VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> silnik przerywa od 5,5 tys
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
silnik przerywa od 5,5 tys
PostWysłany: Pią 14:16, 09 Kwi 2010
dekomar
A1

 
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Witam.Kupilem kilka dni temu dl 1000 z 2002 r. i niestety kupilem przez internet od firmy ....... na razie nie napisze jakiej ale niestety zawiodlem sie bo silnik ladnie pracuje na wolnych, pieknie pali,ale od 5,5 przerywa i to jest koszmar.Nikt nie wie co to moze byc (dzwonilem do firmy co mi sprzedala i serwisant nie wie- zreszta teraz jak kupilem to martw sie sam).Mozna jezdzic bo do 5,5 to normalnie pracuje ale wyzej to przerywa .Moze ktos juz mial taki problem....odpiszcie.
Zmienilem swiece na nowe ale to tez nic nie dalo.Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:54, 09 Kwi 2010
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Co prawda biegly w takich tematach to sie nie czuje, ale ja bym zrobil tak.
Jak masz kogos pod reka, kto ma taki sam model to podmienilbym komputery i zobaczyl czy jest jakas poprawa. A przede wszystkim to jedz do najblizszego serwisu i niech sie podpinaja pod komputer maszyny - cos tak pewnie bedzie w "logach".
Chyba swego czasu byla dyskusja na naszym forum o sondzie lambda - poszukaj.
Nie panikowac tylko dzialac i mam nadzieje, ze to jakas drobnostka.

PS. Nie wiem kiedy kupowales maszyne, ale jest cos takiego jak ochrona konsumenta i firma sprzedajaca ma obowiazek przyjac od ciebie zwrot moto i oddac kase za wady ukryte, o ktorych nie zostales poinformowany w momencie zakupu lub byly zatajone a ty nie mialem mozliwosci ich stwierdzenia (bo np. nie jestes mechanikiem). Spytaj prawnika - zreszta jak chcesz to sie moge dowiedziec - mam takowego w domu.

Jesli chcesz walczyc z firma to pamietaj oprocz rozmow telefonicznych wysylaj listy z potwierdzeniem nadania - takie sprawy tylko pisemnie sie zalatwia.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mradom dnia Pią 15:00, 09 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:04, 09 Kwi 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





mradom Zwrócić towar bez żadnych ceregieli to możesz przy sprzedaży internetowej lub telefonicznej - takie przy której nie WIDZIAŁEŚ TOWARU W MOMENCIE ZAKUPU.
Jeżeli kupiłeś towar po jego obejrzeniu to możesz go reklamować z tytułu rękojmi (jeżeli była to sprzedaż na fakturę VAT - czyli zakup na firmę -domyślnie w celu świadczenia działalności gospodarczej) lub z tytułu niezgodności z umową sprzedaży w oparciu o ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (jeżeli kupiono na osobę fizyczną - tzw. faktura nie-VAT lub paragon).
Obowiązkiem sprzedawcy jest wymiana sprzętu na nowy lub usunięci ukrytych wad istniejących w produkcie w momencie zakupu, ko których nie wiedziałeś.
De facto oznacza to obowiązek naprawy, nie wymiany, chyba,, że naprawa byłaby nieskuteczna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pią 15:06, 09 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Re: silnik przerywa od 5,5 tys
PostWysłany: Pią 15:12, 09 Kwi 2010
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Kolega pisze jak byk ...
dekomar napisał:
Witam.Kupilem kilka dni temu dl 1000 z 2002 r. i niestety kupilem przez internet od firmy .


Sprawa wyglada tak, ze jesli sprzedawca nie poinformowal ciebie, ze moto ma wade (jaka opisujesz) i np. nie jest to wpisane do umowy a dowiedziales sie przy najblizszej wizycie w serwisie o usterce, mozesz walic z tym do sprzedawcy i wnosic o naprawe albo odstapienie od zawartej tranzakcji. Oczywiscie na takie ruchy jest jakich ograniczony czas (tutaj nie znam szczegolow).
Tak czy inaczej sprawa musisz sie zajac i nie zakladac, ze dales sie naciagnac - moja strata.
Jak firma fika to konkretne pismo z pieczatka radcy prawnego ich zmiekczy.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:21, 09 Kwi 2010
dekomar
A1

 
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





dzieki za zainteresowanie moim problemem ale mysle ze powinienem go naprawic najwyzej oczekiwac czesciowego zwrotu kosztow poniewaz motor z wygladu jest jak igla i to mnie zainteresowalo ale dzieki i mradom masz racje powinienem wszystkie takie sprawy listownie zalatwiac.
Poczekam jeszcze moze ktos cos podpowie bo naprawde motocykl jest warty( i niedrogo dalem)...
bylem w serwisie to oczywiscie beda badac i do czegos dojda po czasie ,,,fakt ze nie wyswietla bledu i tu nie mozna nic stwierdzic...
OK dzieki ,moze ktos mial podobny problem to sie moze czegos dowiem Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:27, 09 Kwi 2010
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Oczywiscie, ze trzeba dazyc do tego, aby firma pokryla koszty naprawy (przynajmniej czesciowo). Ale wiesz, twoje oczekiwania trzeba lekko przewymiarowac a w rozmowach ugodowych odpuscic- tak to dziala.
Tak czy inaczej zycze powodzenia.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: silnik przerywa od 5,5 tys
PostWysłany: Nie 18:37, 11 Kwi 2010
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





dekomar napisał:
...kupilem przez internet od firmy...

???? nie bałeś się, że właśnie coś może być nie tak?

dekomar napisał:
...od 5,5 przerywa i to jest koszmar...

- czy to przerywanie występuje jak powoli wkręcasz na obroty?
- czy to przerywanie występuje jak szybko wkręcasz na obroty?
- czy na biegu jałowym?
- czy przy jeździe?
- czy zawsze dokładnie przy tych samych obrotach?
- czy jeżeli trzymasz na biegu jałowym pełny gaz to przerywanie jest "cykliczne", tak jakby tracił zapłon równo co któryś suw?
Jeżeli wszystkie powyższe "tak" - to raczej jest to problem z elektroniką lub to moto jest zdławione - skąd był sprowadzony i co ma w oryginalnych papierach - ile kW/KM?
Jeżeli część powyższych nie to może fitr powietrza jest bardzo brudny albo jest K&N? może przewód paliwowy jest przytkany i mało paliwa leci?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:37, 11 Kwi 2010
dekomar
A1

 
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





silnik przerywa na jałowym tak od 5-....5,5 tys i jak jade i to przy powolnym przyspieszaniu bo jak mnie juz to zdenerwuje ze szarpie i tak przycisne mocno to niby ciagnie ale znow powraca jak przyspieszam.Dzis sprawdzalem filtr i jest czysty,przynajmniej jest bialy.
Dl sprowadzony jest z Anglii


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:50, 11 Kwi 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Sprawdź też filtr paliwa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:02, 11 Kwi 2010
dekomar
A1

 
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





a gdzie jest filtr paliwa bo dzis sciagalem zbiornik i nic mi nie wpadlo w oczy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:09, 11 Kwi 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Musisz wykręcić zespół pompy paliwa ze zbiornika od spodu. Tam rozpina się taki cylinderek w którym jest filtr paliwa. Najnepiej posiłkować się serwisówką...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:34, 11 Kwi 2010
dekomar
A1

 
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





OK sprawdze ....dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:18, 12 Kwi 2010
dekomar
A1

 
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





wyciscilem filtr paliwa i rzeczywiscie pomoglo ,nie jest to extra ale wedlug wczorajszej jazdy to lepiej,.mozna juz jezdzic.WIELKIE DZIEKI WSZYSTKIM ZA POMOC....
Mysle ze jest to cos z paliwem po troche sie polepszylo i dam go chyba na kompa aby sprawdzili dawke paliwa ,ktora daje - tak mi doradzili....zobacze to opisze...pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:09, 12 Kwi 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Cieszy mnie to niezmiernie i powodzenia...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
naprawiony!!!
PostWysłany: Wto 23:33, 13 Kwi 2010
dekomar
A1

 
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Panowie i moze panie ---jestescie wielcy!,wreszcie naprawilem mojego dl.
dzieki Waszym podpowiedziom.Wczesniej pisalem ze troche sie poprawilo ale dzis rano przeczytalem jeszcze raz podobne tematy i Wasze podpowiedzi i zrobilem bardzo prosta rzecz.... wyciscilem styki na komputerze (obok akumulatora) i te wszystkie kostki obok i CUD... motocykl chodzi jak nowy...
normalnie pracuje na biegu jalowym nic nie przerywa podczas jazdy ...rewelacja.
Jeszcze raz dzieki za podpowiedzi to jest super ze mozna sobie pomagac a nie dorabiac "pseudo fachowcow", ktorzy wymyslaja cudenka i tez dochodza metoda prob i bledow tylko za na nasza kase.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:08, 14 Kwi 2010
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Gratuluje, ze sprzet dziala juz jak powinien. Cieszy mnie to.
Jakbys mial ciagle jakies problemy, pytania wal smialo.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Przerywanie silnika 5,5tys r/min
PostWysłany: Śro 13:32, 14 Kwi 2010
cornmencita
A1

 
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: USTKA





Witam wszystkich.Moj pierwszy post.Jestem ze Slupska moto w stopce.Fajne forum duzo wiadomosci.Oprócz zewnetrznego filtra paliwa plastikowej siatki,wewnatrz pompy znajduje sie drugi filtr-na wysokim cisnieniu.Po sporym przebiegu i on potrafi sie zabrudzic i powoduje zmniejszenie wydatku pompy nawet o polowe.Mierzone bez wtryskiwaczy na samym przewodzie.Problem jest taki ze ten filtr mozna kupic ale jest drogi.Ludzie radza sobie tak ze przewiercaja obudowe tego filtra co powoduje ze paliwo plynie krutsza droga i omija ten filter.Wynika z tego ze trzeba zamontowac filter dokladnego oczyszczania na przewodzie wysokiego cisnienia-tym plastikowym.Przewod ten nacina sie tak aby nie uszkodzic o-ringow ktore znajduja sie w zlaczkach.Potem kupujemy wezyk do paliwa taki czarny zbrojony plutnem i montujemy wczesiej wspomniany filterek w dogodnym miejscu.Wiele osob jako takie fajne miejsce wyczailo pustke pod tylnim wspornikiem zbiornika paliwa.Wezyk jest wtedy oczywiscie dluzszy ale za to filterek ma tam dosc miejsca.Opaski musza byc takie solidne na srubke a nie zwykle od weza ogrodowego.Plusy?Masz prosta wymiane i dostep do filtra paliwa.Filtr wstepny nadal spelnia swoja funkcje bo go nie usuwamy,nadal chroni pompe.Minusy?wiercenie otworka jest dosc precyzyjnym zajeciem ale jest wykonalne.Po wykonaniutej modyfikacji przez jakis jeszcze czas z tego "starego"filterka bedzie sie wytracal syf i zabrudzal nasz nowy filterek(na poczatku go wymienimy czesciej),inny minus?Jesli zdecydujemy sie na umieszczenie filterka w miejscu oryginalnego polozenia przewody(zachowujac jego dlugosc) sa problemy z upakowaniem tego przy zakladaniu baku.Jak kazdy mod ta praca musi byc wykonana z glowa bo wiadomo paliwo,wibracje,ostre krawedzie i ciasnota nie ulatwia zycia.Umieszczenie filtra pod wspornikiem zbiornika paliwa i przedluzenie w zwiazku z tym przewodu wysokiego cisnienia nie powoduje zadnych miezalnych zmian w pracy silnika.To tyle,moze kogos zainteresowalem,Hej!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:48, 19 Maj 2010
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Mi tez zaczeło wczoraj szarpać, napiszcie mi jak sie dostac do tego filterka, wyjąłem pompe ze zbiornika ale zadnego filtra nie widze.....Mam nadzieje ze to nic powaznego chce zaczac od tego filterka. Ale nie chce niczego posuc gorzej ....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:14, 26 Maj 2010
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





nikt nie podpowie gdzie jest to sitko w baku????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:11, 26 Maj 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





roadrunner napisał:
Musisz wykręcić zespół pompy paliwa ze zbiornika od spodu. Tam rozpina się taki cylinderek w którym jest filtr paliwa. Najnepiej posiłkować się serwisówką...


Jeżeli kolega dekomar znalazł to Ty też powinieneś mieć w tym samym miejscu. Ja nie robiłem tego bo nie miałem takiej potrzeby.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:27, 26 Maj 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





zlociutki napisał:
nikt nie podpowie gdzie jest to sitko w baku????


Filtr jest z zespole pompy paliwa jak już pisałem... Nie wiem czego oczekujesz kolego, nikt Ci tutaj nie napisze instrukcji i rysunków nie narysuje jak wyjąć filtr. Musisz zobaczyć w serwisówce, co też z resztą już napisałem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:20, 26 Maj 2010
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 131 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





ten filtr to to cos oznaczone nr 2 ? =>link


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:17, 26 Maj 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Tak, tylko na tym rysunku, część "2", to konkretnie obudowa filtra a nie on sam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 23:19, 26 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:43, 27 Maj 2010
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





nie odpisywałem bo ostatnio nie miałem dostępu do netu.......... słuchajcie czyli ten filtr to takie małe metalowe ustrojstwo wcisniete na oringu w zespoł pompy i zabezpieczone taka plastikowa osłoną - zagladałem juz do tego ale nie wiedziałem ze to ten filtr??? znajomy mechanik wykluczył jednak wine filtra wyciągnął plytki zaworowe okazało sie ze mam zaciasne zawory wydechowe na obu cylindrach jutro ma podjechac z cieńszymi płytkami zrobic synhro wtryskow .Przy okazji zajrzymy do tego filterka... Dam znac czy pomogło.
Dzięki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:30, 29 Maj 2010
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





dzis rozebrałem ten zespoł pompy okazuje sie ze ten filterek znajduje sie na samym dole pod pompa a nie tam gdzie pokazany jest w manualu, ale mniejsza o wiekszosc to nie była przyczyna przerywania silnika , okazuje sie to cos musi byc po stronie elektrycznej w poniedziałek jade na komputer, mam nadzideje ze to nie wina modułu........


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:28, 02 Cze 2010
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Mam juz diagnoze bolączki mojego sztorma - pompa paliwa......... Orientuje sie ktos ile taka zabaweczka kosztuje???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:25, 02 Cze 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Co jej konkretnie jest, tej pompie? Może wystarczy styki wymienić zamiast całej pompy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:49, 02 Cze 2010
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Za małe cisnienie daje , a jak sie odpali moto to spada do 1/3 wydajności......... Przynajmniej tak mi mechanik powiedział. Kiedy podłożył zbiornik paliwa od swojego DL-a moto zaczęło chodzić normalnie.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:08, 02 Cze 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





zapewne niedługo bedziesz w pełni cieszył sie motocyklem, witaj w krainie tysiąców! przy okazji mozesz zgrubsza opicać jak czysciles ten filtr paliwa? troche sie pogubułem, to gdzie znaleźć ta pompe paliwa z filtrem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Śro 14:17, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:24, 02 Cze 2010
skalar
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Skąd pewność że cała pompa jest do wymiany a nie filtr wysokiego ciśnienia? Pompa w DL ma 2 filtry, widoczny niskiego ciśnienia i zabudowany wysokiego ciśnienia.
Szczegóły i opis modyfikacji w celu ominięcia filtra wysokiego ciśnienia masz tutaj: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,6105.0.html
Poczytaj sobie - może to rozwiąże Twoje problemy z pompą i jej niedostatecznym ciśnieniem paliwa.
Inną zawsze zdążysz kupić a jak w używce to może być taka jak Twoja nawet Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skalar dnia Śro 21:25, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:50, 03 Cze 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





troche trudno zrozumiec techniczne słownictwo, ktoś może napisać gdzie znajduje sie ta pompa? i na co zwrocic uwage przy jej rozkrecaniu (zeby czegos nie uszkodzic) czy coś wymienic np oringi, uszczelki itp???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:14, 03 Cze 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Jakub, filterek wstępny (który się czyści) jest przed pompą, z tego wynika że ten drugi musi być za, czyli w podstawie pompy, czyli w "tym czymś" co przykręcone jest do zbiornika, nie wiem jak to można jeszcze prościej wytłumaczyć. Najlepiej rozebrać wszystko i napewno się znajdzie to czego się szuka. Ja tak zrobiłem, rozebrałem wszystko a potem z pomocą serwisówki poskładałem. Tam nie ma czego popsuć, chyba że na siłę coś zrobisz...
Wszystkie o-ringi i uszczelki w moim przypadku były w porządku i nie było potrzeby ich wymieniać, należy tylko przy składaniu układać je na swoich miejscach i posmarować np. wazeliną techniczą żeby nie przeciąć przy wciskaniu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 12:22, 03 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:14, 03 Cze 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





roadrunner! o to mi chodziło, w ciekawym miejscu jest ta pompa, dzis sie przypatrzyłem. A czy w serwisówce jest napisane że trzeba to czyścić co ileś tyś km?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:57, 03 Cze 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Owszem, do czynności serwisowych przy przeglądzie pompy, należy wyjęcie i wyczyszczenie filterka ale nie piszą co ile km się to powinno zrobić. Z resztą podobnie jest w większości motocykli, nie zalecają wymiany fitra paliwa co ileś tam, tylko jak jest brudny a sprawdzić to trzeba organoleptycznie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:38, 04 Cze 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





wymienial ktos z was? ile to ustrojstwo kosztuje w suzuki poland?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:19, 04 Cze 2010
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Słuchajcie i po problemie, okazało sie ze faktycznie filtr wysokiego ciśnienia sie zapchał. Rozebrałęm wszystko na czynniki pierwsze i okazało sie ze nie moge przedmuchac tego sitka. NAjpierw wlewałem i wylewałem benzyne z tej obudowy z pol godziny jak przestał wypadac syf(czarne ustrojstwo takie oleiste -rozcierało sie na palcach) uzyłem kompresora az do czsu kiedy paliwo swobodnie zaczeło przepływac przez ten cały zespol filtra - jedyne koszty to z litr benzyny. Mechanik upewniał mnie ze bez wymiany pompy sie nie obejdzie i najlepiej zebym kupił uzywke bo u nich w serwisie kosztuje majatek. Pozdrawiam i radze do konca nie słuchac serwisantow.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:31, 04 Cze 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Z tego wniosek że patent który opisał cornmencita w tym poście wcześniej
http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,6105.0.html
jest przydatny i skuteczny. Lepiej pobawić się trochę i zastosować zewnętrzny filtr paliwa, który w razie potrzeby bez problemu można wymienić, niż pierdzielić się z wyjmowaniem i czyszczeniem pompy co jak opisał złociutki wcale nie jest takie proste. Chociaż z drugiej strony, cięcie ciśnieniowego węża paliwa budzi poważne wątpliwości...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 15:39, 20 Maj 2012, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:48, 04 Cze 2010
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Pewnie bym tak zrobił ale nie miałem dostepu do netu przez dwa dni , dzis wracajac do domu odebrałem swoj zbiornik paliwa i rozebrałęm pompe, Kiedy zobaczyłem jaka droga przemieszcza sie tam paliwo zaczałem dzialac najwazniejsze ze skutecznie.... Co nie znaczy ze bez innych wydatkow sie nie obeszło , w serwisie wymienili mi TPS - a bo ponoc miał uszkodzona sciezke i za nowego w promocyjnej cenie zapłąciłęm 200 zł gdyz w/g mechanika nie usuneli usterki do konca i bez nowej pompy nie obejdzie , a jak widac obeszło sie.......


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:02, 11 Gru 2011
Potera
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Witam, czy można kupić nowy filterek w dl 650 k7, chodzi o ten co jest w pompie paliwa takie siatko z plastikiem ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Potera dnia Nie 18:03, 11 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:35, 11 Gru 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Tak, w ASO Suzuki. Albo dokładnie umyć i przedmuchać to siteczko i założyć spowrotem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:45, 11 Gru 2011
Potera
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Orientujecie sie ile może kosztować to sitko w aso ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:13, 11 Gru 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Ja niestety nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:05, 11 Gru 2011
skalar
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Potera - sitko (P/N 15420-05H00) kosztuje ca 30USD, zespół regulatora ciśnienia paliwa z filtrem wysokosciśnieniowym (P/N 15610-27G00) to dodatkowe conajmniej 80USD.
Ceny w Polsce to będzie jakies x2 względem powyższych cen. W nawiasach masz numery części to możesz zapytać w ASO.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:25, 11 Gru 2011
Potera
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:24, 17 Gru 2011
Potera
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





A co by było gdybym to sitko zliwkidował wogóle ? Zamiast tego zastosował jakiś filtr już za bakiem paliwa ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:17, 17 Gru 2011
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





To by raczej nie działało - pompa daje paliwo pod odpowiednim ciśnieniem a filtr by je zmniejszał, a przy okazji mógł by się zsunąć zalewając rozgrzany silnik paliwem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:07, 17 Gru 2011
Potera
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Aha Smile dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:14, 17 Gru 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Przewód za pompą paliwa jest ciśnieniowy zbrojony, niech Cię ręka boska broni ciąć go i cokolwiek tam wstawiać!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:46, 17 Gru 2011
Potera
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Ok. Dzięki panowie za pomoc przed popelnieniem błędu Smile poprostu kupie to sitko czy tam filtr nowy w Suzuki i będzie wszystko ok.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Potera dnia Pon 18:05, 26 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
silnik przerywa od 5,5 tys
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin