Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL 650-nie odpala, dziwny przypadek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boro
A1



Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 9:51, 26 Maj 2014    Temat postu: DL 650-nie odpala, dziwny przypadek

Witam,mam nietypowy problem nie znalazłem rozwiązania w "szukaj" wiec zakładam nowy temat:

wieczorem odpalałem moto i wszystko było ok
rano ok 10 kliknąłem alarm, dezaktywował się wkładam kluczyk przekręcam, ustawiam N wciskam klamkę sprzęgła przełączam czerwony "guziczek"...pompa się uruchamia wciskam starter i ...nic ;(

usterka jest dość dziwna ponieważ wygląda to na czujnik położenia klamki sprzęgła ale z kabelkiem i klamka wszystko ok, odpinałem- zwierałem i to nie to.

-światła świeca i w momencie naciskania startera przygasają ale rozrusznik nie kreci
-nie pokazuje sie żaden błąd z serii F1
-nie jest to tez wina nie złożonej "kosy"
-myślałem ze to aku ale po naładowaniu okazuje sie ze to nie on.
-w moto jest alarm (meta system ) który załączył sie sam 2 razy w ciągu 2 dni i nie zawsze chce się aktywować ale myślę ze to wina baterii w pilocie choć nie wykluczam ze to możne być przyczyna braku zapłonu
ale jak naciskam starter to w puszce jakiś przekaźnik sie odzywa wiec to chyba nie to(alarm odcinał zawsze pompę paliwa a nie zapłon )
-paliwo też jest Wink

no i tu pytanie do WAS co jeszcze mógłbym sprawdzić zanim będę musiał odprowadzić moto do mechanika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pon 10:08, 26 Maj 2014    Temat postu:

W puszce od przekaźnika rozrusznika jest bezpiecznik 30A. Jest to pod półprzeźroczystym plastikiem...
Ew spróbuj jeszcze odpalić na pych, może szczotki na rozruszniku się zacięły... . Wtedy się okaże, czy to wina układu rozrusznika, czy silnika/zapłonu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boro
A1



Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 11:40, 26 Maj 2014    Temat postu:

bezpieczniki pod przezroczystym plastykiem były ok reszta tez,
na pych tez próbowałem bo nawet ze słabym aku by sie udało

wina leżała po stronie alarmu, oprócz wiązki głównej była dodatkowa mala wtyczka prawdopodobnie do czujnika przechyłu (dlatego alarm ostatnio 2 razy sie sam załączył) która prawdopodobnie sie poluzowała od wstrząsów, rozwiązanie proste ale jak widać najciemniej pod latarnią Wink


alarm meta system M357T V2
abacuscaralarms.co.uk/manuals/Meta_M357TV2_user.pdf

temat zostawiam bo może ktoś tez będzie przez prawie tydzien sie głowił jak odpalić moto


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pon 13:55, 26 Maj 2014    Temat postu:

Zmień tylko trochę temat, żeby w razie czego było wiadomo z czym to jeść i łatwiej znaleźć w przyszłości Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thenightmare
A1



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Basildon

PostWysłany: Wto 11:00, 11 Lis 2014    Temat postu:

Witam i sorki za odkopanie. Czy moglibyście poradzić gdzie ten czujnik może być. Mam takie same oznaki jednak z tą różnicą ze nie posiadam alarmu. Albo pierwszy właściciel go usunął albo go nie było :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lupus
A1



Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 10:34, 01 Mar 2015    Temat postu:

Odświeżam temat. Mama dokładnie takie same objawy tylko, że nie posiadam alarmu. Przygotowuje moto do sezonu i wymieniłem filtr, olej i płyn w chłodnicy. Przejechałem się parę razy i odpowietrzyłem układ. Moto paliło jak ta lala (aku mam nowe). Po zamontowaniu zbiornika chciałem poskładać wszystkie plastiki, ale dla pewności spróbowałem go odpalić i nic. Dokładnie taki sam problem. Rozrusznik nie drgnął. Bezpieczniki są ok. Masa przeczyszczona, kable sprawdzone, a na mierniku pokazuje, że ie daje prądu do rozrusznika. Założyłem sobie gniazdo zapalniczki, ale po odłączeniu też nic. Przepraszam za tak długi wywód, ale chciałem opisać problem jak najdokładniej. Będę wdzięczny za jakieś wskazówki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Nie 11:37, 01 Mar 2015    Temat postu:

Sprawdź najpierw czujnik przy klamce sprzęgła. Jeżeli działa, to następnie sprawdź, czy przekaźnik rozrusznika działa.
Jest on razem z głównym bezpiecznikiem. Najłatwiej znaleźć patrząc, gdzie idzie kabel +12 od akumulatora.
Jeżeli nie będzie "klikać" to możesz też się pokusić, o zwarcie styków kawałkiem kabla na chwilkę (sprawdź, czy jesteś na luzie!!!). Wtedy to musowo powinien rozrusznik zakręcić. Jak nie zakręci, to rozrusznik. A jak zakręci, to szukaj winy w przycisku startera, KillSwitchu, wiązce przewodów (najprędzej złączka za chłodnicą), albo kosie bocznej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skryba
A1



Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa-Grochów

PostWysłany: Pon 15:03, 12 Paź 2015    Temat postu:

Witajcie. Doprowadził mnie tu wujek gugiel, bo problem mam chyba podobny. Jestem świeżo upieczonym motocyklista i jeszcze swiezszym posiadaczem DL 650 A-od soboty konkretnie. Wróciłem nim do domu 80 km, wczoraj pojezdzilem 100 km w ciągu dnia, i wieczorem jeszcze chciałem: niestety rozrusznik nie działa. Zegary się świeca, światła przygaszaja przy naciśnięciu startera, ale cisza. Wcześniej odpalanie i obsługa immo i alarmu bez problemów. (Metasystem), dwa kluczyki i piloty.
A było to tak: njapiErw coś za dużo razy wcisnąlem pilot i uruchomił się silnik z migajacymi awaryjnymi. Nie mogłem ich wyłączyć, i tak się zestresowalem, ze po kilkunastu dosiadach i wchodzeniu na moto zapomniałem ze nie mam stopki i od razu zaliczyłem pierwsza parkingowke Sad Potem udalo się wyłączyć te światła dużym przyciskiem na pilocie. Niestety teraz nie da się uruchmic silnika. Nie oglądałem przy swielte obrażen lewego boku, ale raczej leżał na gmolach i do tego hadbar, więc sprzeglo chyba się nie uszkodzilo? Stopka była złożona, luz, killswitch wyłączony, ale nic nie działa. Zastanwaiwam się nad tym awaryjnmm obejściem alarmu bez pilota, ale to chyba bez sensu, bo mi piloty działają.
Moze po upadku trzeba coś tym alarmem zadziałać? Same piloty działają - mogę włączać i wyłączać alarm, ale coś Very Happy uniemowliza odpalenie. Moze rozlaczyc akumululator-czy to coś da?

Będę wdzięczny za wszelka pomoc-moto stoi przed blokiem żałośnie Sad Moze ktos jest z Grochowa i poratowalby kolegę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikee86
Motocyklista



Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 16:24, 12 Paź 2015    Temat postu:

Spr temat : Delikatna parkingówka i zero życia w moto. Podobny przypadek. Też gleba na lewy bok. W tamtym przypadku wypieły sie przewody od czujnika sprzegla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurand
Motocyklista



Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów <- Spychowo/Mazury

PostWysłany: Pon 18:16, 12 Paź 2015    Temat postu:

Te migające światła, to prawdopodobnie jedna z funkcji alarmu. Mozna uzyć go jako świateł awaryjnych. Jest to opisane w instrukcji. Jeżeli miałeś parkingówkę i moto padło na lewą stronę to sprawdź wtyczkę czujnika sprzęgła. Znajduje się pod klamką od tyłu. przesunięcie handbarów może spowodować zsunięcie wtyczki. Ja tak miałem zsuneła się wtyczka i moto wogle nie reagowało... Wystarczyło wcisnąć wtyczkę i moto odpaliło bez problemu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jurand dnia Pon 18:16, 12 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skryba
A1



Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa-Grochów

PostWysłany: Pon 21:33, 12 Paź 2015    Temat postu:

Dzięki wielkie. Wystarczyło poświecić czołówką. Smile Rzeczywiście kostka; urwała się też końcówka mocująca handbara. Rozległ się upragniony odgłos rozrusznika - niestety rzężenie, bo od kilkunastu prób wczoraj padł akumulator.Smile Ale z tym już sobie poradzę.

Alarm jak widać nie miał z tym nic wspólnego, poza tym że wyprowadził mnie z równowagi i zamotania mentalnego Smile, prowadzącego do parkingówki. Szkoda. Ale trudno. Większość uderzenie poszła na gmole, mam nadzieję...

Ps. Ale swoją drogą ta kosteczka wygląda licho jakoś tak, i niepoważnie, jak od zestawu elektrycznego do montażu dla dzieci (kiedyś taki miałem na baterię płaską Smile ), biorąc pod uwagę poważną prezencję V-Stroma. Może ją jakoś zabezpieczyć?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m.adam
Motonita



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 6:18, 13 Paź 2015    Temat postu:

Możecie dokładniej opisać gdzie jest ta kostka? Dobrze zawczasu wiedzieć aby w podobnym przypadku sprawdzać to jako pierwsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Wto 15:05, 13 Paź 2015    Temat postu:

Przy klamce sprzęgła od spodu. Jak byś się przyjrzał w motocyklu to byś znalazł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skryba
A1



Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa-Grochów

PostWysłany: Śro 11:00, 14 Paź 2015    Temat postu:

Tak jak kolega napisał wyżej. Do kosteczki może też doprowadzić kabel wyłaniający się z oplotu kierownicy w okolicach klamki, przynajmniej u mnie Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mily9ser
Motocyklista



Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAŚNIK,Lubelskie

PostWysłany: Śro 17:52, 04 Lis 2015    Temat postu:

Cytat:
Spr temat : Delikatna parkingówka i zero życia w moto. Podobny przypadek. Też gleba na lewy bok. W tamtym przypadku wypieły sie przewody od czujnika sprzegla

Dla potomnych,żeby wszystko było jasne
ja dla pewności spiąłem kostkę ze stykami opaską plastikową tak zwaną tytyrytką.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacaw
Motocyklista



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650

PostWysłany: Pią 22:18, 13 Lis 2015    Temat postu:

Witam

Panowie mam ten sam dylemat co Lupus, motocykl stał dłuższą chwilę po czym odpaliłem bez problemu, pojechałem zatankować i wróciłem do domu. Zostawiłem motocykl bez opakowania na noc, więc rano przychodzę i wszystko z kluczyka ok. a ze startera nie odpala, nie żyje ..... Sprawdzałem tą kostkę czujnika, w sensie wypiąłem i włożyłem i bez znaczenia .... nie mam pojęcia jak mam sprawdzić na krótko czy rozrusznik kręci. Mam takie pytanie, może ktoś z Okolicy Woli w Warszawie ma chwilę czasu żeby podjechać i mi pomóc to sprawdzić, chciałem uruchomić i odprowadzić do garażu, lecz nie wiem co mam zrobić .....
Będę bardzo wdzięczny za pomoc, chociaż jakieś zdjęcie rozrusznika z kablami do podłączenia dadzą mi jakąś pomoc.

Pozdrawiam
Sztormowców

Jacaw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mily9ser
Motocyklista



Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAŚNIK,Lubelskie

PostWysłany: Sob 7:58, 14 Lis 2015    Temat postu:

Cytat:
Zostawiłem motocykl bez opakowania na noc, więc rano przychodzę i wszystko z kluczyka ok.
No tego nie rozumiem?Co OK?-Kontrolki się świecą i więcej nic?
Cytat:
a ze startera nie odpala, nie żyje .....

Piszesz,że zostawiłeś bez przykrycia może zawilgotniała instalacja?
Cytat:
.... nie mam pojęcia jak mam sprawdzić na krótko czy rozrusznik kręci.

Pod siedzeniem przed akumulatorkiem jest cewka rozrusznika(kwadratowa kostka)trzeba zdjąć osłonkę(pół przezroczysta)zobaczysz dwie wystające śrubki-Włącz zapłon i zewrzyj śrubokrętem te śrubki powinien odezwać się rozrusznik a po chwilce moto odpali.Tu zacznij szukać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Sob 9:06, 14 Lis 2015    Temat postu:

mily9ser napisał:
Piszesz,że zostawiłeś bez przykrycia może zawilgotniała instalacja?


Motocykl to nie paczka zapałek że jak złapie wilgoć to nie odpalisz zapałki... Czasami jedzie się cały dzień w deszczu, myje się go myjką czy też motocykl stoi na deszczu przez noc albo dłużej i nic nie "wilgotnieje".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mily9ser
Motocyklista



Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAŚNIK,Lubelskie

PostWysłany: Sob 13:57, 14 Lis 2015    Temat postu:

Cytat:
Motocykl to nie paczka zapałek że jak złapie wilgoć to nie odpalisz zapałki...

Grzesiu,istnieją różne przypadki w życiu,i różnie może się zdarzyć.Czasami jest tak,że piny w kostkach są podśniedziałe i jak do tego dojdzie wilgoć to połączenie nie ma styku.Przecież ,,jacaw,,pisał,że poprzedniego dnia było wszystko w porządku,czyli co?mam rozumieć,że skoro nie zawilgotniał to krasnoludki przyszły w nocy i popsuły?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Sob 20:11, 14 Lis 2015    Temat postu:

Patrzyłeś do styków w przycisku startera? Akumulator sprawdzałeś? Jakieś błędy wyskakują?
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/problem-z-uruchomieniem-malego-dl-a,7963.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antyks
Maniak motocyklowy



Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Sob 22:24, 14 Lis 2015    Temat postu:

Alarmu w nim nie masz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacaw
Motocyklista



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650

PostWysłany: Nie 17:00, 15 Lis 2015    Temat postu:

Napisałem że na noc zostawiłem motocykl bez przykrycia, zazwyczaj zawsze jest po lekkim ostudzeniu przykrywany. Temperatura w dzień była dodatnia koło 13*, w nocy było koło zera, rano jak przyszedłem motocykl był zawilgocony, więc pomyślałem że może temperatura niska i wilgoć zaszkodziły, nie mam pojęcia co się stało. Alarmu nie mam, akumulator kupiłem w sierpniu, nowy. Nie daje oznak że jest rozładowany. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce zapalają się światła i uruchamia się pompa wtrysku, więc wszystko jest Ok, tylko brak reakcji na naciśnięcie startera ....

Jutro popatrzę na tą cewkę, może coś drgnie w sprawie .....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Nie 19:11, 15 Lis 2015    Temat postu:

jacaw napisał:
Jutro popatrzę na tą cewkę, może coś drgnie w sprawie .....


Jaką cewkę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacaw
Motocyklista



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650

PostWysłany: Pon 22:12, 16 Lis 2015    Temat postu:

Cewka rozrusznika, kwadratowa kostka, taką dostałem informację w odpowiedzi ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antyks
Maniak motocyklowy



Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Wto 6:13, 17 Lis 2015    Temat postu:

Sprawdź też styki od klamki sprzęgła. Bez tego nie zakręcisz. Bez zwarcia styków sprzęgła rozrusznik w DL nie zadziała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojrat
A1



Dołączył: 21 Maj 2020
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Czw 19:09, 18 Cze 2020    Temat postu:

Witam.
Chciałem podziękować za podpowiedzi. U mnie sytuacja taka: najpierw kierukowskazy się wyłączały, potem wariowały całkowicie. Zamówiłem nowy przerywacz. Nic nie pomogło. Pojechałem do mechanika. Okazało się że mój motocykl ma założone ledy i mam 2 przerywacze. Jeden standardowy prostokątny - podobno ten musi być żeby moto wogóle odpaliło tak mają suzuki. To zdanie mojego mechanika. Drugi przerywacz podpięty dodatkowo do kierunków
ledów i to ten był popsuty jedna nóżka raz łączyła a raz nie. Po wymianie wszystko działało. W międzyczasie poprosiłem mechanika żeby wyczyścił mi włącznik zespolony na lewej manetce i to zrobił, ale też pr,y okaxji uszkodził mikrowłącznik pod klamką sprzęgła i mi o tym nie powiedział. Raz działało a raz nie. Pojechałem na wyprawę 800 km i draka moto raz odpala a raz nie. Po waszych podpowiedziach wypiąłem wtyczkę z mikrowyłącznika zrobiłem zworkę - odpala od sztycha. Przyjrzałem się dokładnie remu mikrowyłącznikowi okazuje się że uszkodzony. Na wyprawie odpalałem za pomocą zworki. Po wowrocie szybko zamówiłem nowy mikrowyłącznik założyłem i nic, dalej nie odpala. Okazało się że mam grzane manetki i one są trochę szersze od oryginalnych. Przy dociskaniu klamki sprzęgła na maxa do manetki miktowłącznik nie załączał. Mikrowłącznik był za długi. Podpiłowałem jakieś 2 mm i wsxystko zadziałało. " Dziękuję " mechanikowi z Łodzi ul. Obywatelska Motopublika, że mi nic nie powiedział o usterce. A wiedział że na drugi dzień jadę na wyprawę motocyklową.
Dzięki temu forum sam sobie poradziłem z problemem. A w mechanice raczej jestem lewy. Panowie ! Dziękuję. Może ten opis komuś pomoże 😀


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin