VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Po przewrotce i leżeniu kilka godzin problem z silnikiem
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Po przewrotce i leżeniu kilka godzin problem z silnikiem
PostWysłany: Pią 9:09, 04 Wrz 2009
ice
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Witam
Jakże pięknym był ten poranek gdy o 6 rano zadzownił dzwonek do drzwi a mnie w lekko nieprzytomnym stanie uświadomił sąsiad :
"... pana Motocykl leży..."
Tylko tyle zdołałem wychwycić i przetworzyć z wypowiedzi sąsiada ... ale za to momentalnie wyrwało mnie to z letargu brzydkiego poranka i w tempie godnym strażaka który słyszy wezwanie do pożaru ubrałem cokolwiek na dupę i zbiegłem na dół ...
Tam motocykl jakby spokojnie powitał mnie w pozycji horyzontalnej co niezwłocznie zachwiałem poprzez własną inicjatywę.
pobieżna ocena i charakterystyka strat wykazała:
-wygiętą dźwignie sprzęgła naprostowałem ręcznie (nie łamiąc)
-rozwalony lewy migacz
-delikatnie przerysowana dźwignia zmiany biegów ale nie wiem czy uszkodzona


No i teraz że tak powiem to dlaczego w ogóle zdecydowałem się napisać tego posta, a mianowicie po wszystkich zabiegach (włącznie ze zmianą kierunku który miałem w domu bo ostatnio kupiłem komplet) radośnie schodzę na dół aby udać się w wędrówkę do miejsca pracy rzeczonym transportem i tutaj problem po odpaleniu coś stuka głośno i miarowo w silniku nie cichnie po wciśnięciu klamki sprzęgła i teraz pytanie do was panowie i ewentualne panie co to może być od czego zacząć szukanie że tak powiem problemu ?

Oczywiście motocykl zgasiłem po ok 40 sekundach zostawiłem i pojechałem do pracy samochodem ...
pozdtrawiam
Mateusz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:59, 04 Wrz 2009
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





O shit! Niefajna pobudka... Sad Co się stało, że się krowa postanowiła położyć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:09, 04 Wrz 2009
ice
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Są dwie wersje ja się trzymam takiej że w związku z wieczorno nocnym opadem deszczu rozmiękła ziemia pod stopką i się zagłębiła i przewrócił i tak leżał pewnie parę godzin....
Jest jeszcze jedna możliwość która wole odrzucić jako mniej prawdopodobną i mniej miłą któryś sąsiad albo samochodem albo ręcznie ciut dopomógł w zmianie orientacji mojego pojazdu ...
Tak czy inaczej nie jestem szczęśliwy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:51, 04 Wrz 2009
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





A jak długo czekałeś po pionizacji motocykla ? Bo jeżeli krótko to mogło sporo oliwy pozostać w głowicy i stąd stukanie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Po przewrotce i leżeniu kilka godzin problem z silnikiem
PostWysłany: Pią 22:15, 04 Wrz 2009
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





słaba akcja Sad
ice napisał:
... od czego zacząć szukanie że tak powiem problemu ?

może od ponownego odpalenia po dłuższym czasie i jeżeli nadal będzie stukać to od próby określenia gdzie stuka - w którejś głowicy, któryś łańcuszek rozrządu, w silniku, w skrzyni, od strony sprzęgła ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:16, 04 Wrz 2009
ice
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





de facto nie wiem jak długo ale minimum dwie godziny i po postawieniu zostawiłem go stojącego ponad dwie godziny przed odpaleniem. Pozytywny aspekt jest taki że terkotał terkotał i przestał ...
Po szybkiej analizie budowy V-stroma albo podparła się ciut szklanka i nie otwierało zawora jednego albo płytka się przesunęła z tym samym efektem i potem się odblokowało ...
Musiało być to w pozycji zamkniętego zaworu bo inaczej byłoby niefajnie. Gorzej odpalał i nierówno chodził co też jakby pasuje do mojej teorii...

Szczęście w nieszczęściu że teraz działa ok klamkę sprzęgła mam nadzieje odegnę do oryginalnego bez łamania ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:14, 05 Wrz 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





klamke sprzegla mozesz kupic w larssonie za jakies 20pln


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Sob 11:23, 05 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:27, 05 Wrz 2009
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Jeżeli masz zamiar prostować to postaraj się rozgrzać alumunium. Na zimno większe prawdopodobieństwo, że pęknie. Tylko uważaj, żeby nie przesadzić z rozgrzewaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:01, 06 Wrz 2009
ice
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





wyprostowana na zimno ...
ale gorzej trzyma sie w rece niz oryginal.
Macie jakiś numer larsona ? moze na zapas zamowie ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 6:17, 06 Wrz 2009
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





http://www.vstromclub.fora.pl/akcesoria-dla-dl-i,34/klamka-sprzegla,1491.html

zagadaj z kaliną on ostatnio wymieniał


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:00, 12 Maj 2010
saflon
A1

 
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Witam mam podobny problem w swoim v-stromie DL 1000. Też coś stuka. Również wystąpiło to po upadku. Jest to równomierne stukanie. Które w miarę zwiększania obrotów również zwiększa się. Motor obecnie stoi dzisiaj będę szukał przyczyny ze znajomym. Dodam że objaw sam nie przeszedł po mimo pozostawienia motoru pewien czas w pionie. Co radzicie gdzie zajrzeć najpierw na co zwracać uwagę ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:06, 13 Maj 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





co do klamiki, z życia powiem tak, wole 3 razy prostowany oryginal niż tandetę z larssona, która w razie upadku juz sie nie wygnie ale pęknie od razu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Po przewrotce i leżeniu kilka godzin problem z silnikiem
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin