VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Nie działają światła postojowe
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Nie działają światła postojowe
PostWysłany: Czw 12:51, 06 Cze 2013
gieneknowy2012
A2

 
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdów





Przestały świecić postojówki z przodu- żarówki są dobre, bezpieczniki sprawdzałem (chyba że są jakieśukryte) Wszystkie pozostałe światła i podświetlenia działają. Nie wiem gdzie jeszcze szukać.
Może ktoś coś takiego miał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:54, 06 Mar 2015
Dakatsu
A1

 
Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Toruń





Odgrzebuję kotleta bo właśnie mam taki sam problem... ktoś coś wie? Nie działają przednie postojówki, żarówki wymienione i nadal to samo. Tylne działają.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:33, 07 Mar 2015
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Sprawdź żółtą wtyczkę pod chłodnicą - lubi zgnić. Mnie tam zginęły światła mijania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:34, 22 Kwi 2015
Siv
A2

 
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Witajcie Towarzysze...
Otzi mam podobną dolelegliwość światła mijania znikają ...
Raz są raz ich nie ma bezpieczniki i przełącznik świateł zespolony przemyty środkiem do styków kontakt, niestety dalej znikają...
Ale na wtyczke pod chłodnicą podejrzenia nie bylo... Sprawdze w weekend , mam nadzieje ze to to...
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:11, 22 Kwi 2015
pablo528
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 66
Przeczytał: 58 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Buska Zdroju





Światła mijania rozłączane są jeszcze poprzez przycisk startera, łatwo to sprawdzić wyłączając kill switch i wciskając szybko przycisk startera jednocześnie patrząc na światła czy cokolwiek miga, jeżeli tak przycisk startera do rozebrania i wyczyszczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:25, 23 Kwi 2015
Siv
A2

 
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





O widzisz cenna uwaga , na pewno dam znać co zdiagnozowałem Smile
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:18, 27 Kwi 2015
Siv
A2

 
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Witam wszystkich

Dolegliwość wyleczona,
okazało się że poluzowała się śrubka w prawej manetce i nie odbijał przycisk zapłonu ...
- zanim doszedłem to tej diagnozy sprawdziłem żółtą wtyczkę za chłodnicą do której tak łatwo nie było się dostać .... Smile

pozdrawiam Panowie i dziękuję za podpowiedź


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:44, 28 Mar 2017
Śliwa
A1

 
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 42 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Knurów





Muszę odgrzebac kotleta bo i mnie spotkał ten przypadek brak świateł mijania.mógłby ktoś dokładnie opisać gdzie znajduje się ta kostka za chłodnicą i jak się do niej dostać. Z góry dziękuję .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:47, 28 Mar 2017
Suszny
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1408
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Kostka za chłodnicą znajduje się za chłodnicą. Trzeba zdemontować zbiornik, airbox, i zobaczysz takie coś:



Potraktuj kontaktem od razu wszystkie kostki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Wto 9:47, 28 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:55, 28 Mar 2017
Śliwa
A1

 
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 42 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Knurów





Czyli bez demontażu baku się nie obejdzie Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:26, 28 Mar 2017
Suszny
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1408
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Zdejmowanie zbiornika to nie jest jakaś tragedia, za pierwszym razem może nie, ale za kolejnym zajmie ci to mniej niż 5 min.

Zbiornik da się wyjąć bez zdejmowania plastików, ale mi wygodniej jest je zdemontować.
Tu masz mały fotomanual:
http://www.vstromclub.fora.pl/warsztat,54/kontrola-luzow-zaworowych-fotomanual-dl-650,12832.html


Zdejmowanie zegarów i wypełnienia pod lampą bym sobie darował.


Teoretycznie jeśli masz małe zwinne chińskie rączki to po odchyleniu chłodnicy powinno się przynajmniej do jednej kostki dostać, aleee... Szkoda nerwów i rąk, lepiej zrucić zbiornik.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Wto 10:30, 28 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:42, 28 Mar 2017
Śliwa
A1

 
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 42 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Knurów





To jeszcze pytanko, czy przy baku jest jakiś kranik żeby paliwo nie uciekło ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:57, 28 Mar 2017
qubelek
A1

 
Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Paliwo nie powinno wyciekać gdy pompa nie pracuje, spróbuj na chwilę zdjąc przewód i sprawdź. Ja miałem problem z regulatorem ciśnienia paliwa na pompie( gdy był uszkodzony paliwo grawitacyjnie leciało przewodem, po jego wymianie nie uleciała ani kropla)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez qubelek dnia Wto 10:58, 28 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:03, 28 Mar 2017
Suszny
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1408
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Przewód paliwa ze zbiornikiem łączy się przy pomocy takiej szybkozłączki. Przyjrzyj się jej dobrze zanim zaczniesz to rozłączać. Od strony zbiornika masz szarą końcówkę a na przewodzie czarne kolanko. Szara końcówka ma dwa takie skrzydełka, trzeba je ścisnąć palcami i nastepnie ciągnąć za czarne kolanko na przewodzie. Ze zbiornika paliwo już nie będzie leciało, ale w przewodzie jeszcze troche go zostanie. Więc jak już rozepniesz jedno od drugiego przewód od razu daj sobie na zewnątrz motocykla, skieruj go do ziemi i pozwól wylecieć benzynie na ziemie żeby nie brudzić motocykla. Mam nadzieje że rozumiesz, jak nie to postaram sie to jakoś zobrazować.

Do zbiornika idzie jeszcze biała kostka zasilająca pompe paliwa. Tam tez trzeba wcisnąć zabezpieczenie i dopiero rozłączać kostkę. Jest jeszcze przewód odpowietrzający znajduje się po prawej stronie od dołu zbiornika (siedząc na motocyklu).


Zaraz pójdę i pyknę ci parę zdjęć, będzie najlepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:37, 28 Mar 2017
Śliwa
A1

 
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 42 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Knurów





Ślicznie dziekuje myśle że dam rade, pozdrawiam

Mam tylko nadzieje że to o tą kostke chodzi Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Śliwa dnia Wto 11:38, 28 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:54, 28 Mar 2017
Suszny
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1408
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Tu inne zdjęcie pokazujące słynne kostki za chłodnicą. Od razu dodam, że kable i przewody nie tylko idą do zbiornika, troche więcej jest ich przy airboxie, ale nic się nie bój odłączaj śmiało. Na każdej kostce jest zabezpieczenie, nic nie ciągnij na siłę jeśli nie odbezpieczyłes kostki, chyba ze odbezpieczyłes wtedy ciągnij Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

kostka od pompy paliwa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szybkozłaczka na przewodzie paliwowym
[link widoczny dla zalogowanych]

Bumerangi są mocowane na jednej śrubie i dwóch takich cyckach, trzeba je po prostu wyciągnąć, ale delikatnie żeby nie połamać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Kostki za chłodnicą to popularny temat, dotyczy wielu usterek. Sam miałem problem ze światłami własnie przez te kostki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:28, 28 Mar 2017
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 697
Przeczytał: 40 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





Wystarczy odkręcić chłodnicę oraz boczek i można się bez problemu dostać do kostek (sam tak robiłem) nie trzeba zdejmować baku i airboxa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:02, 28 Mar 2017
Suszny
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1408
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Tylko czy więcej zabawy jest ze zdejmowaniem chłodnicy czy ze zdemontowaniem zbiornika i airboxa. Tu każdy musi zdecydować sam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:03, 28 Mar 2017
Śliwa
A1

 
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 42 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Knurów





Z ktorej strony odkrecałes boczek?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nie działają światła postojowe
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin