Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pompa paliwa dl650

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adammiszcz
A1



Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 11:22, 02 Lis 2013    Temat postu: pompa paliwa dl650

witam mam problem z pompa paliwa w dl650 rocznik 2008 gdyż po nagrzaniu się pompa nie trzyma w ogóle ciśnienia dochodzi do 5 tys obrotów i traci całkowicie moc rozkręciłem ja wymieniłem filierek wyczyściłem i dalej to samo wiec prawdopodobnie pompa do wymiany?? i czy można wymienić tylko sam silniczek?? model to uc t35 link do zdjęcia [link widoczny dla zalogowanych]
a i czy można dobrać to z innego modelu?? bo to zdjęcie jest z bandita bo jak szukałem do dl to mi całkiem inne wyszukiwało
z góry dziękuje o pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Sob 14:28, 02 Lis 2013    Temat postu:

Porównując pompy [link widoczny dla zalogowanych] i [link widoczny dla zalogowanych] wyglądają inaczej, ale sam silnik może i jest ten sam. Niestety w katalogu nie ma numerów więc i trudno taką teorię potwierdzić.

Co jednak ciekawe, w moim trochę starszym wynalazku pompa wygląda zupełnie inaczej. Są tam 2 filtry paliwa. Pierwszy w postaci sitka, a drugi jest w korpusie, w który wchodzi cały silnik... Może to ten drugi filtr Question
popatrz w te tematy...
http://www.vstromclub.fora.pl/warsztat,54/pompa-paliwa-utrzymanie,3773.html#118769
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adammiszcz
A1



Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Nie 3:11, 03 Lis 2013    Temat postu:

niby to samo a jednak nie znalazłem identyczni silniczek tyle ze na amerykańskim ebay-u a cena 100 dolarów :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ToMiko
A2



Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Pią 8:46, 15 Lis 2013    Temat postu:

rok temu za używaną pompę (z motocykla z USA) płaciłem 400 zł
Cena może i nie najniższa, ale nowa kosztuje ok 800 EUR Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Predator
A



Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska/Pniewy

PostWysłany: Pią 17:41, 08 Kwi 2016    Temat postu:

A ja mam pytanie do Koleżanek i Kolegów mechaników
Czy pompa paliwa z deela 650 2008r. będzie pasować parametrami do K5?
Pytam bo w tym dekielku/podstawie nie ma tego dodatkowego filtra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
centrino
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU

PostWysłany: Pią 17:58, 08 Kwi 2016    Temat postu:

Pompa od 2008 jest nieco inna.
Kurcze nie pamiętam dokładnie czym się różniła. Mimo, że stosunkowo niedawno (w zeszłym roku) ją rozbierałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pią 20:05, 08 Kwi 2016    Temat postu:

Predator napisał:
Pytam bo w tym dekielku/podstawie nie ma tego dodatkowego filtra.

Masz na myśli tą siateczkę

Sprawdź średnicę króćca w pompie... Jeżeli masz tam 11mm to przypasuje ci siateczka od niemal każdego samochodu, np:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Predator
A



Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska/Pniewy

PostWysłany: Sob 8:25, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Nie chodzi mi o filtr tylko o całą pompę. Podstawa pompy k5 jest inna(wygląda jak taka miska czy cuś), a w niej znajduję się filtr paliwa. W pompie z młodszego rocznika podstawa jest płaska, ale nie o to chodzi. Problem polega na tym, czy jak zamontuje pompę z rocznika 2007-2008 to czy ona ma takie same parametry jak z k5. Czy też będę miał jakiś problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jargus2
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Nie 8:17, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Pompa ma takie same parametry ,więc śmiało montuj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
griba
A



Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 18:45, 10 Kwi 2016    Temat postu: Pompa paliwa

Potwierdzam - pompy są zamienne. Inna jest konstrukcja obudowy pompy i inny typ "silniczka", ale podłączenie elektryczne (kostka zewnętrzna) i parametry takie same. Ewentualnie przy pompie z wystającym denkiem ("stary typ") trzeba w nowszych rocznikach nieco przesunąć (zamocować tylko na jednej śrubie) zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego.

Dla pamięci oznaczenia pomp i silniczków oraz ilustracje poglądowe:

nowa 15100-27G0 (płaska)
silnik HFP-386



stara 15100-06G10 (z denkiem)
silnik UC-T30SU15



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Nie 21:35, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Predator
A



Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska/Pniewy

PostWysłany: Pon 15:17, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Dzięki Panowie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin