Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaśnie na wolnych po szybszej jeździe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tatoo
A



Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Śro 22:11, 06 Kwi 2016    Temat postu: Gaśnie na wolnych po szybszej jeździe

Jak w temacie, moto jeździ bez zarzutu ale po nawet 10 minutach jazdy z prędkością ok 140km/h przy np zjechaniu na parking gaśnie na wolnych i dopiero po lekkim ostygnięciu pali normalnie - czyżby czas na nowe świece?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 574
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Czw 0:23, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Taka usterka to możliwy objaw kilku usterek .
1. Świece tak ,ale niekoniecznie
2. Kiepskie paliwo lub zawalony filtr paliwa
3. Niewłaściwe luzy zaworowe
4. rozjechane synchro przepustnic
5.nieszczelności na wężykach przy airbox
6. zawalony filtr powietrza
7. zawalone zaworki pair

To chyba wszystko z logicznych możliwych przyczyn chociaż pewnie jeszcze jakieś pierdoły mogą mieć wpływ ,ale może jeszcze ktoś się wypowie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KANGUR dnia Czw 0:24, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 574
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Czw 0:23, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Taka usterka to możliwy objaw kilku usterek .
1. Świece tak ,ale niekoniecznie
2. Kiepskie paliwo lub zawalony filtr paliwa
3. Niewłaściwe luzy zaworowe
4. rozjechane synchro przepustnic
5.nieszczelności na wężykach przy airbox
6. zawalony filtr powietrza
7. zawalone zaworki pair

To chyba wszystko z logicznych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 574
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Czw 0:23, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Taka usterka to możliwy objaw kilku usterek .
1. Świece tak ,ale niekoniecznie
2. Kiepskie paliwo lub zawalony filtr paliwa
3. Niewłaściwe luzy zaworowe
4. rozjechane synchro przepustnic
5.nieszczelności na wężykach przy airbox
6. zawalony filtr powietrza
7. zawalone zaworki pair

To chyba wszystko z logicznych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 574
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Czw 0:23, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Taka usterka to możliwy objaw kilku usterek .
1. Świece tak ,ale niekoniecznie
2. Kiepskie paliwo lub zawalony filtr paliwa
3. Niewłaściwe luzy zaworowe
4. rozjechane synchro przepustnic
5.nieszczelności na wężykach przy airbox
6. zawalony filtr powietrza
7. zawalone zaworki pair

To chyba wszystko z logicznych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mast
Motonita



Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn

PostWysłany: Czw 8:22, 07 Kwi 2016    Temat postu:

KANGUR ale się rozpędziłeś. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Czw 8:35, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Mi kiedyś też potrafił się zdławić przy nawet zwykłej przegazówce. Synchronizacja przepustnic pomogła.
A właściwie jak dawno robiłes te wszystkie rzeczy o których pisali koledzy wyżej (kilometry) ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Czw 8:36, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 574
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Czw 13:10, 07 Kwi 2016    Temat postu:

mast napisał:
KANGUR ale się rozpędziłeś. Very Happy


Coś się musiało zawiesić na stronie Smile . Poproszę adminów o scalenie tego do jednej wypowiedzi .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tatoo
A



Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią 15:31, 08 Kwi 2016    Temat postu:

Suszny napisał:
Mi kiedyś też potrafił się zdławić przy nawet zwykłej przegazówce. Synchronizacja przepustnic pomogła.
A właściwie jak dawno robiłes te wszystkie rzeczy o których pisali koledzy wyżej (kilometry) ?

W sumie to ze 3 tys. robiłem taki całościowy przegląd w serwisie i niewiele wyszło lekkie luzy zaworowe, synchronizacja w porządku. Chyba trzeba będzie powtórzyć. Rolling Eyes
apropos kiepskiego paliwa słyszałem opinie, że paliwo 98 często bywa że tak powiem "zleżane" i gorszej jakości od 95 i że nie warto 98 tankować-co wy na to? Ja tankuje 98 na Orlen przeważnie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tatoo dnia Pią 15:38, 08 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pią 17:03, 08 Kwi 2016    Temat postu:

I jakoś lepiej jedzie na 98? Mniej pali? Ja też próbowałem jeździć na tym "lepszym" paliwie. Nie zauważyłem żadnej różnicy, oprócz większego rachunku...
Zawory i synchro - ok. A reszta? Filtr powietrza, świece, PAIR, też?
Czy takie rzeczy potrafisz sam sobie zrobić czy równiez jedziesz z tym do serwisu? Jeśli naprawiasz tylko w serwisie to myślę, że temat nie bardzo ma sens. My tu będziemy proponować, zgadywać, a i tak motocykl pójdzie na serwis. Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Pią 17:09, 08 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tatoo
A



Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią 17:10, 08 Kwi 2016    Temat postu:

No właśnie, coś w tym chyba jest. W sumie to 95 jeszcze nie tankowałem czas spróbować. Pogrzebać przy moto potrafię, dawniej się rozbierało na części pierwsze przed kolejnym sezonem, a serwis owszem głównie z braku czasu. Chodziło mi o naświetlenie przyczyn. Dzięki za rady

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tatoo dnia Pią 17:21, 08 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nduro
A1



Dołączył: 16 Gru 2019
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polkowice

PostWysłany: Pon 9:17, 26 Wrz 2022    Temat postu:

Odświeżę by nie zakładać nowego tematu, mam takie same objawy, mogę jeździć po mieście czy bocznymi drogami godzinami i nic. Wyskocze na jakąś ekspresówke 130/140kmh 10min ciągłej stałej jazdy i jak zjeżdżam hamulec,sprzęgło gaśnie, próbuję podtrzymać obroty przygazówkami, dusi sie, zdechnie. Po odpaleniu wszystko w normie, co może być? Serwis robiony 5tys km temu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 574
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Pon 9:44, 26 Wrz 2022    Temat postu:

Napisałem wszystko trochę wyżej . Zerknij i zastosuj a będzie git Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nduro
A1



Dołączył: 16 Gru 2019
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polkowice

PostWysłany: Pon 15:27, 26 Wrz 2022    Temat postu:

Będzie czas to sprawdzę punkty 4,5,7, reszta jest bankowo ok. Tylko skąd ten czas wziąć. Sam to robiłem rok temu wszystko, teraz chyba oddam komuś do roboty. Chyba że bym miał w jakiś cudowny sposób kilka dni wolnego to rozbieram go na duży serwis

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nduro
A1



Dołączył: 16 Gru 2019
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polkowice

PostWysłany: Czw 20:58, 07 Wrz 2023    Temat postu:

Zapomniałem odpowiedzieć,może ktoś będzie miał podobny problem,synchro było ok.profilaktycznie wymieniłem świece, PAIR było zawalone gnojem. Motocykl śmiga jak nówka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin