Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 13:00, 26 Sie 2008    Temat postu: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!

Witam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc...
Mam DL 1000 2005' i nie lada problem do rozwązania;) otóż mój V-Strom zamiast iść jak burza gaśnie po wciśnięciu sprzęgła. Nie ma znaczenia na jakim jest biegu. Np. gdy dojeżdżam do skrzyżowania i chce zredukowac bieg przy malej predkości (np. z 3ki na 2ke), wciskam sprzęgło i obroty spadają do zera z zawrotną prędkością. Po za tym jak już jadę nią to jak chcę przyśpieszyć z niższych obrotów skacze jak żabka... Po pierwszym uruchomieniu nabiera obrotów i rozgrzewa się poprawnie. Aczkolwiek po minucie silnik gasnie (jak gdyby za wczesnie zamknąć ssanie) i za drugim razem jest juz trudniej go odpalić. Po ponownym uruchomieniu silnika na biegu jałowym silnik juz nie gaśnie. Może miał kotoś taki problem ze swoim motórem. Słyszałam że można zczytywać błędy z komputera pokładowego bez interfejsu serwisowego, jedynie za pomoca zegarów...? być może ma ktoś z was instrukcje?
Błagam o pomoc!!!;)
Asia
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Wto 13:32, 26 Sie 2008    Temat postu: Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!

Twowheels napisał:
otóż mój V-Strom zamiast iść jak burza gaśnie po wciśnięciu sprzęgła.


to nie jestes pierwsza z tym problemem na forum:
1000 zaczyna gasnac przy wolnej jezdzie

i ten:

zgasl mi

uderzaj do chlopakow na priv moze im sie cos udalo poradzic. jedynym rozwiazaniem na ten moment jest podkrecenie jalowych obrotow. jak znajdziesz lepsze to daj znac na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 14:01, 26 Sie 2008    Temat postu:

Dzięki olo Smile rozmawiałam z chłopakiem z susuki i ten powiedział że najprawdopodobniej jest uszkodzony któryś z czujników przy przepustnicy-ale który??? niestety nie umiem posługiwać się jeszcze komputerem pokładowym, a podobno można zczytać błąd i wymienić wadliwy mechanizm... Czytałam odpowiedzi chłopaków i oni mieli problem od czasu do czasu. Ja niestety mam to cały czas i sezon się kończy a ja jeździć nie moge.... Nie chcę iść do serwisu bo zedrą ze mnie skórę jak na niedźwiedziu;) wymyślą takie niestworzone historie że okaże się, że pół motóra jest do wymiany...
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Wto 14:11, 26 Sie 2008    Temat postu:

Twowheels napisał:
niestety nie umiem posługiwać się jeszcze komputerem pokładowym, a podobno można zczytać błąd i wymienić wadliwy mechanizm...


a jesli mozna wiedziec to jak Ty sie dobierasz do komputera pokladowego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 14:27, 26 Sie 2008    Temat postu:

Jeszcze się nie dobierałam... Smile nie mam instrukcji. Na zlocie w k/Bydgoszczy chłopak mi powiedział że jego znajomego kolega ma DL i zczytuje błędy z komputera przy zegarach. Mam do mojego VStroma książeczkę (taka mała instrukcja) ale po za wywołaniem zużycia paliwa, ustawieniem godziny i przebiegu, temperatuty nic więcej nie ma. VStrom jest moim drugim motórem i perwszym z tak zaawansowaną technologią. Miałam nadzieję że użytkownicy DL pomogą mi i mam taką nadzieję nadal:)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:39, 26 Sie 2008    Temat postu: Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!

Hello,
Twowheels napisał:
zamiast iść jak burza gaśnie po wciśnięciu sprzęgła.

zacząłbym od obrotów biegu jałowego, jakie są na rozgrzanym silniku?
Cytat:
Po za tym jak już jadę nią to jak chcę przyśpieszyć z niższych obrotów skacze jak żabka...
Hmm, może ślizga się sprzęgło, czy masz odpowiedni luz na klamce? Chyba, że mówisz o szarpaniu łancucha
Cytat:
Słyszałam że można zczytywać błędy z komputera pokładowego bez interfejsu serwisowego, jedynie za pomoca zegarów...? być może ma ktoś z was instrukcje?
W serwisówce wspominają o tym o ile pamiętam, jak znajdę to dam znać.

p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Wto 14:46, 26 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 14:58, 26 Sie 2008    Temat postu:

Dzięki Pawluk będę czekała Smile
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thekamil
A



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 15:47, 26 Sie 2008    Temat postu:

warto sprawdzić też czujnik przy stopce bocznej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:54, 27 Sie 2008    Temat postu: Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!

Pawluk napisał:

W serwisówce wspominają o tym o ile pamiętam, jak znajdę to dam znać.


Potrzebny jest do tego pstryczek, np taki [link widoczny dla zalogowanych]

lub kabelek:
[link widoczny dla zalogowanych]


Reszta opisana jest w serwisówce np tu [link widoczny dla zalogowanych]


p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Śro 14:43, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 13:35, 27 Sie 2008    Temat postu:

Dzięki Pawluk Smile pokaże to koledze który się nieco orientuje w tych sprawach:)
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 17:11, 27 Sie 2008    Temat postu:

Ok. Drugi link wszystko wyjasnia Smile Wielkie dzieki za pomoc Smile
Buziaki Razz


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 17:20, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 10:04, 31 Sie 2008    Temat postu:

sprawdz jeszcze jakosc paliwa w baku ja mialem raz podobne obiawy motor gasl i nie trzymal obrotow po zatankowaniu paliwa kiepskiej jakosci meczylem sie z tym prawie do rezerwy i zatankowalem Vpower 98 dolalem specyfiku do czyszczenia ukladuw wtryskowych firmy STS (albo STP nie moge nigdy tej nazwy zapamietac)
i wszystko praszlo.
wiec moze i u ciebie problem tkwi w paliwie lub swiecach zaplonowych
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 11:34, 01 Wrz 2008    Temat postu: Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!

Pawluk napisał:
Pawluk napisał:

W serwisówce wspominają o tym o ile pamiętam, jak znajdę to dam znać.


Potrzebny jest do tego pstryczek, np taki [link widoczny dla zalogowanych]

lub kabelek:
[link widoczny dla zalogowanych]


Reszta opisana jest w serwisówce np tu [link widoczny dla zalogowanych]


p.


Pawluk a czy to jest mozliwe w K2 - jak wiadomo uklad liczydel jest nieco inny. Czy tylko mozna bledy zczytywac od wersji nowszej, poliftowej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:38, 01 Wrz 2008    Temat postu: Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!!

W K2 tak samo można to odczytać.

p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Pon 13:03, 01 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 14:38, 30 Paź 2009    Temat postu:

Twowheels

kontynuujac wątek....
czy to znaczy ze jak połaczy sie te styki za pomoca kawałka drutu i na zegarach ukaże sie ta kreska to znaczy ze wszystko z komputerem ok

czy co?
w jakim celu to sie robi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Pią 15:12, 30 Paź 2009    Temat postu:

Twowheels,
na początek sprawdź czy nie masz przypadkiem zsuniętych gumowych łaczników dolotowych- niestety żeby poprawić trzeba zdjąć zbiornik, ponoć w tysiącu się to zdarza...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 16:06, 30 Paź 2009    Temat postu:

aha a co to sa te łaczniki dolotowe? ? ?

cos mi kiedys wypadło z lewej strony spod zbiornika - kawałek gumy w kształcie długiego sześcianu, ale pomyslałem ze to jakiś element mocujacy zbiornik - to chyb nie o taki łącznik chodzi?


o ile w motocyklu potrafie zrobic wiele to co do elektroniki jestem zielony


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Pią 16:06, 30 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 20:43, 30 Paź 2009    Temat postu:

Hej Twowheels Smile

Przyczyna może być banalna bo mi też 2 razy zgasł przyczynę upatrywałem w świcach bo motór z angli prowadziłem I muszę mu zrobić porządny serwis.

Jedno pytanie na które musisz sobie odpowiedzieć czy gaśnie i jest słaby gdy masz biego zapięte???
Jeślitak to może być duperela pod tytułem czujni od bocznej nóżki u siebie też go muszę sprawdzić może nie kontaktować i przez to silnk gaśnie bo to jest zabezpieczenie w układzie elektrycznym aby nie ruszyć z otwrtą nóżką.
Weź WD-40 i przesikał w tej okolicy posprawdzaj wtyczki i kabelki daj znać jak efekty

Pozdrawiam Geniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 21:38, 30 Paź 2009    Temat postu:

Panowie,
temat jest z przed roku !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 21:52, 30 Paź 2009    Temat postu:

Gieniu to nie zadna stópka, tylko wada dl 1000, ja mam motor po serwisie w suzuki w Toruniu a lekkie szarpanie od czasu do czasu nadal wystepuje.
nowe swiece filtr pow olej, zrobione zawory.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pią 21:58, 30 Paź 2009    Temat postu:

jakubdl1000 napisał:
Gieniu to nie zadna stópka, tylko wada dl 1000 (...)


Shocked przepraszam bardzo, ale chyba przejezyczyles sie, dl 1000 NIE MA WAD. Rozumiem, gdyby tak jeszcze uzytkownik damki z zazdrosci napisal...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Sob 0:07, 31 Paź 2009    Temat postu:

bibop napisał:
Panowie,
temat jest z przed roku !!!

A faktycznie, a ja dostałem o nim powiadomienie jak o nowym bo jakubdl1000 cos do niego dopisał i tak temat zaczął żyć nowym zyciem Laughing
Pozostaje, żeby Twowheels napisała co było przyczyną jej problemów no i Olowi go zamknąć Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 23:43, 05 Lis 2009    Temat postu:

Chwila momento szarpanie a gaśnięcie???

To chyba z lekka różnica i nikt mi nie powie, że to wada i tak ma być. Mi osobiście jak zgasł dwa razy to zaczęło mnie z lekka niepokoić. Raz go zignorowałem bo silnik był jeszcze zimny ale za drugim razem to nie przelewki. Ostatnio sam sprawdzałem jak mocno musze nóżkę odchylić by zgasł silnik i dość sporo to musi być więc otwarcie nie wchodzi w grę zaś zostaje jeszcze kwesia samego czujnika czy działą poprawnie bo mogą być styki zabrudzone i będzie impuls znikać.

A jeśli mogę to poproszę o wyjaśnienie zagadki na czym ta magia polega bo w cuda nie wierzę i w przepustnicę niedomagającą.

Druga sprawa to jeśli ktoś wie to poproszę o wyjaśnienie innej sytuacji, gdy kupowałe motorek to był jeszcze jeden na tapecie lecz ostatecznie odpadł ponieważ gdy się przejechałem to zawieszały się obroty na poziomie 2500 obr/min i nie spadały pomimo że manetka była zmknięta.
i to się kilka razy powtarzało nawet jak machnąłem manetą to obrot nadal się trzymały Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 13:51, 06 Lis 2009    Temat postu:

Aa, co do tego trzymania za wysokich obrotów - to tak jest jak je ustawisz za wysoko, ja sobie za podniosłem do ok. 1500 i nie chciał mi schodzić z 2000. Musiałem delikatnie obniżyć, żeby płynnie schodził do wyznaczonej wartości i nie wieszał się gdzieś tam wyżej. Nic strasznego, wystarczyło pokręcić śrubką i problem z głowy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 23:53, 18 Lis 2009    Temat postu:

Z tymi obrotami to działo się nieprzewidywalnie i przyczyna była gdzieś indziej bo wolne obroty były około 1200.
Co z Twoim sprzętem znalazłaś przyczynę???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin