VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!
PostWysłany: Wto 14:00, 26 Sie 2008
Gość

 





Witam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc...
Mam DL 1000 2005' i nie lada problem do rozwązania;) otóż mój V-Strom zamiast iść jak burza gaśnie po wciśnięciu sprzęgła. Nie ma znaczenia na jakim jest biegu. Np. gdy dojeżdżam do skrzyżowania i chce zredukowac bieg przy malej predkości (np. z 3ki na 2ke), wciskam sprzęgło i obroty spadają do zera z zawrotną prędkością. Po za tym jak już jadę nią to jak chcę przyśpieszyć z niższych obrotów skacze jak żabka... Po pierwszym uruchomieniu nabiera obrotów i rozgrzewa się poprawnie. Aczkolwiek po minucie silnik gasnie (jak gdyby za wczesnie zamknąć ssanie) i za drugim razem jest juz trudniej go odpalić. Po ponownym uruchomieniu silnika na biegu jałowym silnik juz nie gaśnie. Może miał kotoś taki problem ze swoim motórem. Słyszałam że można zczytywać błędy z komputera pokładowego bez interfejsu serwisowego, jedynie za pomoca zegarów...? być może ma ktoś z was instrukcje?
Błagam o pomoc!!!;)
Asia
Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!
PostWysłany: Wto 14:32, 26 Sie 2008
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





Twowheels napisał:
otóż mój V-Strom zamiast iść jak burza gaśnie po wciśnięciu sprzęgła.


to nie jestes pierwsza z tym problemem na forum:
1000 zaczyna gasnac przy wolnej jezdzie

i ten:

zgasl mi

uderzaj do chlopakow na priv moze im sie cos udalo poradzic. jedynym rozwiazaniem na ten moment jest podkrecenie jalowych obrotow. jak znajdziesz lepsze to daj znac na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:01, 26 Sie 2008
Gość

 





Dzięki olo Smile rozmawiałam z chłopakiem z susuki i ten powiedział że najprawdopodobniej jest uszkodzony któryś z czujników przy przepustnicy-ale który??? niestety nie umiem posługiwać się jeszcze komputerem pokładowym, a podobno można zczytać błąd i wymienić wadliwy mechanizm... Czytałam odpowiedzi chłopaków i oni mieli problem od czasu do czasu. Ja niestety mam to cały czas i sezon się kończy a ja jeździć nie moge.... Nie chcę iść do serwisu bo zedrą ze mnie skórę jak na niedźwiedziu;) wymyślą takie niestworzone historie że okaże się, że pół motóra jest do wymiany...
Pozdrawiam
PostWysłany: Wto 15:11, 26 Sie 2008
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





Twowheels napisał:
niestety nie umiem posługiwać się jeszcze komputerem pokładowym, a podobno można zczytać błąd i wymienić wadliwy mechanizm...


a jesli mozna wiedziec to jak Ty sie dobierasz do komputera pokladowego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:27, 26 Sie 2008
Gość

 





Jeszcze się nie dobierałam... Smile nie mam instrukcji. Na zlocie w k/Bydgoszczy chłopak mi powiedział że jego znajomego kolega ma DL i zczytuje błędy z komputera przy zegarach. Mam do mojego VStroma książeczkę (taka mała instrukcja) ale po za wywołaniem zużycia paliwa, ustawieniem godziny i przebiegu, temperatuty nic więcej nie ma. VStrom jest moim drugim motórem i perwszym z tak zaawansowaną technologią. Miałam nadzieję że użytkownicy DL pomogą mi i mam taką nadzieję nadal:)
Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!
PostWysłany: Wto 15:39, 26 Sie 2008
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Hello,
Twowheels napisał:
zamiast iść jak burza gaśnie po wciśnięciu sprzęgła.

zacząłbym od obrotów biegu jałowego, jakie są na rozgrzanym silniku?
Cytat:
Po za tym jak już jadę nią to jak chcę przyśpieszyć z niższych obrotów skacze jak żabka...
Hmm, może ślizga się sprzęgło, czy masz odpowiedni luz na klamce? Chyba, że mówisz o szarpaniu łancucha
Cytat:
Słyszałam że można zczytywać błędy z komputera pokładowego bez interfejsu serwisowego, jedynie za pomoca zegarów...? być może ma ktoś z was instrukcje?
W serwisówce wspominają o tym o ile pamiętam, jak znajdę to dam znać.

p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Wto 15:46, 26 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:58, 26 Sie 2008
Gość

 





Dzięki Pawluk będę czekała Smile
Pozdrawiam
PostWysłany: Wto 16:47, 26 Sie 2008
thekamil
A

 
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





warto sprawdzić też czujnik przy stopce bocznej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!
PostWysłany: Śro 13:54, 27 Sie 2008
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Pawluk napisał:

W serwisówce wspominają o tym o ile pamiętam, jak znajdę to dam znać.


Potrzebny jest do tego pstryczek, np taki http://www.bugmanweb.com/gsxr/dealermode.html

lub kabelek:
http://www.stromtrooper.com/forums/showthread.php?p=114303


Reszta opisana jest w serwisówce np tu http://www.vstrom.cz/manual.htm


p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Śro 15:43, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:35, 27 Sie 2008
Gość

 





Dzięki Pawluk Smile pokaże to koledze który się nieco orientuje w tych sprawach:)
Pozdrawiam
PostWysłany: Śro 18:11, 27 Sie 2008
Gość

 





Ok. Drugi link wszystko wyjasnia Smile Wielkie dzieki za pomoc Smile
Buziaki Razz


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 18:20, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Nie 11:04, 31 Sie 2008
Gość

 





sprawdz jeszcze jakosc paliwa w baku ja mialem raz podobne obiawy motor gasl i nie trzymal obrotow po zatankowaniu paliwa kiepskiej jakosci meczylem sie z tym prawie do rezerwy i zatankowalem Vpower 98 dolalem specyfiku do czyszczenia ukladuw wtryskowych firmy STS (albo STP nie moge nigdy tej nazwy zapamietac)
i wszystko praszlo.
wiec moze i u ciebie problem tkwi w paliwie lub swiecach zaplonowych
pozdrawiam
Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!
PostWysłany: Pon 12:34, 01 Wrz 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





Pawluk napisał:
Pawluk napisał:

W serwisówce wspominają o tym o ile pamiętam, jak znajdę to dam znać.


Potrzebny jest do tego pstryczek, np taki http://www.bugmanweb.com/gsxr/dealermode.html

lub kabelek:
http://www.stromtrooper.com/forums/showthread.php?p=114303


Reszta opisana jest w serwisówce np tu http://www.vstrom.cz/manual.htm


p.


Pawluk a czy to jest mozliwe w K2 - jak wiadomo uklad liczydel jest nieco inny. Czy tylko mozna bledy zczytywac od wersji nowszej, poliftowej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!
PostWysłany: Pon 12:38, 01 Wrz 2008
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





W K2 tak samo można to odczytać.

p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Pon 14:03, 01 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:38, 30 Paź 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Twowheels

kontynuujac wątek....
czy to znaczy ze jak połaczy sie te styki za pomoca kawałka drutu i na zegarach ukaże sie ta kreska to znaczy ze wszystko z komputerem ok

czy co?
w jakim celu to sie robi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:12, 30 Paź 2009
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





Twowheels,
na początek sprawdź czy nie masz przypadkiem zsuniętych gumowych łaczników dolotowych- niestety żeby poprawić trzeba zdjąć zbiornik, ponoć w tysiącu się to zdarza...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:06, 30 Paź 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





aha a co to sa te łaczniki dolotowe? ? ?

cos mi kiedys wypadło z lewej strony spod zbiornika - kawałek gumy w kształcie długiego sześcianu, ale pomyslałem ze to jakiś element mocujacy zbiornik - to chyb nie o taki łącznik chodzi?


o ile w motocyklu potrafie zrobic wiele to co do elektroniki jestem zielony


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Pią 17:06, 30 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:43, 30 Paź 2009
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Hej Twowheels Smile

Przyczyna może być banalna bo mi też 2 razy zgasł przyczynę upatrywałem w świcach bo motór z angli prowadziłem I muszę mu zrobić porządny serwis.

Jedno pytanie na które musisz sobie odpowiedzieć czy gaśnie i jest słaby gdy masz biego zapięte???
Jeślitak to może być duperela pod tytułem czujni od bocznej nóżki u siebie też go muszę sprawdzić może nie kontaktować i przez to silnk gaśnie bo to jest zabezpieczenie w układzie elektrycznym aby nie ruszyć z otwrtą nóżką.
Weź WD-40 i przesikał w tej okolicy posprawdzaj wtyczki i kabelki daj znać jak efekty

Pozdrawiam Geniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:38, 30 Paź 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Panowie,
temat jest z przed roku !!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:52, 30 Paź 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Gieniu to nie zadna stópka, tylko wada dl 1000, ja mam motor po serwisie w suzuki w Toruniu a lekkie szarpanie od czasu do czasu nadal wystepuje.
nowe swiece filtr pow olej, zrobione zawory.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:58, 30 Paź 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





jakubdl1000 napisał:
Gieniu to nie zadna stópka, tylko wada dl 1000 (...)


Shocked przepraszam bardzo, ale chyba przejezyczyles sie, dl 1000 NIE MA WAD. Rozumiem, gdyby tak jeszcze uzytkownik damki z zazdrosci napisal...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:07, 31 Paź 2009
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





bibop napisał:
Panowie,
temat jest z przed roku !!!

A faktycznie, a ja dostałem o nim powiadomienie jak o nowym bo jakubdl1000 cos do niego dopisał i tak temat zaczął żyć nowym zyciem Laughing
Pozostaje, żeby Twowheels napisała co było przyczyną jej problemów no i Olowi go zamknąć Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:43, 06 Lis 2009
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Chwila momento szarpanie a gaśnięcie???

To chyba z lekka różnica i nikt mi nie powie, że to wada i tak ma być. Mi osobiście jak zgasł dwa razy to zaczęło mnie z lekka niepokoić. Raz go zignorowałem bo silnik był jeszcze zimny ale za drugim razem to nie przelewki. Ostatnio sam sprawdzałem jak mocno musze nóżkę odchylić by zgasł silnik i dość sporo to musi być więc otwarcie nie wchodzi w grę zaś zostaje jeszcze kwesia samego czujnika czy działą poprawnie bo mogą być styki zabrudzone i będzie impuls znikać.

A jeśli mogę to poproszę o wyjaśnienie zagadki na czym ta magia polega bo w cuda nie wierzę i w przepustnicę niedomagającą.

Druga sprawa to jeśli ktoś wie to poproszę o wyjaśnienie innej sytuacji, gdy kupowałe motorek to był jeszcze jeden na tapecie lecz ostatecznie odpadł ponieważ gdy się przejechałem to zawieszały się obroty na poziomie 2500 obr/min i nie spadały pomimo że manetka była zmknięta.
i to się kilka razy powtarzało nawet jak machnąłem manetą to obrot nadal się trzymały Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:51, 06 Lis 2009
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Aa, co do tego trzymania za wysokich obrotów - to tak jest jak je ustawisz za wysoko, ja sobie za podniosłem do ok. 1500 i nie chciał mi schodzić z 2000. Musiałem delikatnie obniżyć, żeby płynnie schodził do wyznaczonej wartości i nie wieszał się gdzieś tam wyżej. Nic strasznego, wystarczyło pokręcić śrubką i problem z głowy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:53, 19 Lis 2009
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Z tymi obrotami to działo się nieprzewidywalnie i przyczyna była gdzieś indziej bo wolne obroty były około 1200.
Co z Twoim sprzętem znalazłaś przyczynę???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin