Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stukający przód podczas hamowania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kret
Motocyklista



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:10, 28 Kwi 2011    Temat postu: Stukający przód podczas hamowania

Panowie, podczas hamowania mam wrażenie, że stuka mi coś w przedniej części. Jak na stojaka cisnę amor, to jest ok, cisza, tylko podczas jazdy/hamowania tak mam. Poszukałem, poczytałem i znalazłem coś takiego (link) i opcje są dwie, problem z wyważeniem opony albo luzy na główce. Czy dokręcenie główki można zrobić bez większego rozbierania przodu, czy trzeba jednak do tego zdejmować półki? Czy może w ogóle to nie w tą stronę powinienem szukać, albo coś innego sprawdzić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Czw 12:27, 28 Kwi 2011    Temat postu:

Do pewnego stukania musisz sie przyzwyczaic - ten typ tak ma.
Jeslli chcesz sam podkrecic lozysko to owszem pewnie bedziesz umial to zrobic, pod warunkiem, ze masz odpowiedni klucz hakowy - innymi metodami nie probuj - zniszczysz z czasem nakretki.

Sama procedura jest prosta.
Ja odkrecam plastik nad zbiornikiem, luzuje gorna polke na rurach przedniego zawieszenia, potem odkrecam glowna nakretke skrecajaca polke (taka ladna kolpakowa chyba na 32 klucz), podnoisz polke, aby miec dojscie kluczem hakowym i robisz regulacje. Pozniej wszystko trzeba w odwrotnej kolejnosci dobrze poskrecac.

Moim zdaniem, jak nie masz klucza to daj zarobic jakiemus mechanikowi, a sam sie przypatrzysz jak oni to robia.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ElViajero
Motocyklista



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 12:36, 28 Kwi 2011    Temat postu:

da się zrobić bez specjalnych narzędzi, tylko trzeba z wyczuciem dokręcać.
Za mocno ściśniesz to moto zacznie ci się wywracać, bo zawieszenie nie będzie pracować tak jak powinno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kret
Motocyklista



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:55, 28 Kwi 2011    Temat postu:

spoko, ja nie potrafię ocenić po prostu czy to normalny objaw, czy jednak luzy Wink ale pewnie na zDLocie będę kogoś bardziej doświadczonego męczył, a z moja aktualna wiedza nie będzie to zbyt trudne :p

ale dzięki za rady! Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kret dnia Czw 12:59, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ElViajero
Motocyklista



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 13:24, 28 Kwi 2011    Temat postu:

postaw moto do pionu i bujnij się dobrze na nim jak ci zastuka to łożysko nie dokręcone. Moim zdaniem powinieneś zrobić kontrolę łożyska czy czasem się wałki na bieżni nie odbiły bo jeśli tak to do wymiany.
Mi kiedyś we warsztacie za mocno skręcili i się właśnie wałki odcisnęły, jak kręciłeś kierownicą było czuć przeskakiwanie kierownicy. Dziwne uczucie, no i kierownica ciężko chodziła


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kret
Motocyklista



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 13:30, 28 Kwi 2011    Temat postu:

no sprawdzę dziś jak będę wracał z fabryki jak będę wyjeżdżał z parkingu, dzięki! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 13:38, 28 Kwi 2011    Temat postu:

kret jeżeli będziesz miał zużyte łożysko główki ramy (kulkowe - oryginalnie jest takie) to będziesz słyszał to stukanie WŁAŚNIE NA POSTOJU - jak zaciśniesz hamulec i bujniesz moto do przodu to usłyszysz.

Jeżeli chodzi o stuki w przednim zawieszeniu podczas jazdy po wertepach, podczas gwałtownego hamowania na nich itp. to ten typ tak ma - jak poszukasz lepiej to ktoś się tu na forum produkował, że to stukają jakieś...eeee... zawory zwrotne chyba (czyli te którymi olej wraca na swoje miejsce po "rozprężeniu" amorka).

Czy są na to rady? Na stukanie pomaga zalanie gęstszego oleju - 15W - sam tak zrobiłem na początku. Faktycznie nie stukało, ale przód zrobił się sztywniejszy, twardszy - na szybkie przeloty gładkim asfaltem fajnie, na dziurawych drogach więcej się przenosi na ręce, a i na wspomniane łożysko główki ram też...

Obecnie mam sprężyny Hyperpro (progresy) i olej 10W i jest dla mnie OK. Wprawdzie znowu mi "stuka" na dziurach, ale za to przód zdecydowanie lepiej wybiera dziury na asfalcie czy nierówności w "terenie". Standardowo regulację napięcia wstępnego przednich sprężyn mam na połowie (3 kreski wystają), jak pakuję żonę z bagażami na trasę stricte asfaltową skręcam na sztywno i jest OK.

W tym wywodzie Smile chodzi mi o to, że nie warto za wszelką cenę likwidować stuków, ważne żeby zawieszenie dobrze pracowało... Uff!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 15:11, 28 Kwi 2011    Temat postu:

Spróbuj postawić moto na centralce, posadź kogoś z tyłu żeby dociążyć moto i podnieść przednie koło, złap za lagi przy osi koła i szarp do przodu i do tyłu. Jeżeli wyczujesz luzy lub będzie słychać stukanie to masz luz w główce ramy, jeżeli nie, to stuka ci zawieszenie ale "ten typ tak ma" Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 456
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 16:36, 28 Kwi 2011    Temat postu:

Sprawdz moze zaciski stukaja. Czesto przy wiekszych przebiegach stuka zacisk na prowadnicach wlasnie przy hamowaniu lub jezdzie po dziurach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kret
Motocyklista



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 17:38, 28 Kwi 2011    Temat postu:

ok, sprawdzilem na postoju..i niestety jak cisne klamke i napieram na kiere to stuka :/ zarowno przy dobiciu i odbiciu..nie zawsze w obydwie strony ale czesto Sad roadrunner, z centralka nie sprawdze, bo nie mam Very Happy wiec zgodnie z tym co MaG pisal..czeka mnie maly serwis Sad ale jeszcze zobaczym na zlocie co powiecie Smile moze to jednak tylko zawieszenie i sprezyny? Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kret dnia Czw 18:23, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 17:55, 28 Kwi 2011    Temat postu:

kret napisał:
ok, sprawdziłem na postoju..i niestety jak cisne klamke i napieram na kiere to stuka :/ zarowno przy dobiciu i odbiciu..nie zawsze w obydwie strony ale czesto Sad roadrunner, z centralka nie sprawdze, bo nie mam Very Happy wiec zgodnie z tym co MaG pisal..czeka mnie maly serwis Sad ale jeszcze zobaczym na zlocie co powiecie Smile moze to jednak tylko zawieszenie i sprezyny? Wink


W tysiącu mam to samo, przy dociskaniu przodu na hamulcu pojawia się taki "butelkowy" dźwięk, akurat przy hamowaniu tego nie zauważyłem. Prawdopodobnie w środę będę u mechanika, więc pokażę mu to i zobaczę co powie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Czw 19:05, 28 Kwi 2011    Temat postu:

V-Told napisał:

W tysiącu mam to samo, przy dociskaniu przodu na hamulcu pojawia się taki "butelkowy" dźwięk, akurat przy hamowaniu tego nie zauważyłem.


W mojej Zuzie też coś tak stuka i mam wrażenie, ze to po prostu klocki i zaciski, tudzież tarcza (nie pamietam co jest jest konstrukcyjnie luźne).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 19:15, 28 Kwi 2011    Temat postu:

U siebie skręciłem przednie zawieszenie na max i stukanie jakby ustało. Niestety na naszych równych jak stół drogach nie dało się długo wytrzymać przy tym ustawieniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 20:41, 28 Kwi 2011    Temat postu:

kret napisał:
ok, sprawdzilem na postoju..i niestety jak cisne klamke i napieram na kiere to stuka :/ zarowno przy dobiciu i odbiciu..nie zawsze w obydwie strony ale czesto Sad roadrunner, z centralka nie sprawdze, bo nie mam Very Happy wiec zgodnie z tym co MaG pisal..czeka mnie maly serwis Sad ale jeszcze zobaczym na zlocie co powiecie Smile moze to jednak tylko zawieszenie i sprezyny? Wink


Ja, w tej sytuacji, bym Ci jednak radził dokręcić, lub wymienić łożysko główki ramy. Lepiej nie jeździj skoro nie wiadomo co tak naprawdę stuka.
Luzy w główce ramy mogą spowodować nieobliczalne zachowywanie się motocykla w różnych sytuacjach i o biedę nie trudno...
Spróbuj wyeliminować tą ew. przyczyne a jeżeli dalej będzie stukać to się obejrzy na zlocie i pomyśli...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Czw 22:17, 28 Kwi 2011    Temat postu:

Jedz lepiej do mechanika, na zlocie nikt nie obejrzy i nikt nie pomyśli, nikomu się dobrze nie myśli jak kolejka ucieka Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kret
Motocyklista



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:36, 28 Kwi 2011    Temat postu:

gadałem jeszcze z Tomkiem, mówił, że też go to niepokoiło, zatargał motor do mechanika, który to powiedział, że luzu nie ma, a stuk jest związany z pracą zawieszenia/sprężyn..ale zgodzę się, że warto sprawdzić..myślicie, że da się to zrobić/naprawić jeszcze przed długim weekendem, jakoś w sobotę? z tego co wyczytałem w "polecanych", może warto spróbować przedzwonić do Michała, tego co w PP pracował wcześniej? do Demczuka mam niestety kawałek..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 7:19, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Obawiam się że Michał może nie mieć czasu, ale zadzwoń... Jak chcesz to przyjedź do mnie w sobotę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kret
Motocyklista



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:56, 29 Kwi 2011    Temat postu:

przedzwonię, może chociaż zerknie/dokręci a na serwis się umówię na później

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kret
Motocyklista



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 19:46, 29 Kwi 2011    Temat postu:

ok, byłem u Michała..zerknął..no i jednak wg niego to łożysko i główka..niestety ma taki zapieprz z motongami, że nie było szans nic zrobić "od ręki", więc umówiłem się na 11 na przegląd i zobaczym co będzie..ale już się boję, bo jeszcze dziś wyczaiłem, że lewa laga mi cieknie :/

ps. dwa sztormiaki tam spotkałem Smile jednego tysiąca na warsztacie i ceglasto czerwoną 650, która była przejazdem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Pią 20:32, 29 Kwi 2011    Temat postu:

No bo 650-tki jeżdżą a 1000-ce się naprawiają Smile Ta ceglasto czerwona była odwiedzić i zobaczyć jak wygląda serwis bo nigdy nie była i ciekawość ją zżerała Smile Smile Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Pią 23:24, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziki
A



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 20:44, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Adamar napisał:
No bo 650-tki jeżdżą a 1000-ce się naprawiają Smile Ta ceglasto czerwoną była odwiedzić i zobaczyć jak wygląda serwis bo nigdy nie była i ciekawość ją zżerała Smile Smile Smile


Maryjusz !!! a ja Ciebie tak lubiłem Twisted Evil

Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 10:14, 30 Kwi 2011    Temat postu:

kret, mógłbyś powiedzieć ile ma przejechane twoja maszyna?

Ten DL 1000 u p. Michała był niebieski? Smile
Ja też się do niego wybieram, ale mam nadzieję, że diagnoza stukającego przodu będzie inna. Dziwne to trochę, bo motocykl ma 24 tysiące, a pyka tak odkąd go mam - od 12 tyś km. Trochę to dziwne, żeby po tak niewielkim przebiegu siadał już taki element. Tym bardziej, że motocykl te pierwsze 12 tyś robił w większości po Stanach, a nie na naszym serze szwajcarskim...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kret
Motocyklista



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 11:45, 30 Kwi 2011    Temat postu:

tak, tysiak niebieski był jak dobrze pamiętam Smile

moto ma przejechane 37 tys bez kilku groszy..jak jeździł w Justusie to zawsze był serwisowany w aso, części oryginalne, bez kompromisów..Tomek też o moto dbał więc dziwi mnie w sumie trochę, że coś w główce się wali.. :/ tak jak poczytałem, łożysko powinno wytrzymać ok 50 tysięcy..mam nadzieję, że po tym przeglądzie nie wyjdzie nic grubszego niż to łożysko i cieknąca laga..bo miał być sezon bez wkładu a tu dupa..eh..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kret dnia Sob 11:46, 30 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Sob 16:46, 30 Kwi 2011    Temat postu:

V-Told'zie łożysko główki może zacząć pukać przy hamowaniu przy nowym moto niemalże, wystarczy na dohamowaniu w jakąś dziurę wpaść nawet niewielką, jak dobijesz zawiasem (lub prawie dobijesz) łożyska główki mają prawo się "ubić" że się tak wyrażę, tym bardziej kulowe.
Dlatego ważnym jest sprawdzanie tego co przegląd czy co drugi raz, jeśli nie masz wyraźnego luzu na główce to wystarczy lekko dokręcić i po temacie, powinno być dobrze.
No chyba że masz już luz i łożyska są uszkodzone (po dokręceniu będzie czuć przeskoki przy kręceniu kierownicą) to trzeba pomyśleć o wymianie. Ja pierwszy raz dociągałem po 16 tys.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Laboko
A1



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 21:39, 01 Maj 2011    Temat postu:

Chociaż z opisu @Kreta wynika problem z łożyskami główki ramy to w moim 1000 pojawia sie lekkie puknięcie przy dohamowaniu, raczej słyszalne przy przeprowadzaniu moto a nie jeździe. Jak sprawdziłem, wynika ono z normalnego luzu tarcz hamulcowych na mocujących je nitach ( tarcza pływająca). Szarpnięcie ręka za tarczę wywołuje podobny odgłos.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raper
Motocyklista



Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko / Łódź

PostWysłany: Śro 10:02, 04 Maj 2011    Temat postu:

kret napisał:
tak, tysiak niebieski był jak dobrze pamiętam Smile

moto ma przejechane 37 tys bez kilku groszy..jak jeździł w Justusie to zawsze był serwisowany w aso, części oryginalne, bez kompromisów..Tomek też o moto dbał więc dziwi mnie w sumie trochę, że coś w główce się wali.. :/ tak jak poczytałem, łożysko powinno wytrzymać ok 50 tysięcy..mam nadzieję, że po tym przeglądzie nie wyjdzie nic grubszego niż to łożysko i cieknąca laga..bo miał być sezon bez wkładu a tu dupa..eh..


Nie wiem co dokładnie dzieje się z Twoim moto ale łożyska, uszczelniacze, oleje to są części, które trafia szlag w czasie eksploatacji. Czyli normalne, ze kiedyś trzeba będzie wymienić.
To czy u kogoś po 50 a u kogoś po 35 tysiącach zależy od tego kto i jak moto użytkował, w jaką dziurę na polskiej czy innej drodze wpadł, z jaką prędkości etc.
U mnie też przy podobnym przebiegu puściła lewa laga, ostatnio wymieniłem łożysko w tylnym kole. Główki ramy narazie nie tykam ale pewnie profilaktycznie za jakiś czas wymienię.
Tak że głowa do góry Wink i musisz pogodzić się z tym, że moto to skarbonka Wink jeżeli chcesz nim smigać w miarę spokojnie dalej niż w koło komina trzeba będzie co jakis czas zrobić przegląd i powymieniać to co zużyć się ma prawo Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin