiłem sobie trzy uchwyty więc dwa mi zostały. wystawiłem je na allegro, ale dla forumwiczów mogę je sprzedać po 110 z wysyłka tak że jak ktoś jest chętny to zapraszam. |
laik30 odezwę się na PW
EDIT -
tom_jot maro laik30 express jak doprowadzone macie zasilanie do navi przez obudowę lamp przód
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariuszu dnia Śro 22:16, 30 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
laik30
A2
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 22:35, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja zamontowałem sobie gniazdo zapalniczki z aku. pociągnałem kabel a gniazdo przykęciłem do mocowania reflektora (dobrze zabezpieczone przed deszczem) zresztą nigdzie indziej nie dało się zamocować z przodu tak żeby nie było widoczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 0:25, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
mariuszu napisał: | express jak doprowadzone macie zasilanie do navi przez obudowę lamp przód  |
No wiec tak... bedzie nico długo.
Z oryginalnego gniazda do zasilania manetek, umieszczonego za chłodnicą po lewej stronie dociągnąłem kabelek pod kanapę (to ten w peszlu przypięty do stelaza) i zakończyłem go kostką (ta biała). Do kostki podpiąłem zasilania do grzanych manetek (widać sterownik Oxford), olejarki (sterownik obok Oxfroda) i sterowanie do przekaźnika, który zamontowałem do plastiku pod siedzeniem (druga fota lepiej to pokazuje).
Pod siedzeniem mam też gniazdo zapalniczki podpięte bezpośrednio do akumulatora (np. do naładowani telefonu wrzuconego pod kanapę na postoju albo podpięcia kompresora - już się przydało)
Z przekaźnika kabel + (gruby czerwony) i masa z akumulatora (czarny) wchodzą do osłony i po lewej stronie moto razem z innymi wiązkami kabli wędrują pod lewy boczek.
Napięcie z akumulatora do przekaźnika to żółty kabel.
Przekaźnik załącza napięcie z akumulatora po włączeniu silnika.
Pod lewym boczkiem zrobiłem sobie dodatkowy stelaż - zamontowany jak na zdjęciu powyżej do stelaża czachy (obejmy U 15-17 mm z Casto i blachy do łączeni profili drewnianych z tego samego źródła).
Do stelaza zamocowana jest kolejna kosta połączeniowa i gniazdo zapalniczki (załączane po odpaleniu silnika).
Do kostki podpiety jest też kabel do zasilania nawigacji.
Nadmiar kabla schowany jest na stelażu czachy pod szybą czyli w to miejsce:
Koniec kabla wyrzucony pomiędzy stelażem i mocowaniem szyby i na koniec położony na uchwycie do nawigacji.
Zapalniczka pod kanapą:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariuszu
Motocyklista
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Pią 12:51, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
express - dzięki wielkie za tak dokładny opis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryderyk
A2
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:53, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Odkopię temat...
Planuję zakup TomTom Rider 410 i zastanawiam się nad uchwytem. Znalazłem trzy ciekawe pomysły:
- SW-Motech [link widoczny dla zalogowanych]
- CARAPAKS [link widoczny dla zalogowanych]
- Marselus [link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktoś używa(ł) któregoś z powyższych wraz z zabezpieczeniem antykradzieżowym od od TomToma? [link widoczny dla zalogowanych]
Zdaję sobie sprawę, że w przypadku SW-Motecha musiałbym coś pokombinować, żeby zablokować funkcję łatwego odczepiania samego uchwytu.
A może ktoś poleci jeszcze coś innego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek_s
Motonita
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radlin, Śląsk
|
Wysłany: Śro 13:05, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ja chyba wolę wyjąć tomtoma i do kieszeni włożyć jak gdzieś odchodzę, to jedna sekunda. Z drugiej strony można się zapomnieć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryderyk
A2
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:17, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Niby sekunda. Oczywiście w sytuacji pozostawienia moto gdzieś na dłuższą chwilę też wolę zabrać. Ale np. przy tankowaniu wolałbym pozostawić go na motocyklu zabezpieczonego w jakiś sposób...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek_s
Motonita
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radlin, Śląsk
|
Wysłany: Śro 13:19, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ja przy tankowaniu zdejmuję jak idę zapłacić. Niestety pamięć ludzka jest zawodna..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 16:11, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Można uchwyt SW-Motech zabezpieczyć przed zdjęciem.
Zamek Tomtoma znakomicie sprawdza się właśnie np. podczas tankowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryderyk
A2
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:15, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
prostyelektryk napisał: | Można uchwyt SW-Motech zabezpieczyć przed zdjęciem.
Zamek Tomtoma znakomicie sprawdza się właśnie np. podczas tankowania. |
Rozumiem, że użytkujesz w tej konfiguracji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 21:35, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Tak.
Uchwyt można skleić, skręcić śrubką, coś podłożyć pod zatrzask. Możliwości wiele.
Zwróć uwagę, że zamek tomtom potrzebuje od góry miejsca na kluczyk. U mnie z Givi airflow gdyby uchwyt był przesunięty 1cm do przodu (np. bez tych gumek tłumiących drgania) to kluczyk by się już nie zmieścił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryderyk
A2
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:15, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jasne. Dzięki bardzo za informacje, chyba mnie przekonałeś do niemieckiej myśli technicznej. Wiedziałem od początku, że można zablokować, z resztą ktoś już chyba na forum o tym wcześniej pisał. Niemniej myślałem, że zwyczajnie łatwiej kupić uchwyt zablokowany permanentnie.
To miejsce na kluczyk i brak możliwości przymierzenia tego wszystkiego do siebie przed zakupem było właśnie powodem zapytania na forum. Skoro przy tym uchwycie jest na styk, to podejrzewam, że z naszymi lokalnymi odpowiednikami byłoby ciężko...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zakręt
A1
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Pią 9:43, 22 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jakimi śrubami przykręcaliście te uchwyty do otworów, które pojawiają sie po podniesieniu szyby? Są one dość duże stąd pytanie czy w te otwory daliście jakieś tulejki czy toporną dużą śrubę itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zakręt dnia Pią 9:46, 22 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryderyk
A2
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:23, 22 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
prostyelektryk napisał: | Uchwyt można skleić, skręcić śrubką, coś podłożyć pod zatrzask. Możliwości wiele. |
To jeszcze jedno mądre pytanie: jak konkretnie zablokowałeś (zablokowaliście? może ktoś jeszcze stosuje taki patent?) uchwyt SW-Motech? Nie chcę wymyślać koła, jeżeli ktoś już to zrobił i działa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fryderyk dnia Pią 11:24, 22 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturownik
A1
Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz / Kraków
|
Wysłany: Wto 10:57, 04 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie dzięki uprzejmości kolegi @rafalj otrzymałem pliki *.dwg do wykonania uchwytu GPS.
Kolega reklamował się w dziale Sprzedam: Dostawcy i producenci - części i akcesoria (tam można podejrzeć jak wygląda uchwyt GPS).
Jak będzie ktoś zainteresowany to pisać PW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skarp
A1
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Parczew
|
Wysłany: Śro 19:44, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Czy nawigację Lark 35AT bezproblemowo zamontuję do tego uchwytu [link widoczny dla zalogowanych] czy też potrzeba wiercić dodatkowe otwory?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 20:04, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
skarp napisał: | Czy nawigację Lark 35AT bezproblemowo zamontuję do tego uchwytu [link widoczny dla zalogowanych] czy też potrzeba wiercić dodatkowe otwory? |
Deczko trzeba było powiercić i lekko kolidowało z kablem do zasilania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skarp
A1
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Parczew
|
Wysłany: Śro 21:50, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Okej, dziękuję za wskazówkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paknaf
A1
Dołączył: 28 Mar 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 13:53, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
dzięki za fajne pomysły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szary1977
A2
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krupski Młyn
|
Wysłany: Sob 16:39, 16 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Witam serdecznie w ramach delikatnej nudy postanowiłem zrobić sobie uchwyt do GPS w mojej DL 1000 K3, jak wiadomo posiadaczom tego modelu że nie jest to takie łatwe jak w nowszych modelach które mają nową czaszę.
Pierwsze wykorzystałem starą kierownicę z WSK średnica 22 mm i przyspawałem do niej wygięte blaszki 2 mm
[link widoczny dla zalogowanych]
Następnie wypiaskowałem, pomalowałem, dorobiłem blaszki grubości 4 mm i nagwintowałem oraz zrobiłem z cienkiej gumy podkładki żeby nie skrzypiało podczas eksploatacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak wygląda efekt końcowy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|