VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Wolno wchodzi na obroty
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Wolno wchodzi na obroty
PostWysłany: Pią 19:37, 27 Wrz 2013
Marek445
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek





Witam mam taki problem, mój Dl 1000 wolno wchodzi na obroty gdy jest zimny, tzn. nie zawsze tak się dzieje np. dzisiaj rano jechałem do pracy i było wszystko ok, po robocie wsiadam i słabo przyśpiesza. Na biegu jałowym po odkręceniu manetki nie reaguje tak jak powinien, strasznie wolno wchodzi na obroty, ale gdy się rozgrzeje jest już normalnie. Zdarzyło mi się to dwa razy i to zawsze wracając do domu po pracy.
Ktoś się spotkał z czymś takim?
Może być to przyczyną luzów na zaworach?
Dzisiaj wykręciłem pompę paliwa, rozebrałem ją za dużego syfu nie było, jutro będę składał i zobaczymy czy jest poprawa.
Aha i robiłem synchronizację przepustnicy bo strasznie nierówno pracował na wolnych obrotach. Nie robiłem tego na specjalnym przyrządzie, jedynie trochę wykręciłem śrubkę od regulacji do momentu jak zaczął równo pracować i tak zostawiłem. Wszystko było ok przez 1,5 miesiąca aż do wczoraj.
Może to wina złej synchronizacji?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:58, 28 Wrz 2013
Marek445
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek





Poczytałem trochę i doszedłem do wniosku że przyczyną takich objawów (brak mocy na zimnym silniku) jest luz zaworowy. Dodatkowo ewidentnie słychać jak zawory cykają regularnie i częstotliwość cykania zwiększa się wraz ze wzrostem obrotów.
Teraz mam pytanie w jakiej temperaturze otoczenia robi się pomiar luzów zaworowych?
Czy w Dl 1000 po zdjęciu wałków rozrządu trzeba zdejmować łańcuszki rozrządu i czy trzeba coś blokować żeby się nie obróciło, czy trzeba ustawiać coś na znakach?
Narzędzia do wykonania takiej pracy posiadam.
Mam serwisówke ale po angielsku, a z moim angielskim jest bardzo słabo.
Może ktoś mi przetłumaczyć ten rozdział z ustawieniem luzów zaworowych?
Za wszelakie wskazówki będę niezmiernie wdzięczny.
Z góry dziękuję.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:59, 01 Paź 2013
Marek445
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek





Witam ponownie luzy zaworowe są książkowo ustawione. Wiec pomyślałem ze to może być wina złego działania silniczka krokowego.
Koledzy podpowiedzcie jak zrobić "pre-set" tego silniczka krokowego?
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wolno wchodzi na obroty
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin