Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

spadające obroty i gaśnięcie - rozwiązanie, może pomoże..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobRoj
A



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k/Warszawy

PostWysłany: Nie 17:30, 13 Kwi 2014    Temat postu: spadające obroty i gaśnięcie - rozwiązanie, może pomoże..

chciałem podzielić się z wami moimi problemami z motocyklem, które to objawy były juz wielokrotnie na forum opisywane, ale nie do końca rozwiązywane.

otóż jak co roku pod koniec zimy zakasałem rękawy i zacząłem przygotowywac sprzęt na rozpoczęcie nownego sezonu.
Wymieniłem wszystkie płyny, świece, opony, napęd....i przy okazji dodałem kilka gadzetów m.in tempomat, klamki wm-tech'a itd.

jak tylko nadszedł pierwszy cieplejszy weekend - wskakuję na moto i siup w trasę. I co...pojawił się problem. Po rozgrzaniu przy dojeżdzaniu i zatrzymywaniu np. na światłach obroty spadały to 800-700 i silnik najczęściej gasł. Po uruchomieniu wszytko wracało do normy - obroty od razu wskakiwały na 1300 i motong jechał normalnie....i tak w kółko..

pierwsze co zrobiłem to tel do serwisu, gdzie doradzili zrobienie synchro i sprawdzenie zaworów (przejechane ok 27k, a nigdy wczesniej nie robione)
NO i faktycznie synchro juz trzeba było zrobić i o dziwo pomogło.
...ale na krótko, bo kolejnego dnia znów zgasło przy dojeżdzaniu do świateł.

następne podejrzenia padły na czujniki TPS. Tak więc zgarnąłem motocykl sąsiada do garażu, podmieniłem czujniki.....i problem znikł. Smile
...ale na krótko, bo kolejnego dnia znów zgasł przy dojeżdzaniu do świateł

potem odłączyłem, przeczyściłem silniczek wolnych obrotów....sytuacja powtórzyła się jak wyżej.

Ręce juz padły, nadzieja stracona....konsultacja z mechanikami z serwisu ASO (patałachy sowją drogą straszne) a oni sugerują wymianę ECU, wymianę przepustnic i najlepiej jeszcze pompy paliwa. .....pewnie najlepiej to cały motocykl wymienić Smile

Jakiś tydzień temu trafiłem gdzies na zagranicznym forum info o czujniku sprzęgła, że na wszelki wypadek można sprawdzić. I to był strzał w 10!

Otóż jak wymieniałem klamki - na te regulowane WM-tech, dedykowane do DL'a - to okazało się, że nie wciskają przełącznika-czujnika sprzęgła.
No w mordę, w życiu bym na to wczesniej nie wpadł. Zamieniełem klamkę na starą, oryginalną - i jak ręką odjął. Moto pracuje jak nowe i problem już nie pojawił się ani razu, a oborty przy zatrzymywaniu nie spadają ani ciut ciut.

Tak więc - dla tych, którzy borykaj.a się z problemem gasniecia motocykla (od czasu do czasu, po rozgrzaniu) przy zatrzymywaniu, i gdy wszelkie inne sposoby usunięcia usterki nie pomogły - SPRAWDŹCIE CZUJNIK SPRZĘGŁA, który znajduje się przy klamce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Nie 17:50, 13 Kwi 2014    Temat postu:

Ciekawy temat. Jeżeli winna była ta klamka, która nie włączała czujnika sprzęgła to:
- czemu gasło tylko po rozgrzaniu silnika? Przecież klamka wcale " nie włączała" czujnika, więc...
- w jaki sposób w ogóle udało Ci się uruchomić motocykl? Procedura startowa jest przecież taka, że musi mieć wciśniętą klamkę sprzęgła, która właśnie włącza czujnik, inaczej rozrusznik nie zakręci...
Nie chcę być złym prorokiem, ale to musi być coś innego i pewnie wróci... Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobRoj
A



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k/Warszawy

PostWysłany: Nie 17:56, 13 Kwi 2014    Temat postu:

najwidoczniej wciśniety czujnik przekazuje info do ECU np. o poprawnym działaniu silniczka krokowego wolnych obrotów ???

z odpalaniem moto nie było żadnego problemu. Mogłem nawet zapalic moto mają wrzucony bieg bez wcisnietej klamki
(dodam, że klamka trochę odchylała wystający guzik przełącznika...może miało to jakis skutek)

od momentu wymiany klamki na nową.....zero, zero problemu, a juz trochę kilometrów nawinąłem i spejalnie jeżdzać w różny sposób, agresywnie, emerycko itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karku
A1



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 14:09, 01 Maj 2014    Temat postu:

Na mój gust MaG ma rację.
Jak mi się wypiął czujnik od klamki sprzęgła (podczas montowania uchwytu pod nawi) to nawet rozrusznikiem nie zakręcił.

Rok temu miałem zbliżony problem do skakania obrotów i nierównym wchodzeniu na obroty, a nawet przygasaniu przy dodawaniu gazu. Moto jechało strasznie nieliniowo. Winny okazał się czujnik położenia przepustnicy. Podobno je się reguluje omowo (albo jakoś tak, nie znam się, więc niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę). Może to kwestia właśnie tej regulacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johny
A



Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radzymin

PostWysłany: Czw 14:14, 01 Maj 2014    Temat postu:

Jeżeli możesz odpalić moto na biegu, bez wciśniętej klamki sprzęgła to tym bardziej coś nie tak. Mam u siebie klamki Womet-techa i nie ma żadnych problemów z czujnikiem sprzęgła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobRoj
A



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k/Warszawy

PostWysłany: Czw 14:24, 01 Maj 2014    Temat postu:

fakty jednak sa takie ze powrocie do oryginalnej klamki wszystko jest ok
Przejechane juz ok 2000km. Gdybyto bylo cos innego sadze ze daloby jyzo sobie znac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
masi69
Motonita



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna

PostWysłany: Pią 8:54, 02 Maj 2014    Temat postu:

Ja mam u siebie też klamki womet. Brak problemów takich jak Twoje. Raz tylko jak mi zgasł, to potem nie chciał zapalić. Brak styku. Po docisnięciu złącza uruchomił się normalnie i to się więcej nie powtórzyło.
Swoją drogą to dziwne zachowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobRoj
A



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k/Warszawy

PostWysłany: Pią 8:57, 02 Maj 2014    Temat postu:

może dostałem klamki, które nie do końca są do Vstrom'a ?
Możesz zajrzeć u siebie, czy przycisk czujnika sprzęgła jest przez klamkę wciskany?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
masi69
Motonita



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna

PostWysłany: Pią 9:06, 02 Maj 2014    Temat postu:

RobRoj napisał:
może dostałem klamki, które nie do końca są do Vstrom'a ?
Możesz zajrzeć u siebie, czy przycisk czujnika sprzęgła jest przez klamkę wciskany?

Jak byłoby inaczej, to też by mi zapalił na wrzuconym biegu bez wciśnięcia sprzęgła, a tak się na pewno nie dzieje.
Jak wrócę po weekendzie to dokładnie zobaczę co tam się dzieje, teraz jestem bez moto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 20:53, 03 Maj 2014    Temat postu:

RobRoj sorki ale szukaj przyczyny dalej.
Czujnik od klamki sprzęgła nie wywoła żadnych z objawów, które opisywałeś.

Z jakiś względów usterka nie wystepuje ale na pewno jej nie usunołeś całkowicie.

Czujnik na klamce sprzęgła służy tylko do odpalania motocykla.
Jeżeli klamka nie jest wciśnięta to rozrusznik nie zadziała.

Jak nie wierzysz to odpal motocykl i odłącz kostkę od tego czujnika. Wszystko będzie działać dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
masi69
Motonita



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna

PostWysłany: Nie 18:07, 04 Maj 2014    Temat postu:

Z klamka womet-tech mam problem (albo nie😉). Dzisiaj w narodowym parku biebrzańskim zapuściłem się w leśne i piaskowe drogi. Przy drugiej glebie na piasku nie chciał mi zapalić. Klamka sprzęgła wskoczyła na 1. Przy tej pozycji nie włącza czujnika sprzęgła. Po przełączeniu na inna pozycje odpala. Jakby nie patrzeć działa zawsze binarnie, albo uruchamia, albo nie . Nie ma stanów "pośrednich".Czyli u mnie na 1 nie włącza czujnika i nie uruchamia, na innych pozycjach , jak wcisnę klamkę sprzęgła,uruchamia. Jak pisali wcześniej, musisz chyba jeszcze dalej badać temat.
ps:
ja mam też inny nie wyjaśniony przypadek, w miarę nowy łańcuch i padające xringi ale tylko z jednej strony. I żadnej logiki tu nie widać. Ale sprawa mnie dalej frapuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toudi
A1



Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:31, 18 Lis 2014    Temat postu:

Odświeżę trochę temat ponieważ moje objawy są bardzo podobne. Moto świeżo kupione więc może się stać wszystko. Mianowicie od czasu do czasu na dojazdach do świateł, na postoju na nich i podczas ruszania mam wrażenie jakby jeden cylinder nie pracował. Obroty na postoju spadają z 1200 do poniżej 900 i silnik gaśnie. Moto odpala bez problemu niezależnie czy jest ciepłe czy zimne. W pewnym momencie sam jakby zaskakiwał i pracuje normalnie. Podczas samej jazdy nie zanotowałem problemów. Moto to DL 650 K7, 51 tys km. Wieczorem wymienię świece + zajrzę do filtra powietrza, może ktoś miał jakiś podobny przypadek?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radek_Pastuszka
Motocyklista



Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WOŁOMIN

PostWysłany: Wto 16:04, 18 Lis 2014    Temat postu:

masi69 napisał:

ja mam też inny nie wyjaśniony przypadek, w miarę nowy łańcuch i padające xringi ale tylko z jednej strony.


No i co? Coś się wyjaśniło?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bubus1940
A1



Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 7:55, 21 Lis 2014    Temat postu:

W moim KLV 1000 miałem podobne objawy. Podczas wycieczki do Budapesztu w Krakowie przy dojeździe do świateł motocykl nagle gasł. Gdy go odpaliłem chodził poprawnie. Przy dojeździe do następnych świateł znowu gasł. Na granicy zatankowałem moto do pełna i objawy zniknęły i do tej pory się nie pojawiły. W moim przypadku przyczyna tkwiła w złym paliwie. Dlatego zanim zaczniesz cokolwiek grzebać to wyjeździj paliwo do końca i nalej na innej stacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemko81
Motocyklista



Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Reda

PostWysłany: Pią 6:57, 24 Kwi 2015    Temat postu:

Witam!
Chciałem odświerzyć temat gdyż u mnie też się pojawił problem ze spadkiem obrotów. po dojechaniu do świateł obroty spadają i pewnie by zgasł gdybym nie przygazował. Tylko mam na to taką teorię że zauważyłem że się to dzieje gdy silnik nie jest jeszcze dogrzany miedzy pojawieniem się 3 a 2 kreseczki. Przykładowo zapali się już 3 a potem jeszcze raz zgasnie i wtedy jakby spadały mu obroty. Może ma to zwiazek z jakimś czujnikiem temp że np za szybko wyłącza ssanie i mu obroty spadają bo jak już osiagnie wymagana temp to nie zauważyłem spadku obrotów. Co Wy na taką teorię.?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skała
A1



Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieliszew

PostWysłany: Pon 18:11, 11 Maj 2015    Temat postu:

Witam, mój DL 650 K7 miał podobne objawy. Czasem obroty silnika spadały poniżej 900 i silnik gasł, po odpaleniu problem znikał. Czasem też gasł po wysprzęgleniu albo dla odmiany brakowało nagle mocy przy 4000-5000 obrotów. Oczywiście na pierwszy rzut poszło paliwo, świece, filtr powietrza, a nawet filtr paliwa (ta mała saszetka w pompie paliwa, której wg serwisu się nie wymienia). Było także synchro przepustnic oraz zaślepienie zaworków pair (ale to już inna bajka). Trzy wizyty w serwisie i nic, "chodzi jak burza" słyszałem. Poobserwowałem, objawy nasilały się na zimnym i na bardzo rozgrzanym silniku (np. w korkach w mieście). Poczytałem i postanowiłem wyregulować skład mieszanki. Lekkie przestawienie czujnika położenia przepustnicy (TPS) trochę pomogło (ustawiłem podawanie bogatszej mieszanki przy ok. 1300 obrotów), nie mniej objawy nie ustąpiły. Po 2 latach postanowiłem wyskrobać 400pln na czujnik położenia przepustnicy (wg serwisu TPS nie ulega awarii i nie ma sensu wymieniać na nowy). Wymienione, ustawione i śmiga lepiej niż kiedykolwiek mógłbym chcieć. U mnie TPS był winowajcą, ale czy u Was to samo??To już pozostawiam Waszej ocenie.
Pozdrawiam,
Jacek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Pon 19:58, 11 Maj 2015    Temat postu:

Ja jak kupiłem Moto to też miałem takie problemu. Regulacja TPS pomogła, choć robiłem to akurat rutynowo zaraz po zakupie. Potwierdzam tak czy inaczej że warto to zrobić moto dużo płynniej chodzi. Oczywiście po drodze zrobiłem całą ścieżkę regulacji tych wszystkich elektronicznych cudów przy silniku:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pon 21:54, 11 Maj 2015    Temat postu:

Jak się reguluje TPS?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Wto 3:27, 12 Maj 2015    Temat postu:

Serwisówka 4-16;) U mnie dodatkowo były śruby do regulacji do wymiany, bo stare już przegniły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
griba
A



Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 11:14, 12 Maj 2015    Temat postu: TPS

Suszny napisał:
Jak się reguluje TPS?


Książkę serwisową (na razie) przeglądałem pobieżnie, więc mogę się mylić. Wink

To jest chyba tak, że w trybie serwisowym zmieniamy jego położenie (po poluzowaniu śrub), żeby "kreseczka" na wyświetlaczu była "po środku" C00.

- C00

Wtedy TPS będzie prawidłowo "czytał" położenie przepustnicy (ustawianie to nic innego jak pokazanie czujnikowi TPS kiedy przepustnica jest w położeniu zamkniętym).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 11:23, 12 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jargus2
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Wto 13:04, 12 Maj 2015    Temat postu:

Dokładnie tak jak wyżej -chodzi o TPS

Mało kto wspomina o filtrze paliwa (nie siateczka)który znajduje się w zespole pompy paliwa, czarna nie rozbieralna obudowa w której mieści się papierowy filtr paliwa.
cena tego filtra jest kosmiczna (ok 800 zł)
Miałem przyjemność rozcięcia go na połowę ,zasyfiony był mocno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
griba
A



Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 17:00, 12 Maj 2015    Temat postu: Filtr paliwa

jargus2 napisał:

Miałem przyjemność rozcięcia go na połowę ,zasyfiony był mocno


A jak sobie poradziłeś z jego wymianą - co pasuje w zamian?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skała
A1



Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieliszew

PostWysłany: Wto 17:18, 12 Maj 2015    Temat postu: TPS

Potwierdzam, regulacja TPSa jak napisał kolega Griba. Naprawdę prosta sprawa, 15 minut i po problemie, a różnica spora.
Jeżeli chodzi o ten nierozbieralny filtr paliwa, to też miałem ochotę go wymienić (zwłaszcza, że w tym siateczkowym było sporo syfu), ale cena mnie skutecznie zniechęciła. Jargus 2 - kupiłeś nowy czy wykombinowałeś jakiś zamiennik?

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jargus2
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Śro 8:54, 13 Maj 2015    Temat postu:

Filtr wymieniłem na używany od SV650
zamienniki nie występują
na upartego można by było dopasować jakiś filtr przepływowy w metalowej obudowie.
Jak na razie wszystko jest ok,Motor niedawno zaliczył pozytywnie trasę do Albanii

W moim przypadku to sprawcą niedomagań silnika była pompa paliwa
a filtr tak przy okazji wymieniłem,(bo był w zestawie z pompą od sv)

Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szejker
A1



Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 7:24, 14 Cze 2015    Temat postu:

Ten temat może być zbawieniem, bo na rozgrzanym moto prawie się jeździć nie da, na każdych światłach odpalam od nowa.

Sprawdziłem w dealer mode - kreska jest na dole.

Żeby dobrać się do TPSa trzeba unieść bak? A wcześniej rozebrać boczki?
Chodzi o model K7.

Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Nie 9:04, 14 Cze 2015    Temat postu:

Jak masz jakieś małe chińskie rączki to może się dostaniesz bez podnoszenia baku Very Happy Tu masz wszystko opisane : [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz
A2



Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 14:35, 24 Maj 2016    Temat postu:

Trochę odkopuje temat, ale potwierdzam to co pisał RobRoj.

Ostatnio zamontowałem akcesoryjne klamki i jak się okazało ta od sprzęgła była zła - tj. nie posiadała elementu który "wciska" czujnik sprzęgła, zupełnie go nie było, więc "przycisk" czujnika sprzęgła nie był wciskany.
Rezultat? Motocykl odpalał, zarówno z jak i bez wciśniętej klamki sprzęgła. Niestety ale przy hamowaniu, dojeżdżaniu do świateł, obroty spadały poniżej 1000-800 i często silnik gasł.

Po założeniu oryginalnej klamki sprzęgła, motocykl odpala tylko gdy jest ona wciśnięta i pozostałe objawy zniknęły Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz dnia Wto 14:35, 24 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin