Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z zegarem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Derk89
A1



Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polanka Wielka

PostWysłany: Sob 15:33, 20 Sie 2016    Temat postu: Problem z zegarem

Witam.
Jestem posiadaczem Dl650 z 2004r. Przebieg prawie 52 tys.
Zastanawiam się dlaczego wyświetlacz godziny srednio co trzecie podpalenie kasuje się? I wtedy wyskakuje mi godzina 1.00am.
Napięcie nie zanika. Bo dzieje się tak gdy załączam napięcie na stacyjce. Pewnie to nie ma wpływu , ale przepustnice jest do regulacji. Awarie pokazała się na początku miesiąca


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekjx1
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC

PostWysłany: Sob 19:49, 20 Sie 2016    Temat postu:

duży spadek napięcia na aku przy rozruchu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pietryna
A



Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 20:05, 20 Sie 2016    Temat postu:

Mam to samo po wypruciu alarmu. Akumulator niby naładowany. Odpala spoko, ale zegarek właściwie po niedługim czasie od wyłączenia kluczyka się resetuje.

Kable miałem, że tak powiem 4 do połączenia. Dwa to było zasilanie, jedno 12V ze stacyjki ON, drugie 12V z przełącznika.
Dwa to było coś... jeden zapalał zegary, drugi powodował, że pompa startuje. Podłączyłem tak, że ten "od zegarów" jest do 12V ON a pompa startuje dopiero po przełączeniu guzika. No chyba, że akumulator nie żyje, chociaż niby odpala bez jakichś problemów.

Czy ktoś może sprawdzić sekwencję, Kluczyk ON -> włączenie awaryjnych -> przełącznik? Bez uruchamiania silnika. Bo u mnie zachowuje się tak, że jak zapalają się kierunki to pompa wyraźnie zwalnia podczas dobijania ciśnienia "rozruchowego".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pietryna dnia Sob 20:09, 20 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Derk89
A1



Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polanka Wielka

PostWysłany: Nie 11:16, 21 Sie 2016    Temat postu:

Z tego co pamiętam to poprzedni właściciel wymontował immobilizer. Motocykl posiadam od maja i dopiero teraz zaczął wariować mi zegar. Sprawdzę akumulator bo może dawać pierwsze oznaki swojego końca...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaper
Motocyklista



Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 12:22, 22 Sie 2016    Temat postu:

Miałem tak przy starym akumulatorze. Poszedł do wymiany i po problemie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekjx1
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC

PostWysłany: Pon 13:17, 22 Sie 2016    Temat postu:

Zaper napisał:
Miałem tak przy starym akumulatorze. Poszedł do wymiany i po problemie.

i ja też w ostatnim sezonie dla aku Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
centrino
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU

PostWysłany: Pon 13:55, 22 Sie 2016    Temat postu:

Proponuję nie PODPALAĆ zegarów, wówczas problem zniknie Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez centrino dnia Pon 13:55, 22 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m.adam
Motonita



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:42, 22 Sie 2016    Temat postu:

Zaper napisał:
Miałem tak przy starym akumulatorze. Poszedł do wymiany i po problemie.


Ja też tak miałem, wymiana akumulatora pomogła!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Derk89
A1



Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polanka Wielka

PostWysłany: Wto 3:23, 23 Sie 2016    Temat postu:

Dzięki Panowie za informację.
Usterka znaleziona. Wystarczyło zrobić przegląd wtyczek które znajdują się pomiędzy obudową filtra powietrza a ramą motocykla


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Derk89 dnia Czw 18:12, 27 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin