Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie działają światła postojowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gieneknowy2012
A2



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdów

PostWysłany: Czw 11:51, 06 Cze 2013    Temat postu: Nie działają światła postojowe

Przestały świecić postojówki z przodu- żarówki są dobre, bezpieczniki sprawdzałem (chyba że są jakieśukryte) Wszystkie pozostałe światła i podświetlenia działają. Nie wiem gdzie jeszcze szukać.
Może ktoś coś takiego miał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dakatsu
A1



Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 16:54, 06 Mar 2015    Temat postu:

Odgrzebuję kotleta bo właśnie mam taki sam problem... ktoś coś wie? Nie działają przednie postojówki, żarówki wymienione i nadal to samo. Tylne działają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 8:33, 07 Mar 2015    Temat postu:

Sprawdź żółtą wtyczkę pod chłodnicą - lubi zgnić. Mnie tam zginęły światła mijania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siv
A2



Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 19:34, 22 Kwi 2015    Temat postu:

Witajcie Towarzysze...
Otzi mam podobną dolelegliwość światła mijania znikają ...
Raz są raz ich nie ma bezpieczniki i przełącznik świateł zespolony przemyty środkiem do styków kontakt, niestety dalej znikają...
Ale na wtyczke pod chłodnicą podejrzenia nie bylo... Sprawdze w weekend , mam nadzieje ze to to...
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo528
A2



Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Buska Zdroju

PostWysłany: Śro 20:11, 22 Kwi 2015    Temat postu:

Światła mijania rozłączane są jeszcze poprzez przycisk startera, łatwo to sprawdzić wyłączając kill switch i wciskając szybko przycisk startera jednocześnie patrząc na światła czy cokolwiek miga, jeżeli tak przycisk startera do rozebrania i wyczyszczenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siv
A2



Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 17:25, 23 Kwi 2015    Temat postu:

O widzisz cenna uwaga , na pewno dam znać co zdiagnozowałem Smile
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siv
A2



Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 11:18, 27 Kwi 2015    Temat postu:

Witam wszystkich

Dolegliwość wyleczona,
okazało się że poluzowała się śrubka w prawej manetce i nie odbijał przycisk zapłonu ...
- zanim doszedłem to tej diagnozy sprawdziłem żółtą wtyczkę za chłodnicą do której tak łatwo nie było się dostać .... Smile

pozdrawiam Panowie i dziękuję za podpowiedź


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Śliwa
A1



Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 8:44, 28 Mar 2017    Temat postu:

Muszę odgrzebac kotleta bo i mnie spotkał ten przypadek brak świateł mijania.mógłby ktoś dokładnie opisać gdzie znajduje się ta kostka za chłodnicą i jak się do niej dostać. Z góry dziękuję .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Wto 8:47, 28 Mar 2017    Temat postu:

Kostka za chłodnicą znajduje się za chłodnicą. Trzeba zdemontować zbiornik, airbox, i zobaczysz takie coś:



Potraktuj kontaktem od razu wszystkie kostki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Wto 8:47, 28 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Śliwa
A1



Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 8:55, 28 Mar 2017    Temat postu:

Czyli bez demontażu baku się nie obejdzie Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Wto 9:26, 28 Mar 2017    Temat postu:

Zdejmowanie zbiornika to nie jest jakaś tragedia, za pierwszym razem może nie, ale za kolejnym zajmie ci to mniej niż 5 min.

Zbiornik da się wyjąć bez zdejmowania plastików, ale mi wygodniej jest je zdemontować.
Tu masz mały fotomanual:
http://www.vstromclub.fora.pl/warsztat,54/kontrola-luzow-zaworowych-fotomanual-dl-650,12832.html


Zdejmowanie zegarów i wypełnienia pod lampą bym sobie darował.


Teoretycznie jeśli masz małe zwinne chińskie rączki to po odchyleniu chłodnicy powinno się przynajmniej do jednej kostki dostać, aleee... Szkoda nerwów i rąk, lepiej zrucić zbiornik.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Wto 9:30, 28 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Śliwa
A1



Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 9:42, 28 Mar 2017    Temat postu:

To jeszcze pytanko, czy przy baku jest jakiś kranik żeby paliwo nie uciekło ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qubelek
A1



Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 9:57, 28 Mar 2017    Temat postu:

Paliwo nie powinno wyciekać gdy pompa nie pracuje, spróbuj na chwilę zdjąc przewód i sprawdź. Ja miałem problem z regulatorem ciśnienia paliwa na pompie( gdy był uszkodzony paliwo grawitacyjnie leciało przewodem, po jego wymianie nie uleciała ani kropla)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez qubelek dnia Wto 9:58, 28 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Wto 10:03, 28 Mar 2017    Temat postu:

Przewód paliwa ze zbiornikiem łączy się przy pomocy takiej szybkozłączki. Przyjrzyj się jej dobrze zanim zaczniesz to rozłączać. Od strony zbiornika masz szarą końcówkę a na przewodzie czarne kolanko. Szara końcówka ma dwa takie skrzydełka, trzeba je ścisnąć palcami i nastepnie ciągnąć za czarne kolanko na przewodzie. Ze zbiornika paliwo już nie będzie leciało, ale w przewodzie jeszcze troche go zostanie. Więc jak już rozepniesz jedno od drugiego przewód od razu daj sobie na zewnątrz motocykla, skieruj go do ziemi i pozwól wylecieć benzynie na ziemie żeby nie brudzić motocykla. Mam nadzieje że rozumiesz, jak nie to postaram sie to jakoś zobrazować.

Do zbiornika idzie jeszcze biała kostka zasilająca pompe paliwa. Tam tez trzeba wcisnąć zabezpieczenie i dopiero rozłączać kostkę. Jest jeszcze przewód odpowietrzający znajduje się po prawej stronie od dołu zbiornika (siedząc na motocyklu).


Zaraz pójdę i pyknę ci parę zdjęć, będzie najlepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Śliwa
A1



Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 10:37, 28 Mar 2017    Temat postu:

Ślicznie dziekuje myśle że dam rade, pozdrawiam

Mam tylko nadzieje że to o tą kostke chodzi Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Śliwa dnia Wto 10:38, 28 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Wto 10:54, 28 Mar 2017    Temat postu:

Tu inne zdjęcie pokazujące słynne kostki za chłodnicą. Od razu dodam, że kable i przewody nie tylko idą do zbiornika, troche więcej jest ich przy airboxie, ale nic się nie bój odłączaj śmiało. Na każdej kostce jest zabezpieczenie, nic nie ciągnij na siłę jeśli nie odbezpieczyłes kostki, chyba ze odbezpieczyłes wtedy ciągnij Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

kostka od pompy paliwa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szybkozłaczka na przewodzie paliwowym
[link widoczny dla zalogowanych]

Bumerangi są mocowane na jednej śrubie i dwóch takich cyckach, trzeba je po prostu wyciągnąć, ale delikatnie żeby nie połamać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Kostki za chłodnicą to popularny temat, dotyczy wielu usterek. Sam miałem problem ze światłami własnie przez te kostki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Wto 12:28, 28 Mar 2017    Temat postu:

Wystarczy odkręcić chłodnicę oraz boczek i można się bez problemu dostać do kostek (sam tak robiłem) nie trzeba zdejmować baku i airboxa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Wto 13:02, 28 Mar 2017    Temat postu:

Tylko czy więcej zabawy jest ze zdejmowaniem chłodnicy czy ze zdemontowaniem zbiornika i airboxa. Tu każdy musi zdecydować sam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Śliwa
A1



Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 13:03, 28 Mar 2017    Temat postu:

Z ktorej strony odkrecałes boczek?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin