VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia -> Stalowe obręcze w kołach do DLa 2012
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Stalowe obręcze w kołach do DLa 2012
PostWysłany: Nie 22:59, 17 Lut 2013
MarGo80
A2

 
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Tak sobie dumam, że fajnie by było pojechać na Dlu L2 gdzieś na wschód (gdzie ostatnio meteoryty niebo rozświetlają). Generealnie bardzie off-road.
I jak wszyscy dobrze wiemy, nie ma nic lepszego do takich wypraw jak klasyczne stalowe koła. Nowy dl ma alusy.
Czy ktoś wie, czy można dopasować koła na szprychach ze stalowymi obręczami do Dla 2012?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:20, 18 Lut 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Szprychowe koła oczywiście można sobie założyć:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pon 0:20, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:48, 18 Lut 2013
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





W tym 1000 to cała zawiecha z przodu jest jakaś bajerancka na upside down.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 1:22, 18 Lut 2013
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





No, przód WP48 przeszczepiony od rudzielca LC8 Smile

Nie wiem tylko czy jest sens wkładać do turystycznego motocykla koła enduro... Zawieszenie, waga i prześwit niezależnie od kół raczej nie pozwolą zaszaleć w terenie Wink

A z tymi stalowymi obręczami to bym się nie rozpędzał Razz WSK, simson, MZ, tam były stalowe obręcze Razz Większość motocykli enduro ma jednak w szprychowanych kołach aluminiowe Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:18, 18 Lut 2013
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





małe sprostowanie w motocyklach MZ stosowane były oryginalnie obręcze aluminiowe mówię o modelach ES, TS


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:52, 18 Lut 2013
gregdobrynin
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oxford, UK





No ciekawa opcja.
Tak sie tylko zastanawiam, ze jesli bedziesz juz jechal w tak ciezkim terenie (rozumiem z dosc znaczna predkoscia), ze obawiasz sie, ze alusy moga nie wytrzymac przy wjechaniu w jakas wieksza przeszkode, to ja bym raczej oczekiwal, ze predzej zawieszenie nie wytrzyma (w sensie malego skoku) i skonczysz z silnikiem w ulkadzie boxer, zamiast oryginalnego V... (nawet majac plyte silnikowa).
Z tego co zauwazylem przy jezdzie w terenie z duzym zaladowaniem, to problemem byl raczej niski przeswit i dobijanie zawieszenia niz same aluminiowe obrecze. Wydaje mi sie, ze przez male predkosci, spowodowane niskim przeswitem, ciezko by bylo rozwalic fele. Ale moze sie nie znam. Very Happy
Pozdrowienia, Greg

EDIT: Jak zwykle nie doczytalem do konca watku i juz bazgrnalem komentarz, ktory powiela spostrzezenia lasoocha. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gregdobrynin dnia Pon 16:53, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:03, 18 Lut 2013
MarGo80
A2

 
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A jak zapatrujecie się na wytrzymałość zawieszenia w v-stromach (tylko bez komerchy) w przypadku długoterminowej jazdy po drogach gruntowych. Nie mówię tu o dziurach 30 cm, ale nieustających drogach szutrowych i gruntowych


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:13, 18 Lut 2013
gregdobrynin
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oxford, UK





Zawieszenie przednie wymienilem pierwsze, na sprezyny Wilbers. Jak wyjmowalem oryginalne po jakis 40 000 km, to jedna sprezyna byla krotsza od drugiej. Po 60 000 km tylnY zawias tez juz sie powoli konczyl. Przy jezdzie w terenie i do tego jeszcze z bagazem, szybciej sie jakos zuzyl.
Generalnie na szutrach i lekkich wyboistych drogach, to DL650 spisywal sie bardzo dobrze. Oczywiscie na oponach typu kostka. Na kamienistym off-roadzie w Pirenejach czy w gorach w Albani, to juz byla typowa wolna pryepychanka, zeby tylko za mocno nie uderzyc spodem (co i tak sie nie udalo i caly czas musialem prostowac plyte, ktora przygniatala przewody olejowe - mialem zamontowana relokacje chlodnicy oleju TT). Ale koniec koncow, wolniej lub szybciej, V-strom wjechal (prawie) wszedzie, gdzie chcialem wjechac. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stalowe obręcze w kołach do DLa 2012
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin