Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wskaźnik poziomu paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bajbus
A1



Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Konstancin-Jeziorna

PostWysłany: Śro 9:35, 30 Maj 2012    Temat postu: Wskaźnik poziomu paliwa

Motocykl mam od miesiąca (DL1000 K5) i do niedawna tankowałem się zwykle za 50 pln, więc poziom paliwa nie był za wysoki. Wczoraj zatankowałem pierwszy raz pod korek i na liczniku dalej pokazuje mi 3 kreski... Niby to pierdoła i na pracę silnika nie wpływa ale trochę irytuje. Nie wiem jak się do tego zabrać i od której strony to ugryźć. Wyświetlacz jest zepsuty, czy pływak może szwankuje? Dłubał ktoś już przy pływaku? Pewnie najlepiej jak wyjeżdżę paliwo do zera i muszę zdjąć zbiornik do ogarnięcia tego pływaka, dobrze kombinuje ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bajbus dnia Śro 9:36, 30 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Śro 10:20, 30 Maj 2012    Temat postu:

Czasem po glebie zgina się ramię pływaka ,albo jak długo stoi z małą ilością paliwa przycina się pływak w baku. Normalnie eksploatuj maszynę, jak od trzęsienia po dziurach mu nie przejdzie, to wtedy trzeba będzie zajrzeć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 11:26, 30 Maj 2012    Temat postu:

A sprawdzałeś czy motocykl nie jest po glebie? Często ludzie wymieniają plastiki zewnętrzne a bak pod spodem pozostaje wgnieciony. Aczkolwiek 3 kreski po zatankowaniu do pełna to musiałby raczej być wgnieciony z obu stron by się tak pojemność zmniejszyła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maras wroclaw
A2



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 12:04, 30 Maj 2012    Temat postu:

Jak już tak kombinujemy, to z tego co widzę sprzęta masz od niedawna, wiec i tankowań mało i może w tym jednym wypadku wcisnąłeś pistolet, zrobiła się szczelność na wlewie, pistolet odibł co mogło wskazywać na full (trzy kreski hmm, trochę mało Confused ). A tak w ogóle to nie jest łatwo zatankować na wszystkie cegiełki no chyba ze na centralce Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bajbus
A1



Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Konstancin-Jeziorna

PostWysłany: Śro 12:29, 30 Maj 2012    Temat postu:

Nie róbcie ze mnie idioty Razz Full to znaczy, że dosłownie pod korek zalane. Były 2 kreski i weszło jeszcze prawie 15 l o ile dobrze pamiętam.

j23j23j23 może i masz rację. może dawno nie był zalewany do pełna i pływak się przyciął. Pojeżdżę trochę po dziurach, może pomoże :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maras wroclaw
A2



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 12:36, 30 Maj 2012    Temat postu:

No i jeszcze zostaje opcja wgnieceń baku, uszkodzenia pływaka po dzwonie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bajbus
A1



Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Konstancin-Jeziorna

PostWysłany: Śro 13:07, 30 Maj 2012    Temat postu:

Co poniektóre plastiki miał wymieniane po jakiś tam przewrotkach ale walony podobno nie był. Z resztą na regulacji przepustnic zbiornik może nie był zdejmowany ale był w górze i nie widziałem żadnych wgniot, więc raczej to odpada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siodemka
A2



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk/Mlc

PostWysłany: Śro 13:25, 30 Maj 2012    Temat postu:

Ja mam tak ze jak zalej pod sam korek, dosłownie pod sam korek.
To możne z jakieś 100m od stacji mam 4 kreski. Wystarczy ze przejadę przez jakąś małą nierówność to od razu mi spada na 3 kreski. Może ten tym tak ma Very Happy, bo moto na 100% bezwypadkowe i bank nie ma nigdzie żadnych wgnieceń.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maras wroclaw
A2



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 13:41, 30 Maj 2012    Temat postu:

A i rezerwa też "straszy" dosyć szybko Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerresso
A



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 14:13, 30 Maj 2012    Temat postu:

Siodemka napisał:
Ja mam tak ze jak zalej pod sam korek, dosłownie pod sam korek.
To możne z jakieś 100m od stacji mam 4 kreski. Wystarczy ze przejadę przez jakąś małą nierówność to od razu mi spada na 3 kreski. Może ten tym tak ma Very Happy, bo moto na 100% bezwypadkowe i bank nie ma nigdzie żadnych wgnieceń.


A dopychasz pistolet tankowania do końca? Ja jednak nieco go unoszę i 4 kreski dosyć długo się trzymają...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
masin719
A2



Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: mielec - rzeszów

PostWysłany: Czw 10:43, 31 Maj 2012    Temat postu:

A poco centralka do tankowania. Siedzę na motocyklu utzrymuję go w prostej pozycji i wlewam pod sam korek, nie patrząc na licznik tylko do baku, tak że benzyna przechodzi przez otwory odpowietrzające.
PS: zgadzam sie z kolegą, pojezdzisz chwile i zobaczysz czy wskoczą 4 kreski, miałem ten problem w samochodzie ze po zatankowaniu do pełna pokazywał 3/4 baku, przyczyna była taka ze nie widział pełnego baku chyba z rok czasu, przy następnym tankowaniu do pełna wszystko wskazówka wróciła do normy. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siodemka
A2



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk/Mlc

PostWysłany: Czw 14:39, 31 Maj 2012    Temat postu:

jerresso napisał:

A dopychasz pistolet tankowania do końca? Ja jednak nieco go unoszę i 4 kreski dosyć długo się trzymają...


Tak, leje aż paliwo będzie na równo z tym otworem w baku, więcej się nie da bo by przy zamykaniu korek wywalił reszta na zewnątrz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kadaf
A1



Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 6:55, 17 Maj 2017    Temat postu:

Miałem to samo po zimie. Stał 2 miesiące z połową zbiornika. Tankowanie pod korek, dosłownie pod korek nie zmieniło nic. Zirytowany wziąłem wcisnąłem hamulec przedni. Mocno pobujałem przód-tył aż lagi dobijały do końca. Potem na boki - dość spore przechyły. Problem z brakiem ostatniego segmentu na wyświetlaczu zniknął.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin