VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> DL 1000 odkręcam gaz i nie zbiera się....POMOCY!!!
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
DL 1000 odkręcam gaz i nie zbiera się....POMOCY!!!
PostWysłany: Pią 23:48, 19 Lis 2010
DRUID
A2

 
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Witam mam problem z moim Dl-1000 rok 2003 właśnie zmieniłem filtry i zrobiłem synchronizację wtrysków bo wcześniej szarpał i strzelał w airboxa. Teraz z tym nie ma tego problemu, ale moto jest ogólnie strasznie zamulone i nie jedzie :(Podczas jazdy np. na 3 biegu przy 4-5 tyś odkręcam gaz i praktycznie nic się nie dzieje (wcześniej wyrywał jak dziki) a teraz po 2-3 sekundach dostaje dopiero właściwej mocy i przyspiesza . Wcześniej nie było tego problemu.
Moto najprawdopodobniej pójdzie z powrotem do mechanika....ale może ktoś miał podobny problem ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DRUID dnia Pią 23:50, 19 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:08, 20 Lis 2010
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





wg. mnie to jest problem filtra - albo źle zamontowny (nie wiem czy to możliwe) albo coś blokuje dopływ powietrza (szmatka zostawiona w airbox-ie?) albo źle zaomontowane mocowanie filtra lub dolotów i łapie lewe powietrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:13, 23 Lis 2010
DRUID
A2

 
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





no i już wiem w czym problem....zbiornik podrdzewiał i niestety rdza zapchała wtryski...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:44, 23 Lis 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





DRUID napisał:
no i już wiem w czym problem....zbiornik podrdzewiał i niestety rdza zapchała wtryski...


Raczej filtry...
Od zbiornika do wtrysków droga daleka, poza tym, jak by zapchane były wtryskiwacze, to by w ogóle nie jeździł!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 2:26, 24 Lis 2010
DRUID
A2

 
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





pompa paliwa sprawdzona i ....niestety też zabrudzona. Także może i dalej coś poszło, ale faktycznie zacznę od filtrów. Chociaż inny bak z inną pompa był założony i niestety nie pomogło....a dalej już tylko układ wtryskowy niestety Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:08, 24 Lis 2010
Basmanek
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki





Rozumiem ze FI sie nie świeci?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:02, 24 Lis 2010
DRUID
A2

 
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





no nie świeci....sonda na kompie pokazuje za mało paliwa w mieszance.....ale dziś została założony układ paliwowy (kompletny bak, pomba i wtryski z przepustnicami) od innego DL i wszystko cyka. Moto faktycznie bardzo dużo stało to 2003 rok i ma 18 tyś przebiegu....pewnie stał bez paliwa. Finał wszystkiego jest taki, bak, pompa i wtryski do zmiany, a jak zobaczyłem ile syfu było w pompie paliwa to już się nie dziwie, że wtryski też uszkodziło. Dobrze, że moto teraz zaprowadziłem na przegląd bo na wiosnę to bym się zdziwił.....części używane już znalazłem....ale bak najdroższy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:36, 24 Lis 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





a baku nie dalo rady zrobic? sa jakies metody na pozbycie sie rdzy ze srodka... sa jakies plyny i srodki mechaniczne (kulki jakies czy cos).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:04, 24 Lis 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Pompę rozbierz, wymyj i przepłucz świerzym paliwem, filtry wymyj albo wymień. Powinna być sprawna, skoro pracuje do tej pory, nie zatarła się i nie zablokowała.
Do baku 3 garście kulek z łożysk, szklanka fosolu i pół dnia grzechotania, będzie jak nowy. Można też wypiaskować od wewnątrz, jeżeli masz dojście do jakiegoś warsztatu.
Wtryski wykręć, podłącz pod zasilanie i potraktuj sprężonym powietrzem z obydwu stron, powinno pomóc. Nie ma sensu wymieniać wszystkiego na hura, to nie są tanie rzeczy, więc lepiej nie robić tak jak autoryzowane serwisy-wymieniacze.
W najgorszym wypadku będziesz musiał wymienić tylko wtryskiwacze, całą resztę da się uratować!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 17:07, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:25, 24 Lis 2010
Kriszo
A2

 
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bronikowo/Krzemieniewo k. Leszna





Ja w motocyklu JAWA 350 czyściłem zbiornik drobnymi ale ostrymi kamyszkami (dostałem je od kamieniarza który robi lastryko) oraz żwirem drobno ziarnistym i wodą.Taką mieszankę zakręciłem korkiem wlewu i wstawiłem stary kranik(w Twoim przypadku zaślepka tymczasowa zamiast pompy). To wszystko zamocowałem w małej betoniarce na 230V oczywiście owinołem zbornik oraz poblokowałem go styropianem tak aby sie nie ruszł. Poczekałem 30 min i już były pierwsze efekty, wymieniłem zawartośc (była brunatna) i jescze raz 30 min. Potem pozostało płukanie zbiornika ropą oraz bezyną i gotowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:57, 24 Lis 2010
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Potwirdzam betoniarka to najleprzy sposob na czyszczenie baku, a do srodka mozna nasypac pare garsci nakretek np M6, bo sa najlatwiej chyba dostepne Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:40, 24 Lis 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Kriszo napisał:
Ja w motocyklu JAWA 350 czyściłem zbiornik drobnymi ale ostrymi kamyszkami (dostałem je od kamieniarza który robi lastryko) oraz żwirem drobno ziarnistym i wodą.Taką mieszankę zakręciłem korkiem wlewu i wstawiłem stary kranik(w Twoim przypadku zaślepka tymczasowa zamiast pompy). To wszystko zamocowałem w małej betoniarce na 230V oczywiście owinołem zbornik oraz poblokowałem go styropianem tak aby sie nie ruszł. Poczekałem 30 min i już były pierwsze efekty, wymieniłem zawartośc (była brunatna) i jescze raz 30 min. Potem pozostało płukanie zbiornika ropą oraz bezyną i gotowe.


No i proszę, proste, a jakie skuteczne!! I nie trzeba zbiornika kupować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:34, 25 Lis 2010
spyder
Motonita

 
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska, MotoAvToSy





roadrunner napisał:

No i proszę, proste, a jakie skuteczne!! I nie trzeba zbiornika kupować.


No proste ale trzeba kupić betoniarke Very Happy Po czyszczeniu baku można ją wykorzysać do budowy garażu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:51, 25 Lis 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





spyder napisał:
roadrunner napisał:

No i proszę, proste, a jakie skuteczne!! I nie trzeba zbiornika kupować.


No proste ale trzeba kupić betoniarke Very Happy Po czyszczeniu baku można ją wykorzysać do budowy garażu Smile


Czyli nie ma żadnego problemu...! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:45, 27 Lis 2010
DRUID
A2

 
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Niby wszystko proste, ale czy wsadziłbyś bak od swojego motocykla do betoniarki, po czym zamontował go na motor i liczyła na to że cudownie przestanie rdzewieć. Tankowanie do pełna tu też nic nie pomoże korozja jest jak stonka ziemniaczana...nie do wytępienia Smile Jest też inna sprawa wtryski tylko w pewnym zakresie można przeczyścić, ale generalnie to część nie rozbieralna. Już czyszczone wiem, że są do wymiany. Kupując inne nawet nie nowe...szkoda całą robotę ponawiać za jakiś czas skoro wszystko zaczyna się od zbiornika. Co najdziwniejsze używane wtryski wraz z pompą to koszt 400 zł. bo co się okazuje to się w ogóle nie psuje...i ciężko to sprzedać. Tylko ceny zbiorników paliwa powalają na kolana......dobrze że zima przyszła to jest czas coś poszukać......no i najważniejsze nie będę musiał betoniarki kupować.....bo z budowlanką to u mnie kiepsko Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DRUID dnia Sob 10:47, 27 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:15, 27 Lis 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





imho przesadzasz z tym rdzewieniem zbiornika... zamiast wydawac 300-600 pln na "nowy" zbiornik, tez nie wiadomo w jakim stanie, to lepiej juz go chyba tymi nakretkami/kulkami potraktowac. Nie musisz od razu kupowac betoniarki, wystarczy wlasna sila rak, a jak masz slabe raczki to przy okazji troche Ci urosna Wink
oszukaj w sieci bo ja gdzies czytalem jak usunac rdze. Tam tez sie pojawial ten fosol wspomniany przez roadrunnera. Poza tym to jak sie boisz to daj do jakiegos lakiernika pozniej, moze sa jakies metody na zabezpieczenie antykorozyjne.

Jak boisz sie kolejnego rdzewienia to przy okazji mozesz sprobowac jakis filtr dodatkowy zainstalowac w zbiorniku. Koles z Shoei mi mowil, ze jadac na wschod to do baku wlozyl jakas gabke czy cos takiego zeby troche ochronic pompe przed "smieciami". Nie pamietam juz co on tam wkladal, ale podobno sporo ludzi tak robi zeby wtryskow nie pozapychac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:48, 29 Lis 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Jeżeli "wybetorniarkowany" i/lub wypiaskowany, normalnie używany zbiornik, zardzewieje Ci znowu, to stawiam kratę piwa i odrdzewiam go jeszcze raz sam!
Przy okazji, widziałem dyszę-samoróbkę do piaskowania, nakładaną na myjkę ciśnieniową. Takim "patetntem" szybko by poszło...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 0:51, 29 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
DL 1000 odkręcam gaz i nie zbiera się....POMOCY!!!
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin