VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Pompa, a może regulator?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Pompa, a może regulator?
PostWysłany: Sob 18:41, 01 Paź 2016
gzub
A2

 
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 64
Przeczytał: 42 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Witam !

Mam takie pytanie dotyczące małego DL z 2013 roku. Moto po długiej trasie nie chce odpalić, zasilanie działa, prąd dochodzi z akumulatora natomiast po włączeniu prawego przełącznika pompa w ogóle się nie uruchamia. Na co to może wskazywać, na wspomnianą pompę czy regulator napięcia? Nadmienię, że żadna z kontrolek nie wskazuje na jakąkolwiek awarię.

Jakieś sugestie mile widziane oraz pomoc w rozwiązaniu problemu.
Pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:54, 01 Paź 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





W dużym DL-u jest przekaźnik od pompy paliwowej zakłądam, że analogicznie w małym też powinien być.
1. Włącz stacyjke i zobacz czy dochodzi na jeden styk roboczy jeśli tak to zmostkuj kawałkiem przewodu i zobacz czy pompa się załączy wystarczy jeśli pompa się załączy.
2. Jeśli się załączy to zmierz czy jest napięcie na cewce po załączeniu pewnie prze 2-3 sekundy powinno się pokazać napięcie jeśli będzie to znaczy, że cewka na przekaźniku się spaliła i trzeba kupić nowy przekaźnik.
3. Zacznij od sprawdzenia bezpieczników.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:44, 01 Paź 2016
gzub
A2

 
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 64
Przeczytał: 42 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Wystarczyło zacząć od punktu 3 czyli bezpieczników. Jeden do wymiany, a moto chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:38, 01 Paź 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





To git bezpieczniki, żadko się przepalają a jeśli to się stało to ile miał amper bezpiecznik?
Warto zmierzyć prąd jaki płynie przez układ i sprawdzić bo sytuacja może się powtórzyć gorzej jak to się stanie podczas wyprzedzania.
Zima idzie czas na przegląd instalacji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:59, 02 Paź 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1175
Przeczytał: 180 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Miałem podobny przypadek na ostatnim wyjeździe. Po tankowaniu chciałem jechać dalej, motocykl odpalił i po kilku sekundach zgasł. Wskazówki po przekręceniu zapłonu chodzą, żadnych błędów nie ma, a pompa nie chce chodzić. Padł bezpiecznik "ignition" który powinien mieć wartość 10A jak wynika z serwisówki, a był wsadzony 30A.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:02, 02 Paź 2016
gzub
A2

 
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 64
Przeczytał: 42 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Dobrze, że to nie pompa ani regulator. Bo wymiana to już niestety, ale droższa zabawa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pompa, a może regulator?
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin