VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Wskaźnik poziomu paliwa
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Wskaźnik poziomu paliwa
PostWysłany: Śro 10:35, 30 Maj 2012
Bajbus
A1

 
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Konstancin-Jeziorna





Motocykl mam od miesiąca (DL1000 K5) i do niedawna tankowałem się zwykle za 50 pln, więc poziom paliwa nie był za wysoki. Wczoraj zatankowałem pierwszy raz pod korek i na liczniku dalej pokazuje mi 3 kreski... Niby to pierdoła i na pracę silnika nie wpływa ale trochę irytuje. Nie wiem jak się do tego zabrać i od której strony to ugryźć. Wyświetlacz jest zepsuty, czy pływak może szwankuje? Dłubał ktoś już przy pływaku? Pewnie najlepiej jak wyjeżdżę paliwo do zera i muszę zdjąć zbiornik do ogarnięcia tego pływaka, dobrze kombinuje ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bajbus dnia Śro 10:36, 30 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:20, 30 Maj 2012
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1368
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Czasem po glebie zgina się ramię pływaka ,albo jak długo stoi z małą ilością paliwa przycina się pływak w baku. Normalnie eksploatuj maszynę, jak od trzęsienia po dziurach mu nie przejdzie, to wtedy trzeba będzie zajrzeć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:26, 30 Maj 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





A sprawdzałeś czy motocykl nie jest po glebie? Często ludzie wymieniają plastiki zewnętrzne a bak pod spodem pozostaje wgnieciony. Aczkolwiek 3 kreski po zatankowaniu do pełna to musiałby raczej być wgnieciony z obu stron by się tak pojemność zmniejszyła.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:04, 30 Maj 2012
maras wroclaw
A2

 
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Jak już tak kombinujemy, to z tego co widzę sprzęta masz od niedawna, wiec i tankowań mało i może w tym jednym wypadku wcisnąłeś pistolet, zrobiła się szczelność na wlewie, pistolet odibł co mogło wskazywać na full (trzy kreski hmm, trochę mało Confused ). A tak w ogóle to nie jest łatwo zatankować na wszystkie cegiełki no chyba ze na centralce Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:29, 30 Maj 2012
Bajbus
A1

 
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Konstancin-Jeziorna





Nie róbcie ze mnie idioty Razz Full to znaczy, że dosłownie pod korek zalane. Były 2 kreski i weszło jeszcze prawie 15 l o ile dobrze pamiętam.

j23j23j23 może i masz rację. może dawno nie był zalewany do pełna i pływak się przyciął. Pojeżdżę trochę po dziurach, może pomoże :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:36, 30 Maj 2012
maras wroclaw
A2

 
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





No i jeszcze zostaje opcja wgnieceń baku, uszkodzenia pływaka po dzwonie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:07, 30 Maj 2012
Bajbus
A1

 
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Konstancin-Jeziorna





Co poniektóre plastiki miał wymieniane po jakiś tam przewrotkach ale walony podobno nie był. Z resztą na regulacji przepustnic zbiornik może nie był zdejmowany ale był w górze i nie widziałem żadnych wgniot, więc raczej to odpada.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:25, 30 Maj 2012
Siodemka
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk/Mlc





Ja mam tak ze jak zalej pod sam korek, dosłownie pod sam korek.
To możne z jakieś 100m od stacji mam 4 kreski. Wystarczy ze przejadę przez jakąś małą nierówność to od razu mi spada na 3 kreski. Może ten tym tak ma Very Happy, bo moto na 100% bezwypadkowe i bank nie ma nigdzie żadnych wgnieceń.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:41, 30 Maj 2012
maras wroclaw
A2

 
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





A i rezerwa też "straszy" dosyć szybko Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:13, 30 Maj 2012
jerresso
A

 
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Siodemka napisał:
Ja mam tak ze jak zalej pod sam korek, dosłownie pod sam korek.
To możne z jakieś 100m od stacji mam 4 kreski. Wystarczy ze przejadę przez jakąś małą nierówność to od razu mi spada na 3 kreski. Może ten tym tak ma Very Happy, bo moto na 100% bezwypadkowe i bank nie ma nigdzie żadnych wgnieceń.


A dopychasz pistolet tankowania do końca? Ja jednak nieco go unoszę i 4 kreski dosyć długo się trzymają...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:43, 31 Maj 2012
masin719
A2

 
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: mielec - rzeszów





A poco centralka do tankowania. Siedzę na motocyklu utzrymuję go w prostej pozycji i wlewam pod sam korek, nie patrząc na licznik tylko do baku, tak że benzyna przechodzi przez otwory odpowietrzające.
PS: zgadzam sie z kolegą, pojezdzisz chwile i zobaczysz czy wskoczą 4 kreski, miałem ten problem w samochodzie ze po zatankowaniu do pełna pokazywał 3/4 baku, przyczyna była taka ze nie widział pełnego baku chyba z rok czasu, przy następnym tankowaniu do pełna wszystko wskazówka wróciła do normy. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:39, 31 Maj 2012
Siodemka
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk/Mlc





jerresso napisał:

A dopychasz pistolet tankowania do końca? Ja jednak nieco go unoszę i 4 kreski dosyć długo się trzymają...


Tak, leje aż paliwo będzie na równo z tym otworem w baku, więcej się nie da bo by przy zamykaniu korek wywalił reszta na zewnątrz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wskaźnik poziomu paliwa
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin