VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Stacyjka
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Stacyjka
PostWysłany: Nie 19:30, 08 Lut 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Koledzy, mam problem ze stacyjką a dokładnie blokuje się. Cieżko jest włożyć kluczyk, a jak już się włoży, przekręcić, zwłaszcza z pozycji zablokowanej kierownicy lub wyjąć.
Czy ktoś miał podobne problemy? Co z tym zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:05, 08 Lut 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





psiknąć wazeline techniczną albo delikatnie WD-40 ale bardzo delikatnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:19, 08 Lut 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Napewno? Słyszałem że stacyjki nie wolno niczym psikać. Może jakoś rozebrać i wyczyścić? Ale z tego co widziałem, to stacyjka jest na stałe do dolnej półki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:12, 08 Lut 2009
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Miałem podobnie w NTV deauville akurat jak kupiec przyjechałSad Sam mi poradził co zrobić.
Zamocz kluczyk w płynie hamulcowym, włóż do stacyjki i pokręć. Powtórz kilka razy. U mnie zadziałało idealnie. Ja robiłem DOT 4 bo akurat miałem pod ręką.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:29, 08 Lut 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Muszę to przetestowć, dzięki!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:02, 08 Lut 2009
ladzior
A

 
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





roadrunner napisał:
Muszę to przetestowć, dzięki!


Płyn hamulcowy jest dość inwazyjny. Pomoże rozruszać, ale czy nie będzie miał wpływu na resztę ?

Ja bym zaczął od odrobiny WD40. Jak nie pomoże to przynajmniej szybko odparuje Smile

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:04, 08 Lut 2009
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





do półki jest przykręcana gdybyś chciał rozebrać WD-40 odradzam i t.p. środki DOT-4 ujdzie w tłoku najlepszym wyjściem rozebrać oczyścić przesmarować smarem stałym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:25, 08 Lut 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Dzięki za rady! Spróbuję jutro płyn hamulcowy i WD zobaczymy co z tego wyjdzie. Ciekawe tylko co się z tą cholerną stacyjką stało??
Boję się że jak ją rozbiorę to się rozneci i święty Boże nie pomorze...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 22:27, 08 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:31, 08 Lut 2009
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Ponoc stacyjki to slaby punkt sztormiaka.
Plyn hamulcowy chyba moze zaszkodzic, nie jest obojetny dla metalu. Ja bym probowal ze smarem silikonowym w spray.
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:35, 08 Lut 2009
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





o matko, pierwsze słyszę, dot do stacyjki ?? powodzenia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:53, 08 Lut 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





He he! Ilu forumowiczów tyle opinii!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:59, 08 Lut 2009
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





najstarszy sposób na blokujace się (i zamarznięte) zamki - zeskrobany grafit z ołówka Smile
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:09, 08 Lut 2009
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Grzesiek napisał:
o matko, pierwsze słyszę, dot do stacyjki ?? powodzenia Very Happy


A próbowałeś kiedyś? Sądzę, że nie więc nie krytykuj. Ja tak robiłem i stacyjka działała jak nowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:31, 08 Lut 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Cyryl, a może ją wymontować i spróbować tej akcji z DOT-em, bo jak mi ten towar zaleje lakierowane elementy, to mnie krew zaleje...
DOT jest żrący więc wydaje się być dobrym sposobem lub nie w zależności od rodzaju zanieczyszczenia w środku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 23:35, 08 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:49, 08 Lut 2009
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





cyryl DL1000 napisał:
Grzesiek napisał:
o matko, pierwsze słyszę, dot do stacyjki ?? powodzenia Very Happy


A próbowałeś kiedyś? Sądzę, że nie więc nie krytykuj. Ja tak robiłem i stacyjka działała jak nowa.


Ciekawe jak długo, nie próbowałem i nie zamierzam, najlepszym sposobem jest posmarowanie kluczyka zwykłym olejem silnikowym i "pomerdanie" w stacyjce


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:09, 09 Lut 2009
Odi
A2

 
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dziki Wschód ;) Biała Podlaska





Czolem braci DeeLowej!

Juz pisalem o tym Roadrunnerowi via gg ale moze napisze jeszcze na forum, zostanie dla potomnych.
Problemy ze stacyjkami mialem zarowno w moim obecnym DL jak i poprzedniej BMW. Na pl.rec.motocykle a moze jakims forum wyczytalem, ze najlepiej uzyc cos a'la WD40. Wszystkie te specyfiki skladają sie glownie z nafty, ktora jest "sucha" w odroznieniu od oleju, towotu, wazeliny itp a co za tym idzie nie przyciąga/zatrzymuje kurzu i innego syfu. U mnie w DL doszlo do tego stanu, ze podczas przekrecania musialem "pracowac" kluczem gora-dol aby cokolwiek osiągnąć.
Nie neguje sposobu z plynem hamulcowym bo nie stosowalem i nie mam doswiadczenia ale balbym sie tego bo jednak DOT4 jest nieprzyjazny dla plasikow i lakierow. Wystarczy chwila nieuwagi i z lakieru zrobi sie galaretka.

Ja co jakis czas profilaktycznie aplikuje do stacyjki Penetrusa (tanszy od WD40). Szczegolnie po deszczu. Mam spokoj i dlatego polecam to rozwiazanie.

Ktos wspomnial wczesniej o graficie i to wydaje sie byc dobry pomysl pod warunkiem, ze jest dobrze rozdrobniony.

Pozdrawiam,
Odi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:24, 09 Lut 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Wiesz, Grzesiek, właśnie mechanior odradzał mi tego rodzaju zabiegi bo podobno łapie kurz potem na potęgę i już nie da się nic zrobić, a jak stacyjka nierozbieralna to całkiem mogiła.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:43, 09 Lut 2009
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Z racją jak z dupą, każdy ma swoją Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:15, 09 Lut 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Zastosowałem patent z DOT-em zadziałało idealnie, stacyjka chodzi jak nowa. Zobaczymy z czasem jak się będzie sprawowała, w każdym razie dzięki Cyryl.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:28, 09 Lut 2009
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Mówiłem, że DOT działa. A gadanie, że szkodzi na lakier to już przesada bo wystarczy trochę uwagi albo jak już macie parkinsona i ręce wam się trzęsą to rozłóżcie sobie szmatę i po sprawie. Niektórzy z Was widzę lubią utrudniać sobie życie:)

roadrunner - nie ma za co:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:46, 09 Lut 2009
Odi
A2

 
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dziki Wschód ;) Biała Podlaska





cyryl DL1000 napisał:
Niektórzy z Was widzę lubią utrudniać sobie życie:)


No Pain, No GAIN Wink

Pozdrawiam,
Odi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:58, 16 Lut 2009
thekamil
A

 
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





miałem podobny problem, jednak u mnie do wymiany poszedł kluczyk. nie wiem jak wasze, ale mój jest bardzo podatny za zgięcia i odkształcenia. dorobiłem kluczyk za 20 zeta i działa bez problemow.
a stacyjke swoja drogą zalewam co jakis czas WD40.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:33, 16 Lut 2009
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja kiedyś użyłem tego dziadostwa WD40 i miałem tylko problem. Więc doświadczalnie wiem, że ten specyfik nie nadaje się do smarowania czegokolwiek hmmm zastanawiam się poco właściwie jest Wink Jak ktoś napisał łapie skubany kurz jak opętany i wszystko z czasem się lepi na maxa.
No ale z DOT nie próbowałem dajcie znać jak będzie za 2-3 miechy Very Happy

p. Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:30, 16 Lut 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Nie omieszkam, ale jak narazie b. mi się podoba. Nie przypominam sobie żeby ta stacyjka chodziła kiedykolwiek lepiej niż teraz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:42, 05 Cze 2009
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





No i mnie dziś rano dopadł podobny problem Sad
Sprawdzę ten patent z płynem hamulcowym.

p.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:38, 05 Cze 2009
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Absolutnie żaden olej czy WD40 tylko DOT na kluczyk tak ja pisał Cyryl DL1000 lub PETER, wszelkie smary są po prostu tłuste i kurz z brudem zrobi pastę ścierną natomiast DOT to rozpuści, oczywiście najlepiej zanieść do serwisu oni wyczyszczą przesmarują i po sprawie, tylko uważaj na lakier to tyle Smile też miałem ten problem w nowym DL650, jest to najczęściej jak jest gorąco, delikatnie poruszam i działa, to prawda że stacyjka to słaby punkt Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:33, 05 Cze 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





dobrze wiedziec... ja jak mi sie cos "przycinalo" to troche wd40 na kluczyk i dzialalo, ale teraz potraktuje DOTem (tylko musze kupic Razz)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:05, 05 Cze 2009
ATCQ
A1

 
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa





u mnie jest lepiej, po odpaleniu mogę wyciągać i wkładać kluczyk bez ograniczeń, co Wy na to ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:23, 05 Cze 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Yyyyyp???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:26, 05 Cze 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





ATCQ rozumiem, ze zazwyczaj masz przy sobie pek zapasowych kluczykow, bo po jakiejs offroad'owej jezdzie znika slad po tym co bylo w stacyjce? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:20, 05 Cze 2009
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Niestety, DOT zupełnie się nie sprawdził ;(
nie wiem zresztą czy nie zaszkodzi.

Poskutkowało ostukanie stacyjki z boku.
Za chwilę ponownie zaciąłem i znów
dwa delikatne puknięcia pomogły.
Przeczyściłem okolice blokady kierownicy - na razie jest OK.

Znane hasło reklamowe Suzuki... okazało się trafione Wink

p.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 6:19, 06 Cze 2009
ATCQ
A1

 
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa





nie no tak źle nie jest, ale np. nie gasząc silnika mogę kufry otworzyć, a kluczyki mam spięte razem Smile pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:36, 06 Cze 2009
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Ja tak miałem w xj 600s. Na wszelka wszelkośc przy kluczyku miałem breloczek z karabinczykiem i przypinałem go do linki sprzęgła - w razie gdyby wypadł ze stacyjki ....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:13, 06 Cze 2009
Zulus
A

 
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Pewnie spadną na mnie gromy ze strony przeciwników tej metody ale ja wpuściłem do stacyjki smar w sprayu motula (oczywiście penetrujący a nie do łańcuchów) i stacyjka "nówka sztuka" Smile miałem niestety już tak, że musiałem dobre killkanaście minut walczyć z moto o zwrot kluczyków ze stacyjki Smile . Na bazie własnych doświadczeń polecam tę metodę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:46, 06 Cze 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ja zawsze ma przy sobie drugi komplet kluczyków, tak na wypadek "W".
a ostatnio psiknąłem sobie do stacyjki odmrażacz do zamków na bazie teflonu, firmy która produkuje płyn hamulcowy, i gra Smile nie wiem jak długo zobaczymy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:21, 12 Mar 2013
m_lew
A1

 
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Odświeżam temat, bo jako nowy posiadacz DL650 od razu spotkałem się z tym problemem - a precyzując, oryginalny kluczyk daje się bez problemu włożyć, wyjąć, odblokować ster i zablokować, ale np. maszyny nie uruchomie Smile
Kluczyk zas zapasowy - nieoryginalny- dorabiany niegdyś przez poprzedniego właściciela, pracuje idealnie.
Wydaje się więc zdrowszym rozwiązaniem stosowanie nowego kluczyka, dorobionego w ASO bądź poza nim, niż aplikowanie substancji. Stacyjka jest najwyraźniej mocno wrażliwa na wyrobiony kluczyk, może więc po prostu baaardzo precyzyjna?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:42, 12 Mar 2013
lukaszt2
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2





moj to K9 i tez problem wystepuje, WD40 co jakis czas i czesciowo pomaga ale nie eliminuje problemu do konca. nie wystepuje u mnie na tak duza sklae jak u innych, czasami zeby odblokowac kiere trzeba z 15 sekund pomajdrolic


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:24, 12 Mar 2013
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





Oj tam trzeba z wyczuciem i cierpliwością. Raz mi się zdarzyło tak, że ten ruchoma plastikowa obudowa stacyjki tak się obróciła że nie mogłem włożyć kluczyka do stacyjki. Udało się. Trochę łaciny się posypało w trakcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:53, 12 Mar 2013
Creed
Motonita

 
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 552
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przemyśl





ja raz miałem też podobny problem ale kolega mi psikną jakiś środek do potencjometrów o podziało Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:06, 14 Mar 2013
*jacek*
A2

 
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom





ja niestety tez od czasu do czasu muszę pomajdrolić przy stacyjce; trochę w lewo parę razy, trochę w prawo i rusza


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:21, 17 Mar 2013
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Moja od nowości moto nie działała płynnie. Trochę mnie to dziwiło. Ale okazuje się, że ten typ tak ma.
A kluczyk jest faktycznie miękki i trzeba uważać. Załatwiłbym go nie na stacyjce, a na korku wlewu paliwa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Nie 17:23, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:15, 27 Maj 2013
czupakabra
A1

 
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mnie dziś też spotkała rano niespodzianka Evil or Very Mad
Moto bez problemu udało się odblokować ale przekreć w pozycję zapłonu już nie Evil or Very Mad Po jakiś dziesięciu minutach jakoś udało się odpalić.
Stacyjkę umyłem płynem do mycia gaźników ( kiedyś przetestowałem na włączniku od kierunków w trasie, jak mi znikły ) , a następnie wpuściłm dwie krople oliwki technicznej.
Na chwilę obecną pomogło Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:45, 28 Maj 2013
Kriss
A2

 
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 86
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kołobrzeg





a ja mam inny problem - bo za cholerę nie mogę przekręcić kluczyka na "pozycję" Sad dusze nie duszę kręce i dupa - kluczyk nie chce przeskoczyć na pozycję pozycji PE Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:01, 27 Paź 2014
firefighter
A1

 
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Miałem ten sam problem w tym roku na początku sezonu nie pomagały wszelkie wstrzyknięte płyny typu dot, wd i inne specyfiki. Całkiem przypadkiem złamałem jeden kluczyk i zapobiegawczo dorobiłem zapasowy który okazał sie idealny stacyjka działa jak nowa. Polecam sobie dorobić kluczyk pewnie pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:50, 19 Lip 2015
dch
A1

 
Dołączył: 10 Lip 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mielec





Odświeże temat, bo uważam, że użycie DOT-u jest do bani. Miałem problem z przekręceniem kluczyka na pozycję ON. Chciałem użyć WD 40 lub jakiegoś smaru silikonowego ale po przeczytaniu tematu zdecydowałem się na DOT. Efekt! Ani w prawo, ani w lewo. Kluczyk zapasowy, nowy, to samo. Ostatecznie napuściłem WD i stacyjka jak nowa, kręce bez oporów. Nie wiem na jak długo, ale i tak w zimie rozkręce, wyczyszcze i nasmaruje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:31, 03 Wrz 2015
k0nrad
A

 
Dołączył: 29 Gru 2014
Posty: 109
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Chełm





Ja również miałem ostatnio problem z przekręceniem kluczyka w stacyjce. Szczególnie z położenia blokady kierownicy. O ile samo smarowanie stacyjki nic nie dało, to użycie zapasowego kluczyka całkowicie rozwiązało sprawę. Więc jeżeli macie zapasowy kluczyk to zacznijcie najpierw od niego Smile

Dorobiłem jeszcze jeden kluczyk na bazie zapasowego i wszystko działa jak nowe!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:40, 03 Wrz 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





a moze cos takiego by pomoglo? stosowal juz to ktos?

http://www.leroymerlin.pl/warsztat/chemia-warsztatowa/srodki-smarujace/opinie-preparat-do-konserwacji-zamkow-i-wkladek-gerda,p78656,l967.html

http://www.leroymerlin.pl/warsztat/chemia-warsztatowa/srodki-smarujace/srodek-smarujacy-do-zamkow-turbo-spray-lock-spray-brunox,p51392,l967.html?reco=ITEM_PAGE1


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:55, 03 Wrz 2015
Top Gun
A

 
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 157
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





Grzesiek napisał:
cyryl DL1000 napisał:
Grzesiek napisał:
o matko, pierwsze słyszę, dot do stacyjki ?? powodzenia Very Happy


A próbowałeś kiedyś? Sądzę, że nie więc nie krytykuj. Ja tak robiłem i stacyjka działała jak nowa.


Ciekawe jak długo, nie próbowałem i nie zamierzam, najlepszym sposobem jest posmarowanie kluczyka zwykłym olejem silnikowym i "pomerdanie" w stacyjce


Smar do łancucha też działa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:22, 12 Lip 2016
Zakręt
A1

 
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 10
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głogów





U mnie również po zakupie VStroma dany problem występuje. Próbowałew DOT nie pomogło. Próbowałem preparatem z silikonem - troche udało się wyciągnąć syfu na kluczyku i niby zaczęło lepiej pracować ale nie do końca. Następnie spirytus - również dużej różnicy nie ma. Pozostały jeszcze 3 opcje: WD, olej maszynowy do zamków no i ewentualnie dorobienie kluczyka. Jak się uda poinformuje o postępach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stacyjka
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin