Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wskazniki umarly K9

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Niedzwiedz
A1



Dołączył: 24 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: UK

PostWysłany: Pią 17:48, 24 Mar 2017    Temat postu: wskazniki umarly K9

Witam Smile

Kopie po wszystkich forach ale nic nie moge znalezc

mam problem

K9 to chyba 2009 rok ABS DL650

umarly dzis wskazniki temp,paliwa, obrotomierz , predkosciomierz i liczniki

reszta dziala tj swiatla kierunki awaryjne , wszytkie swiatla itp dzialaja

przesmarowalem kostki (pol motocykla rozebralem) bezpieczniki tez sa ok

ktos mial przypadek podobny moze cos przegapilem

dziekuje za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikee86
Motocyklista



Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom

PostWysłany: Sob 9:19, 25 Mar 2017    Temat postu:

Wtyczka do zegarów jest dobrze wpieta?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Niedzwiedz
A1



Dołączył: 24 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: UK

PostWysłany: Sob 13:22, 25 Mar 2017    Temat postu:

tak , dzis zdjelem zegary i rozebralem je sa suche nie popalone obwody
szukam wszedzie na kazdej kostce i nic

na aku mam 12.4 V jak silnik chodzi 14,4

ma ktos moze schemat elektryczny do dl650 2009 abs ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Sob 14:11, 25 Mar 2017    Temat postu:

Jezeli nie znajdziesz szybciej to w poniedzialek moge Ci podeslac albo wkleic.

edit

tu masz tez na szybkiego.

[link widoczny dla zalogowanych]

oznaczony co prawda jako K7 ale jest ten sam, zmienil sie tylko alternator.

schemat jest na samym koncu, z angielskim chyba sobie poradzisz Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Sob 14:28, 25 Mar 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Niedzwiedz
A1



Dołączył: 24 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: UK

PostWysłany: Sob 16:35, 25 Mar 2017    Temat postu:

ok przekopalem ten schemat i co

na kostce do zegarow mam napiecie np na czuinik oleju,temperature itp
ale na zaegarach cisza , podejzane jest ze nawet biedny zegarek nie dziala
czuje ze padly zegary Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 11:17, 26 Mar 2017    Temat postu:

jakos ciezko mi uwierzyc ze padly zegary.
Rozebrales je na czesci pierwsze ?
przyjrzyj sie dokladnie wtyczce na plytce,sprawdz piny i dokladnie sciezki na tasmach.





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 11:18, 26 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Niedzwiedz
A1



Dołączył: 24 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: UK

PostWysłany: Nie 12:15, 26 Mar 2017    Temat postu:

tak wlasnie rozebralem zegary i piny oraz wtyczka wygladaja jak nowe

kilka pomyslow mam

-kable ktory zasila manetki grzane dochodzi tez do zegarow (kontrolka czerwona)
manetki grzeja normalnie ale moze cos tam nie tak jest wiec sprawdze
-stacyjka , u mnie kilka razy zacinala sie ratowana byla wd40 czy stacyjka moze mi wykrecic taki numer z zegarami , kill switcha i start buttona sprawdze dzis przyokazj ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tlo1
A2



Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Maz

PostWysłany: Nie 17:59, 26 Mar 2017    Temat postu:

Sorry tak kostka jest po lewej stronie....

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tlo1 dnia Nie 18:01, 26 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Niedzwiedz
A1



Dołączył: 24 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: UK

PostWysłany: Pon 0:22, 27 Mar 2017    Temat postu:

duza kostke po lewej stronie z milionem pinow sprawdzilem pierwsza w srodku piny jak nowe Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pon 6:26, 27 Mar 2017    Temat postu:

Popsikaj wszystkie styki sprayem "Kontakt S", po kilku minutach "Kontakt U"
Kilka razy mi dupsko te wynalazki uratowały.
Pin wydaje się czysty, ale mogla powstać warstwa nalotu, który nie przewodzi pruntu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 456
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 8:17, 27 Mar 2017    Temat postu:

Piny to nie wszystko. Ja tez malem problem z kostkami i podobnie jak u Ciebie piny były czyste i kostka wyglądała bez zastrzeżeń a jednak nie było lub było bardzo słabe przejście przez kostkę. Pomógło wlutowanie obejścia na" krótko ". Miałem problem z przewodem od świateł mijania i głównym zasilajacym stacyjke. Oczywiście winne były kostki za chłodnica.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Niedzwiedz
A1



Dołączył: 24 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: UK

PostWysłany: Pon 15:49, 27 Mar 2017    Temat postu:

no dobra to tak zrobie ze raz jeszcze to wszystko przesmaruje kontaktem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Niedzwiedz
A1



Dołączył: 24 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: UK

PostWysłany: Wto 13:26, 28 Mar 2017    Temat postu:

Problem znaleziony , zostawie dla potomnych

na kostce wchodzacej do zegarow musi byc napiece na kazdym kableku procz czujnikow oleju predkosci obrotow....

w moim przypadku nie bylo zegarka wiec glowny zasilajacy przewod koloru czerwonego z bialym ktory idzie od ECU do nieszczesliwej kostki po lewej stronie.... po drodze troche pod bakiem kabel przetarty i skorodowany Very Happy

obecenie wszytko smiga jak nalezy Very Happy

dzieki

mozna zamknac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin