Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

vstrom 1000 napiecie na akumlatorze 10,3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
johnny24
A1



Dołączył: 01 Cze 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 16:52, 13 Cze 2018    Temat postu: vstrom 1000 napiecie na akumlatorze 10,3

Witam mam problem z dl100 dzisiaj mój sprzet nie odpalił,po podłaczeniu do samochodu odpalil bez problemów ale zgasł po 3 min .Napiecie na akumlatorze10.3v.Co moge zrobic, sprawdzic? [/list]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 20:36, 13 Cze 2018    Temat postu:

Hej!
W zeszłym sezonie miałem podobny problem z aku...
Skończyło się to podczas zeszłorocznej majówki ściąganiem moto z trasy do domu!
Przyczyna: padnięty aku oraz jak zawsze w DL 1000 (ja akurat mam K-7) awaryjnie pracujący alternator!!!
Po tym wydarzeniu zakupiłem nowy Akumulator żelowy 12V 14AM/h, oraz wstawiłem cały nowy ulepszony alternator!!!
Skutek: rok minął wszystko działa jak trzeba, a po zimie odpalił bez dodatkowego ładowania!!!
Nadmienię, iż mam trochę podłączonych gadżetów i ładowanie jest w przedziale 14,4-15,00 V!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 456
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 21:27, 13 Cze 2018    Temat postu:

Musisz wymienić aku na nowy.
Przy tak głębokim rozladowaniu to nic z niego nie będzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 7:57, 15 Cze 2018    Temat postu:

Nic nie będzie bo pewnie jedna cela padła w aku. jak masz takie napięcię.
Kup markowy żelowy i będziesz mieć spokój przez kilka lat np: Yuasa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
johnny24
A1



Dołączył: 01 Cze 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 14:59, 15 Cze 2018    Temat postu:

kupilem nowy aku,napiecie po odpalenu moto 12,8v ,mam pytanie czy wiecie jak sprawdzic regulator napiecia, bo mysle ze w nim jest problem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 7:53, 16 Cze 2018    Temat postu:

W/g mnie możesz mieć problem również z altetnatorem!
Pokolei, są specjalne mierniki i rozumiem, że ładowanie z alternatora wyszło Tobie 12.8 V, to na pewno za mało.
Powinno być minium 14.0 V tak do 14.5 V.
Natomiast regulator napięcia trzeba podpiąć pod kostkę dochodzącą a następnie na wyjściu. Tyle wiem, bo to mi sprawdzał spec elektryk!
I z regulatora wyjście najbardziej optymalne jest 13.8- 14.3 V
Tyle pamiętam z teorii....
PS. Oczywiście wszystko przy włączonym silniku, rozgrzanym i sprawdzanie przy obrotach 1500 do 4000 o/min.
Życzę sukcesów 😛😎


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zolw_Danziger dnia Sob 9:08, 16 Cze 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid285
A2



Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 8:27, 16 Cze 2018    Temat postu:

ja bym szybkich diagnoz jednak nie dokonywał, pytanie czy dałeś popracować sprzętowi czy napięcie od razu mierzyłeś po podłączeniu nowego aku, musisz trochę pogazować, zmierzyć podczas jazdy lub po jeździe na 5tyś obrotów i wtedy. Ja po odpaleniu mam 11,5V a podczas dłuższej jazdy 14V i jeźdzę tak 2 lata chociaż wiem że aku zaraz padnie ale wierzę w firmę Yuasa Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 8:30, 16 Cze 2018    Temat postu:

Pierwsze pytanie to napięcie miałeś na włączonym silniku?
Jeśli tak to alternator nie ładuje bo powinieneś mieć ponad 14 V
W takim przypadku masz uszkodzony regulator dodatkowo bo raczej stojan jest dobry trudno go wykończyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 8:58, 16 Cze 2018    Temat postu:

Pozwolę sobie dopisać tutaj swą przypadłość w DL 1000.
Mianowicie byłem zmuszony do odkręcenia lewej pokrywy, aby wykręcić "raczej siłowo" gniazdo na imbus, które po prostu było rozwalone od samego początku!
I okazało się, że mam odklejoną jedną kostkę a druga była nadłamana. Kosz alternatora do wymiany... I tak tez zrobiłem!
Modele DL SV oraz KL do 2008 roku mialy montowane kosze z 6 kostkami i one często się ułamują czy odklejają!
Nowsze mają zmodyfikowany alternator i tam są 4 kości (taki sobie wstawiłem) i jest nie zawodny!
Warto to wiedzieć i sprawdzić stan kosza sprzęgłowego!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zolw_Danziger dnia Sob 9:02, 16 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
johnny24
A1



Dołączył: 01 Cze 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 14:00, 17 Cze 2018    Temat postu:

"Pierwsze pytanie to napięcie miałeś na włączonym silniku?
Jeśli tak to alternator nie ładuje bo powinieneś mieć ponad 14 V
W takim przypadku masz uszkodzony regulator dodatkowo bo raczej stojan jest dobry trudno go wykończyć." Napiecie mierzylem oczywiscie na wlaczonym silniku,sprawdzilem napiecia na wyjsciu z alternatora (kazdy z kazdym)na wolnych obrotach pokazuje 24v a na 3k 60v ,na wyjsciu z regulatora mam 12,6v i nie wiem czy tak to powinno byc ale strasznie sie rozgrzewa ten regulator.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 456
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 15:14, 17 Cze 2018    Temat postu:

Zolw_Danziger napisał:
Pozwolę sobie dopisać tutaj swą przypadłość w DL 1000.
Mianowicie byłem zmuszony do odkręcenia lewej pokrywy, aby wykręcić "raczej siłowo" gniazdo na imbus, które po prostu było rozwalone od samego początku!
I okazało się, że mam odklejoną jedną kostkę a druga była nadłamana. Kosz alternatora do wymiany... I tak tez zrobiłem!
Modele DL SV oraz KL do 2008 roku mialy montowane kosze z 6 kostkami i one często się ułamują czy odklejają!
Nowsze mają zmodyfikowany alternator i tam są 4 kości (taki sobie wstawiłem) i jest nie zawodny!
Warto to wiedzieć i sprawdzić stan kosza sprzęgłowego!

Nie kostki tylko magnesy i nie wiem co do ładowania ma kosz sprzęgła.
Pewnie chodzi koledze o koło magnesowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 16:15, 17 Cze 2018    Temat postu:

Cytat:
Nie kostki tylko magnesy i nie wiem co do ładowania ma kosz sprzęgła.
Pewnie chodzi koledze o koło magnesowe.

Najprawdopodobniej przejęzyczyłem się...
Rolling Eyes Embarassed
w tekście napisałem ... kosz alternatora do wymiany...
ale z tego co wiem to koło magnesowe = kosz alternatora!
O magnes się nie będę czepiał Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zolw_Danziger dnia Nie 16:16, 17 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
johnny24
A1



Dołączył: 01 Cze 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 20:13, 21 Cze 2018    Temat postu:

Wymieniłem regulator napięcia myśle ze teraz jest wszystko Ok , napięcie przy włączonym silniku 4000 obrotów 14v .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin