Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem ze sprzęgłem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StavroS
A2



Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Góra Kalwaria vs Ciechanów

PostWysłany: Wto 6:08, 02 Wrz 2008    Temat postu: Problem ze sprzęgłem

Witam wszystkich.
Mam problem z przeniesieniem napędu. Nie spotkałem się wcześniej z taką przypadłością.
Podczas jazdy w koreczkach zaczyna mi się ślizgać sprzęgło (na każdym biegu). Mad Początkowo objawia się to brakiem mocy przy 4 tysiącach obrotów. Odwijam manetkę i czuję jakbym jechał na pół sprzęgle. Po kilkudziesięciu minutach jazdy przy częstych redukcjach biegów dochodzi to tego,że nie mogę ruszyć z jedynki (efekt jak na wciśniętym sprzęgle) W takich sytuacjach jedynie ratuje mnie wypięcie klem z akumulatora i restart kompa pokładowego. Początkowo sądziłem, że sprzęgło w ogóle nie działa (mechanicznie) ale na postoju odkręciłem kurek oleju i wszytko gra. Teraz nie wiem co tak naprawdę się wywaliło: czy komputer wariuje czy moduł sprzęgła jest do wymiany. Crying or Very sad
[color=red]Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thekamil
A



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 19:37, 02 Wrz 2008    Temat postu:

jaki DL? ktory rok? jaki przebieg?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MJ
A2



Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Wto 19:54, 02 Wrz 2008    Temat postu:

Zacznij od odpowietrzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Śro 22:03, 03 Wrz 2008    Temat postu:

u mnie przy nagrzaniu silnika w korkach też się tak działo, na razie na pierwszy ogień poszły tarczki z przekładkami, chociaż stare ciągle mieściły się w granicy normy, chociaż to była dolna granica grubości tarcz sprzęgła.
Ważną rzeczą jest, jaki olej lejesz do silnika. Wgłębiając się w problem, doczytałem się, że dla mojego motorka, a jest nim DL 1000 rocznik 2004, jest zalecany olej 10w40. A z tego co pamiętam to nalałem 5W40, tak więc różnice w działaniu sprzęgła mogą występować. A właśnie mi się wydaje, że tu może być "pies pogrzebany", a niekoniecznie w samym sprzęgle (mam na myśli tarczki), bo przecierz lepkość oleju i to jak się zachowuje w wysokich temperaturach, jest niezwykle istotna dla działania mokrego sprzęgła.

pzdr 4 all


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StavroS
A2



Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Góra Kalwaria vs Ciechanów

PostWysłany: Czw 21:18, 04 Wrz 2008    Temat postu:

DL 1000 2002 rok, przebieg 21500 km.
Po kupnie motocykla zrobiłem generalny przegląd z wymianą wszelkich płynów (taki jak robi się przy 24k), a do silnika wlałem 10w40 full syntetyk. Po odpowietrzaniu jest bez zmian. Powiem szczerze, że jest to bardzo frustrujące zjawisko. Wczoraj zrobiłem nim 300 km w tym 40 po warszawce (w godzinach szczytu) i wszystko grało na maxa. Cholernie marudna jest ta moja SUZI!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 21:37, 05 Wrz 2008    Temat postu:

StavroS napisał:
DL 1000 2002 rok, przebieg 21500 km.


dlaczego w Polsce nikt nie sprzedaje/kupuje motocykla który ma więcej niż 20-30 kilka tys. km niezależnie od rocznika? Smile

a wracając do tematu sprawdź dokładnie na śrubach i uszczelce dookoła pokrywy sprzegła czy nie była już zdejmowana - jeżeli była to być może ktoś wymieniał sprzęgło i pomylił tarcze - to mogłoby dawać taki efekt - nie wiem czy tak jest u Ciebie ale Twoje moto działa dziwnie więc warto sprawdzić nawet najdziwniejsze teorie Smile

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Sob 10:18, 06 Wrz 2008    Temat postu:

DLuk napisał:


dlaczego w Polsce nikt nie sprzedaje/kupuje motocykla który ma więcej niż 20-30 kilka tys. km niezależnie od rocznika? Smile



jakto nie kupuje Question Exclamation Question
mój ma 50tys km Very Happy

pzdr 4 all


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StavroS
A2



Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Góra Kalwaria vs Ciechanów

PostWysłany: Śro 3:25, 10 Wrz 2008    Temat postu:

Niestety (a może stety) do silnika nikt się nie dobierał. Już nie wiem jak się uporać z tym problemem. Chyba rozbiję świnkę skarbonkę i zajrzę do serwisu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StavroS
A2



Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Góra Kalwaria vs Ciechanów

PostWysłany: Wto 16:07, 14 Kwi 2009    Temat postu:

Witam wszystkich ponownie.
Dawno nie zaglądałem na forum. Jakiś czas temu uporałem się z problemem z tematu i chciałem się podzielić doświadczeniem. A konkretnie problem z moim sprzęgłem spowodowany był opieraniem się dźwigni sprzęgła na handbarze. Po wymianie kierownicy i zamontowaniu handbara źle wyregulowałem skok dźwigni i sprzęgiełko mi wariowało. Ale teraz jest cacówka.

Pozdr all!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Wto 22:06, 14 Kwi 2009    Temat postu:

o fuck, ale drobnica, a my tu chcieliśmy już pół silnika niemal naprawiać, hehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin