VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Problem z światłami awaryjnymi Dl 1000 K3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Problem z światłami awaryjnymi Dl 1000 K3
PostWysłany: Czw 11:17, 22 Kwi 2010
Bonus
A1

 
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino





Mam pytanko odnośnie świateł awaryjnych jw. tzn. mam taką sytuację, że kiedy włączam przełącznikiem te światła to widzę tylko krótkie mignięcie na kierunkach i lampkach i na tym koniec. Wcześniej było tak, że działały ale tylko chyba przy wyłączonym zapłonie, przy włączonym sytuacja jw. teraz już nie działają, czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją, ewentualnie może ktoś powie od czego zacząć szukać problemu? Z góry dzięki za wszelki podpowiedzi...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:40, 23 Kwi 2010
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





Ja osobiście miałem podobny problem ze światłami głównymi, pomogło przeczyszczenie zaśniedziałych styków w kostkach (a dokładnie znalazłem to zjawisko w tej jednej).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:01, 23 Kwi 2010
Bonus
A1

 
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino





A czy do kierunkowskazów i do świateł awaryjnych są osobne przerywacze czy jest tylko jeden wspólny?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:36, 23 Kwi 2010
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





A kierunkowskazy działają normalnie ?bo u mnie znów jest taki problem że kierunki strasznie szybko działają (mam na myśli częstotliwość mignięć) a awaryjne normalnie.
Po południu postaram się poszukać jak wygląda sprawa z przerywaczem ,czy jest jeden (jak być powinno na logikę) czy może dwa, osobno do awaryjnych i do kierunku. Faktycznie może sprawdzisz czy coś przy przełączniku nie styka lub nie ma jakiegoś syfu .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:58, 23 Kwi 2010
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





Pietia czy częstotliwość mignięć jest szybsza w obydwóch kierunkach czy tylko w jednym, sprawdzałeś żarówki czy może któraś nie padła?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:00, 23 Kwi 2010
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jeżeli żarówki ok, to przetrzyj styki na nich albo popatrz czy przewody na kostkach nie wypięły się.
Wg serwisówki w 650 jest wspólny przerywacz od kierunków i awaryjnych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Otzi dnia Pią 10:06, 23 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:02, 23 Kwi 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





Pietia napisał:
A kierunkowskazy działają normalnie ?bo u mnie znów jest taki problem że kierunki strasznie szybko działają (mam na myśli częstotliwość mignięć) a awaryjne normalnie.

Dziać sie tak może jeśli przerywacz jest za mało obciążony tzn. żarówki są mniejszej mocy niż oryginalnie powinno być...Jesli masz oryginalne kierunki to moc żarówki w kierunku jest 21W Arrow przy włączonym kierunku palą sie 2 żarówy co daje 42W...
U mnie po wymianie z przodu kierunków na akcesoryjne gdzie była mniejsza 10W żarówa czasem migały prawidłowo a czasem za szybko Arrow po wymianie na prawidlową moc jest znowu OK...
Na awaryjnych nawet z 10W było OK


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:59, 23 Kwi 2010
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Faktycznie teraz sprawdziłem, jakiś "wariat"pozakładał 10W żarówki. Dziękuję kolegom za poradę. Bonus a Tobie życzę powodzenia w poszukiwaniu usterki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:26, 23 Kwi 2010
Bonus
A1

 
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino





Mam nadzieję, że w weekend uda się zlokalizować i usunąć chochlika Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:12, 16 Cze 2010
DRUID
A2

 
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





no i jak tam Bonus walka z awaryjnymi, ja u siebie mam identyczny problem dl1000 2003 rok jedno krótkie mrugnięcie, a później przez 5 sekund też kierunki nie działają. Po czym wszystko wraca do "normy". dziwne rzeczy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:33, 17 Cze 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





a ustaliliście ile tych przerywaczy jest i gdzie sie znajdują, pytanie z ciekawości? u mnie wszystko OK czestotliwośc mrugnięć kierunków i awaryjnych jest taka sama.
zdarzyło mi sie natomiast ze kabelki od kierunków przedniech sie odłaczały (styki)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:38, 17 Cze 2010
Bonus
A1

 
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino





Wydaje mi się, że przerywacz jest tylko jeden i niestety nie udało mi się z tym problemem nic zrobić. możliwe, że uszkodzony jest obwód odpowiadający za światła awaryjne i tyle. Mam jeszcze jeden typ, który postaram się dziś sprawdzić


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bonus dnia Czw 12:39, 17 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:44, 17 Cze 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





ja ci radze sprawdzić przerywacz, jesli to jakiś standardowy to mozna go zastąpić przerywaczem np od MZ-ki, cena pewnie ze 20zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:38, 17 Cze 2010
Bonus
A1

 
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino





no i udało się znaleźć przycznę - banał a utrudniał życie. Jakiś czas temu zmieniałem kierunki na białe ale nie oryginalne suzuki (chodziło o małe tak aby po glebie były całe) - co się okazało owe kierunki miały żarówki o mocy 23W każda. Objaw taki, że kierunki mrygały normalnie a awaryjne jeden krótki błysk i koniec. Po założeniu żarówek 21W wszystko wróciło do normy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bonus dnia Czw 20:39, 17 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:11, 18 Cze 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





dziwne bo u mnie są z przodu 23W a z tyłu 21W i działa. za to jak zmieniłem z tyłu na 10W to juz sie stroboskop zaczął.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:02, 18 Cze 2010
Bonus
A1

 
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino





u mnie wszystkie były 23W, różnica może niewielka ale jednak była...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:24, 25 Mar 2012
maikpl
A

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Panowie u mnie to samo kierunki mrugają normalnie a awaryjne jedno mrugnięcie i koniec jakaś przerwa i dopiero działają kierunki. Awaryjne tylko mrugnięcie. Sprawdzę moc żarówek:/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:09, 25 Mar 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Może masz 4x10W?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:22, 25 Mar 2012
maikpl
A

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Nie mam pojęcia motocyklem zrobiłem dopiero 300 km i go dopiero poznaje. Ale przy najbliższej okazji sprawdzę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:37, 27 Mar 2012
marlon777
Motonita

 
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kostrzyna /WWA





maikpl napisał:
Panowie u mnie to samo kierunki mrugają normalnie a awaryjne jedno mrugnięcie i koniec jakaś przerwa i dopiero działają kierunki. Awaryjne tylko mrugnięcie. Sprawdzę moc żarówek:/


Nie wiem czy piszesz też o 1000 ale należy pamiętać, że litry 2002-2003 miały przerywacz i żarówki 4 x 10W (inny bardziej kwadratowy klosz). Jeśli masz włożone żarówki 21/23W (bo takie wejdą) to kierunki lewa/praw będą działały ale jeśli spróbujesz wszystkich (awaryjne) to przerywacz nie wytrzymuje takiego obciążenia i protestuje dając sygnał jednym szybkim mrugnięciem.

Masz dwa wyjścia:
1. wymienić żarówki na bańki 10W - koszt około 20 pln
2. wymienić przerywacz na 4x 21W - koszt w ASO 375 pln (za takie gówno)

Też to przerabiałem. Miałem przerywacz 4x10W i wszystko było ok do momentu kiedy zrezygnowałem z led z przodu (przód led / tył 23W) i założyłem normalne kierunki z przodu). Ja akurat skorzystałem z uprzejmości Kastora30, który miał akcesoryjne kierunki 4x10W i jemu mrugały za szybko. Wymiana przerywaczy i po sprawie u mnie i u niego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:45, 27 Mar 2012
maikpl
A

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Mówię tylko o 650 z 2008 roku bo takiego posiadam. Jeszcze nie zaglądałem do żarówek bo jest daleko i mam ostęp tylko na weekendy. A przypadkiem żarówki standardowe nie mają 21W takie jak montujemy do samochodu??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:18, 28 Mar 2012
marlon777
Motonita

 
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kostrzyna /WWA





maikpl napisał:
Mówię tylko o 650 z 2008 roku bo takiego posiadam. Jeszcze nie zaglądałem do żarówek bo jest daleko i mam ostęp tylko na weekendy. A przypadkiem żarówki standardowe nie mają 21W takie jak montujemy do samochodu??


Mają być właśnie takie jak w samochodzie.
Sprawdź:
1. Jaki masz przerywacz - bo może masz 4x10W lub akcesoryjny przeznaczony dla led
2. Jakie są żarówki


A potem melduj co stwierdziłeś i będziemy dalej szukać przyczyny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 8:44, 01 Kwi 2012
maikpl
A

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Witam
Więc się wszystko wyjaśniło Smile
Miałem z przodu żarówki 23W i do tego jeszcze mam przerywacz 4x10 :/

Teraz pytanie czy na tym przerywaczu będą chodziły żarówki ledowe??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:46, 01 Kwi 2012
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





do LEDow musisz miec specjalny przerywacz, na oryginalnym beda glupiec podobnie jak teraz glupialy Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:33, 01 Kwi 2012
rodman
A

 
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno





Floydoo napisał:
do LEDow musisz miec specjalny przerywacz, na oryginalnym beda glupiec podobnie jak teraz glupialy Idea


np. taki jak ten:
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MTMyMDQ1Ng==


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:54, 01 Kwi 2012
maikpl
A

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





to lipa pozostają mi tylko żarówki 10W!!
Chyba szkoda zachodu z przerywaczem awaryjne i tak prawie wcale się nie używa w motocyklu:/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maikpl dnia Nie 21:55, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:37, 02 Kwi 2012
marlon777
Motonita

 
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kostrzyna /WWA





maikpl napisał:
to lipa pozostają mi tylko żarówki 10W!!
Chyba szkoda zachodu z przerywaczem awaryjne i tak prawie wcale się nie używa w motocyklu:/


Kolego, tak sądziłem (kilka postów wcześniej) że masz niewłaściwy przerywacz. Ktoś ostro kombinował zakładając taki przerywacz. Tak jak pisałem takie ustrojstwo było w 1000 K2 i K3. Teraz śmigaj do giełdy i może ktoś się chce wymienić z przerywacza 4x10W na 4x21W.

Ewentualnie tak jak pisałem załóż żarówki mała bańka 10W i awaryjne powrócą. Ja mam takie na pozbyciu więc jeśli chcesz to na pw - dostaniesz je ode mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Problem z światłami awaryjnymi Dl 1000 K3
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin