Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kapiący olej z rurki od pompy wodnej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Pią 19:57, 06 Mar 2015    Temat postu: Kapiący olej z rurki od pompy wodnej

Dzisiaj zauważyłem że z rurki idącej z pompy wodnej kapie olej. Było może 2 krople na osłonie i mokra rurka. Znalazłem temat z kapaniem wody ale olej?! Czy ktoś to przerabiał? I ewentualnie czy naprawa jest skomplikowana? Można zrobić samemu czy serwis?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Pią 20:32, 06 Mar 2015    Temat postu:

Uszczelniacz pompy wody
[link widoczny dla zalogowanych]
z jednej strony uszczelnia płyn chłodniczy a z drugiej ma zimmering olejowy .
w środku jest komora z wężykiem na którym znalazłeś olej
dość prosta wymiana ale dekiel trzeba zrzucić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Pią 20:55, 06 Mar 2015    Temat postu:

Nic więcej nie trzeba? jak tylko to? [link widoczny dla zalogowanych] Żadnych uszczelek, i innych dupereli? Jak tak to jutro to zrobię!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 574
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Pią 21:02, 06 Mar 2015    Temat postu:

Oczywiście , że trzeba Smile . Musisz jeszcze wymienić uszczelkę pompy wody ( taki w sumie oring ) + uszczelkę pod pokrywę dekla sprzęgła który musisz zdjąć aby się dostać do pompy .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Pią 21:13, 06 Mar 2015    Temat postu:

No to lipa. A już się ucieszyłem że ogarnę temat jutro. I oczywiście tylko serwis i tydzień czekania na uszczelkę i oring pompy wody. Jeszcze jedno pytanie. Mogę z tym objawem jeździć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Pią 21:51, 06 Mar 2015    Temat postu:

spokojnie możesz przez jakiś czas

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darayavahus
A2



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzkowice

PostWysłany: Wto 22:29, 17 Mar 2015    Temat postu:

I jeszcze łożyska Very Happy
Bo zapewne od tego uszczelnienie padło, że łożyskowanie wałka pompy padło, wałek dostał bicia itd.
Właśnie wróciłem z garażu - mam to samo.
Liczyłem, że łożyska będą dobre, ale niestety. Jak na mój gust mają trochę za duży luz.
Więc trzeba odżałować więcej gotówki.
Inaczej szkoda roboty - zaraz się zwali ponownie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Wto 22:53, 17 Mar 2015    Temat postu:

Po ostatniej jeździe nic nie ciekło. Zostawiłem temat do obserwacji. Lecz wiem jakie koszta.
łozysko 93zł x 2szt
oring pokrywy pompy 63zł
uszczelniacz olejowy 22zł
uszczelniacz olejowo cieczowy 112zł
wałek pompy 164zł
oring pod pompę wody 28zł
Ceny katalogowe w serwisie. Robocizna ok 250zł w ASO
Ja wymieniałem płyn bo sprawdzałem zawory i może źle był odpowietrzony albo coś w tym stylu. Jak sytuacja się powtórzy to będę wymieniał. Teraz obserwacja Wink
Ps. ceny podesłał kolega z forum -"motokras" i rabaty też daje Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bzyku dnia Wto 22:57, 17 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darayavahus
A2



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzkowice

PostWysłany: Śro 11:33, 18 Mar 2015    Temat postu:

U mnie też najpierw kapało, ale przez zimę zrobiło wielką kałużę pod motocyklem.
Kupiłem już zestaw naprawczy. Szkoda, że w takim zestawie są tylko te podstawowe uszczelniacze.
A resztę trzeba osobno kombinować...
Jakbym nie znalazł łożysk, to jaki rabat ten kolega daje?
Teraz jeszcze tak się zastanawiam, czy ośka z wirnikiem da radę...

Te 250 robocizny to też raczej przesada... Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darayavahus dnia Śro 11:35, 18 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Śro 14:03, 18 Mar 2015    Temat postu:

Pytaj kolegi "motokras" Pracuje w suzuki Białystok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Turek
A



Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią 21:26, 08 Kwi 2016    Temat postu:

Siema.

Jakieś 4 miesiące temu ciekł mi płyn chłodniczy przez rurkę, więc poczytałem posty na forum i zamówiłem sobie zestaw naprawczy (uszczelka olej-woda, i jeszcze jedna od wałka z wirnikiem) plus uszczelkę dekielka sprzęgła i pompy wody. No i usterka ustała, sucho... Dzisiaj zobaczyłem, że lekko mi się poci tam znowu ale tym razem to olej. Więc znowu czytając wpisy wychodzi na to, że ponownie winna jest ta sama uszczelka. Więc moje pytanie, czy mogło się to powtórzyć ze względu na uszkodzone łożyska ? Czy tym razem prócz łożysk dodatkowo wymienić np. cały wałek z wirniczkiem ? Łożyska wydawało mi się wtedy, że chodzą ok...

Dodatkowo grzeje mi się bardziej niż wcześniej, możliwe że nie odpowietrzyłem ? Myślałem, że odpowietrza się sam...Jednak chłodnica nagrzewa się cała. Mam problem z czujnikiem wentylatora, zaśniedziałe piny w kostce i na czujniku, muszę wyczyścić bo nie załącza się wentylator - odpięty czujnik i wentylator działa, czyli sam jest w porządku.

Raz jak stałem długo na włączonym silniku to mi się zapaliła kontrolka - przegrzał mi się.
Zastanawiam się czy to np. nie spowodowało ponownego uszkodzenia uszczelki i czy mogło to mieć w ogóle jakikolwiek wpływ.

Byłbym wdzięczny za jakąś podpowiedź, widzimy się na zlocie i chciałbym tam dojechać sprawnym moto Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Książe
Motocyklista



Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 8:40, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Koszty naprawy można zmniejszyć kupując łożyska w "normalnym' sklepie handlującym produktami np. SKF, FAG, KOYO
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli znasz średnicę wewnętrzną, średnicę zewnętrzną, wysokość i typ (kulkowe, stożkowe, etc), dopasujesz na pewno. Raczej żaden producent moto nie stosuje łożysk tylko i wyłącznie do danego typu, to są części z półki.
Cena kilkanaście do około 30 PLN, na pewno nie będzie to 93 PLN za sztukę.

Nie rozbierałem jeszcze tego u siebie, ale według rysunku:
[link widoczny dla zalogowanych]
Są to zwykłe łożyska kulkowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Sob 14:03, 09 Kwi 2016    Temat postu:

bzyku napisał:
Po ostatniej jeździe nic nie ciekło. Zostawiłem temat do obserwacji. Lecz wiem jakie koszta.
łozysko 93zł x 2szt
oring pokrywy pompy 63zł
uszczelniacz olejowy 22zł
uszczelniacz olejowo cieczowy 112zł
wałek pompy 164zł
oring pod pompę wody 28zł



Książe napisał:
Koszty naprawy można zmniejszyć kupując łożyska w "normalnym' sklepie handlującym produktami np. SKF, FAG, KOYO

Prawie wszystko można kupić w "normalnym" sklepie za 1\3 cen serwisu.
W czym uszczelka pod dekiel czy oring kupiony w serwisie będzie lepszy od tego kupionego o wiele taniej gdzieś indziej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pietryna
A



Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 16:00, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Czasami jest tak, że element jest z katalogu ale "specyficznego".
Przykład:
Oring olejowy popychacza z amortyzatora Fox DHX (czy ogólnie rowerowe FOXy) to niby standardowy calowy oring 12,7x3,53 tyle że koniecznie NBR 90a. O ile dostanie oringów z NBR nie jest problemem to nie udało mi się znaleźć nigdzie w Polsce tak twardego (90a).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Turek
A



Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon 17:38, 18 Kwi 2016    Temat postu:

Znam już przyczynę ponownego uszkodzenia...nie wymieniłem simeringu olejowego :/ Jakoś mi to umknęło...no nic, za błędy się płaci. Zamówiony zestaw naprawczy, uszczelki. Teraz muszę znaleźć łożyska i simering gdzieś w Koszałkowie Wink

Dzięki za info o częściach, rozejrzę się


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Turek
A



Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto 8:35, 19 Kwi 2016    Temat postu:

Niestety, łożyska tak jak ktoś już pisał wcześniej są niestandardowe...śr.wew.10, zew.22 a grubość 5, w standardzie grubość jest 6. Czyli, zostaje tylko ASO.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 7:32, 10 Kwi 2017    Temat postu:

podczepie sie z pytaniem, jaka jest kolejność demontazu pompy wody w DL650? Kumpel ma złuszczona farbe na deklu pompy i chciałby to ładnie omalować a do tego trzeba zdemnontować dekiel. Z tego co mówi, to odkręcił sruby mocujce pompę ale dekiel trzyma się mocno do pompy a wirnik nie pozwala wycignac pompy z deklem. Czy konieczne jest zdjęcie całej pokrywy sprzęgła i tym samym wymiana wszystkich uszczelnień bo to chyba nie ma w takim układzie większego sensu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Turek
A



Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon 8:22, 10 Kwi 2017    Temat postu:

W 1000 ściąga się sam dekiel pompy wody, wirnik zostaje w deklu skrzyni. Odkrecasz śrubki, ściągasz węże i już. Może być jedynie mocno przyssany, więc niech czymś delikatnie podwazy. Tam jest taki długi bolec w którym siedzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 8:54, 10 Kwi 2017    Temat postu:

chodzi mi o 650tke Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Turek
A



Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon 9:00, 10 Kwi 2017    Temat postu:

Wiem...wydaje mi się, że może być tak samo. Ale mogę się mylić Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 11:36, 10 Kwi 2017    Temat postu:

no na stówe jest inaczej,,, dzieki za chęci anyway Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jargus2
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Pon 11:49, 10 Kwi 2017    Temat postu:

Dekielek powinien sam odejść ,wirnik zostaje przy silniku
przy montażu wypadało by założyć nowy o-ring


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Śro 9:39, 12 Kwi 2017    Temat postu:

Ku potomnym w sprawie demontazu pompy wodnej w DL650:
Uwaga: nie da się wymontować bez rozebrania pokrywy silnika.
Po zdjęciu pokrywy od środka, zdejmujemy zabezpieczenie na wałku pompy i zdejmujemy koło zębate (z tworzywa), wyjmujemy klin (kołek), który zabezpiecza/unieruchamia to koło zębate na walku pompy. Teraz juz pompę wody wraz z deklem możemy wyciągnąć z pokrywy.
Żeby dostać się do wirnika pompy trzeba sciągnąć dekielek pompy, który mocowany jest od strony pompy dwoma śrubkami, które należy wykręcić.

Po demontażu wypada zadać nowe oringi.

Mam nadzieję, że komuś się przyda i oszczędzi czasu i szarpania się z tematem Smile.

pozdrawiam
Coliniak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Turek
A



Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Śro 10:41, 12 Kwi 2017    Temat postu:

A jednak Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Śro 10:57, 19 Kwi 2017    Temat postu:

Turek napisał:
A jednak Wink

...błądzić ludzka rzecz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Śro 15:03, 19 Kwi 2017    Temat postu:

Coliniak napisał:
Ku potomnym w sprawie demontazu pompy wodnej w DL650:
Uwaga: nie da się wymontować bez rozebrania pokrywy silnika.
Po zdjęciu pokrywy od środka, zdejmujemy zabezpieczenie na wałku pompy i zdejmujemy koło zębate (z tworzywa), wyjmujemy klin (kołek), który zabezpiecza/unieruchamia to koło zębate na walku pompy. Teraz juz pompę wody wraz z deklem możemy wyciągnąć z pokrywy.
Żeby dostać się do wirnika pompy trzeba sciągnąć dekielek pompy, który mocowany jest od strony pompy dwoma śrubkami, które należy wykręcić.

Po demontażu wypada zadać nowe oringi.

Mam nadzieję, że komuś się przyda i oszczędzi czasu i szarpania się z tematem Smile.

pozdrawiam
Coliniak


Poniżej link do zdjęć:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wavi
A2



Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 90
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 19:08, 19 Kwi 2017    Temat postu:

Turek napisał:
Niestety, łożyska tak jak ktoś już pisał wcześniej są niestandardowe...śr.wew.10, zew.22 a grubość 5, w standardzie grubość jest 6. Czyli, zostaje tylko ASO.


Nie koniecznie Smile

Koyo 6900/3B pierścień wew. 3B

Bartosz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Turek
A



Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Śro 22:00, 19 Kwi 2017    Temat postu:

A spróbowałeś takie dostać ? Pisalem do firmy...różnica jest 1mm chyba...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wavi
A2



Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 90
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 11:02, 20 Kwi 2017    Temat postu:

wavi napisał:
Turek napisał:
Niestety, łożyska tak jak ktoś już pisał wcześniej są niestandardowe...śr.wew.10, zew.22 a grubość 5, w standardzie grubość jest 6. Czyli, zostaje tylko ASO.


Nie koniecznie Smile

Koyo 6900/3B pierścień wew. 3B

Bartosz



Edit
No cóż radość przedwczesna.
Pozostaje ASO - owe 5mm robi wielką różnice.!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wavi dnia Czw 11:05, 20 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin