VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia -> Modyfikacja koszy sprzęgłowych - eliminacja wibracji DL 1000
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Modyfikacja koszy sprzęgłowych - eliminacja wibracji DL 1000
PostWysłany: Czw 13:11, 28 Mar 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





[Wysłany: Pon 17:31, 24 Paź 2011]

Odebrałem wczoraj mojego DL’a z serwisu od Michała Szramy, który zamontował mi zmodyfikowany i ulepszony kosz sprzęgłowy. Modyfikacja miała na celu minimalizację luzów kosza w różnych płaszczyznach. Oglądałem swój kosz, który telepał się w każdym kierunku, a do tego sprężynki miały całkiem spory luz i latały sobie w szczelinach, w których są oryginalnie osadzone. U mnie przejawiało się to szybkimi i agresywnymi drganiami podczas przyspieszania poniżej 3500 obr/min. Dało się z tym jeździć, ale zdecydowałem się wypróbować nowy patent - i działa. Teraz do 4500 obr/min DL idzie gładko jak 650-tka, co jest bardzo sympatyczne, szczególnie podczas spokojnej jazdy.

Druga sprawa jest taka, że mniejsze luzy to większa żywotność. Im większy luz, tym mocniejsze „bicie” i dalsze pogłębianie luzów, aż do momentu, w którym kosz robi „łubudu” i następuje koniec współpracy. Pytałem Michała mniej więcej o ile trwalszy jest taki kosz – 30%? 50%? Michał twierdzi, że taki kosz może być i 5 razy trwalszy. Na razie tego nie zweryfikuję, choć patrząc na mój kosz, który między 20.000 a 28.000km zaczął mieć ewidentnie powiększające się odczuwalne luzy i bardziej wibrować, jestem skłonny w to uwierzyć. Gdyby zwiększyło to żywotność choćby 2 lub 3 razy, to byłoby dobrze, bo jak się dowiedziałem – i z forum i od Michała – taki kosz kosztuje około 2 tyś zł (dokładnie chyba 1800 zł). Oryginał prosto z fabryki nie będzie ponoć tak dokładnie wykonany, poprawka wymaga użycia specjalistycznych maszyn do obróbki metali.

U mnie pojawia się małe zająknięcie w okolicy 4500 obr/min. Luzów nie powinno się (i chyba nie da się) w 100% eliminować, a u mnie dochodzi do tego jeszcze inna masa rur wydechowych i gmole, które też trochę rezonują, ale fakt jest taki, że na ostatnio upierdliwych niższych obrotach teraz już nie będziemy gorsi niż 650-tki! Very Happy Tym bardziej, że najwygodniej jeździ się do 4000 tyś., a to chrobotanie odbierało nieco frajdy z jazdy. Teraz tego nie ma, a zakładając, że po modyfikacji kosz wytrzyma sporo dłużej, moim zdaniem warto zainwestować. Koszt to 650 zł [nie wiem czy coś się tu nie zmieniło, kolegów proszę o aktualizację] plus uszczelka (chyba 20-parę złotych), kontakt i namiary do Michała to: 501-834-537, a gdyby ktoś chciał od razu podjechać, to adres do Michała wygląda tak: ul. Farbiarska 5 – vis a vis McDonald’sa na Puławskiej w Warszawie. Jadąc od centrum, skręca się w prawo w pierwszą uliczkę za salonem Mitsubishi i w lewo przy serwisie Auto-Blak (swoją drogą robili mi tam Volvo S60 po stłuczce i zrobili to dobrze Wink).

Myślę, że nie warto czekać, aż kosz się całkiem rozsypie, bo wtedy ciężko będzie cokolwiek z nim zrobić, a kupować nowy i go przerabiać, to już w sumie ponad 2 tyś zł. Michał nie jest anonimową osobą na forum, a przy tym zawsze bierze odpowiedzialność za to, co robi – co dziś dosyć rzadkie u mechaników, o ASO nie wspominająć. Michała mogę polecić ze spokojnym sumieniem, tym bardziej, że nigdy nie odmawia pomocy, co paru kolegów z forum może potwierdzić Smile

Coś mogłem przeoczyć, więc komentarze i sugestie mile widziane Smile

[Moderatornia nabroiła, temat przypadkiem usunięto, ale udało mi się odnaleźć go w internetowych archiwach, więc na prośbę wrzucam go ponownie. Resztę wpisów wrzucę jako screeny, aby widać było kto i kiedy je zamieścił]


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:05, 28 Mar 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Wrzucam wpisy, przy odpalaniu strony trzeba będzie chwilę poczekać, aż obrazki się załadują. Na razie wisi to na moim serwerze, zamknięcia nie przewiduję, ale w razie kłopotów proszę o sygnał, a wtedy będę się posiłkował jakimś imageshack lub czymś podobnym Smile

Strona 1:



Strona 2:




Strona 3:



Strona 4:



I jeszcze drugie zdjęcie od "Agenta" Wink:



Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Czw 14:12, 28 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:45, 30 Kwi 2013
Przemooo
A

 
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piotrków Trybunalski





Panowie mam pytanie do tych co regenerowali kosz u tegóż sławetnego mechanika:
czy p.Szrama pobierał od Was opłate jakąkolwiek w wysokości 46 zł, jako podatek Vat czy coś takiego??
Pozdrawiam

P.S. moim zdaniem grubo przepłacamy oddajac mu kosz do regeneracji.
ja zapłaciłem połowe a reszte ewentualnie jak przyjdzie kosz i sprawdzę z ojcem co i jak, bo pytając sie na czym dokładnie polega ta regeneracja czy na podłożeniu podkładek czy na nitowaniu czy może na jakimś innym, cudzie, p.Szrama sie zaczął mówic ze nie może dokładnie powiedzieć itp.zobaczymy jak kosz wróci.a poza tym spier..... mi week majowy, bo nie chciał mi go wysłac z powrotem, mojego własnego kosza, na którym miałem wszystko pozaznaczane i tez małe pękniecie które było pospawane. To zasłaniał sie tym, że na co mi mój kosz, jak może mi przysłac nowy.
coś mi tu śmierdzi.jak kosz przyjdzie to napisze co i jak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:07, 30 Kwi 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Przemooo napisał:
P.S. moim zdaniem grubo przepłacamy oddajac mu kosz do regeneracji.
ja zapłaciłem połowe a reszte ewentualnie jak przyjdzie kosz i sprawdzę z ojcem co i jak, bo pytając sie na czym dokładnie polega ta regeneracja czy na podłożeniu podkładek czy na nitowaniu czy może na jakimś innym, cudzie, p.Szrama sie zaczął mówic ze nie może dokładnie powiedzieć itp.zobaczymy jak kosz wróci.a poza tym spier..... mi week majowy, bo nie chciał mi go wysłac z powrotem, mojego własnego kosza, na którym miałem wszystko pozaznaczane i tez małe pękniecie które było pospawane. To zasłaniał sie tym, że na co mi mój kosz, jak może mi przysłac nowy.
coś mi tu śmierdzi.jak kosz przyjdzie to napisze co i jak.


Trzeba było zapytać dlaczego nie może dokładnie powiedzieć. My na pewno ci na to nie odpowiemy, Przemooo. Michał to taki gość, z którym można normalnie rozmawiać, a nie zostawiać sobie pole do własnych domysłów, szczególnie kiedy ci się coś nie podoba. Lepiej z nim pogadać, a nie za plecami - tak na pewno nic nie zdziałasz z samym koszem.

Dlaczego "nie chciał" ci przysłać twojego kosza? Pewnie nie tyle "nie chciał", co nie mógł - nic więcej nie napisałeś, ale ciężko mi uwierzyć, że ten kosz tak sobie leży, a Michał po prostu ze złej woli nie chce ci go wysłać. No a jeśli chciałeś mieć swój kosz akurat na majówkę, to czemu bezpośrednio przed nią go wysyłałeś?!

Niewykluczone, że zadzwonię do Michała, aby zapytać o co chodzi, bo jak już parę lat go znam, tak trudno mi uwierzyć, by Michał się kiedykolwiek czymkolwiek "zasłaniał" - w takim rozumieniu tego słowa, jak ja to odebrałem. Bo trochę mi to... śmierdzi Wink. Nie bierz tego do siebie, ale jakoś nie widzi mi się taka sytuacja, aby Michał celowo "nie chciał" wysłać ci kosza na majówkę lub coś ukrywał akurat w procesie upgrade'u twojego kosza Wink. Dobrze by było poznać sytuację od drugiej strony, jeżeli ma z tego wyniknąć jakiś problem. Z tego co się orientuję, to na dzień dzisiejszy zrobionych i założonych koszy od Michała jest już kilkadziesiąt w naszych DL 1000, więc nie tu leży problem, a w terminach i tym, że Michał "nie może powiedzieć".

Kwestią nierozwikłaną jest to, dlaczego twoim zdaniem wszyscy grubo przepłacamy. Czy przeróbka nie jest tego warta (jeszcze kosza nie dostałeś z tego co zrozumiałem), czy obsługa za tę cenę jest niezadowalająca (kosz niewysłany przed majówką), czy może coś jeszcze innego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:37, 30 Kwi 2013
Przemooo
A

 
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piotrków Trybunalski





`V-Told: kosz wysłałem do niego w poprzedni wtorek, więc jest sporo czasu aby go sprawdzić oddzwonić i powiedzieć co i jak i odesłąc.
a nie, należy sie 550 zł plus przesyłka i na koniec jakieś 46 zł z kosmosu.
Cała sprawe pilotował moj ojciec, który, gdy próbował sie dodzwonić i nikt nie odbierał ciężko było sie doczekać na telefon zwrotny.
Nie wiem może coś ojciec wyolbrzymia
No własnie nie wiem dlaczego nie chciał powiedzieć.
Kosza nie dostałem, jeszcze, pewnie na czwartek dojdzie.
A Ty wiesz co dokładnie zrobił z Twoim koszem??czy tylko, że zregenerował?
P.S.Jęsli mógłbys to zadzwoń i zapytaj się co i jak, pewnie moj ojciec był troszke narwany i pyskował:],ale ten typ tak ma., aaaa a co z tą opłatą 46 zł od Ciebie tez pobnierał. ojciec od razu powiedfział ze nie chce paragonu a ni nic tylko pi\semna rekojmie.
Pozdrawiam
Z góry dziękuje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Przemooo dnia Nie 17:15, 05 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:08, 30 Kwi 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Przemooo, mój kosz jako pierwszy był robiony u Michała, ale osobnej kwoty 46 sobie nie przypominam. Moim zdaniem najłatwiejszym wyjściem było po prostu zapytać Smile.
Nie umiem powiedzieć jak to jest z dodzwonieniem się - czasem za pierwszym razem się nie udaje, np. kiedy siedzi pod motocyklem/trzyma silnik/jest ubrudzony smarem czy czymś innym. Mogło się akurat tak zdarzyć - ale to wiadomo.

Mi Michał mówił co w koszu trzeba zrobić - tyle że ja się na tym nie znam, więc nie wnikałem specjalnie, ale razem z kolegami wyżej (na obrazkach postów, które odzyskałem z archiwum forum) chyba o tym pisaliśmy. Ogólnie chodzi o redukcję/eliminację luzów w różnych płaszczyznach. Ale co, gdzie i jak dokładnie... Jeśli Michał nawet ma jakąś tajemnicę handlową na miarę Coca-Coli, to myślę, że można to zrozumieć, dopóki wszystko smakuje jak trzeba Smile

Myślę, że po majówce zadzwonię, bo to taki okres, że raczej wszyscy wyjeżdżają, więc próby kontaktu nie są wskazane. Sam jestem na Mazurach, ale chętnie pomogę jak tylko wrócę, bo i tak wstępnie muszę się umówić do Michała na wymianę łożyska główki ramy. Pytanie czy do następnego tygodnia wytrzymacie Razz.
Ale tak jak mówię - z Michałem normalnie i wprost się rozmawia bez żadnego problemu i dlatego mnie to zdziwiło, ale jak mówisz, że szło to nieco bardziej okrężną drogą, to pewnie dlatego taki trochę głuchy telefon się zrobił Cool.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:46, 30 Kwi 2013
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Tak na marginesie,dlaczego temat: "Modyfikacja kosza sprzęgłowego" nie jest dostępny w oryginale na forum ,lecz tylko dzięki uprzejmości V-Told-a , ktoś coś wie na ten temat ????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:21, 01 Maj 2013
Darayavahus
A2

 
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Tyle, co nagadałem się z Michałem o moim koszu, to łoooo matko Smile
Nie dość, że zdradził wszystkie szczegóły, to jeszcze udzielił wskazówek montażowych.

A jazda na zregenerowanym to czysta poezja!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:01, 01 Maj 2013
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Pietia napisał:
Tak na marginesie,dlaczego temat: "Modyfikacja kosza sprzęgłowego" nie jest dostępny w oryginale na forum ,lecz tylko dzięki uprzejmości V-Told-a , ktoś coś wie na ten temat ????


Ktoś wie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:28, 01 Maj 2013
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





express napisał:
Pietia napisał:
Tak na marginesie,dlaczego temat: "Modyfikacja kosza sprzęgłowego" nie jest dostępny w oryginale na forum ,lecz tylko dzięki uprzejmości V-Told-a , ktoś coś wie na ten temat ????


Ktoś wie.


Kto wie ? Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:45, 01 Maj 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Pietia napisał:
express napisał:
Pietia napisał:
Tak na marginesie,dlaczego temat: "Modyfikacja kosza sprzęgłowego" nie jest dostępny w oryginale na forum ,lecz tylko dzięki uprzejmości V-Told-a , ktoś coś wie na ten temat ????


Ktoś wie.


Kto wie ? Laughing


Ja wiem Very Happy

Niechcący temat się kolegom administratorom/moderatorom usunął Very Happy. Google i archiwa nas uratowały Smile. Screeny to jak na moje możliwości było najlepsze rozwiązanie. Niestety wyszukiwarka może nie działać tak wydolnie, ale wierzę, że pierwszy post wystarczy, aby dało się temat odszukać po słowach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:49, 01 Maj 2013
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Pietia napisał:

Kto wie ? Laughing


Np. ja wiem. ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:27, 02 Maj 2013
agentczor
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnów





Ja też płaciłem jakoś 590zł i nie narzekam. Kolego Przemoo ja Cie nie rozumiem...
Jak wydaje Ci się dużo pchaj podkładki - widziałem już zdjęcia koszy z popękanymi sprężynami a jak się boisz zapraszamy do suzuki z 1800zł w portfelu...

Jak widzisz po moich zdjęciach - jeżeli kosz w rękach miałeś - widzisz że Michał na pewno wprasowuje w kosz tuleje.
Przekonuje fakt że jeszcze nikt na jego modyfikacje nei narzeka.
A co do wysłania Twojego kosza...
Michał ma już u siebie zregenerowane kosze i na upartego może robić Twój...
Ale jeśli ma zregenerowany kosz w podobnym stanie to wysyła go. Ja w tym nie widzę problemu.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:02, 02 Maj 2013
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





agentczor napisał:

Michał ma już u siebie zregenerowane kosze i na upartego może robić Twój...
Ale jeśli ma zregenerowany kosz w podobnym stanie to wysyła go. Ja w tym nie widzę problemu.


zawsze jeszzce mozna nacechowac swoj dla pewnosci przed wysylką Wink...jezeli by chodzilo tylko o zniwelowanie luzu na sprezynach, z tym dalby sobie rade prawie kazdy myslacy mechanik


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:38, 02 Maj 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Coliniak napisał:
agentczor napisał:

Michał ma już u siebie zregenerowane kosze i na upartego może robić Twój...
Ale jeśli ma zregenerowany kosz w podobnym stanie to wysyła go. Ja w tym nie widzę problemu.


zawsze jeszzce mozna nacechowac swoj dla pewnosci przed wysylką Wink...jezeli by chodzilo tylko o zniwelowanie luzu na sprezynach, z tym dalby sobie rade prawie kazdy myslacy mechanik


To jest do dogadania - ja oddałem Michałowi swój kosz, a dostałem jakiś inny już zregenerowany. Wtedy mój poszedł do regeneracji. To jest kwestia wyłącznie tego, że proces regeneracji swoje trwa i jakby chcieć przyjechać, wymontować, zostawiać motocykl, czekać na regenerację, montować i dopiero odbierać, to kupę czasu by to trwało - jak jak ktoś chce, to można. Korzystniejszą opcją wydaje się wysyłka swojego i od razu odesłanie zregenerowanego przez Michała, ale to już jak kto woli. Nie wiem jednak jak to jest domyślnie teraz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 2:36, 03 Maj 2013
jacaw
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650





Jestem właśnie po przejechaniu 460 km w deszczu bo mnie internetowa pogoda oszukała, więc mam wiele do powiedzenia, a no więc yyy Przemooo narwańcu poproś tatusia żeby ci kupił Honde nową i będziesz miał Święty spokój ......
Tak się składa że Ja też serwisuje swoja suze i złego słowa nie dam powiedzieć na Pana Michała !!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:15, 08 Maj 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Rozmawiałem z Michałem Smile. Przepraszam, że dopiero dziś, ale miałem małe opóźnienie.

Co ustaliłem - po pierwsze Michał mocno przejął się tym, że pojawił się taki komentarz, który zresztą i mnie zszokował. Nie będę pisał czy słusznie, czy nie, bo z tego wszystkiego wynika, że zawiodła komunikacja na linii: Przemooo – osoba rozmawiająca z Michałem.

Zacznę od tej opłaty - 46 zł. W sytuacji prośby o rachunek – Michał musi ponieść inne opłaty, stąd dodatkowy koszt. Jednakże to wiadomo od razu.

Wiem, że było małe zamieszanie w kwestii wysyłki, bo pod koniec tygodnia była mowa o normalnej wysyłce, ale później dogadaliście się na brak rachunku i wysyłkę za pobraniem. Michał przekazywał, że kosze robi w piątek-sobotę. Chyba w sobotę - jak Michał zapowiadał, że być może uda mu się wysyłać tego dnia - dotarła informacja, że zapłata poszła jednak przelewem. W poniedziałek przed majówką kosz został wysłany. W sobotę ostatecznie się nie udało, ale Michał powiedział, że będzie się bardzo starał, ale po prostu może nie zdążyć. Poczta powinna dostarczyć z dnia na dzień (we wt.), ale musiało od nich wyjść to zbyt późni i dostarczyła 4 maja po godz. 16 – wynika z trackingu. (3 maja był wolny) Michał mówił, że dostał kosz w czwartek.

Co do niechęci do tłumaczenia na czym polega modyfikacja, to tata chyba musiał coś nie do końca dobrze przekazać Smile. Koledzy potwierdzają, że Michał wyczerpująco tłumaczy, na czym to wszystko polega. Sam spędziłem z nim duuużo czasu na tłumaczeniach – choć wiele i tak nie rozumiałem Smile. A i dla mnie było zaskakujące, że miałby nie chcieć akurat wam powiedzieć. Sam teraz gadałem o tym z Michałem ponad 20 minut Very Happy

O spawanym koszu też słyszałem – dzięki temu dogadaliśmy się, o kogo chodzi Smile. Tak więc nie sądzę, aby Michał się „zasłaniał”, że na co ci twój kosz, a chodziło mu o to, że jak kosz był pęknięty, on teraz wprowadzi swoje modyfikacje w innych miejscach, to po prostu nie może dać pełnej gwarancji, że ten kosz nie strzeli np. w efekcie tego poprzedniego pęknięcia i dlatego sugerował nowy/inny kosz. Myślę, że można się z takim rozumowaniem zgodzić. Michał to naprawdę uczciwy człowiek, przejął się tym jak mu opowiedziałem i nauka niech będzie taka, aby samemu rozmawiać, a nie bawić się w głuchy telefon Smile. Michał powiedział, że on ci wszystko wytłumaczy nt. kosza, nawet sam do ciebie zadzwoni jeśli zachcesz i jeśli mu przekażę do ciebie numer (wyślę ci też PW, tu piszę dla wyjaśnienia sytuacji, bo ewidentnie się z tatą nie dogadaliście, a my nie wiemy też, co ty sam usłyszałeś od taty).

PS Michał prosił, aby pozdrowić wszystkich z VStromClubu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:01, 11 Maj 2013
wilu_klin
A2

 
Dołączył: 23 Gru 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin





Co do regeneracji kosza to ja bym swoje pare groszy dorzucil. Mianowicie kosz robilem u Michała jakoś w marcu br. Cała regeneracja trwała z tydzień tylko Wink Wrazenia po załozeniu kosza bezcenne;) Cicho i bez drgań. Teraz słyszę inne dziwne dzwięki dochodzące z silnika bo brakuje tego jedynego zagłuszającego wszystkie -czyli kosza;). Ogólnie po regeneracji zrobiłem już ponad 1 tys km i jestem strasznie zadowolony z regeneracji kosza u Michała. Porządny mechanik i wielkie dzieki za kawał dobrej roboty ;)Wielkie dzięki Michał. Pozdrawiam Wilu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:10, 13 Maj 2013
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





a czy na luzie dalej wszystko naparza, trzęsie się i ma ochotę wyskoczyć z motocykla? I jak długo po regeneracji utrzymuje się taka miła praca mniej więcej?(w sensie 5, 10 czy 50 tys km)

Kurde, mam nadzieje że ktoś z vstromclubu kupi mojego stroma, bo tyle ile w niego wepchalem, a nie mam paragonów, to mało kto będzie chciał wierzyć Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:42, 16 Sty 2014
KSD
A

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 198
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Jestem świeżo po regeneracji kosza w DL1000/2003 w warsztacie u Michała i pomyślałem, że skrobnę swoje dwa zdania na ten temat. Kosz odebrałem kilka tygodni temu więc była jeszcze okazja na testy przed pierwszym śniegiem. Muszę przyznać, że decyzja o naprawie była strzałem w dziesiątkę. Wszelkie opisywane tu problemy z wibracjami i grzechotaniem minęły w moim wypadku jak ręką odjął. Z wielu względów pewnie tym bardziej, że kosze 2002/2003 były w ogóle już na starcie "takie sobie". Generalnie, nazwijmy to "komfort ogólny" zmienił się zdecydowanie na plus, a i pewność większa, że ten klekoczący obiekt nie rozpadnie się gdzieś w końcu na bezdrożach. Ponadto tak na marginesie wielki plus za sposób realizacji naprawy przez Michała - pełen profesjonalizm jeśli chodzi o ten warsztat i podejście do klienta. Reasumując, zdecydowanie polecam!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:15, 10 Mar 2014
NIMAGO
A1

 
Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: RZESZÓW





podczas regeneracji są wstawiane 2 tuleje?
Bo wg zdjęcia widać 2 tuleje => zewnętrzna (kolor żółty) i wewnętrzna (kolor szary)

U mnie w koszu nie przerobionym jest tylko ta tuleja koloru szarego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:18, 14 Mar 2014
~norris
A1

 
Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zgierz





Mam pytanko do użytkowników którzy wymieniali swoje kosze- został komuś może stary kosz do DL1000? Szukam dla siebie, do regeneracji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:46, 05 Lis 2014
lucek79
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 309
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Odkopuję temat, ponieważ prawdopodobnie czeka mnie niebawem regeneracja kosza, oczywiście u Michała Szramy. Przeczytałem wszystko co powyżej jednak nie jestem pewien czy ze 100% zrozumieniem.

Mój Tysiak K6 ma przebieg 45kkm i klekotanie kosza słychać wyraźnie. Jednak nie odczułem specjalnie wibracji na kierownicy w niższych zakresach obrotów. Jeśli już chodzi o obroty to jest znaczna różnica w obrotach w zakresie do 3500 i od 3500. W niższych zakresach silnik jest mało kulturalny i mocno szarpie. W wyższych jego kultura znacznie wzrasta. Czytałem jednak opinie i recenzje, że to jest własnie cecha charakterystyczna tego silnika. Czy regeneracja kosza sprawi, że silnik się ukulturalni w niższych obrotach i będzie chodził tak jak powyżej 3500 ? Jeśli tak to bomba.

Zapewne wielu z Was nawinęło już wiele tyś. km. na zregenerowanym koszu. Ktoś już musiał regenerować po raz drugi ? Jak z trwałością ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lucek79 dnia Pią 16:21, 06 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:12, 05 Lis 2014
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





lucek..poprostu sie przyzwyczailes i nie wiesz juz jak to jest normalnie Smile

ja w poprzednim tysiacu regenerowalem i po "liftingu" byla diametralna roznica...majlepiej jak bys pomienial sie na chwile z kims kto ma to zroibone Smile

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:20, 09 Lis 2014
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja mam zrobione i stwierdzam, że to inne moto Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:32, 09 Lis 2014
GrzesiekK
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 480
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa





Regeneracja u Michała jest skuteczna i trwała ....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:59, 09 Mar 2015
Setniew
A

 
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Otzi napisał:
Ja mam zrobione i stwierdzam, że to inne moto Smile


też mam zrobione i też uważam że pracuje dużo lepiej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:34, 29 Mar 2015
lucek79
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 309
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Przejechałem jakieś 300 km na zregenerowanym koszu i po przeczytaniu wątku myślałem, że nic mnie nie zaskoczy to jednak zaskoczyło. O ile stukot kosza dalej słychać choć mniej - tu nie ma spektakularnej różnicy, której się spodziewałem, to jazda na niskich obrotach jest znacznie przyjemniejsza. Ruszam teraz spod świateł płynnie a nie żabką. Wcześniej wyglądało to jakbym nie miał wyczucia klamki sprzęgła. Przyjemnie się wkręca już od 2000 obotów. Lubię jeździć na niskich obrotach i jestem bardzo zadowolony. Polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:19, 01 Kwi 2015
bodzioz
A1

 
Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Witam wszystkich ja też odebrałem od Michała kosz po modernizacji i powiem że było warto zapłacić te sześć stówek. Motor chodzi cicho i bez żadnych wibracji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:04, 02 Kwi 2015
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Ja dziś rozmawiałem z Michałem i podobno mamy wśród nas weterana, który na Michałowym koszu zrobił już 70 tys. km i... kosz ciągle działa Smile. W sumie nalatana już chyba ponad stówka. Gratulacje dla kolegi za solidny wynik.

I news, bo poniekąd w tej sprawie do niego dzwoniłem, Michał uruchomił nową usługę w postaci transportu motocykli do i z serwisu. Teraz wątpię, aby to miało możliwość funkcjonować, ale jest to motyw przede wszystkim na zimę. Niestety wtedy jeszcze nie wiedziałem, a teraz czekamy wszyscy razem w kolejce... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:43, 01 Maj 2015
StavroS
A1

 
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Góra Kalwaria vs Ciechanów





Po regenracji u Michała jestem miesiąc. Co prawda nie wiele jeżdziłem ale słyszałem wcześniej różnicę w innych DL'ach. Jak dla mnie zegarmistrzowska praca. Tak jak u lucek79, na niskich obrotach nie ma szarpaczki tylko płynny start. W moim przypadku dodatkowo ulegla uszkodzeniu jedna z płutek (stara generacja kosza) a w tym roku organizuje wyjazd do Francji wiec mogło się skończyć kiepsko. Tak czy inaczej Michał zrobił kawał dobrej roboty a kontakt z nim oceniam na bdb.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:00, 17 Maj 2015
Stazji
A1

 
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 17
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zduńska Wola





Proszę!!! Dajcie namiar na pana Michała ,bo mój kosz bardzo cierpi!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:27, 17 Maj 2015
StavroS
A1

 
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Góra Kalwaria vs Ciechanów





Proszę:
http://www.szrama.pl/start/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:25, 18 Maj 2015
Stazji
A1

 
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 17
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zduńska Wola





Dzięki serdecznie!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:05, 07 Sie 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Czy ktoś z kolegów ma informacje na temat koszy w nowych litrach , od 2014 roku . Czy są poprawione czy są po staremu .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:04, 07 Sie 2016
bacaoca
A

 
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 198
Przeczytał: 107 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Jeżdżąc chwilę testówką z Wrocławia śmiem twierdzić, że w tej kwestii nic się nie zmieniło...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Modyfikacja koszy sprzęgłowych - eliminacja wibracji DL 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin