VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Problem z odpalaniem
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Problem z odpalaniem
PostWysłany: Czw 9:18, 25 Wrz 2014
chetka
A1

 
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Hej

Mam taki problem, że czasem moto nie odpala. Przekręcam kluczyk, słysze taki dziwny dźwięk (jakaś pompa paliwa) wciskam sprzęgło światło przygasa a rozrusznik nie kręci. Zachowuje sie tak samo jak odpalanie bez sprzęgła. I tak sie chwile męcze puszczam sprzęgło, macham wyłączam włączam stacyjke klikam alarm i w końcu jakoś sie zawsze da odpalić.
Wczoraj po umyciu było bardzo ciężko. Męczyłem sie chyba z 10 min aż zaskoczył, ale nie weim czy to reguła jak jest mokry. Jakieś spięcie? Czujnik sprzęgła?
Miał ktoś coś podobnego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:26, 25 Wrz 2014
tlo1
A2

 
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 53
Przeczytał: 63 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Maz





Kiedyś tak miałem. Kabelek od czujnika sprzęgła się poluzował lub zaśniedział.
Po oczyszczeniu było OK


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:05, 25 Wrz 2014
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 636
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój





a akumulator sprawdzałeś? może już czas na niego?
co to jest spięcie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:59, 25 Wrz 2014
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Albo czujnik przy klamce albo przycisk rozrusznika. Raczej to pierwsze. Jakby akumulator padł to coś by próbował zakręcić, albo "cykał" przy próbie odpalenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:00, 27 Wrz 2014
chetka
A1

 
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





No dzieki za pomysły. Oddam motocykl do warsztatu chyba. Niech szukają, ale zasugeruje gdzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:58, 27 Wrz 2014
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Oj tam od razu warsztat. Odepnij wtyczkę pod klamką sprzęgła i zmostkuj. Jak odpali to już będziesz wiedział o co chodzi. Kupisz czujnik w Larssonie bo naprawiać nie ma sensu i tyle. Jak nie będzie palił to trzeba będzie głębiej poszukać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:50, 27 Wrz 2014
MarioSWD
A

 
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 182
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD





Nie ma sensu żebyś oddawał do serwisu czy warsztatu, skasują Cię za samą diagnozę a jak piszą koledzy można wszystko samemu zdiagnozować przy piwku w domowych warunkach. Usterka może być banalna. Miałem tak kiedyś w Hondzie że dosłownie kabelek, którego nie było widać nawet na pierwszy rzut oka że jest uszkodzony nie stykał dokładnie z kostką i nie mogłem odpalić. Wystarczyła krótka przygoda z multimetrem takim najzwyklejszym żeby zdiagnozować usterkę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:14, 29 Wrz 2014
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Jak czyszczenie styków w kablu sprzęgła nie pomaga, to prawdopodobnie to wina styków w przycisku startera. Też ostatnio z tym walczę. Objawy tak jak opisujesz. Też wziąłem to na początku za kabel/kostkę przy klamce sprzęgła. Trzeba to ustrojstwo, czyli przycisk startera, rozebrać (4 śruby), przeczyścić styki i ewentualnie dogiąć blaszkę, co jeździ po tych stykach w momencie wciskania przycisku startera (u mnie samo przeczyszczenie styków nie pomogło).

EDIT:
W linku poniżej co nieco o tym jak to wygląda i jak to rozebrać.
http://blacklabadventures.com/2012/02/19/start-switch-maintenance/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SoH dnia Pon 12:29, 29 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:18, 12 Maj 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Odgrzeję wątek bo temat pasuje, chociaż przypadek inny:)
Najpierw story: w miniony weekend na Rajdzie Bieszczadzki po jednym z punktów kontrolnych miałem problem z alarmem Legos i odpaleniem motocykla - pilot wysyłał sygnał, ale centralka alarmu nie reagowała i nie odłączała immobilizera. Dopiero po odłączeniu na chwilę zasilania i odczekaniu może 10 minut motocykl odpalił i więcej problem się nie pojawił, ale....

Teraz mam taki dziwny przypadek, że jak postępuję wg normalnej procedury startowej jak dotąd (alarm, kluczyk, killswitch, rozrusznik - wszystkie warunki typu stopka, neutral, sprzęgło spełnione) światła przygadają i... rozrusznik nie kręci. Jednak wystarczy, że podczas wciśnięcia przycisku rozrusznika przekręce delikatnie manetkę (czyli "dodam gazu") to rozrusznik kręci i motocykl odpala od razu bez najmniejszego problemu. o|o
Wiem, że brzmi to dziwacznie, ale sprawdzone, przetesowane, tzw. "autentyczny fakt".
W przyszłym tygodniu jadę do ASO na akcję serwisową Suzuki to zgłoszę i ten dziwaczny efekt, ale chętnie poznam opinie i teorie forumowych speców CO TO Q...WA W OGÓLE MOŻE BYĆ? Przyznaję, że ja na logikę tego nie ogarniam, a w czary nie wierzęSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:31, 12 Maj 2016
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 161 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





jedyne co mi przychodzi do glowy to ze linka gazu i kable elektyczne startera sa gdzies razem ulozone i linka w jakis mechaniczny sposob ma wplyw na ulozenie kabla elektrycznego czyniac "czary mary "

edit. znalazlem zdjecie duzego Dla i chyba raczej to niemozliwe co napisalem Embarassed


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Czw 22:36, 12 Maj 2016, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:37, 12 Maj 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Dobry trop, jutro sprawdzę ruszając samą linką rozrusznika:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:26, 13 Maj 2016
staszek_s
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 453
Przeczytał: 127 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk





MaG napisał:
w miniony weekend na Rajdzie Bieszczadzki po jednym z punktów kontrolnych miałem problem z alarmem Legos i odpaleniem motocykla

Nie było to czasem tam, gdzie dziewczyny waliły po tyłku przy stole bilardowym? Miałem to samo, przetaczałem maszynę i nic. Zaskoczył za jakieś 10 min.
W niedalekim serwisie, gdzie mi zmieniali opony, jest takie miejsce, gdzie (jak twierdzą) alarmy nie działają - tam też tak miałem. Dziwne...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:33, 14 Maj 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Tak to tam. Niedaleko są turbiny elektrowni wodnej Myczkowce, więc potężne wirujące elektromagnesy... Takich miejsce jest więcej np. Nowogrodzka w Wwie w okolicach Teatru Roma itp.
Nie wiąże jednego z drugim na siłę, może być zbieg okoliczności, że teraz odpala z "gazem"...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:52, 14 Maj 2016
staszek_s
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 453
Przeczytał: 127 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk





tego nie wiedziałem, ciekawe z tą elektrownią. W każdym razie ja już mam zaplanowane wyłączenie automatycznego uzbrajania alarmu, to bez sensu w takich przypadkach jak na rajdzie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:46, 19 Maj 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





No dobra, winny Wam jestem rozwiązanie problemu. Dzisiaj wstawiałem Suzę na akcję serwisową do ASO i mówię chłopakowi w serwisie, że mam taki objaw, a on na mnie jak na smoka i "Ale jak...??" pyta...Smile
No to poszliśmy do motocykla i mu pokazuję: alarm, kluczyk, killswitch, sprzęgło i rorusznik >> NIC
Dodaję lekko gazu i wciskam rozrusznik >> odpalił
Patrzy już teraz jak na Marsjanina, patrzy i mówi "Mogę sam...?"
Oczywiście jemu odpalił i po krótkiej diagnozie wyszło nam, że gaz nie ma tu nic do rzeczy... Tzn. ma o tyle, że jak przy rozruchu odkręcam manetkę to jednocześnie odruchowo... mocniej dociskam sprzęgło drugą ręką. Problem leżał w lewej manetce - czujnik sprzęgła wyrobiony, przy okazji grzana manetka nie podklejona i tak się "obróciła", że klamka sprzęgła nie dochodziła do końca, stąd problem z rozruchem. SmileSmileSmile
I skomplikowany objaw okazał się jednak banałem:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:05, 19 Maj 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





MaG napisał:

I skomplikowany objaw okazał się jednak banałem:)


Czyli jak zwykle. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:04, 19 Maj 2016
swoop
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mazury





Ja też dziś na wyjeździe odpalałem 2 razy na pych, bo nie chciał zapalić. Na kolejnym postoju okazało się, że odpięła się wtyczka od czujnika sprzęgła Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:08, 23 Maj 2016
tommy lee
A1

 
Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PABIANICE





Panowie a czujnik sprzęgła gdzie się znajduje ? przy zębatce czy gdzie? tez mam ten problem . Sprawdziłem czujniki przy kierownicy i dalej nie odpala za każdym razem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:33, 23 Maj 2016
Lompi
Motonita

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 559
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok





Czujnik sprzęgła jest przy klamce sprzęgła.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:36, 23 Maj 2016
antyks
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1459
Przeczytał: 81 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój





tommy lee napisał:
Panowie a czujnik sprzęgła gdzie się znajduje ? przy zębatce czy gdzie? tez mam ten problem . Sprawdziłem czujniki przy kierownicy i dalej nie odpala za każdym razem

Czujnik jest przy klamce sprzęgła.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:44, 23 Maj 2016
tommy lee
A1

 
Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PABIANICE





przy klamce czujniki sprawdzałem ale jeszcze gdzieś przy silniku chyba jest

u mnie dziwna sprawa jak zimny to odpala , jak sie rozgrzeje to słychać pompę jak przełącze włącznik to światła przygasają i kupa , jak trzymam przycisk od startera i kilka razy nacisnę manetkę sprzęgła to dopiero za którymś razem odpal


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tommy lee dnia Pon 9:49, 23 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:00, 23 Maj 2016
antyks
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1459
Przeczytał: 81 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój





Zmostkuj kable z czujnika sprzęgła i zobacz czy problem dalej występuje.
Jak tak to sprawdź przycisk rozrusznika - z nim też bywają problemy.
Ale jak przygasają światła to znaczy że pobór prądu wzrasta. Może szlak trafia ci rozrusznik?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:39, 23 Maj 2016
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





To normalne, że światła przygasają. Tam jest przekaźnik odcinający prąd podczas rozruchu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:41, 23 Maj 2016
MarioSWD
A

 
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 182
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD





Otzi napisał:
To normalne, że światła przygasają. Tam jest przekaźnik odcinający prąd podczas rozruchu.


Ciekawe rzeczy piszesz. Podaj proszę umieszczenie tego przekaźnika.

Światła przygasają bo wzrasta znacząco pobór prądu. Czego niestety słabej jakości instalacja elektryczna w dl;u nie wytrzymuje. Było już to poruszane na forum. Taki sam objaw ze światłami masz jak np na wolnych obrotach dodasz gazu u mnie światła delikatnie się rozjaśniały. W nowszych modelach podobno to poprawili jak dali większy alternator czy inny regulator napięcia, nie pamiętam teraz.

Wracając do tematu to spróbuj (jeśli to nie czujniki )wymontować rozrusznik, rozebrać go i porządnie wyczyścić. Sprawdź szczotki, może pomoże, może nie ale biorąc z mojego doświadczenia mi znacząco poprawiło takie czyszczenie rozruch. Uważaj tylko na szpilki M4 pobajże żeby ich nie ukręcić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:13, 23 Maj 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 192 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Sprawdzałem u siebie szczotki przy przebiegu około 100tyś km, jest ich jeszcze sporo, więc jeśli masz mniejszy to nie ma co tam chyba zaglądać. Bo jak już kolega ci wyżej napisał można coś popsuć.
Ja po czyszczeniu nie zauważyłem żadnej zmiany w rozruchu.

MarioSWD napisał:
Światła przygasają bo wzrasta znacząco pobór prądu. Czego niestety słabej jakości instalacja elektryczna w dl;u nie wytrzymuje.


To dziwne, kiedyś jak zaśniedziały mi styki przy starterze to zginęły światła. Jak wciskałem juz na odpalonym silniku kilka razy starter to za którymś razem sie one zapalały, a rozrusznika kręcił normalnie. Mi się wydaje, że przy przycisku startera, podczas jego wciśnięcia rozłączają się również całkowicie światła. Czym innym jest przygasanie a całkowite gaśnięcie świateł.

PS. Byłem przed chwilą przy motocyklu. Czerwony przycisk na Off (czyli rozrusznik nie zakręci) i przy wciskaniu startera światła gasnął. To potwierdza tylko moją teorie. Nie wiem jak to działą czy jest jakiś przekaźnik czy po prostu przycisk rozłącza obwód. Ale na pewno nie jest tak jak mówisz MarioSWD.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Pon 12:18, 23 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:45, 23 Maj 2016
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ciekawe rzeczy powiadam. Ale ja się przecież na niczym nie znam. Proponowałbym na przyszłość sprawdzić samemu. Powtórzę jeszcze raz. W DL 650 od początku produkcji i DL 1000 od roku 2003 podczas rozruchu światła gasną i jest to normalny objaw. Ma to na celu zmniejszyć pobór prądu podczas rozruchu. W moim DL 1000 K2 nie gasną ponieważ mam włącznik świateł w prawej manetce. Jeszcze lepiej mam to rozwiązane w gieteerze: po włączeniu zapłonu świecą się tylko postojówki. Światła mijania zapalają się po uruchomieniu silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Otzi dnia Pon 12:49, 23 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:30, 23 Maj 2016
tommy lee
A1

 
Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PABIANICE





Sprawdzałem czujnik przy manetce sprzęgła, nawet go zmostkowałem ale to nic nie dało, spróbuję jeszcze przekaźnik i sam starter może wyjdzie bolączka. Jeszcze jest jeden ciekawy objaw ..... tj . próbuję odpalić moto jest cisza , i w tym samym czasie poruszam dżwignią zmiany biegów i nie zawsze ale odpala. Jeszcze jedno w samym silniku jest też czujnik ? Podejrzewam że biegu jałowego, tylko w którym miejscu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:47, 23 Maj 2016
MarioSWD
A

 
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 182
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD





Nie wiem jak jest DL1000, ja miałem DL650 K4 kompletnie go rozebrałem można powiedzieć że do czysta z powodu różnych błahych problemów z instalacją (m.in źle podłączonych dodatkowych akcesoriów). Przerabiałem temat m.in softstartu dla świateł i innych wynalazków, jeśli istnieje tam taki przekaźnik to oddaję honor. Co i tak nie zmienia faktu że ta instalacja ma wiele wad (np. same umiejscowienie złącz w moto) i jej jakość (zaśniedziałe złącza, pękające wtyczki itd...) światła rozświetlające się przy dodawaniu gazu na postoju, przygasające na wolnych itd... opisywane problemy na tym forum wiele razy. Dlatego nie dziwią mnie problemy z moto natury elektrycznej bo oprócz tego że są świetne maszyny do jazdy do elektryka jest ich bolączką. Najlepszym tego dowodem jest sama idea tych zapalonych świateł przed rozruchem, co już nie powinno mieć miejsca a dopiero po uruchomieniu silnika (mówię tutaj o automacie).

Też nie jestem alfą i omegą ale akurat to moto znam mechanicznie jeśli chodzi o naprawy bardzo dobrze.

Jest taki czujnik. Poszukaj w tematach odnośnie dokładania wyświetlacza biegów tam jest opisane gdzie się znajduje i jak się do niego dobrać.

Sprawdź sobie też czujnik na kosie. Możesz mieć taką sytuację że robi zwarcie i na złożonej kosie i wrzuconym biegu nie zapalisz lub odwrotnie na wyciągniętej i Neutralu też nie da rady. Może to jest problem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MarioSWD dnia Pon 16:02, 23 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:55, 20 Cze 2016
pietryna
A

 
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Dopiszę się do tematu. Od razu mówię, że jeszcze nie czyściłem styków przy klamce bo nawet o tym nie pomyślałem.

Ale objaw identyczny. AK8, wciśnięcie startera gasi światła (nie jest to przygasanie, wyłączają się po prostu). Rozrusznik milczy. Na pewno jedyny czujnik to ten przy klamce? Nie ma czegoś w silniku? Bo mam wrażenie, że jak jeszcze odpalał po kilku próbach wcześniej to na jedynce bardzo mi pociągnął do przodu (stałem obok a nie na) tak jakby nie do końca tarcze sprzęgła puszczały i jakoś wbiłem sobie do głowy, że może czujnik jest zdublowany (na klamce i gdzieś przy samych tarczach).

Jak rozumiem mostkowanie na kablach to przycisku czujnika przy klamce trzeba zrobić tak?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pietryna dnia Pon 22:00, 20 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:03, 20 Cze 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 192 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





pietryna napisał:
Jak rozumiem mostkowanie na kablach to przycisku czujnika przy klamce trzeba zrobić tak?


Dokładnie tak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:27, 21 Cze 2016
pietryna
A

 
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Ehh no i nic nowego nie dodam. Mostek na kablach i odpalił bez zająknięcia. Jak będę miał chwilę to sobie ten przełącznik rozbiorę, a tymczasem będę jeździł z mostkiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Problem z odpalaniem
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin