Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ModyfikaNcja zawiasu:)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 21:31, 18 Gru 2011    Temat postu: ModyfikaNcja zawiasu:)

Widelec kupiłem, teraz jeszcze trochę czasu i gotówki. Może co z tego wyjdzie Confused
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 10:20, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 0:09, 19 Gru 2011    Temat postu:

Nooo, jestem pod wrażeniem! Ale nie lepiej było poszukać jakiegoś upsidedown razem z półkami?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:23, 19 Gru 2011    Temat postu:

Też o tym myślałem, w zasadzie to od tego się zaczęło, jednak sam widelec kosztuje duuużo, do tego ma dużo za dużo skoku i pozostaje wpasowanie przedniego koła między lagi, dorabianie adapterów do zacisków itd. Po mojemu kupa kasy i uzależnienie od zakładów które miały by te części podorabiać.
Do tego dochodzi fuckt, że powyższa modyfikancja jest tak prosta, że w każdej chwili można powrócić do całkiem seryjnego wyglądu.
Co do podnoszenia tyłu to na razie zamówię kości u Letko, nie wiem jeszcze tylko jakie. Ponoć takie które podniosą o 2-3cm tył. Potem poszperam i znajdę inny amor.
Z tego co kolega w linku piszę wychodzi z przodu jakieś 185mm skoku i 210mm prześwitu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 10:23, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 11:08, 19 Gru 2011    Temat postu:

Mi nie tyle chodziłoby o zwiększenie skoku/prześwitu co o lepsze amortyzatory/możliwość regulacji. Na jebju de był kompletny przód upsidedown z półkami od KTM-a bodajże, a na osobnej aukcji tego samego sprzedawcy 19" szprychowane koło razem z tarczami, cena za wszystko ok. 500€. Z tego co widziałem nie było zacisków, ale ich dokupienie to ew. kolejne 50-100€ a można trafić sporo taniej. W takim układzie masz najlepsze chyba zawieszenie jakie może być za bardzo rozsądną kasę, a dodatkowo większy skok i prześwit w gratisie Smile

EDIT:
To co Ci zostanie wystawisz na alledrogo i pójdzi jak ciepłe bułeczki, bo przody są poszukiwane, w ten sposób zwróci Ci się część poniesionych kosztów...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 11:12, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:44, 19 Gru 2011    Temat postu:

Wystawiać na allegro nie będę bo chcę mieć zapas na wszelki wypadek, a i powiedzmy przy sprzedaży moto jest łatwiej- wszystkie graty mam to można zrobić downgrade Smile

Wiadomo że USD byłby lepszy ale 8"(lub więcej) skoku i może inny rozstaw lag...
Mogę mieć problem z ew opuszczeniem moto na lagach, bo te USD mają czasem cieniowane górne golenie. A może sie czepiam Smile
Pomysł z podmianką lag z DRki wydaje mi się najbardziej bezpieczny i dosyć szybki. Za widelec zapłaciłem 300zł z przesyłką.
Dłuższe przewody hamulcowe od trójnika do zacisków tylko + sprężyny to ok 600zł i podwyższenie kierownicy, powiedzmy 100zł. Razem 1000zł + skrzynka warki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 16:46, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 17:06, 19 Gru 2011    Temat postu:

konra.dzik napisał:
Wystawiać na allegro nie będę bo chcę mieć zapas na wszelki wypadek, a i powiedzmy przy sprzedaży moto jest łatwiej- wszystkie graty mam to można zrobić downgrade Smile

Wiadomo że USD byłby lepszy ale 8"(lub więcej) skoku i może inny rozstaw lag...
Mogę mieć problem z ew opuszczeniem moto na lagach, bo te USD mają czasem cieniowane górne golenie. A może sie czepiam Smile
Pomysł z podmianką lag z DRki wydaje mi się najbardziej bezpieczny i dosyć szybki. Za widelec zapłaciłem 300zł z przesyłką.
Dłuższe przewody hamulcowe od trójnika do zacisków tylko + sprężyny to ok 600zł i podwyższenie kierownicy, powiedzmy 100zł. Razem 1000zł + skrzynka warki.


No skoro tak to jasne, masz rację... Tylko tą Warkę to nie na raz, bo pomylisz tył z przodem i zastanów się czy nie lepiej lubelską Perłę, jak by nie było bardziej "treściwa"...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kret
Motocyklista



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:18, 19 Gru 2011    Temat postu:

hm..fajny pomysł..mnie strasznie męczy przedni zawias w sztormiaku..zastanawiałem się nad progresami (jeszcze nie wiem które) jako opcja budżetowa i łatwiejsza do przeprowadzenia..albo właśnie wymiana całości + sprężyny, z czym pewnie będzie więcej zabawy.. Wink więc chętnie zobaczę co z tego wynalazku wyjdzie i jakie będą efekty Smile może bym wtedy był chętny Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek87
A1



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 19:54, 06 Sty 2012    Temat postu:

Na allegro widzę tylko sprężyny hyperpro, dosyć drogie, ponad 500 stówek, sam z chęcią wymieniłbym u siebie na progresy ale cena poraża, czy są jakieś inne dostępne w PL ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 20:27, 06 Sty 2012    Temat postu:

krzysiek87 napisał:
Na allegro widzę tylko sprężyny hyperpro, dosyć drogie, ponad 500 stówek, sam z chęcią wymieniłbym u siebie na progresy ale cena poraża, czy są jakieś inne dostępne w PL ?


Wilbers


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kret
Motocyklista



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 14:21, 08 Sty 2012    Temat postu:

a jakieś za/przeciw jeśli chodzi o Hyperpro/Wilbersy/Wirthy..bo różnią się ceną to na pewno, ale czy czymś istotnym jeśli chodzi o jakość/właściwości? w wątku o progresach jakoś nie widzę takich informacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 15:25, 08 Sty 2012    Temat postu:

kret napisał:
a jakieś za/przeciw jeśli chodzi o Hyperpro/Wilbersy/Wirthy..bo różnią się ceną to na pewno, ale czy czymś istotnym jeśli chodzi o jakość/właściwości? w wątku o progresach jakoś nie widzę takich informacji


Jest jeszcze Ohlins, WhitePower i Showa...
Moim zdaniem nie. Pewnie jakieś laboratoryjne testy wykazały by jakieś tam różnice między tymi a tymi, ale w takim zakresie w jakim my wykorzystujemy nasze zawieszenia, nie mają one żadnego znaczenia.
Amortyzatory kazdej z tych firm sa i tak o niebo lepsze niż te które mamy "w standardzie"...
Z całą pewnością natomiast Ohlins i WhitePower będą najdroższe z całej stawki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 9:36, 09 Sty 2012    Temat postu:

Raczej marna szansa, żeby ktoś napisał porównanie progresów Hyperpro, Wilbers, Wirth, Ohlins bo nawet na naszym gadżeciarskim forum nie ma chyba świra, który najpierw by kupił do DL-a Hyperpro, potem wyrzucił i zmienił na Wilbersy, po pół roku założył Wirth itd.SmileSmile
Czy warto progresy? Moim zdaniem warto nawet za 500, ale taka zmiana nie umywa się nawet do modyfikacji zawieszenia którą tutaj proponuje konra.dzik... BTW jak postępy w przeszczepie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kret
Motocyklista



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 23:17, 09 Sty 2012    Temat postu:

hehe, liczyłem raczej na kolektywną zbiorczą odpowiedź i usystematyzowanie wiadomości Very Happy

a postępów też jestem strasznie ciekaw! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Wto 21:11, 10 Sty 2012    Temat postu:

Czytam z zainteresowanie co Konradzik zbuduje , czekam na finał ,a co do sprężyn to zwracam się z pytaniem do Maga - jakiej firmy miałes zamontowane u siebie ?

Napisz prosze .

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Śro 9:20, 11 Sty 2012    Temat postu:

Andrzeju, to ja po raz n-ty Smile odpowiem Ci na Twoje pytanie - ja miałem Hyperpro kupione w Grandys Duo.Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Śro 10:16, 11 Sty 2012    Temat postu:

Tak wiem ale po raz n-ty zapomniałem , skleroza nie boli .

Dzięki

PS. Pochwal sie nowym nabytkiem , wrzuc fotki jak wygląda .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jscoolg
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 19:06, 30 Mar 2012    Temat postu:

I jak postępy ?
Tez mi to chodzi po głowie !
Na razie zastanawiam sie nad progresami - czy przy Twojej modyfikacji sprezyny zostają od DLa czy od DR ? Nie chce kupować progresów i mając w planach taka modyfikacje ?
PS
Testował ktos wspomniane w tym artykule Cartrige Emulator - o co chodzi co to jest ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 19:13, 30 Mar 2012    Temat postu:

Sprężyny są w lagach, a jak laga dłuższa o prawie 7cm to i sprężyna musi być dłuższa. Sprężyny do DR i tak muszę kupić bo amor kupiłem bez sprężyn, dolnych goleni i sprężyn. W zasadzie same lagi z korkami i tłumikami. Korki maja wentyle Smile
Nie mam czasu póki co nawet się do tego zabrać kombinuje jeszcze co włożyć do tyłu, bo bez ruszania tyłu nawet nie będę wymieniał przodu. Kasy też brakuje, a to wakacje a to naciski ze strony przyszłych teściów...
Spoko, jeszcze w tym roku go posadzę na tym zawiasie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jscoolg
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 19:34, 30 Mar 2012    Temat postu:

A z tylu nie wystarczy Ci zmienić kości na krótsze (podniesie zawieszenie)?
Kompletne amory w chorych cenach Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 11:30, 31 Mar 2012    Temat postu:

Wolałbym zyskać z 15-20mm więcej skoku, niż tylko podniesienie tyłu. Ale jak się nie uda niczego przeszczepić to skończy się na kościach Wink
Teoretycznie amor od TA by się nadał (lekkie modyfikacja dolnego mocowania) tylko sprężynę musiałbym dobrać organoleptycznie.
Wysilam resztki mózgownicy, mierzę, liczę....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 22:22, 12 Maj 2012    Temat postu:

Co mam....
Mam lagi z tłumikami od DR650, i kierownicę od niego. Kpl uszczelniaczy i ładne czarne skarpety neoprenowe, zamówione u znajomego co szyje pokrowce na gitary, bezrzepowe.
Czego nie mam:
Czasu i sprężyn...
Zostawiam na zimę, pomyślę jeszcze nad hamulcami, Młody coś wykombinował Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ferdek
A1



Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 17:38, 04 Lut 2014    Temat postu:

I co z tą modyfikancją, udało się? Zastanawiam się, żeby u siebie też to zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ferdek
A1



Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:51, 13 Lut 2014    Temat postu:

Skoro nikt nic nie wie, to ja powoli zabieram się za moją modyfikację. Zamierzam wrzucić zawias od DRZ400 SM do V-Stroma, jeśli ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat, wskazówki, to będę wdzięczny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andre_Squadron
A1



Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 17:15, 27 Paź 2014    Temat postu:

Czy komuś udało się dotrzeć do FlyingFinna i zdobyć jego notatki? Ja z niecierpliością czekam na jakąś odpowiedź od niego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin