VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Nie można uruchomić motocykla
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Nie można uruchomić motocykla
PostWysłany: Śro 11:36, 17 Kwi 2013
rysy
A2

 
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/2





Mam taki problem:
Przyjechałem motocyklem i go zgasiłem, jak chciałem uruchomić to martwy. Po przekręceniu stacyjki świecĄ się tylko światła postojowe, a światła mijania nie, jak chce uruchomić to rozrusznik nie kręci. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki są dobre. Więc wyjąłem akumulator i jest rozładowany prawie do zera. Naładuję go i zobaczę wtedy czy ruszy. Jaka to może być przyczyna, jakieś zwarcie czy nie ma ładowania, jak to sprawdzić. Jestem początkowym motocyklistĄ i z mechanikĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄ to u mnie słabo. Proszę o pomoc.



sorry nie mogłem, admin


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:31, 17 Kwi 2013
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Pomóc Ci nie pomogę bo w sprawie elektryki nie jestem ekspertem, przyczyn może być milion.

Jak chcesz by ktoś Ci pomógł to napisz jak stary motocykl, jaki model, kiedy był wymieniany akumulator itd. Bo bez tych informacji to trochę wróżenie z fusów.

Zwarcie jest jedną z możliwości podobnie jak stary akumulator. Akumulatory pod koniec swojego żywota często umierają nagle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:41, 17 Kwi 2013
rysy
A2

 
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/2





Motocykl jest z 2008 r K8 akumulator nie wiem czy był wymieniany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:47, 17 Kwi 2013
qwarek
A2

 
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Wiesz, jesli podczas jazdy nie naładowal się aku to prędzej obstawiałbym brak ładowania, najlepiej to jakbys go miernikiem potraktował.
odpalił na doładowanym aku i sprawdził czy jest ładowanie.

Cos w ten deseń
http://allegro.pl/miernik-multimeter-cyfrowy-dt-832-gwarancja-krk-i3170608985.html

Ale kazdy mechanik chyba to ma.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez qwarek dnia Śro 12:52, 17 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:40, 17 Kwi 2013
czupakabra
A1

 
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A sprawdziłeś najprostsze rozwiązanie, czyli czerwony przelicznik nad przyciskiem rozrusznika, potrafi zaskoczyć jak jest nieużywany ( mojego kumpla też unieruchomił na cały dzień ) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:47, 17 Kwi 2013
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





czupakabra napisał:
A sprawdziłeś najprostsze rozwiązanie, czyli czerwony przelicznik nad przyciskiem rozrusznika, potrafi zaskoczyć jak jest nieużywany ( mojego kumpla też unieruchomił na cały dzień ) Very Happy


Miałem to samo napisać, mnie też kiedyś unieruchomił na kilkanaście min, w pierwszych tygodniach użytkowania Razz. Wstyd się przyznać ale tak było.

Aczkolwiek...

Cytat:
Po przekręceniu stacyjki świecom się tylko światła postojowe, a światła mijania nie jak chce uruchomić to rozrusznik nie kręci.


taki stan rzeczy może oznaczać słaby akumulator.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nelson_20 dnia Śro 13:50, 17 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:48, 17 Kwi 2013
qwarek
A2

 
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





tylko czy przełącznik od zapłonu unieruchamia swiatła? to pytanie, nie stwierdzenie :p

I tak musimy poczekac na naładowanie aku Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:36, 17 Kwi 2013
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Przycisk startu ma za zadanie rozlaczyc swiatla na czas pracy rozrusznika, jak sie zasyfi to moze potem wlasnie nie laczyc swiatel lub rozrusznika lub tego i tego. Mnie tak zrobil na Wegrzech Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:47, 17 Kwi 2013
leszek4x4
A2

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żywiec





nie wiem czy się wyjaśniło ale mnie już dwa razy DL sponiewierał nie odpalając jedna z przyczyn jest raczej nie istotna bo to własna głupota Smile
ale druga może być przydatna.
Świat zna przypadki że ludzie zapominają o czerwonym przełaczniku rozłączania zapłony ( osobiście widziałem z tego powodu dwa quady rozebrane )
mój przypadek z Dl polegał na tym że kiedyś zniknoł mi prawy kierunek okazało się że winna jest kostka pod zbiornikiem ta sama kostka odpowiada za wyłącznik pod klamką sprzęgła, po zrobieniu kierunków i poskładaniu moto okazało się że nie pali właśnie styki od wyłącznika klamki były winowajcą.
warto je sprawdzić jak i sam wyłącznik pod klamką bo też lubią nie zwierać.
a przy okazji przenieść okablowanie z kostkami pod lewą owiewkę zawsze to później mniej rozbierania Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:48, 17 Kwi 2013
rysy
A2

 
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/2





Panowie dzięki za podpowiedź, ale naładowałem akumulator, podłączyłem. Jak przekręciłem kluczyk światła świeciły się. Przełączyłem czerwony przełącznik zaczęła chodzić pompka, gdy przestała wcisnąłem starter. Światła przygasły tak jak bym miał włączony bieg i otwartą stopkę boczną. Sprawdziłem nie był na biegu, więc wcisnąłem ponownie starter. Światła przygasły ponownie i już się nie zapaliły tylko postojowe. I akumulator padł, jak chciałem uruchomić za drugim razem to było słychać jakby rozrusznik chciał ruszyć, albo to był zwarcie. Chyba nie obędzie się bez fachowca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:19, 17 Kwi 2013
sladek
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





1. jeśli z wyświetlacza znika CHECK to znaczy że wszystkie patenty typy stopka, czerwony guzik i sprzęgło jest ok
2. Ja bym jednak stawiał na akumulator - jak masz możliwość spróbuj na innym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:01, 18 Kwi 2013
qwarek
A2

 
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Tylko aku tak sam z siebie nie pada, chyba podładowany na max mogłby chociaz maszyne odpalić a nie od razu paść.

Ja bym spróbował odpalić go na kablach od auta (albo lepiej od innego motocykla, albo auta z małym akumulatorem, odradzam diesla), podpinasz aku i kablami z fury, odpalasz i sprawdzasz ładowanie (miernik by sie przydał).
Jak bedzie to zaoszczędzisz na mechaniku i tylko aku.
Jak nie to cóz, elektryk wita


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez qwarek dnia Czw 0:02, 18 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:39, 18 Kwi 2013
gregdobrynin
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oxford, UK





Floydoo napisał:
Przycisk startu ma za zadanie rozlaczyc swiatla na czas pracy rozrusznika, jak sie zasyfi to moze potem wlasnie nie laczyc swiatel lub rozrusznika lub tego i tego. Mnie tak zrobil na Wegrzech Very HappyVery HappyVery Happy


mi sie tak przydazylo w Danii. Przycisk rozrusznika. W jakims watku opisane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:58, 18 Kwi 2013
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





qwarek napisał:
Tylko aku tak sam z siebie nie pada, chyba podładowany na max mogłby chociaz maszyne odpalić a nie od razu paść.

Właśnie zużyte aku pada na amen i możesz go ładować do usranej śmierci i nic to nie da. W tym przypadku może tak być ale nie musi.

Niech się mądrzejszy elektrycy wypowiedzą czy w diagnozie nie pomogło by odpalenie z kabli?

sladek napisał:

1. jeśli z wyświetlacza znika CHECK to znaczy że wszystkie patenty typy stopka, czerwony guzik i sprzęgło jest ok

Błąd, brak wciśniętego sprzęgła albo rozłączona kostka od sprzęgła, nie wyświetla napisu CHECK. Reszta się zgadza.
Mój dobry znajomy cały dzień odpalał z pychu po motocykl by po dojeździe do domu zorientować się, że mu się rozłączyła kostka od sprzęgła.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:26, 18 Kwi 2013
sladek
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





nieprosty napisał:
qwarek napisał:
Tylko aku tak sam z siebie nie pada, chyba podładowany na max mogłby chociaz maszyne odpalić a nie od razu paść.

Właśnie zużyte aku pada na amen i możesz go ładować do usranej śmierci i nic to nie da. W tym przypadku może tak być ale nie musi.

Niech się mądrzejszy elektrycy wypowiedzą czy w diagnozie nie pomogło by odpalenie z kabli?

sladek napisał:

1. jeśli z wyświetlacza znika CHECK to znaczy że wszystkie patenty typy stopka, czerwony guzik i sprzęgło jest ok

Błąd, brak wciśniętego sprzęgła albo rozłączona kostka od sprzęgła, nie wyświetla napisu CHECK. Reszta się zgadza.
Mój dobry znajomy cały dzień odpalał z pychu po motocykl by po dojeździe do domu zorientować się, że mu się rozłączyła kostka od sprzęgła.


Sprawdziłem - u mnie w AK7 wyświetla się do momentu wciśnięcia klamki sprzęgła.

PS - wielkość akumulatora nie ma znaczenia - nie może być za duży Smile jak ma 12V to jest jest okej nawet jak będzie od JumboJeta Smile prąd (A) popłynie tylko taki jak jest potrzebny Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:15, 18 Kwi 2013
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





sladek napisał:

Sprawdziłem - u mnie w AK7 wyświetla się do momentu wciśnięcia klamki sprzęgła.

Ale co Ci się wyświetla? Mam rozumieć, że jak przekręcisz kluczyk w stacyjce to Ci się od razu zapal CHECK?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:18, 18 Kwi 2013
qwarek
A2

 
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





nieprosty napisał:


Właśnie zużyte aku pada na amen i możesz go ładować do usranej śmierci i nic to nie da. W tym przypadku może tak być ale nie musi.


No dobra, ale co spowodowało ze ten aku sie tak rozładował? zwłaszcza podczas jazdy gdy teoretycznie powinno byc ładowanie.

Sprawdz czy jest ładowanie miernikiem i tyle


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:21, 18 Kwi 2013
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





qwarek napisał:
nieprosty napisał:


Właśnie zużyte aku pada na amen i możesz go ładować do usranej śmierci i nic to nie da. W tym przypadku może tak być ale nie musi.


No dobra, ale co spowodowało ze ten aku sie tak rozładował? zwłaszcza podczas jazdy gdy teoretycznie powinno byc ładowanie.

Sprawdz czy jest ładowanie miernikiem i tyle

Sprawdzanie ładowania miernikiem nic nie da, przynajmniej nie definitywną odpowiedź. Jak aku jest padnięty to miernik Ci pokaże prawidłowy poziom naładowania tyle, że po obciążeniem już nie będzie tak samo.

Dlaczego tak jest niech Ci wytłumaczą koledzy od elektryki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:23, 18 Kwi 2013
qwarek
A2

 
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Zaraz zaraz, jesli odpalisz moto i dotkniesz miernikiem aku to nie bedziesz widział czy jest ładowanie czy nie??
Nie naładowania tylko ładowania


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez qwarek dnia Czw 16:25, 18 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:26, 18 Kwi 2013
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Sorki źle zrozumiałem Twojego posta. Myślałem, że chcesz zmierzyć napięcie akumulatora po naładowaniu. Teraz widzę, że chodziło Ci o zmierzenie prądu ładowania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:28, 18 Kwi 2013
qwarek
A2

 
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





A po co miałbym sprawdzać poziom naładowania akumulatora skoro podejrzewam ze ten alternator nie ładuje, albo jest gdzies przebicie Razz

@rysy:Czy zainteresowany juz to zrobił? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:36, 18 Kwi 2013
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





qwarek napisał:
A po co miałbym sprawdzać poziom naładowania akumulatora skoro podejrzewam ze ten alternator nie ładuje, albo jest gdzies przebicie Razz

Ty zakładasz brak ładowania ja uszkodzone aku. Zauważ, że aku został naładowany na maksa. W tej sytuacji niezależnie czy jest ładowany przez alternator czy nie powinien dać radę odpalić motocykl, czy się mylę?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:42, 18 Kwi 2013
qwarek
A2

 
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Masz całkowitą racje tego nie neguje Smile powinen, chyba ze jest do wyj.bania, dlatego proponowalem odpalenie na kablach i sprawdzenie czy czasem aku nie zostało zajechane przez nie łądujący alternator Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:50, 18 Kwi 2013
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Akumulator motocyklowy tak juz ma, poprostu pada, nawet podczas jazdy, czesto sie to obiawia tym ze gasnie albo nie ma wolnych obrotow.
Juz nie jeden wlosy z glowy darl i kablami mieszal, a na koncu nowy aku zalatwil sprawe Very HappyVery Happy

z autopsji dodam ze przy braku ladowania na wpelni naladowanym aku mozesz przejechac okolo 30 km, a jak nie mozesz nawet odpalic to 100% aku padlo Idea


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Floydoo dnia Czw 19:53, 18 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:33, 18 Kwi 2013
OptimisticSailor
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Floydoo napisał:
Akumulator motocyklowy tak juz ma, poprostu pada, nawet podczas jazdy, czesto sie to obiawia tym ze gasnie albo nie ma wolnych obrotow.
Juz nie jeden wlosy z glowy darl i kablami mieszal, a na koncu nowy aku zalatwil sprawe Very HappyVery Happy

z autopsji dodam ze przy braku ladowania na wpelni naladowanym aku mozesz przejechac okolo 30 km, a jak nie mozesz nawet odpalic to 100% aku padlo Idea


Potwierdzam w moim Viadzrze 125 aku zdechł podczas jazdy (70km/h i trasa około 100km)
Objawy
1. Działa, Jadę
2. Traci moc
3. Zgsł
4. Nie jadę Very Happy

Aku Yuasa miało 7lat Exclamation

Ale raz padł też czujnik otwarcia stopki (podczas jazdy)
Objawy
1. Działa
2. Nie działa

30min w rowie siedziałem i ogarniałem całą elektrykę jaka mi przyszła do głowy i w końcu zwarłem odpowiednie kabelki Cool

Według mnie patent z akumulatorem samochodowym jest zdecydowanie najlepszy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:45, 18 Kwi 2013
rysy
A2

 
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/2





Panowie jutro podłącze inny akumulator i się okaż czy to wina akumulatora. Jutro dam znać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:49, 18 Kwi 2013
sladek
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





nieprosty napisał:
sladek napisał:

Sprawdziłem - u mnie w AK7 wyświetla się do momentu wciśnięcia klamki sprzęgła.

Ale co Ci się wyświetla? Mam rozumieć, że jak przekręcisz kluczyk w stacyjce to Ci się od razu zapal CHECK?


Sorki - jakoś tam to dziwnie działa że mi się wydawało że tak jest.
Znaczy po schowaniu stopki "nie zgasło" a dopiero po sprzęgle.
Podczas gdy naprawdę stopka->nic->sprzęgło->zgasło ale to stopka "gasi" z opóźnieniem jedynie.

Wracając do tematu - koledzy radzą słusznie.
Jak nie chcesz "w ciemno" kupować akku to podjedź ze swoim do elektryka.
Podłączy i sprawdzi na obciążeniu.
Akku często pada tak że volty ma ale prądu nic a nic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:24, 19 Kwi 2013
rysy
A2

 
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/2





Podłączyłem inny akumulator i to samo. Poprzekręcałem kluczyka w stacyjce świecą się tylko światła postojowe. Chciałem uruchomić to tylko światła przygasły i było tylko słychać jak są ter kostki pod siedzeniem jak pstrykało ale rozrusznik nie zadziałał. Później zaświeciły się wszystkie światła włącznie z mijania, ale rozrusznik też nie załączył się. Także to chyba nie jest wina akumulatora. Muszę poszukać jakiegoś elektryka to może on coś poradzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:29, 19 Kwi 2013
qwarek
A2

 
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





no korespondencyjnie tego nie załatwimy Razz elektryk wita Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:33, 19 Kwi 2013
skalar
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja powróże z fusów i obstawię 2 przyczyny:
1. Włącznik zapłonu - brudne/uszkodzone styki
2. Zielona kostka pod zbiornikiem - niekontakt lub uszkodzenie styków.

Opcjonalnie można pominąc stycznik rozruchu dla sprawdzenia rozrusznika - ale to już trzeba "z głową" bo prądy są duże i przypadkowy błąd może spowodować duże szkody.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:45, 21 Kwi 2013
rysy
A2

 
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/2





Awaria usunięta. Zepsuł się włącznik rozrusznika, ten pod czerwonym przyciskiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:41, 21 Kwi 2013
HERMAN
Motonita

 
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 544
Przeczytał: 57 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Jakieś 2 tygodnie temu miałem podobną sytuację,po zgaszeniu silnika już nie odpaliłem.W życiu wymieniłem już wiele aku i nigdy nie miałem takiej sytuacji.Po wizycie u speca od aku okazało się, że nastąpiło zwarcie na celach.Aku na gwarancji więc dali nowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:13, 22 Kwi 2013
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





sladek napisał:
nieprosty napisał:
sladek napisał:

Sprawdziłem - u mnie w AK7 wyświetla się do momentu wciśnięcia klamki sprzęgła.

Ale co Ci się wyświetla? Mam rozumieć, że jak przekręcisz kluczyk w stacyjce to Ci się od razu zapal CHECK?


Sorki - jakoś tam to dziwnie działa że mi się wydawało że tak jest.
Znaczy po schowaniu stopki "nie zgasło" a dopiero po sprzęgle.
Podczas gdy naprawdę stopka->nic->sprzęgło->zgasło ale to stopka "gasi" z opóźnieniem jedynie.

To tak w roli sprostowania na koniec. Podejrzewam, że odpalasz na wbitym biegu, zgadza się?
Przy odpalaniu na luzie nie pali się żaden check niezależnie czy wciśniemy klamkę sprzęgła. Jedyna różnica, to przy braku wciśnięcia klamki sprzęgła motocykl nie odpali.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:21, 23 Kwi 2013
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





My Polacy tak już mamy że od początku "wiemy lepiej" niż jest to opisane w instrukcji obsługi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:07, 23 Kwi 2013
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Możesz jaśniej @konra.dzik, bo nie wiem czy to do mnie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nieprosty dnia Wto 21:07, 23 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:41, 24 Kwi 2013
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Nie no ogólnie Smile
nieprosty, Ty wiesz gdzie szukać i ja wiem to i piszemy. Brońcie panie nie mam nic do Ciebie Smile
Ale preferuje przed jazdami poczytać "jak i z czym to się je", bo na stronie suzuki są instrukcje obsługi.
Bez spinki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Śro 23:42, 24 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:44, 25 Kwi 2013
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Tak tylko pytałem, żadnej spinki nie ma. Smile

Swoją drogą albo się starzeje albo młodzi użytkownicy są coraz głupsi.
Wiem pewnie się zaraz na mnie gromy posypią ale takie wrażenie odnosze po ostatnich postach pojawiających sie na forum.

Pierwszy przykład z brzegu, ktoś się zabiera za serwis hamulców i pyta na forum jakim płynem je zalać. Evil or Very Mad

Czy ludziom tak trudno zrozumieć, że żeby coś naprawić trzeba mieć najpierw jako takie pojęcie jak to działa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nie można uruchomić motocykla
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin