Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stalowe obręcze w kołach do DLa 2012

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarGo80
A2



Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 21:59, 17 Lut 2013    Temat postu: Stalowe obręcze w kołach do DLa 2012

Tak sobie dumam, że fajnie by było pojechać na Dlu L2 gdzieś na wschód (gdzie ostatnio meteoryty niebo rozświetlają). Generealnie bardzie off-road.
I jak wszyscy dobrze wiemy, nie ma nic lepszego do takich wypraw jak klasyczne stalowe koła. Nowy dl ma alusy.
Czy ktoś wie, czy można dopasować koła na szprychach ze stalowymi obręczami do Dla 2012?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 23:20, 17 Lut 2013    Temat postu:

Szprychowe koła oczywiście można sobie założyć:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Nie 23:20, 17 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro
Motocyklista



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE

PostWysłany: Nie 23:48, 17 Lut 2013    Temat postu:

W tym 1000 to cała zawiecha z przodu jest jakaś bajerancka na upside down.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pon 0:22, 18 Lut 2013    Temat postu:

No, przód WP48 przeszczepiony od rudzielca LC8 Smile

Nie wiem tylko czy jest sens wkładać do turystycznego motocykla koła enduro... Zawieszenie, waga i prześwit niezależnie od kół raczej nie pozwolą zaszaleć w terenie Wink

A z tymi stalowymi obręczami to bym się nie rozpędzał Razz WSK, simson, MZ, tam były stalowe obręcze Razz Większość motocykli enduro ma jednak w szprychowanych kołach aluminiowe Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Woytec
Motocyklista



Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 15:18, 18 Lut 2013    Temat postu:

małe sprostowanie w motocyklach MZ stosowane były oryginalnie obręcze aluminiowe mówię o modelach ES, TS

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregdobrynin
Motocyklista



Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oxford, UK

PostWysłany: Pon 15:52, 18 Lut 2013    Temat postu:

No ciekawa opcja.
Tak sie tylko zastanawiam, ze jesli bedziesz juz jechal w tak ciezkim terenie (rozumiem z dosc znaczna predkoscia), ze obawiasz sie, ze alusy moga nie wytrzymac przy wjechaniu w jakas wieksza przeszkode, to ja bym raczej oczekiwal, ze predzej zawieszenie nie wytrzyma (w sensie malego skoku) i skonczysz z silnikiem w ulkadzie boxer, zamiast oryginalnego V... (nawet majac plyte silnikowa).
Z tego co zauwazylem przy jezdzie w terenie z duzym zaladowaniem, to problemem byl raczej niski przeswit i dobijanie zawieszenia niz same aluminiowe obrecze. Wydaje mi sie, ze przez male predkosci, spowodowane niskim przeswitem, ciezko by bylo rozwalic fele. Ale moze sie nie znam. Very Happy
Pozdrowienia, Greg

EDIT: Jak zwykle nie doczytalem do konca watku i juz bazgrnalem komentarz, ktory powiela spostrzezenia lasoocha. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gregdobrynin dnia Pon 15:53, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarGo80
A2



Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:03, 18 Lut 2013    Temat postu:

A jak zapatrujecie się na wytrzymałość zawieszenia w v-stromach (tylko bez komerchy) w przypadku długoterminowej jazdy po drogach gruntowych. Nie mówię tu o dziurach 30 cm, ale nieustających drogach szutrowych i gruntowych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregdobrynin
Motocyklista



Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oxford, UK

PostWysłany: Pon 17:13, 18 Lut 2013    Temat postu:

Zawieszenie przednie wymienilem pierwsze, na sprezyny Wilbers. Jak wyjmowalem oryginalne po jakis 40 000 km, to jedna sprezyna byla krotsza od drugiej. Po 60 000 km tylnY zawias tez juz sie powoli konczyl. Przy jezdzie w terenie i do tego jeszcze z bagazem, szybciej sie jakos zuzyl.
Generalnie na szutrach i lekkich wyboistych drogach, to DL650 spisywal sie bardzo dobrze. Oczywiscie na oponach typu kostka. Na kamienistym off-roadzie w Pirenejach czy w gorach w Albani, to juz byla typowa wolna pryepychanka, zeby tylko za mocno nie uderzyc spodem (co i tak sie nie udalo i caly czas musialem prostowac plyte, ktora przygniatala przewody olejowe - mialem zamontowana relokacje chlodnicy oleju TT). Ale koniec koncow, wolniej lub szybciej, V-strom wjechal (prawie) wszedzie, gdzie chcialem wjechac. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin