VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Falowanie napiecia lancucha
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Falowanie napiecia lancucha
PostWysłany: Nie 19:13, 23 Mar 2014
rexed
A

 
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Witam, szukalem podobnego tematu, ale nie znalazlem..

Łańcuch zrobił się głośny (albo dopiero zaczęło mi to przeszkadzac) wiec postanowilem sprawdzic luz (naciag) a tam sytuacja następująca: w pelnym polozeniu kola jest niezle napiety, a przekrecajac z pol obrotu luz robi sie za duzy, przekrecajac dalej zmienia sie w ta czy inna strone. Probowalem regulowac, ale na nic to. Naped w mojej ocenie nie jest mocno zuzyty, wiec moze sama tylna zebatka ma bicie? Rozebralem kolo tylne, obczailem ten tlumik drgan skretnych i chyba wsjo ok, ale po zlozeniu dalej to samo a lancuch napierdala.

Co myslicie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:08, 23 Mar 2014
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





A ile ten zestaw przeleciał? Z nierówno wyciągniętym łańcuchem nic nie zrobisz. Tak mogło się zdarzyć. Nierówne wyciągnięcie może kwalifikować do wymiany niezależnie od stanu zębatek.



Słuchaj stary! Właśnie przeczytałem twój następny wątek. Ty, na razie, nie przejmuj się tym łańcuchem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Nie 20:15, 23 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:29, 23 Mar 2014
sobek
A

 
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy





Łańcuch ewidentnie przeciągnięty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:47, 23 Mar 2014
rexed
A

 
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Tya. To nie byl najlepszy dzien..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:47, 23 Mar 2014
lyko
A

 
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





chmarnik napisał:
A ile ten zestaw przeleciał? Z nierówno wyciągniętym łańcuchem nic nie zrobisz. Tak mogło się zdarzyć. Nierówne wyciągnięcie może kwalifikować do wymiany niezależnie od stanu zębatek.



Słuchaj stary! Właśnie przeczytałem twój następny wątek. Ty, na razie, nie przejmuj się tym łańcuchem.

Choć brzmi to nieco komicznie,właśnie dokładnie to samo przyszło mi do głowy. Czasem tak jest, że lepiej usiąść i poczekać, bo nic nie wychodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:48, 23 Mar 2014
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 638
Przeczytał: 93 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój





napęd do wymiany...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:47, 24 Mar 2014
rexed
A

 
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





W przedstawicielstwie Suzuki krzyknęli sobie ok 550 za napęd: 150 + 50 zębatki i 350 łańcuch (chyba dip). Brać to, czy nie ma sensu i szukać czegoś innego? Poczytam jeszcze wątki o łańcuchach u nas i może dojdę do jakiś wniosków.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rexed dnia Pon 20:25, 24 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:24, 24 Mar 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Jeżeli to rzeczywiście DID + zębatki sunstar (albo oryginał Suzuki, nie wiem kto robi) to nawet rozsądna cena jak na ASO, pewnie ze 100 PLN jesteś w stanie urwać kupując na allegro, ale pewnie robociznę Ci więcej policzą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:37, 25 Mar 2014
rexed
A

 
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Jest jakaś grubsza filozofia w zakładaniu tego napędu?
Bo w zasadzie jestem nastawiony robić to sam, głównie z uwagi na to, że nie mam jak w tygodniu podjechać do nich moto, a na weekendzie to zapewne zamknięte jest.
Pewnie brałbym spinkę, bo niby wszyscy uważają zakuwanie za pewniejsze, ale zapinke zawsze można rozpiąć, a przypadki jej samoistnego odpięcia są chyba sporadycze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:54, 25 Mar 2014
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 625
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





Filozofii żadnej nie ma, odkręcasz zębatki i zakładasz nowe - jak dobrze poszukasz to nawet na yt znajdziesz jakieś filmiki poglądowe. Ale z tą spinką to ja bym nie ryzykował. Nawet w instrukcji obsługi pisze że należy zakuć. No ale to już Twoja decyzja ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:29, 25 Mar 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Filozofia zadna. Oczywiscie trzeba miec narzedzia.
Tylna zebatka to pikus. Potrzebny zwykly klucz plaski. Problemem moze byc przod, bo musisz miec duza nasadke, 32 czy 36...
Zakuwanie to tez zadna filozofia. Mozna bez problemow kupic zakuwacz (wychodzi porownywalne do kosztow w jakims warsztacie) i zrobic to samemu profesjonalnie. Mozna na dwa mlotk i punktak.
Osobiscie kupilem zakuwacz, ale gdybym nie kupowal przez net, tylko mal wczesniej to w reku, to kupilbym tylko koncowke do zakuwacza, i zaciskal w jams nieduzym imadle...

Przepraszam za pisownie, ale to z tel...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:52, 25 Mar 2014
wiktor07
A2

 
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Też tak miałem z łańcuchem.
Skończyło się wymianą.
Ja kupowałem w motochellenge (did,sunstar)ok .450 ale to jakiś czas temu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:10, 31 Mar 2014
rexed
A

 
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Założyłem, zacisnąłem imadłem przez kulkę łożyskową ile było pary w tym skromnym systemie.
Zrobiłem póki co z 400km i trzyma się. Można mieć nadzieje, że będzie ok Wink Poprawa w cichości napędu i równości pracy spora.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:24, 15 Maj 2014
DARKOM
Motonita

 
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 565
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA





niedawno miale to samo,łańcuch az mi strzelał (choc mam scotoilera) okazało sie ze przednia zebatka do bani była i łańcuch przeciągnięty Sad złoty DID i zebatki sunstar z wymianą 520zł,oczywiscie łańcuch zakuty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Falowanie napiecia lancucha
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin