Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dławienie się Dl 650 + reset błędów komputera

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Berni
A1



Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 14:00, 30 Kwi 2018    Temat postu: Dławienie się Dl 650 + reset błędów komputera

Suzuki dl 650 2006 rok
Z problemem borykam się od zeszłego roku, objaw był taki że przy dużym obciążeniu silnika ( wysoki bieg duża prędkość ) motocykl zaczynał się dławić i później nie chciał już przestać. Jak jechałem do prędkości ok 120 km/h wszystko było ok.
Oddałem do serwisu. Okazało się że w baku było zardzewiałe bagno. Chłopaki wyczyścili bak, przewód paliwowy, wtryskiwacze, wyregulowali przepustnice a na końcu doszli że pompa paliwa ledwo zipała także wstawili zamiennik.
DL praktycznie przestał dławić się przy ostrym pałowaniu, sporadycznie zdarzy się krótka odcinka i jedzie dalej, natomiast jedzie mi teraz nierówno przy jednolitym trzymaniu manetki ( uczucie jakby moto się bujał bądź jechał po nierównej drodze), potrafi też mocniej się zdławić po redukcji biegów i ponownym odkręceniu manetki. Czuć też od niego paliwem. Jako że mechanik nie miał teraz dla mnie dużo czasu zdążył jedynie podpiąć sprzęt do komputera, który wskazał że sonda lambda przy niskich obrotach ( tak do 2,5 -3 k ) nie działa w ogóle, później słabo a przy ok 6 k jest ok. Niestety tu się moja wiedza kończy ale wyniki " V " różniły się w zależności od obrotów bardziej lub mniej na dwóch ( czymśtam gdzie to się mierzy ).
Pytanko do Was, czy sonda może powodować takiego rodzaju problemy, czy jak już ją wymienię to prawdopodobnie popsute jest coś innego ?

Z innej beczki po podłączeniu komputera wyskoczyły nam błędy w pozycji past. Wiele z nich jest pewnie nieaktualnych i chciałbym je zresetować żeby pokazywał tylko te aktualne. Nie udało mi się znaleźć jak to zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 531
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Pon 21:35, 30 Kwi 2018    Temat postu:

odepnij aku na noc - powinny się skasować.

Co do sondy - jeśli w jakimś zakresie działa poprawnie, to raczej jest sprawna a problem jest w dawkowaniu paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rodzer90
A1



Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Pon 19:37, 28 Maj 2018    Temat postu:

Czy doszedłeś końca z szarpaniem motocykla ( chodzi mi o to bujanie przy jednostajnym trzymaniu manetki ) ? Bo mam to samo u siebie i drąże temat , bo argumenty ze ten typ tak ma do mnie nie przemawiają i jest to dla mnie totalną bzdurą .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 20:17, 28 Maj 2018    Temat postu:

Rodzer90 napisał:
Czy doszedłeś końca z szarpaniem motocykla ( chodzi mi o to bujanie przy jednostajnym trzymaniu manetki ) ? Bo mam to samo u siebie i drąże temat , bo argumenty ze ten typ tak ma do mnie nie przemawiają i jest to dla mnie totalną bzdurą .

Śmierdzi mi to nie równomiernym/skokowym podawaniem mieszanki poaliwowej!
Tzn albo:
a) przepustnica
b) sonda lambda
c) wtryski
Nic innego mi nie przychodzi do głowy, zwłaszcza Berni, że twierdzisz, iż masz wyczyszczony cały układ paliwowy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAREK WASNIEWSKI
A1



Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDYNIA

PostWysłany: Wto 4:42, 29 Maj 2018    Temat postu:

To jest pompa paliwa coś z nią jest nie tak ...zawór trzymający ciśnienie w przewodach paliwowych może uszkodzony ...cześć w pompie nr 1...sprawdź to ...zmierz ciśnienie paliwa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 531
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Wto 10:12, 29 Maj 2018    Temat postu:

czujnik położenia przepustnic(y) też może dawać podobne objawy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin