VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Gaśnięcie na jałowym biegu - DL1000/K6
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Gaśnięcie na jałowym biegu - DL1000/K6
PostWysłany: Pon 9:41, 22 Cze 2015
drozdos
A1

 
Dołączył: 17 Paź 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łąck





Witam,
już na zlocie w Łężycach miałem problem, który jak sądziłem po wymianie świec i synchronizacji wróci do normy a tu d...pa.

Maszyna po zjechaniu (najczęściej z autostrady, ale nie tylko) po odjęciu gazu potrafi poparskać trochę, stuknąć w silniku aby potem zgasnąć. Ponowne odpalenie jest utrudnione, lub niemożliwe.

Do 4 tyś. obrotów silnik pracuje nierówno, tak jakby palił na jednym garze. Po odczekaniu jakichś poł h, przestudzeniu leci dalej. Dodam, że zwykle dzieje się to w trasie po zjechaniu z autostrady (objaw wówczas utrzymuje się dość długo), więc aby sobie poradzić podkręcam obroty jałowego do 2tyś. i jedzie dalej.

Przez ten czas udało mi się poczynić kilka ustaleń:
-----------------------------------
1. sporadycznie zdarza się to na zimnym silniku, po ~300 metrach,
2. najczęściej towarzyszy temu metaliczne stuknięcie z silnika,
3. objaw powtarzalny jest po minimum godzinnej jeździe z prędkościami 180-200km/h autostradą (oczywiście niemiecką Wink )
4. zazwyczaj mam wówczas rezerwę paliwa zaświeconą,
5. przy częstszym dotankowywaniu na autostradzie objaw też występuje, ale rzadziej, a ustępuje szybciej,
6. jak latam do 1600km/ nawet 4h ciągle - jest ok.
7. paliwo / rodzaj / marka nie ma znaczenia

Proszę o powstrzymanie się od uwag typu: jeździj wolniej, a proszę o jakieś konstruktywne podpowiedzi. W lipcu ruszam do w góry Rumunii, nie chcę dowiedzieć się po trasie, że przy niższych prędkościach też się spie...y.

Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drozdos dnia Pon 9:41, 22 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:34, 23 Cze 2015
KANGUR
Motonita

 
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 552
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ





Pomysłów jest dużo i dużo o tym też na forum . Mnie na tą chwilę ( już dosyć długą ) pomogła regulacja zaworów w połączeniu z czyszczeniem zaworków PAIR . Problem zniknął i przez 2 tys jak do tej pory nie wrócił .

Koledzy pisali ,że pomagała też kwestia zajrzenia do AIRBOXA i wymiany sparciałych gumowych rurek - mnie to akurat nie pomogło Sad .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:31, 24 Cze 2015
hasajacy
A2

 
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 86
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa, Gocław





A mamy w naszych motkach coś takiego jak odpowietrzenie zbiornika paliwa? Może się zatkało?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hasajacy dnia Śro 7:31, 24 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gaśnięcie na jałowym biegu - DL1000/K6
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin