VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> PROBLEMY W DRODZE
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PROBLEMY W DRODZE
PostWysłany: Pon 12:39, 24 Maj 2010
spike
A1

 
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pionki





W sobote w drodze z Warszawy do Pionek złapałem gume... ze względu na to że jestem jeszcze motocyklowym żółtodziobem, nic nie miałem przy sobie i nie bardzo wiedziałem co z tym robić. Ostatecznie udało mi sie namówić miłego pana, żeby mnie przyjął w zakniętym już warsztacie. To zdarzenie uświadomiło mi że zawsze może się coś zdarzyć... w związku z tym moja prośba.
Czy jest jakiś "uniwersalny" zestaw naprawczy? Coś do zalepienia dziury w kole? coś do łańcucha?Najpotrzebniejsze rzeczy? klucze? Co bierzecie ze sobą w drogę żeby w razie czego poradzić sobie z niewielkimi usterkami? Może podcie przykłady ustere - żebym był gotowy na to co jescze na pewno mi sie przydaży.

Jeszcze przy okazji... kiedy szukałem warszatatu, tocząc sie powoli, na nienapompowanym do końca kole, przegrzałem olej i DL się grzecznie wyłączył.. czy musze teraz wymienić olej? Czy stracił swoje własności? Czy mogę jeździć na nim dalej?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:49, 24 Maj 2010
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





o la boga tyle pytań na raz, te odnośnie łatania opon znajdziesz tu:
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/zestaw-naprawczy-do-opon,1331.html
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/ku-przestrodze-spray-do-opon,2973.html

pewnie na motoakcesoriach znajdziesz:
http://www.moto-akcesoria.pl/zestaw-naprawczy-do-opon-bezdetkowych-palufix,p,11565
http://www.moto-akcesoria.pl/awaryjny-zestaw-naprawczy-do-opon-motocyklowych-bezdetkowych,p,11567
http://www.moto-akcesoria.pl/naboje-co2,p,14221

to na tyle z mojej strony, bo oprócz podstawowego zestawu narzędzi oraz smaru do łańcucha nic mi więcej nie było potrzebne...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:00, 24 Maj 2010
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Jak mogłeś przegrać olej i skąd o tym wiesz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:08, 24 Maj 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





co do olejum to zawsze lepiej zmienić, a ile jechałeś na kapciu? czy ktoś jechal na kapciu z tyłu? moje doświadczenia sa takie ze jak jeździlem motocyklem enduro z opona detkowa 130/80/17 to można bylo jechac na kapciu bo opona byla na tyle twarda, ze raz w niedziele wracalem tak okolo 200km. Jak jest w DL-u czy można kontynuowac jade powoli czy jest to niemożliwe?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:25, 24 Maj 2010
mały
A

 
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna





jakubdl1000 napisał:
co do olejum to zawsze lepiej zmienić, a ile jechałeś na kapciu? czy ktoś jechal na kapciu z tyłu? moje doświadczenia sa takie ze jak jeździlem motocyklem enduro z opona detkowa 130/80/17 to można bylo jechac na kapciu bo opona byla na tyle twarda, ze raz w niedziele wracalem tak okolo 200km. Jak jest w DL-u czy można kontynuowac jade powoli czy jest to niemożliwe?


Zdarzało mi się jechać na kapciu i z tyłu i z przodu (oczywiście nie jednocześnie, nie jestem aż takim pechowcem) , ale na oponach dętkowych z kostką, dystans do 30km i prędkość nie większa niż 50-60 km/h, ale tam potniesz dętkę, a ona i tak do wyrzucenia. Jak jest z bezdętkową chętnie bym się też dowiedział (oczywiście nie na własnej skórze... Wink Wink )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mały dnia Pon 13:31, 24 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:36, 24 Maj 2010
spike
A1

 
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pionki





Mlody napisał:
Jak mogłeś przegrać olej i skąd o tym wiesz?


Znaczy może źle powiedziałem... no szukając warsztatu jechałem baaardzo powoli i temperatura oleju wzrosła na full i DLka zgasła, zapaliła się lampka ostrzegawcza oleju. W pierwszej chwili oczywiście byłem zrozpaczony ze dalej nie pojade. Ale jak mi koleś z warsztatu kołkiem załatał oponę i olej ostygł...wszystko wrócilo do normy. Tylko właśnie nie wiem czy po takiej przygocie musze koniecznie wymieniać olej, czy jeszcze moge na nim jeżdzić... W sumie teraz temperatura wróciła do normy...

Wiem ze dla Was takie pytania mogą być śmieszne i banalne... ale ja naprawdę dopiero się ucze...:/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:40, 24 Maj 2010
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Masz wskaźnik temperatury oleju czy jak? Chyba podskoczyła Ci temperatura cieczy chłodzącej i dlatego moto się wyłączyło zeby sie nie przegrać. A po zgaśnięciu silnika znika ciśnienie oleju i dlatego zapaliła Ci się czerwona kontrolka oleju. BTW. to musiałeś go strasznie męczyć, że wskoczył Ci na maksymalną temperaturę. Ja nawet w 30 stopniach w korku przez godzine tocząc się powoli na jedynce nie miałem 4 kresek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:42, 24 Maj 2010
spike
A1

 
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pionki





I prawdopodobnie pytanie wygrywające konkurs na najgłupsze na forum...:
Skąd wiadomo czu opona jest dętkowa czy bezdętkowa??

Nagrody możecie wysyłać pocztą... ale odpowiedź też chciałbym poznać...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:43, 24 Maj 2010
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Opony są obie bezdętkowe. Masz to napisane na oponie "TL" od słów Tubeless - bezdętkowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:45, 24 Maj 2010
spike
A1

 
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pionki





Dzięki Młody... jak widzisz jeszcze dłuuuuga droga przede mną żeby się wszystkiego nauczyć...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:51, 24 Maj 2010
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





spike napisał:
I prawdopodobnie pytanie wygrywające konkurs na najgłupsze na forum...:
Skąd wiadomo czu opona jest dętkowa czy bezdętkowa??

Nagrody możecie wysyłać pocztą... ale odpowiedź też chciałbym poznać...Smile


no to w nagrodę, zamiast odburknąć o szukaniu na forum, zapodam link:
http://www.vstromclub.fora.pl/linki,14/w-temacie-opon,2879.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PROBLEMY W DRODZE
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin